Nu wil ik niet te ver offtopic gaan en dit zal mijn laatste post worden betreft dit onderwerp.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:39 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Een fluor helm, kom op zegLeuk voor de politie maar zeg nou zelf, die dingen zien er echt niet uit. Hardleers en eigenwijs dan ben ik zeker ja, net zo als dat ik een hekel aan regels en politie heb.
Echt he, in de tunings wereld is het precies hetzelfde gezeur.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:01 schreef Wisheh het volgende:
Wat een moraal ridders hier allemaal zeg. Uit een motor moet geluid komen, boehoe als je even 10 seconden iets lawaai hoort omdat er een motor voorbij komt rijden. Echt waar waar sommige mensen zich druk om kunnen maken.
Had zelf een Kawasaki KLX 650 met open uitlaat en dat was gewoon mooi geluid. Hoor je me tenminste aankomen als je weer niet aan het opletten ben in je koekblik. Nu een Harley en uiteraard ook met open uitlaten want een Harley zonder geluid is geen Harley. Leven en laten leven mensen.
TS: Succes met je zaak. Mijn beurt komt ook nog wel een keer dus hou het topic in de gaten zodat ik weet wat er me te wachten staan...
Liever aangereden worden met een mooie helm op je hoofd dan zo'n stom geel ding waarmee je wel opvalt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:39 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Een fluor helm, kom op zegLeuk voor de politie maar zeg nou zelf, die dingen zien er echt niet uit. Hardleers en eigenwijs dan ben ik zeker ja, net zo als dat ik een hekel aan regels en politie heb.
En hoe precies zijn de politieagenten die TS staande hebben gehouden belanghebbende? Anders gezegd: welke belangen van hen worden geschaad door het sepot?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:34 schreef klipper het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk dat een belanghebbende bezwaar kan maken hiertegen, politie die je staande heeft gehouden kan dit dus ook doen.
En daarom dus open uitlaten en een normale helm. Valt ook opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Liever aangereden worden met een mooie helm op je hoofd dan zo'n stom geel ding waarmee je wel opvalt.
2 september valt op een zondag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
Update: vandaag de dagvaarding ontvangen voor 2 september.
OW fuck ik kijk scheel.quote:
Zijn ze lekker op tijd meequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
Update: vandaag de dagvaarding ontvangen voor 2 september.
Da's mooi kut want dan ben ik op vakantie.. en m'n advocaat heeft dan al een andere zitting.
Huh dat is toch vreemd, ik dacht dat het zelfs verplicht was om persoonlijk af te geven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, vind 't ook een vieze actie. Ze hebben hem gewoon in de bus gegooid en niet persoonlijk afgegeven.. voor 't zelfde geld was ik nu op vakantie of bij m'n vriendin en zag ik het pas na het weekend.
Ja, maar dat moet schriftelijk en voordat er zo'n koekenbakker naar gaat kijken zijn we een week of 2 verder als ik dat vandaag verstuur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zijn ze lekker op tijd mee
Er is toch altijd 1x mogelijkheid tot het aanvragen van uitstel.
Jij moet dat ook niet versturen maar je advocaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
Geen idee, dat dacht ik ook eigenlijk.
[..]
Ja, maar dat moet schriftelijk en voordat er zo'n koekenbakker naar gaat kijken zijn we een week of 2 verder als ik dat vandaag verstuur.
Ik zou de rechtbank even bellen om te vragen hoe je dat op moet lossen. (Zij zitten ook niet op een nodeloos hoger beroep te wachten, dat kost allemaal extra tijd & geld)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, maar dat moet schriftelijk en voordat er zo'n koekenbakker naar gaat kijken zijn we een week of 2 verder als ik dat vandaag verstuur.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou de rechtbank even bellen om te vragen hoe je dat op moet lossen. (Zij zitten ook niet op een nodeloos hoger beroep te wachten, dat kost allemaal extra tijd & geld)
Ja, dat doet 'ie ook. En ik sluit niet uit dat ze 't expres doen. Die OvJ probeert me al de hele tijd te naaien dus dit is niet zo'n verrassing.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Jij moet dat ook niet versturen maar je advocaat
Kan hij niet even naar de rechtbank bellen en vragen of hij uitstel aan kan vragen?
Ik vind het vreemd dat het op zo'n korte termijn wordt ingepland.
Uiteraard het blijft tenslotte een forum waar van alles beweerd kan worden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Zo. Het recht heeft gesproken.
Vrijspraak. Uiteraard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |