Hij zou het zelf nooit rammelen noemen, maar hij is wel heel erg toe aan een volgende fase. Hij weet dit aardig te onderdrukken door met andere dingen bezig te zijn, zoals het plannen van een road trip door de VS.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:18 schreef Philomijn het volgende:
Rammelen jullie mannen ook of hebben ze ook dat beroemde "ik ben een man en als ik er niet over nadenk is het er niet"-knopje aan staan, zoals de mijne?![]()
In de dromen dat ik een baby heb, vergeet ik altijd dat ik 'm heb omdat dit niet in mijn systeem zit (niet zo gek, zonder zwangerschap en bevallingquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Soof-87 het volgende:
Ik heb ook dromen over toekomstige kindjes, maar ik raak m'n baby dan altijd kwijt in m'n eigen huis. Dat heb ik echt al 3 keer gedroomd ofzo
Zo van: Ja waar heb ik 'm nou weer neergelegd. Dagen kwijt
Haha ook herkenbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In de dromen dat ik een baby heb, vergeet ik altijd dat ik 'm heb omdat dit niet in mijn systeem zit (niet zo gek, zonder zwangerschap en bevalling), dus die baby ligt dan hele dagen in bed zonder gevoed te worden.
Awww ja dat is niet leuk!! Je was 'm iig niet kwijtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef Aloria het volgende:
Dit jaar een droom gehad dat ik zwanger was. Ik voelde de baby echt schoppen. Toen werd ik wakker en heb gelijk naar mijn buik gekeken en gevoeld....
dat heb ik altijd met the sims!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:20 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
In de dromen dat ik een baby heb, vergeet ik altijd dat ik 'm heb omdat dit niet in mijn systeem zit (niet zo gek, zonder zwangerschap en bevalling), dus die baby ligt dan hele dagen in bed zonder gevoed te worden.
Ik droom ook heel regelmatig dat ik zwanger ben en/of bevallen van mijn 2e (of zelfs een tweeling!)quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:59 schreef Soof-87 het volgende:
Ik heb ook dromen over toekomstige kindjes, maar ik raak m'n baby dan altijd kwijt in m'n eigen huis. Dat heb ik echt al 3 keer gedroomd ofzo
Zo van: Ja waar heb ik 'm nou weer neergelegd. Dagen kwijt
dat heb ik ook al eens gedroomd. best teleurstellend als het enkel opstandige darmen blijken te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:35 schreef Aloria het volgende:
Dit jaar een droom gehad dat ik zwanger was. Ik voelde de baby echt schoppen. Toen werd ik wakker en heb gelijk naar mijn buik gekeken en gevoeld....
Afhankelijk van wie het vraagt zeg ik meestal dat het wel even prima is zo. Een peuter vraagt al genoeg van je.quote:Op maandag 11 mei 2015 13:04 schreef Philomijn het volgende:
Ik realiseerde me deze week ineens: ik word volgend jaar potdomme 30. Dan gaat die pil er echt uit hoor.![]()
Ik droom ook regelmatig dat ik zwanger/moeder ben.Wordt dan altijd bietje teleurgesteld wakker
![]()
Tyler-Girl over vragen vanuit de omgeving: je kunt toch zeggen dat dat een behoorlijk persoonlijke vraag is waar je geen antwoord op wil geven?
Ik denk dat het daar bij sommige al te laat voor is. De meeste weten wel dat we (vooral mijn vriendquote:Op maandag 11 mei 2015 13:04 schreef Philomijn het volgende:
Ik realiseerde me deze week ineens: ik word volgend jaar potdomme 30. Dan gaat die pil er echt uit hoor.![]()
Ik droom ook regelmatig dat ik zwanger/moeder ben.Wordt dan altijd bietje teleurgesteld wakker
![]()
Tyler-Girl over vragen vanuit de omgeving: je kunt toch zeggen dat dat een behoorlijk persoonlijke vraag is waar je geen antwoord op wil geven?
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja dat is ook weer zo. (waarom denk ik daar zelf niet aan??)
Meestal wijs ik naar mijn vriends buik en antwoord: over een paar maanden!![]()
Vooral beetje over de ontwikkeling van een kind en wat te verwachten (al is dat natuurlijk weer bij iedereen anders) en hij weet idd ook niet meer dan datquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat wil hij precies weten? Mijn man wist ook weinig van baby's , behalve dat ze poepen, huilen en eten... en nu is hij volleerd vadermet soms wat bijsturing
Thanksquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:08 schreef BlueEyes het volgende:
Baby van Desmond Morris!
Erg leuk boek (ook als kado te geven aan zwangere)
Hij is ook heel lief.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:43 schreef Philomijn het volgende:
Wat een lieve gedachte Thinkk-Pinkk, dat je vriend graag meer wil weten!
Ik rammel ooooook (oh ja, daarom post ik hier). Ziek thuis zijn helpt niet, te veel tijd om na te denken.+ zwangere collega aan bureaublok = elke dag meezwijmelen. Ik rammel ook voor een huwelijk ghehe. Ik heb vriend gezegd dat ik een verlovingsring voor mijn verjaardag wil.
![]()
Overigens zetten de verhalen van L-E en J0ycie je wel weer even met beide benen op de grond. Het hoeft niet altijd goed te gaan. Goed om even bij stil te staan.
Ik wist ook niks maar dat leer je snel genoeg met de eerste dagen want je moet het toch maar gewoon doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien een beetje raar. Maar mijn vriend vind het maar niks dat hij eigenlijk niks van baby's weet. Is er een goed boek ofzo wat hem daar wat meer inzicht in geeft?
Agh als het hem een zekerder gevoel geeftquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist ook niks maar dat leer je snel genoeg met de eerste dagen want je moet het toch maar gewoon doen.Je kraamhulp helpt jullie daar dan bij.
En zodra de baby er is, ga je snel genoeg meer leren en wil je steeds meer weten.
Waarom doet ze dit, waarom dat, hoe lossen we dit op, zijn er tips.
Je weet pas hoe het echt is, als je een baby hebt, denk ik. En elke baby is anders. Wat voor de ene werkt, werkt voor de ander niet.
Het werkt ook altijd goed om er een grapje van te maken, zoiets van: We zijn druk aan het oefenenquote:Op maandag 11 mei 2015 14:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar bij sommige al te laat voor is. De meeste weten wel dat we (vooral mijn vriend) heel graag kinderen willen, dus nu ineens met het smoes "dat is te persoonlijk" aankomen, gaan ze niet intrappen ben ik bang.
En zoiets als "we doen het rustig aan" waarschijnlijk ook niet..... Ach we gaan het zien. Misschien houden ze vanzelf een keer op .....
Spannend! En succes.quote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef Soof-87 het volgende:
We maken de strip af en dan gaan we er voor!![]()
Ook al met foliumzuur begonnen... Het wordt wel heel echt nu
Woei!quote:Op zondag 24 mei 2015 13:28 schreef Soof-87 het volgende:
We maken de strip af en dan gaan we er voor!![]()
Ook al met foliumzuur begonnen... Het wordt wel heel echt nu
quote:Op zondag 24 mei 2015 21:04 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Woei!![]()
Hier inmiddels een plan voor het stoppen-met-de-pil-maar-nog-niet-met-anticonceptie: na onze vakantie in oktober dit jaar. Zo kan mijn cyclus weer op gang komen na bijna 15 jaar pilgebruik. Ik ga tegen die tijd ook alvast beginnen met foliumzuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |