quote:McLaren has released the first pictures of the livery that the MP4-30 will run with from this weekend's Spanish GP.
As previously reported the chrome/silver look that the car started the season with has now been replaced by darker hue, while there is also now more red.
Yesterday a team spokesman told this blog: "We have revised our car's livery, improving its visual impact, optimising it for not only bright sunshine but also for the floodlights increasingly used in twilight and night races.
"The result is a dynamic, predatory, graphite-grey colouration, complemented by McLaren-dayglo 'Speedmarks' and keylines, reducing the reflection issues caused by our latest chrome-silver treatment."
Ik vind het wel een verbetering ten opzichte van de vorige liveryquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:27 schreef sasquatsch het volgende:
Het nieuwe uiterlijk van de McLaren:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Leuke marketingtermen maar een HRT-kleurstelling is een betere omschrijving. 😜
Nu je het zegt jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:33 schreef LWD-Godius het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:33 schreef LWD-Godius het volgende:
Dat is toch de 2e taal in Argentina?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 20:41 schreef flipsen het volgende:
Ik kon me aardig redden in het Frans. Totdat ik naar Argentinië emigreerde en het Spaans het Frans compléét verdrongen heeft. Kan niet eens meer tot 10 tellen, echt bizarOh ja, en Duits weiger ik te spreken (al versta ik het zonder problemen).
quote:
Hier zij-aan-zij:quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, nu je het zegt...
Mooie woorden van Luca. Zo zonde van Schumacherquote:„Als ik zie hoe het Michael nu vergaat, krijg ik een brok in mijn keel. En ik vind het heel erg, want hij was een belangrijk persoon in mijn carrière.“
Ja dikke doei he! Uiteraard werd er geneukt! Had ik jullie mooi tuk! Whoehahahaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
Om heel eerlijk te zeggen weet ik niet eens meer of er nog wel geneukt is dat weekend
Ja, door Brennie wel jaquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dikke doei he! Uiteraard werd er geneukt! Had ik jullie mooi tuk! Whoehahaha![]()
Het schijnt blauw te zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 22:03 schreef Geralt het volgende:
Ik vind hem wel mooi, hoop alleen dat ie zwarter is dan op de foto, maar ik denk dat het meer grijs is in het echt ipv zwart.
Ok, maar dit wisten we toch alquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:17 schreef Geralt het volgende:
http://www.racexpress.nl/(...)m-maar-crash/n/66263
[..]
Mooie woorden van Luca. Zo zonde van Schumacher
Ik weet nog goed waar ik was toen ik het hoorde. Op een romantisch weekendje weg met Brennie in een strontduur hotel. Vlak voor we er aan kwamen was het op het nieuws dat hij een ongeluk had gehad en met spoed naar het ziekenhuis en alles.
Dat romantisch weekend liep uit op tv/telefoon/tablet kijken en hopen op betere berichten die helaas uitbleven. Om heel eerlijk te zeggen weet ik niet eens meer of er nog wel geneukt is dat weekend
Dat zo een icoon zo moet eindigen. Enorm triest
KPMG-blauw? PMS 287 als ik me niet vergis, heb jaren als grafisch vormgever bij ze gewerktquote:
Misschien even in mijn manager aanpassen dan. Grotere kans dat ze de finishvlag niet halen...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:29 schreef alwaysonhold het volgende:
70% van de auto bij Ferrari is nieuw de komende race. Indrukwekkend http://www.f1today.net/nl(...)procent-van-de-auto/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |