Past beter bij RTV Oost idd.quote:
Geniale held.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Nog net een stukje Finkers meegepiktHeld
Ik woon in Gelderland maar zegt ons moeke en houdoe.quote:
Quick Boys - Katwijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:52 schreef marcodej het volgende:
Er zijn ook hele mooie lofliederen over Kattuk.
"Of nie"quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef Gehenna het volgende:
Nog net een stukje Finkers meegepiktHeld
Die is zo fucking coolquote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Die lohues heeft trouwens ook bij alles boven de siepelgrens een vinger in pap
Juustemquote:
Het verschil tussen Amsterdammers en Almeloërs was eigenlijk ook wel het enige leuke uit dat item.quote:
Ik vond het ook wel leuk dat hij een stukje met een redelijk accent uit een liedje vertelt en alleen het eerste zinnetje uitlegtquote:Op donderdag 30 april 2015 20:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het verschil tussen Amsterdammers en Almeloërs was eigenlijk ook wel het enige leuke uit dat item.
Benny Joling werd als een held ontvangen op de Rietveld Academie. Cooler kon je er niet uit zien. Toen ie begon te praten schoten de Amsterdammers snel in hun zelf gecreëerde dorpse schulp.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk dat hij een stukje met een redelijk accent uit een liedje vertelt en alleen het eerste zinnetje uitlegtdat en natuurlijk "ik zei toch niets".
Ik merk het trouwens zelf in rotterdam ook maar al te vaak dat understatement niet aan westerlingen besteed is... aan de andere kant is overstatement dan weer niet zo aan mij besteed.
jawè, altietweleemhèquote:Op donderdag 30 april 2015 20:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Die lohues heeft trouwens ook bij alles boven de siepelgrens een vinger in pap
Dat was toch Gruppo Sportivo? Ik dacht tenminste die kale te herkennen. Heb de aankondiging van de band niet gezien verder.quote:
Zou kunnen, maar dan kan het nummer nog steeds wel ska zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
Dat was toch Gruppo Sportivo? Ik dacht tenminste die kale te herkennen. Heb de aankondiging van de band niet gezien verder.
Juist daarom toch? Als het geen ska was geweest had ik denk ik niet eens aan hen gedachtquote:Op donderdag 30 april 2015 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan kan het nummer nog steeds wel ska zijn.![]()
Ah, zo. We zijn het gewoon eens dus.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:59 schreef Karina het volgende:
Juist daarom toch? Als het geen ska was geweest had ik denk ik niet eens aan hen gedacht
Vond het wel leuke muziek iig.
met het accent op de aquote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ah, zo. We zijn het gewoon eens dus.
Ilse lijkt me een keiharde zakenvrouw....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind Ilse toch zo'n tof mensIk vind het zo aandoenlijk hoe ze altijd praat, dat enthousiasme en dat Twentse accent.
Finkers is ook een held. Herken het wel hoor, die heerlijke nuchterheid. Heb me begierd om die twee voorbeelden. Jammer dat Lohues niet aan 't woord kwam. Is ook een mooi figuur
Misschien, maar dat maakt je nog geen onaardig persoon toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ilse lijkt me een keiharde zakenvrouw....
Op tv komt ze in ieder geval sympathiek over inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien, maar dat maakt je nog geen onaardig persoon toch?
Is een lohues uitvinding...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:37 schreef derLudolf het volgende:
De siepelgrensDie gaan we onthouden!
Misschien komt het ook wel omdat ik een zwak heb voor het Twents - ook al kom ik er zelf niet vandaan.
Aardige vent is dat idd, die ken ik ook vrij goedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:41 schreef derLudolf het volgende:
Haha oké, nog nooit van gehoord. heb op het voortgezet nog een paar invallessen van zijn broer gehad. Wat een enorme droogkloot was dat zeg.
Wel eens een ranja mee gedronken samen met gehenna ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:41 schreef derLudolf het volgende:
Haha oké, nog nooit van gehoord. heb op het voortgezet nog een paar invallessen van zijn broer gehad. Wat een enorme droogkloot was dat zeg.
quote:We blikken met Jeroen Pauw terug op het eerste seizoen van zijn tv-programma 'Pauw'.
- Mindf*ck van illusionist Victor Mids was de grootste tv-verrassing van dit jaar, met gemiddeld ruim 800.000 kijkers!
- Sander van de Pavert maakt LuckyTV. Zijn creatie 'Willy' domineerde Koningsdag.
En natuurlijk muziek van Typhoon.
Wat let je om nu je broek uit te doen, vanavond kun je toch niet kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
vd Pavert
Het is dat ik vanavond niet kan kijken, anders ging mijn broek nu uit.
Precies, en dan wel even pics maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat let je om nu je broek uit te doen, vanavond kun je toch niet kijken.
Ik houd je niet tegenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
vd Pavert
Het is dat ik vanavond niet kan kijken, anders ging mijn broek nu uit.
Neen heb ik niet. En anders ging ik dat ook niet gebruiken, beetje ongezellig bij het uit eten gaanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen![]()
Geen interactieve TV van KPN toevallig? Toen ik de app update ontdekte ik dat ik ook buitenshuis nu TV kan kijken
Nu al een topshow.quote:Aan Tafel: achter de schermen van De Wereld Draait Door
Voor het eerst in tien jaar laat De Wereld Draait Door enkele weken een filmploeg toe op de redactie. In deze periode komt onder meer het Pop-Up museum tot stand; binnen drie maanden wordt een archeologisch museum in hartje Amsterdam omgebouwd tot een tijdelijk museum van verborgen kunst. Ondertussen gaan de dagelijkse uitzendingen gewoon door. Op 7 januari 2015, de dag van de aanslag op Charlie Hebdo, wordt het programma onder hoogspanning gemaakt. ‘Ik hoor dat de gasten die op de bank zitten door hun geliefden geadviseerd zijn niet te gaan’, is de laatste aanwijzing aan Matthijs van Nieuwkerk voordat hij zijn presentatie begint. Die week haalt DWDD een kijkcijferrecord. Vaste gasten als Marc-Marie Huijbregts en Halina Reijn, hoofdredacteur Dieuwke Wynia en presentator Matthijs van Nieuwkerk vertellen openhartig over wat het vraagt om elke dag een spraakmakende talkshow te maken. Regie: Heleen Minderaa.
'Aan Tafel: achter de schermen van de De Wereld Draait Door' is dinsdag 5 mei om 22.15 uur te zien bij de VARA op NPO 1.
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Neen heb ik niet. En anders ging ik dat ook niet gebruiken, beetje ongezellig bij het uit eten gaan
Gewoon naar zo'n wok-hut natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij wat te doen hebben.
Hans.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond media-utizending, dus incestgenot.
Jeroen Pauw, Sander van de Pavert, Victor Mids, Marc Marie H.
En dan schuift Marc-Marie vanavond nog aan bij Pauw.
Jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we samen met Sander 10 minuten lang naar Willie fragmenten kijken?
Karim Rekik zou dat een stuk leuker doen.quote:
Hoe zou het na vijf jaar zijn met de wederopbouw van Haïti?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:05 schreef tralalala het volgende:
Schuldgevoel afkopen en dan met z'n allen oohhhh we zijn we toch een gul land, we mogen trots zijn!1!1
Je bent zelf een excuusnegerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
Typhoon is de excuusneger van de Nederlandse muziek
Ik vond het wel prima, goede muziek ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond Typhoon geen inspirerende 'huisband' dit seizoen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we samen met Sander 10 minuten lang naar Willie fragmenten kijken?
You're riding high in April, shot down in Mayquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Treurig dat Bram zo aan de kost moet komen...
Net als Fortuynquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
You're riding high in April, shot down in May
Valt niet tegen inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:15 schreef tralalala het volgende:
De Nederlandse versie is nog best grappig.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Pepijn Gunneweg heeft het hoofd van een geestelijk gehandicapte.
Link?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep, dat fragment op Dumpert heb ik gezien.
oja die had ik wel gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)or_mids_mindfck.html
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:23 schreef Paxcon het volgende:
Eindelijk een kritisch geluid
is gewoon knippen en plakken
En dan krijg je een aangifte aan je broekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan ook een truc met een telefoon, ik heb dan een telefoon van een meisje nodig, dan bel ik mezelf, en dan tover ik haar nummer in mijn eigen telefoon.
Die achterkant viel er ook precies af, is gewoon los te halenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
En jongens, geloven jullie ook dat alleen de achterkant van een akoestische gitaar kapot gaat wanneer je deze hard op de stoep slaat?
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
En jongens, geloven jullie ook dat alleen de achterkant van een akoestische gitaar kapot gaat wanneer je deze hard op de stoep slaat?
illuminatiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Pauw >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Humberto
Typesetting is best goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is echt een nummer van Coldplay wat ik ontzettend grote bagger vind.
RTquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hele uitzending met Maiwand en al was genot.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:32 schreef Postbus100 het volgende:
Ik val net binnen, wat is de discussie? Stopt Pauw?
Ze analyseren het eerste seizoenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:32 schreef Postbus100 het volgende:
Nope, beetje het eerste seizoen van Pauw evalueren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:32 schreef Postbus100 het volgende:
Kom sprinten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |