Zozo Max na 4 races waarvan 3x de wagen het begaf al afschrijven en op naar het volgende talent?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:22 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Precies, binnen nu en een paar maanden keihard scoren!
Of in de reeks Jos, Christian, Robert, Lammers, Guido, Frijns en noem maar op blijven hangen. Stuk voor stuk mennekes die prima hun best gedaan hebben en hard gewerkt hebben en het misschien wel verdiend hadden, maar de waarheid is anders en keihard.
Ik houd me nu vast aan Michael van de Mark (SBK). Ook weer gezien op Assen. Dat is een ACE, waar we in NL wat van kunnen verwachten.
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
Die knakkers zaten alleen in de F1 omdat ze geld meebrachten maar racebloed hebben ze niet.
Ah sorry, ik ken Frijns niet zo goed, ik had hem er beter niet bijgezet. Datquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]Whut.
Frijns is (samen met Max en Nyck de Vries) toch wel een van de grotere talenten van NL'se bodem van de afgelopen jaren. De reden waarom dat Robin het niet gehaald heeft is juist dat ie geen geld mee bracht![]()
Kans is groot geweest dat als (jaja, als) ie Red Bull de deur niet had gewezen na zijn FR3.5 titel (zijn derde op rij sinds zijn rookie jaar in de Formule BMW !!) hij het plaatsje van Vergne of Kvyat had bemachtigd.
Destijds leek het een prima beslissing, hij werd immers FR2.5 kampioen dat jaar. Daarna speelde geld hem aan parten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:41 schreef Llotyhy het volgende:
Ik durf wel te beweren dat als Frijns wat slimmer en handiger was omgegaan met zijn kansen (en een wat beter management zou ook niet vervelend zijn geweest) hij nu in de Red Bull zou rijden naast Ricciardo.
Lullig voor die jongen, maar aan de andere kant is het wel een beetje eigen schuld ook.
Leuk voor McLaren, maar ik denk niet dat andere kleurtjes de wagen sneller makenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:33 schreef LWD-Godius het volgende:
McLaren wellicht met aangepaste kleurstelling in Spanje:
McLaren to debut new livery in Spain
[..]
Ditquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:41 schreef Llotyhy het volgende:
Ik durf wel te beweren dat als Frijns wat slimmer en handiger was omgegaan met zijn kansen (en een wat beter management zou ook niet vervelend zijn geweest) hij nu in de Red Bull zou rijden naast Ricciardo.
Lullig voor die jongen, maar aan de andere kant is het wel een beetje eigen schuld ook.
Mwah, hij had er gewoon voor moeten gaan. hij dacht dat je in het middenveld in kon stappen zonder knaken, viel toch effe tegenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Destijds leek het een prima beslissing, hij werd immers FR2.5 kampioen dat jaar. Daarna speelde geld hem aan parten.
Dat denk ik ook. Zonde.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
Het is niet zijn talent, maar zijn attitude dat 'm parten speelde.
Dat gebeurde ook, alleen kwam dat team daarna zelf in financiele problemen, waardoor ze hem weer aan de kant geschoven hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, hij had er gewoon voor moeten gaan. hij dacht dat je in het middenveld in kon stappen zonder knaken, viel toch effe tegen
Dat bedoel ik dus, viel toch effe tegen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook, alleen kwam dat team daarna zelf in financiele problemen, waardoor ze hem weer aan de kant geschoven hebben.
quote:Do you love Formula One? Do you speak English and German fluently? Do you like being in front of the camera? If the answer is “Yes, yes and yes again!” then this could be the chance of a lifetime! All you need to do is film a one minute video telling us a bit about yourself and why you love F1. Then, upload it to YouTube, send the link to media@shortformmedia.london and you (yes, YOU!) might just find yourself interviewing Lewis Hamilton, Nico Rosberg and the MERCEDES AMG PETRONAS crew as our new presenter! The deadline is Tuesday 19 May so get filming and good luck!
Ja, dat is bij mij ook wat roestig geworden in de loop der jaren, maar het is nog altijd stukken beter dan mijn Frans. Dat is werkelijk niet om over naar huis te schrijvenquote:
Bij mij is het nooit iets geweest, denk ook niet dat het bij Engelsen veel beter isquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dat is bij mij ook wat roestig geworden in de loop der jaren, maar het is nog altijd stukken beter dan mijn Frans. Dat is werkelijk niet om over naar huis te schrijven
Je sais pasquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit iets geweest, denk ook niet dat het bij Engelsen veel beter is
Dat moest ik al door translate halenquote:
Op school leer je: Je ne sais pas (ik weet het niet), maar Fransen laten de eerste ontkenning wel eens achterwege, zo heb ik laatst geleerd van een Fransmanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat moest ik al door translate halen
Nederlands en Engels, meer heb ik niet nodig.
quote:McLaren has released the first pictures of the livery that the MP4-30 will run with from this weekend's Spanish GP.
As previously reported the chrome/silver look that the car started the season with has now been replaced by darker hue, while there is also now more red.
Yesterday a team spokesman told this blog: "We have revised our car's livery, improving its visual impact, optimising it for not only bright sunshine but also for the floodlights increasingly used in twilight and night races.
"The result is a dynamic, predatory, graphite-grey colouration, complemented by McLaren-dayglo 'Speedmarks' and keylines, reducing the reflection issues caused by our latest chrome-silver treatment."
Ik vind het wel een verbetering ten opzichte van de vorige liveryquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef sasquatsch het volgende:
Het nieuwe uiterlijk van de McLaren:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuke marketingtermen maar een HRT-kleurstelling is een betere omschrijving. 😜
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuke marketingtermen maar een HRT-kleurstelling is een betere omschrijving. 😜
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuke marketingtermen maar een HRT-kleurstelling is een betere omschrijving. 😜
Dat is toch de 2e taal in Argentina?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef flipsen het volgende:
Ik kon me aardig redden in het Frans. Totdat ik naar Argentinië emigreerde en het Spaans het Frans compléét verdrongen heeft. Kan niet eens meer tot 10 tellen, echt bizarOh ja, en Duits weiger ik te spreken (al versta ik het zonder problemen).
quote:
Hier zij-aan-zij:quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, nu je het zegt...
Mooie woorden van Luca. Zo zonde van Schumacherquote:„Als ik zie hoe het Michael nu vergaat, krijg ik een brok in mijn keel. En ik vind het heel erg, want hij was een belangrijk persoon in mijn carrière.“
Ja dikke doei he! Uiteraard werd er geneukt! Had ik jullie mooi tuk! Whoehahahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
Om heel eerlijk te zeggen weet ik niet eens meer of er nog wel geneukt is dat weekend
Ja, door Brennie wel jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dikke doei he! Uiteraard werd er geneukt! Had ik jullie mooi tuk! Whoehahaha![]()
Het schijnt blauw te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:03 schreef Geralt het volgende:
Ik vind hem wel mooi, hoop alleen dat ie zwarter is dan op de foto, maar ik denk dat het meer grijs is in het echt ipv zwart.
Ok, maar dit wisten we toch alquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
http://www.racexpress.nl/(...)m-maar-crash/n/66263
[..]
Mooie woorden van Luca. Zo zonde van Schumacher
Ik weet nog goed waar ik was toen ik het hoorde. Op een romantisch weekendje weg met Brennie in een strontduur hotel. Vlak voor we er aan kwamen was het op het nieuws dat hij een ongeluk had gehad en met spoed naar het ziekenhuis en alles.
Dat romantisch weekend liep uit op tv/telefoon/tablet kijken en hopen op betere berichten die helaas uitbleven. Om heel eerlijk te zeggen weet ik niet eens meer of er nog wel geneukt is dat weekend
Dat zo een icoon zo moet eindigen. Enorm triest
KPMG-blauw? PMS 287 als ik me niet vergis, heb jaren als grafisch vormgever bij ze gewerktquote:
Misschien even in mijn manager aanpassen dan. Grotere kans dat ze de finishvlag niet halen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:29 schreef alwaysonhold het volgende:
70% van de auto bij Ferrari is nieuw de komende race. Indrukwekkend http://www.f1today.net/nl(...)procent-van-de-auto/
geen idee maar ik las het ergens, kan het niet meer terug vindenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
KPMG-blauw? PMS 287 als ik me niet vergis, heb jaren als grafisch vormgever bij ze gewerkt
Ze noemen het zelf graphite-grey.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar ik las het ergens, kan het niet meer terug vinden
quote:A spokesman described the new design as "a dynamic, predatory graphite-grey colouration, complemented by McLaren day-glow 'speedmarks' and key lines".
gokje, ze gaan 0,1 tot 0,2 seconde sneller per rondje. Mercedes had die voorsprong en gaat met hun pakket ook weer 0,1 seconde voorsprong op vooruit. Mercedes blijft dus bovenliggende partij. Wordt spannend...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien even in mijn manager aanpassen dan. Grotere kans dat ze de finishvlag niet halen...
Mercedes is qua updates angstvallig stil.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:14 schreef twiFight het volgende:
De kans dat een team opeens zoveel verbetert dat Mercedes echt in gevaar komt is natuurlijk klein. Maar het is prima mogelijk dat een of twee teams voor podiumplekken kunnen gaan strijden (wat Ferrari al kon) en meerdere races kunnen gaan winnen.
Als de auto 70% anders is dan verwacht ik er komende race nog niet zo veel van. Het lijkt me sterk dat alles direct perfect werkt, maar over een race of 3/4 zullen ze wel significant sterker zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mercedes is qua updates angstvallig stil.
Die kijken kat uit de boom en winnen gewoon. Dat bij Ferrari de auto echt 70% anders qua auto lijkt me ook sterk. Dan heb je het echt over een b spec auto.
klopt, maar ze zijn wel flink wakkergeschud door Ferrari dat fors dichterbij gekomen is en er voor zorgt dat ze vaker naar hun max moeten gaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:20 schreef twiFight het volgende:
Ja, beetje creatief zijn met aantallen.
Mercedes zal idd. de kat uit de boom kijken en alleen updaten wanneer ze zeker zijn dat het werkt en betrouwbaar is. Op engine-niveau denk ik dat ze pas bij een consequent tekortschietende racepace hun tokens gebruiken. Ze willen vast hun kruid niet te vroeg verschieten.
Sowieso zullen ze de tokens dit jaar gaan gebruiken. Ze kunnen ze niet meenemen naar volgend jaar, dus willen ze er zo optimaal mogelijk gebruik van maken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:20 schreef twiFight het volgende:
Ja, beetje creatief zijn met aantallen.
Mercedes zal idd. de kat uit de boom kijken en alleen updaten wanneer ze zeker zijn dat het werkt en betrouwbaar is. Op engine-niveau denk ik dat ze pas bij een consequent tekortschietende racepace hun tokens gebruiken. Ze willen vast hun kruid niet te vroeg verschieten.
Ik dacht dattie GP3 ging doen toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Ocon naar Mercedes, gaat o.a. DTM test- en reserverijder worden, beetje zoals Wehrlein daar ook is begonnen:
http://www.gpupdate.net/n(...)euning-van-mercedes/
Aye, maar strategisch is het beter als je zoveel mogelijk weet van wat de concurrentie gaat doen en hoever ze op je zijn ingelopen voordat je je eigen tokens besteedt. Alhoewel ze ook niet tot de laatste race gaan wachten, want dan kun je weer bijna geen real life data verzamelen over de resultaten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze de tokens dit jaar gaan gebruiken. Ze kunnen ze niet meenemen naar volgend jaar, dus willen ze er zo optimaal mogelijk gebruik van maken.
Toch nog een stapje vooruit. Ik vond het al zo idioot dat zo'n talent niet opgepikt werd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Ocon naar Mercedes, gaat o.a. DTM test- en reserverijder worden, beetje zoals Wehrlein daar ook is begonnen:
http://www.gpupdate.net/n(...)euning-van-mercedes/
OK, heb ik het niet goed gelezen of die schrijver het niet goed gezienquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf graphite-grey.
[..]
Een van de dagen moet door een coureur met minder dan 2 GP's ervaring gedaan worden.quote:Mercedes
Tuesday: Nico Rosberg; Wednesday: Pascal Wehrlein
Ferrari
Tuesday: Raffaele Marciello; Wednesday: Esteban Gutierrez
Red Bull
Tuesday: Daniil Kvyat; Wednesday: Pierre Gasly
Williams
Tuesday: Felipe Massa; Wednesday: Alex Lynn
McLaren
Tuesday: Oliver Turvey Wednesday: Jenson Button
Lotus
Tuesday: Pastor Maldonado; Wednesday: Jolyon Palmer
Force India
Tuesday: Pascal Wehrlein; Wednesday: Nick Yelloly
Toro Rosso
Tuesday: Pierre Gasly; Wednesday: Carlos Sainz Jr
Sauber
Tuesday: Marcus Ericsson; Wednesday: Raffaele Marciello
Nick Yelloly... Force India verdient in ieder geval weer wat centjes deze dag. Echt nog nóóit van deze jongen gehoordquote:Op maandag 11 mei 2015 13:12 schreef sasquatsch het volgende:
Line-up voor de 2-daagse test van morgen en overmorgen in Barcelona:
[..]
Een van de dagen moet door een coureur met minder dan 2 GP's ervaring gedaan worden.
Rijdt dit seizoen in de GP2 (bij het satellietteam van FI, Hilmer), Vorig jaar GP3 en daarvoor o.a WSR Formule Renault 3.5quote:Op maandag 11 mei 2015 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick Yelloly... Force India verdient in ieder geval weer wat centjes deze dag. Echt nog nóóit van deze jongen gehoord
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef IBAZ het volgende:
Verstappen nu definitief tweede rijder, weer geen punten en Sainz wel.
Ik ben bang dat Verstappen opzij gaat moeten voor de kampioenschapsaspiraties van Sainz inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef IBAZ het volgende:
Verstappen nu definitief tweede rijder, weer geen punten en Sainz wel.
Viel me wel op dat Sky daar geen opmerking over maakte, maar ik heb vooralsnog geen verklaring gezien/gehoord waarom Max weer hard kreeg. Had hij daar zelf om gevraagd omdat de auto beter aanvoelde met hard, misschien? Volgens mij hoefde hij het om de bandenslijtage niet te doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:24 schreef Wolve000 het volgende:
Wat velen natuurlijk niet hebben gemerkt is het verschil in bandenstrategie:
Verstappen reed medium - hard - hard
Sains reed medium - hard - medium
En Verstappen was dus de enige in het hele veld die twee keer de harde banden gemonteerd heeft gekregen.
Hij had wel last van meer bandenslijtage dan gepland. De middelste run was wat kort, waardoor de laatste run vrij lang werd. Wellicht dat ze daarom weer hard hadden gemonteerd zodat ze niet nog een keer moesten stoppen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Viel me wel op dat Sky daar geen opmerking over maakte, maar ik heb vooralsnog geen verklaring gezien/gehoord waarom Max weer hard kreeg. Had hij daar zelf om gevraagd omdat de auto beter aanvoelde met hard, misschien? Volgens mij hoefde hij het om de bandenslijtage niet te doen.
Max had in de vrije training al aangegeven dat de auto voor hem lekkerder reed met de harde compound en dat hij met de medium band de balans niet helemaal lekker kreeg.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Viel me wel op dat Sky daar geen opmerking over maakte, maar ik heb vooralsnog geen verklaring gezien/gehoord waarom Max weer hard kreeg. Had hij daar zelf om gevraagd omdat de auto beter aanvoelde met hard, misschien? Volgens mij hoefde hij het om de bandenslijtage niet te doen.
Ja, in Nederland is iedereen super enthousiast. En dat begrijp ik wel. Maar nu blijkt gewoon dat Max een man is met twee handen en twee voeten. Net als de rest van het veld.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Verstappen opzij gaat moeten voor de kampioenschapsaspiraties van Sainz inderdaad
Tja, misschien moeten jullie dan eens afstappen van het ´´kijk mij eens stoer naar de Engelsen kijken´´ idee, want Olav Mol heeft mooi uitgelegd waarom Max deed wat hij deed....quote:Op maandag 11 mei 2015 15:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Viel me wel op dat Sky daar geen opmerking over maakte, maar ik heb vooralsnog geen verklaring gezien/gehoord waarom Max weer hard kreeg. Had hij daar zelf om gevraagd omdat de auto beter aanvoelde met hard, misschien? Volgens mij hoefde hij het om de bandenslijtage niet te doen.
Niet iedereen heeft toegang tot Sport 1.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef Marks het volgende:
[..]
Tja, misschien moeten jullie dan eens afstappen van het ´´kijk mij eens stoer naar de Engelsen kijken´´ idee, want Olav Mol heeft mooi uitgelegd waarom Max deed wat hij deed....
Ik heb geen keus. Live kijken kan ik alleen op de BBC en anders moet ik downloaden (de BBC samenvatting vind ik niet toerijkend) en dan is Sky al snel de enige keus, op soms een ierse of braziliaanse download na. En het commentaar en de pre/post show van Sky zijn prima.quote:Op maandag 11 mei 2015 16:40 schreef Marks het volgende:
[..]
Tja, misschien moeten jullie dan eens afstappen van het ´´kijk mij eens stoer naar de Engelsen kijken´´ idee, want Olav Mol heeft mooi uitgelegd waarom Max deed wat hij deed....
Waarom geen R1200GS?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot Sport 1.
Lekker offtopic!quote:
Jammer, het rijdt heerlijk, kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Lekker offtopic!
Te duur helaas... zeker aangezien ze door het gebruik in winterweer wat sneller afschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |