geen idee maar ik las het ergens, kan het niet meer terug vindenquote:Op donderdag 7 mei 2015 13:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
KPMG-blauw? PMS 287 als ik me niet vergis, heb jaren als grafisch vormgever bij ze gewerkt
Ze noemen het zelf graphite-grey.quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee maar ik las het ergens, kan het niet meer terug vinden
quote:A spokesman described the new design as "a dynamic, predatory graphite-grey colouration, complemented by McLaren day-glow 'speedmarks' and key lines".
gokje, ze gaan 0,1 tot 0,2 seconde sneller per rondje. Mercedes had die voorsprong en gaat met hun pakket ook weer 0,1 seconde voorsprong op vooruit. Mercedes blijft dus bovenliggende partij. Wordt spannend...quote:Op donderdag 7 mei 2015 13:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Misschien even in mijn manager aanpassen dan. Grotere kans dat ze de finishvlag niet halen...
Mercedes is qua updates angstvallig stil.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:14 schreef twiFight het volgende:
De kans dat een team opeens zoveel verbetert dat Mercedes echt in gevaar komt is natuurlijk klein. Maar het is prima mogelijk dat een of twee teams voor podiumplekken kunnen gaan strijden (wat Ferrari al kon) en meerdere races kunnen gaan winnen.
Als de auto 70% anders is dan verwacht ik er komende race nog niet zo veel van. Het lijkt me sterk dat alles direct perfect werkt, maar over een race of 3/4 zullen ze wel significant sterker zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:16 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mercedes is qua updates angstvallig stil.
Die kijken kat uit de boom en winnen gewoon. Dat bij Ferrari de auto echt 70% anders qua auto lijkt me ook sterk. Dan heb je het echt over een b spec auto.
klopt, maar ze zijn wel flink wakkergeschud door Ferrari dat fors dichterbij gekomen is en er voor zorgt dat ze vaker naar hun max moeten gaanquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:20 schreef twiFight het volgende:
Ja, beetje creatief zijn met aantallen.
Mercedes zal idd. de kat uit de boom kijken en alleen updaten wanneer ze zeker zijn dat het werkt en betrouwbaar is. Op engine-niveau denk ik dat ze pas bij een consequent tekortschietende racepace hun tokens gebruiken. Ze willen vast hun kruid niet te vroeg verschieten.
Sowieso zullen ze de tokens dit jaar gaan gebruiken. Ze kunnen ze niet meenemen naar volgend jaar, dus willen ze er zo optimaal mogelijk gebruik van maken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:20 schreef twiFight het volgende:
Ja, beetje creatief zijn met aantallen.
Mercedes zal idd. de kat uit de boom kijken en alleen updaten wanneer ze zeker zijn dat het werkt en betrouwbaar is. Op engine-niveau denk ik dat ze pas bij een consequent tekortschietende racepace hun tokens gebruiken. Ze willen vast hun kruid niet te vroeg verschieten.
Ik dacht dattie GP3 ging doen toch?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Ocon naar Mercedes, gaat o.a. DTM test- en reserverijder worden, beetje zoals Wehrlein daar ook is begonnen:
http://www.gpupdate.net/n(...)euning-van-mercedes/
Aye, maar strategisch is het beter als je zoveel mogelijk weet van wat de concurrentie gaat doen en hoever ze op je zijn ingelopen voordat je je eigen tokens besteedt. Alhoewel ze ook niet tot de laatste race gaan wachten, want dan kun je weer bijna geen real life data verzamelen over de resultaten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sowieso zullen ze de tokens dit jaar gaan gebruiken. Ze kunnen ze niet meenemen naar volgend jaar, dus willen ze er zo optimaal mogelijk gebruik van maken.
Toch nog een stapje vooruit. Ik vond het al zo idioot dat zo'n talent niet opgepikt werd.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:07 schreef Ferry_76 het volgende:
Ocon naar Mercedes, gaat o.a. DTM test- en reserverijder worden, beetje zoals Wehrlein daar ook is begonnen:
http://www.gpupdate.net/n(...)euning-van-mercedes/
OK, heb ik het niet goed gelezen of die schrijver het niet goed gezienquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf graphite-grey.
[..]
Een van de dagen moet door een coureur met minder dan 2 GP's ervaring gedaan worden.quote:Mercedes
Tuesday: Nico Rosberg; Wednesday: Pascal Wehrlein
Ferrari
Tuesday: Raffaele Marciello; Wednesday: Esteban Gutierrez
Red Bull
Tuesday: Daniil Kvyat; Wednesday: Pierre Gasly
Williams
Tuesday: Felipe Massa; Wednesday: Alex Lynn
McLaren
Tuesday: Oliver Turvey Wednesday: Jenson Button
Lotus
Tuesday: Pastor Maldonado; Wednesday: Jolyon Palmer
Force India
Tuesday: Pascal Wehrlein; Wednesday: Nick Yelloly
Toro Rosso
Tuesday: Pierre Gasly; Wednesday: Carlos Sainz Jr
Sauber
Tuesday: Marcus Ericsson; Wednesday: Raffaele Marciello
Nick Yelloly... Force India verdient in ieder geval weer wat centjes deze dag. Echt nog nóóit van deze jongen gehoordquote:Op maandag 11 mei 2015 13:12 schreef sasquatsch het volgende:
Line-up voor de 2-daagse test van morgen en overmorgen in Barcelona:
[..]
Een van de dagen moet door een coureur met minder dan 2 GP's ervaring gedaan worden.
Rijdt dit seizoen in de GP2 (bij het satellietteam van FI, Hilmer), Vorig jaar GP3 en daarvoor o.a WSR Formule Renault 3.5quote:Op maandag 11 mei 2015 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick Yelloly... Force India verdient in ieder geval weer wat centjes deze dag. Echt nog nóóit van deze jongen gehoord
quote:Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef IBAZ het volgende:
Verstappen nu definitief tweede rijder, weer geen punten en Sainz wel.
Ik ben bang dat Verstappen opzij gaat moeten voor de kampioenschapsaspiraties van Sainz inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2015 14:33 schreef IBAZ het volgende:
Verstappen nu definitief tweede rijder, weer geen punten en Sainz wel.
Viel me wel op dat Sky daar geen opmerking over maakte, maar ik heb vooralsnog geen verklaring gezien/gehoord waarom Max weer hard kreeg. Had hij daar zelf om gevraagd omdat de auto beter aanvoelde met hard, misschien? Volgens mij hoefde hij het om de bandenslijtage niet te doen.quote:Op maandag 11 mei 2015 15:24 schreef Wolve000 het volgende:
Wat velen natuurlijk niet hebben gemerkt is het verschil in bandenstrategie:
Verstappen reed medium - hard - hard
Sains reed medium - hard - medium
En Verstappen was dus de enige in het hele veld die twee keer de harde banden gemonteerd heeft gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |