Hij is op schoolreis trut.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:22 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
mijn kind is drie dagen uithuizig.
Stukje bij beetje begin ik weer mijzelf te worden.
Ik geniet, ben vrolijker dan ooit en dans de hele dag.
Ben ik nu een ontaarde moeder?![]()
sacha
geniet ervanquote:Op woensdag 29 april 2015 20:22 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
En sacha is weer terug met haar beide voeten op de grond.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij is op schoolreis trut.
Vandaag of morgen komt hij weer thuis.![]()
Ja wat moet ik hierop zeggen?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En sacha is weer terug met haar beide voeten op de grond.
Nee, sorry maar ik snap het niet. Sas is even in haar sas zonder kid ofzo. Ja die komt weer thuis.quote:
Genieten van het moment, daar draait het om in het leven van een autistenmoeder.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee, sorry maar ik snap het niet. Sas is even in haar sas zonder kid ofzo. Ja die komt weer thuis.
Tja dat is niet anders.
Ik snap dat niet, ik heb geen kinderen. Ik snap daar niks van. Ik ben daar al vaker mee de fout in gegaan. Maar die gedichtjes komen mij raar over ik heb daar ook niks mee.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genieten van het moment, daar draait het om in het leven van een autistenmoeder.
Je kan niet met alles wat er gepost wordt iets hebben, ik denk ook niet dat iemand je dat kwalijk neemt.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ik heb geen kinderen. Ik snap daar niks van. Ik ben daar al vaker mee de fout in gegaan. Maar die gedichtjes komen mij raar over ik heb daar ook niks mee.
Ik heb geen kinderen. Ik duld ze ook niet van iemand anders.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan niet met alles wat er gepost wordt iets hebben, ik denk ook niet dat iemand je dat kwalijk neemt.
Ik heb wel kinderen, ik duld niet alle kinderen van anderen.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen. Ik duld ze ook niet van iemand anders.
Uhh ok maar en?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel kinderen, ik duld niet alle kinderen van anderen.
Ja jesus, wat is het probleem?quote:
Ach waarom ? Oh okquote:
Maak er een gedichtje vanquote:
Lieve Doedezemaar,quote:Op woensdag 29 april 2015 18:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ze is het ook echt, jeetje, ik was haar bijna vergeten
Lieve Mo_Muffin,quote:Op woensdag 29 april 2015 19:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze woont bij mij in de buurt, mijn zus ging vroeger als kind met haar dochter om, ze hadden toen een manege.
Kan er zo heen lopen, maar ik heb niet echt prangende vragen, dus dat doe ik niet.
Lieve sacha,quote:Op woensdag 29 april 2015 20:22 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
Lieve soury,quote:Op woensdag 29 april 2015 20:24 schreef Soury het volgende:
Hij is op schoolreis trut.
Vandaag of morgen komt hij weer thuis.![]()
Lieve Mona,quote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef AntwoordMona het volgende:
[..]
Lieve Deisyy,
Je moet bij de opticien langs.
Groetjes Mona
Je bent me net voor.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Lieve Mona,
Je hebt een fantastisch toetje.
Groetjes,
MM
Een heerlijk of smakelijk toetje was toepasselijker geweest...quote:Op donderdag 30 april 2015 13:58 schreef svann het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
Vrij onvermijdelijke post ook wel.
Een 'lekker toetje' paste net iets beter.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:02 schreef MadMaster het volgende:
Een heerlijk of smakelijk toetje was toepasselijker geweest...
Lieve Mona,quote:Op donderdag 30 april 2015 13:47 schreef AntwoordMona het volgende:
[..]
Lieve Mo_Muffin,
Je zit in een ontkenningsfase.
Groetjes Mona
Ik hoop op een beetje droogte, ik wil vanavond honkbal bekijken vanaf de tribune...quote:Op donderdag 30 april 2015 14:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mona, blijft het vanmiddag droog of komen er zo weer stortbuien?
Geniet gewoon van je vakantie, die klapper gebeurt pas op de terugreis...quote:Op donderdag 30 april 2015 14:55 schreef Koen66 het volgende:
Lieve Mona
Leef ik over 24 uur nog of heb ik een suïcidale copiloot aan boord?
ik wil/moet zo gaan wandelen, gisteren viel dat letterlijk in het waterquote:Op donderdag 30 april 2015 14:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop op een beetje droogte, ik wil vanavond honkbal bekijken vanaf de tribune...
Ik heb gisterenavond na mijn 2 uurtjes draaien ook een rondje om gemaakt, door de regen.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wil/moet zo gaan wandelen, gisteren viel dat letterlijk in het water
het was hier gistermiddag echt slagregen, echt niet te doen. Door een beetje regen laat ik me ook niet tegenhouden, ook op mijn werk met de kids niet, we zijn niet van suiker.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisterenavond na mijn 2 uurtjes draaien ook een rondje om gemaakt, door de regen.
Heerlijk verfrissend en regen vind ik niet erg als ik moet lopen.
Wel als ik stil zit...
OP van een topic waar bijna nooit iemand kwam.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeg wat is er met de oude OP gebeurd?
Ik vind deze transformatie van topic waar bijna nooit iemand kwam, met een tussenstop als schuiltopic voor sommigen, tot complete overname maar niets.
Die kun je hier vinden.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Klikquote:Ik vind deze transformatie van topic waar bijna nooit iemand kwam, met een tussenstop als schuiltopic voor sommigen, tot complete overname maar niets.
Dit zijn veel te moeilijke termen voor mij.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef AntwoordMona het volgende:
Lieve Kingstown,
Je hebt last van passief-aggressief gedrag.
Groetjes Mona
Gisteren vertelde je mij nog dat je aardig was. Zo aardig vind ik je op dit moment niet.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kun je hier vinden.
[..]
Klik
[..]
Dit zijn veel te moeilijke termen voor mij.
Ik heb net gelezen dat ik last heb van passief-agressief gedrag. Dat zal dan wel de oorzaak zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren vertelde je mij nog dat je aardig was. Zo aardig vind ik je op dit moment niet.
Daar ben ik vanmorgen nog langs gelopen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:50 schreef AntwoordMona het volgende:
[..]
Lieve Deisyy,
Je moet bij de opticien langs.
Groetjes Mona
volgende keer maar eens beter plannen danquote:Op donderdag 30 april 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net gelezen dat ik last heb van passief-agressief gedrag. Dat zal dan wel de oorzaak zijn.![]()
Nu ga ik een stukje wandelen. Niet samen met DDM trouwens. Helaas.
beter, op de heenreis lijkt me zo, mehquote:Op donderdag 30 april 2015 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geniet gewoon van je vakantie, die klapper gebeurt pas op de terugreis...
op de terugweg ben je een stuk relaxter, dat scheelt natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 16:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter, op de heenreis lijkt me zo, meh
Misschien moeten we MM vragen of hij iets via zijn digiplan ding kan regelen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
volgende keer maar eens beter plannen dan
Maandag 4 mei om 13.00 uur op Utrecht Centraal bij de Starbucks.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien moeten we MM vragen of hij iets via zijn digiplan ding kan regelen.
Ik boycot de Starbucks.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Maandag 4 mei om 13.00 uur op Utrecht Centraal bij de Starbucks.
Dan praten we verder hierover...
Bij de Starbucks, je hoeft niet naar binnen als je dat niet wilt.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik boycot de Starbucks.
Overigens ga ik binnenkort wel naar Utecht toe. Hoogste tijd om mijn zusje weer eens te bezoeken.
fixedquote:Op donderdag 30 april 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Lieve Mona,
Ik vind deze transformatie van topic waar bijna nooit iemand kwam, met een tussenstop als schuiltopic voor sommigen, tot complete overname maar niets.
Liefs Ienie
je gaat onder je hunebed vandaan en richting de grote stad? Jeetjequote:Op donderdag 30 april 2015 17:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik boycot de Starbucks.
Overigens ga ik binnenkort wel naar Utecht toe. Hoogste tijd om mijn zusje weer eens te bezoeken.
DDM en ik willen een wandelafspraak maken. Ik ga haar natuurlijk niet delen met jou.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Bij de Starbucks, je hoeft niet naar binnen als je dat niet wilt.
Ik kom zo nodig met mijn frappuchinootje wel naar buiten...
Let goed op het woord "binnenkort" in die zin.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:
je gaat onder je hunebed vandaan en richting de grote stad? Jeetje
Double daten is natuurlijk ook een optie?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM en ik willen een wandelafspraak maken. Ik ga haar natuurlijk niet delen met jou.
Jij bent de planner en hebt zo'n handige digiplanner, dus fix dat even. Met je pistachenootje....
Ben jij wel van de Starbucks?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Double daten is natuurlijk ook een optie?
MM?
Je hebt niks aan een digiplanner via een pistachenootje met 2 digibeten zoals DDM en jij.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DDM en ik willen een wandelafspraak maken. Ik ga haar natuurlijk niet delen met jou.
Jij bent de planner en hebt zo'n handige digiplanner, dus fix dat even. Met je pistachenootje....
Natuurlijk is dat een optie. We kunnen er ook meteen een meet van maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:11 schreef Deisyy het volgende:
Double daten is natuurlijk ook een optie?
Dan moeten we maar wachten totdat Mona antwoord geeft. Misschien heeft die een oplossing.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Je hebt niks aan een digiplanner via een pistachenootje met 2 digibeten zoals DDM en jij.
Jullie zijn zo goed als onplanbaar op die manier...
Ik pas wat betreft de radio vanavond, ik ga blauwbekken bij het honkbal...quote:Op donderdag 30 april 2015 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moeten we maar wachten totdat Mona antwoord geeft. Misschien heeft die een oplossing.
Ik zag net trouwens uit m'n ooghoeken dat er om 7 uur een 80's show begint. Die ga ik eens beluisteren.
Klinkt ook leuk. Afgezien van het blauwbekken. Have fun. Hier schijnt trouwens nog steeds een zonnetje.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik pas wat betreft de radio vanavond, ik ga blauwbekken bij het honkbal...
Als het dan een meet wordt wil ik ook mee.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een optie. We kunnen er ook meteen een meet van maken.
Ik ken nog wel iemand die dat heel goed kan plannen. #CaféOlivier.
Juup is het al aan het regelen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef drakin het volgende:
Als het dan een meet wordt wil ik ook mee.
Regelt Juup dan ook koffie van de AH voor ons?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Juup is het al aan het regelen.![]()
Voor de boksliefhebbers een leuk wielerfilmpje.
ienie schreef ik eronder, hoofdletter i lijkt sprekend op de l dit is de I en dit is de lquote:
Dan nog is het Muis.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:00 schreef drakin het volgende:
[..]
ienie schreef ik eronder, hoofdletter i lijkt sprekend op de l dit is de I en dit is de l
of ieni of miniquote:
Ik ben ook afgehaakt. Kutmuziek plus een R&P-SC was teveel van het goede.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik pas wat betreft de radio vanavond
Ik boycot de AH.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:54 schreef drakin het volgende:
Regelt Juup dan ook koffie van de AH voor ons?
MaryMouse is al Muis, dus jij bent Ieni. Verwarring kunnen we natuurlijk niet hebben.quote:
Ik ben al sinds 1987 Muis.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt. Kutmuziek plus een R&P-SC was teveel van het goede.
[..]
Ik boycot de AH.
[..]
MaryMouse is al Muis, dus jij bent Ieni. Verwarring kunnen we natuurlijk niet hebben.
Dan had je de dochter van MaryMouse kunnen zijn. Volgens het anciënniteitsbeginsel kun je dus geen muis zijn.quote:
Ik niet als de biologische koffie in de aanbieding is, maar waar is anders goede koffie in de buurt van Starbucks in Utrecht volgens jou? Of neem je een thermosflesje meequote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt. Kutmuziek plus een R&P-SC was teveel van het goede.
[..]
Ik boycot de AH.
[..]
MaryMouse is al Muis, dus jij bent Ieni. Verwarring kunnen we natuurlijk niet hebben.
Maar er staat ook ieniemini in je naam, ben je dat stukje van je naam dan niet?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben al sinds 1987 Muis.
Trouwens Muisje mag ook.
Misschien moet je die vraag in KSC stellenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet als de biologische koffie in de aanbieding is, maar waar is anders goede koffie in de buurt van Starbucks in Utrecht volgens jou? Of neem je een thermosflesje mee
he getsie nee. Gelukkig heeft Starbucks fijne thee en lekkere zoete dingen, heel fijn als je een halve nacht op Schiphol moet doorbrengenquote:
Ga je binnenkort vliegen?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
he getsie nee. Gelukkig heeft Starbucks fijne thee en lekkere zoete dingen, heel fijn als je een halve nacht op Schiphol moet doorbrengen
Kuttijden altijd die charters..... Maar goede reis en dat je een beetje tot rust komt... En pas op met vulkanen !! Die kunnen zomaar uitbarstenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik
wekker om 2:30, 6:30 richting Tenerife
Bij welke buren nu weer?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:47 schreef Koen66 het volgende:
dat was een wel erg onverwachte lapo bij de buren
voel jij die dreiging ook?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik schrok al, dacht dat er weer iets door een modje vroegtijdig gesloten was
ging ie KO ?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:12 schreef MadMaster het volgende:
Een lekker vroegertje vandaag, weer thuis.
Wel tot de 8e inning moeten wachten tot er wat spektakel kwam, maar de grootste klier van de tegenpartij kreeg toen een bal met ruim 80 mph in z'n rug en daarna werden 2 punten binnen getikt.
Koffie nu...
Nee, dat niet, maar hij liet zich wel vervangen.quote:
Prijsje gewonnen of vinden ze je wel aardig?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef just me het volgende:
ik ga vanaf volgende week één uur per week gratis golfles krijgen
goed geregeldquote:Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef just me het volgende:
ik ga vanaf volgende week één uur per week gratis golfles krijgen
Betaling in naturaquote:Op donderdag 30 april 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prijsje gewonnen of vinden ze je wel aardig?
Netjesquote:Op donderdag 30 april 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Betaling in natura![]()
Golfpro heeft gevraagd of ik wat administratie wil overnemen, hij wil een facebook gaan opbouwen en gaan twitteren, ik neem dan zijn accounts over en kan het voor hem doen.
win-win situatie
En ik vind het ook best leuk om zijn golf-academy te promotenquote:
Iemand die z'n sociale media uitbesteed?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
Betaling in natura![]()
Golfpro heeft gevraagd of ik wat administratie wil overnemen, hij wil een facebook gaan opbouwen en gaan twitteren, ik neem dan zijn accounts over en kan het voor hem doen.
win-win situatie
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand die z'n sociale media uitbesteed?
Sociaal type...
Heb weleens kloon geleend aan Kasta, die heeft een permban nu.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iemand die z'n sociale media uitbesteed?
Sociaal type...
Aan Kasta, dat beestquote:Op donderdag 30 april 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb weleens kloon geleend aan Kasta, die heeft een permban nu.
Mooi, ik kijk nu de WC Matchplay in California met Joost Luiten van de partijquote:Op donderdag 30 april 2015 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
En ik vind het ook best leuk om zijn golf-academy te promoten
Hij zegt dat ik (nog) beter kan worden, de slijmbal
Waar wordt dat uitgezonden ?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, ik kijk nu de WC Matchplay in California met Joost Luiten van de partij
Al zijn kloons waren door de mand gevallen en hij zocht een wat onopvallendere, ging niet lang goed.quote:
Kasta, je hield van hem of je had een pleuris hekel aan hemquote:Op donderdag 30 april 2015 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Al zijn kloons waren door de mand gevallen en hij zocht een wat onopvallendere, ging niet lang goed.
Sport1.... Verder gegevens en liveblog http://www.worldgolfchampionships.com/cadillac-match-play.htmlquote:
Ik heb wat dubbel gelegen.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Kasta, je hield van hem of je had een pleuris hekel aan hem
Dat laatste. Ik ken hem van mijn vorige nick.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Kasta, je hield van hem of je had een pleuris hekel aan hem
Ik verwachtte die vraag......en nee die geef ik niet prijs.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En vertel nu eens wat je oude nick was, Mo
ik ga ze volgen op twitter, thanksquote:Op donderdag 30 april 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Sport1.... Verder gegevens en liveblog http://www.worldgolfchampionships.com/cadillac-match-play.html
En 3 live streams zag ik, maar die mag ik niet geven
had je idd kunnen weten , gaat ie nooit vertellenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En vertel nu eens wat je oude nick was, Mo
Kasta?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verwachtte die vraag......en nee die geef ik niet prijs.
Wat boeit dat nou man.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verwachtte die vraag......en nee die geef ik niet prijs.
Ga weg ´mafkeesje´, alsof ik die dwaas ben. Hij was niet eens een Limburger, dat is al voldoende bewijs dat ik hem iig niet ben.quote:
Ook geweldig hoe die soms zelf op zijn bek ging.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb me vaak rot gelachen om Kasta
"zie"Kasta liever dan tong80quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook geweldig hoe die soms zelf op zijn bek ging.
Hij had nogal wat praatjes, weet ik me te herinneren, maar ik ben tussentijds zelf wel 2 jaar van Fok weggeweest voor ik deze nick nam. En ik nam een nieuwe omdat ik mijn inlog kwijt was.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook geweldig hoe die soms zelf op zijn bek ging.
je had je password kunnen opvragen of wilde je met een schone lei beginnenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij had nogal wat praatjes, weet ik me te herinneren, maar ik ben tussentijds zelf wel 2 jaar van Fok weggeweest voor ik deze nick nam. En ik nam een nieuwe omdat ik mijn inlog kwijt was.
Ik weet hem zelf nog maar half probeerde toen in te loggen en wist niet meer of ik nou wel of geen streepje had, geprobeerd wachtwoord te achterhalen maar dat werkte op de een of andere manier niet. Toen dacht ik WTF ik neem een nieuwe. Schone lei, ben nu ook een anders mens, ik was niet voor nop 2 jaar afwezig.quote:
prima tochquote:Op donderdag 30 april 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schone lei, ben nu ook een anders mens, ik was niet voor nop 2 jaar afwezig.
Dat ik 2 jaar weg was had niets met Fok te maken, dat had met privé zaken te maken. IRL dus.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
ik weet niet meer waar ik moet posten...![]()
sacha
Lieve Sas, gewoon overal, we zijn nu eenmaal ontheemd dus moeten we wel zwerven.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
Vraag het je huispartner...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
Oooh of hij nog weet waar de brievenbus is!quote:
Je weet hoe ik heet. En ik heb geen flauw idee wie of wat voor figuur kasta is of was.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg ´mafkeesje´, alsof ik die dwaas ben. Hij was niet eens een Limburger, dat is al voldoende bewijs dat ik hem iig niet ben.
Nee, ik ben geen Mona. Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet hoe ik heet. En ik heb geen flauw idee wie of wat voot figuur kasta is of was.
Volgende gok. Was je Mona misschien?
Zou je wel staanquote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Mona. Nooit geweest ook.
quote:
Tja, ik word er niet jonger op.....dus laat ik hopen dat ik ook wijzer ben dan vroeger.quote:
Ach, ik heb er geen problemen mee. Ik vind alles wel lekker zo.quote:
relaxed mènquote:Op donderdag 30 april 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen problemen mee. Ik vind alles wel lekker zo.
Mijn kids zijn volwassen dus verantwoordelijkheden heb ik niet meer. En het gaat hen goed dus, maak ik me niet zo druk.quote:
Beste Sacha, ik kijk de kat uit de boom.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
goeie grap hoor Pietquote:
Net zo min als dat je een muffin serieus kan nemen.quote:
in die boom bij die kat denk ikquote:
moet eerlijk zeggen dat mijn oogjes langzaam maar zeker dichtzwijmelenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt vanzelf met deze muziek erbij.
ja heerlijke muziek en ik ben moequote:
nee sjoef die heb ik nog niet hèquote:
wilde je nu neuk zeggen ? mag wel hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef sacha het volgende:
gofferdomme, ik smurf reggeae![]()
n**k, verkeerde topic
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Mona. Nooit geweest ook.
Wat was dat dan???quote:Op donderdag 30 april 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lieve Sas, gewoon overal, we zijn nu eenmaal ontheemd dus moeten we wel zwerven.
ik val eigenlijk nooit op de bank in slaap, kom altijd nog wel bovenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kruip dan maar snel naar boven voordat je om 5 uur in de bank wakker wordt
geslaagd grapje van PPquote:
jah! en ook het woord haatquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
wilde je nu neuk zeggen ? mag wel hoor
neuk neuk neuk neuk
moeten we dan altijd lief zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
jah! en ook het woord haat![]()
maar dat doe ik niet want das niet lief
wat let je ? geen snackbar meer open ?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zin in een patatje pindasaus
Met een berelul...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zin in een patatje pindasaus
nee. Maar komende week vast wel een kans, ik gok dat de vriendin waar ik ga logeren echt niet elke dag gaat kokenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
wat let je ? geen snackbar meer open ?
dat ziet er uitermate smerig uitquote:Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een berelul...
[ afbeelding ]
maar dat hoort ook zoquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas wel want anders krijgt ze weer ergens de schuld van .....
uithuizig tiepjequote:Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Maar komende week vast wel een kans, ik gok dat de vriendin waar ik ga logeren echt niet elke dag gaat koken
Snackbarvoer is ook smerig...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet er uitermate smerig uit
vanaf woensdag is het logeren in principe afgelopenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
maar dat hoort ook zo
[..]
uithuizig tiepje
soms wel handig, kheb een snackbar op kruipafstandquote:
en dan ?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanaf woensdag is het logeren in principe afgelopen
dan weer gewoon thuis en het ritme daar weer oppakkenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
soms wel handig, kheb een snackbar op kruipafstand
[..]
en dan ?
gaat vast wel lukkenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan weer gewoon thuis en het ritme daar weer oppakken
Vies mag soms ook best lekker zijn, ook al moet je er voor kruipen...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
soms wel handig, kheb een snackbar op kruipafstand
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan weer gewoon thuis en het ritme daar weer oppakken
ROFLMAOquote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vies mag soms ook best lekker zijn, ook al moet je er voor kruipen...
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Toeval of niet?
Nu is Patton op TV, precies op de sterfdag van mijn schoonvader met wie ik deze film 2 dagen voor z'n dood nog heb bekeken...
Dit soort films heb je altijd wel rond deze periode, maar toch...
Ik tel altijd de kogels die ze vanuit een wapen afvuren.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:51 schreef just me het volgende:
[..]mijn vader was een fervent fan van oorlogfilms en had er altijd commentaar op als duitsers bijv. engels aan het spreken waren, moet altijd veel aan hem denken deze tijd
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs de mayo hoef je niet uit te sluiten...
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Rozig, luiken vallen dicht.
iPad moet ook de lader.
Doei!
trusten, ik ga mee trouwensquote:Op donderdag 30 april 2015 23:53 schreef MadMaster het volgende:
Rozig, luiken vallen dicht.
iPad moet ook de lader.
Doei!
dan mag jij wel de pistache nootjes die ik mocht komen halen bij MMquote:
me too, morgen vroeg al de trein in dit keer.quote:
Tis heerlijk muziek maar mijn ogen vallen langzaam maar zeker....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Truste voor zij die slapen gaan, ik blijf bij de reggea.
Mijn nood was hoger dan jouw noot...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:54 schreef just me het volgende:
[..]trustuh en sta ik daar mooi voor een gesloten deur!!
koop mijn eigen pistache nootjes wel
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn nood was hoger dan jouw noot...
Maar de winkel is weer open nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De stats per user kun je alleen voor jezelf opvragen en dat lukt alleen als je een account hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond je grafiekje van gisteren ook wel mooi, maar ik weet niet waar ik de stats per user kan vinden.
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:45 schreef Kingstown het volgende:
Topposter in april 2015 in MLN. Weer een levensdoel vervuld.
Is dit heel MLN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja, dan ga ik voorstellen dat dat binnenkort wel gesloten worden...
Dit is voor heel MLN ja, maar de hoeveelheid postngs is geen reden om een subforum te sluiten/open te houden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Is dit heel MLN?
Zo ja, dan ga ik voorstellen dat dat binnenkort wel gesloten worden...
Ik vind mijn user stats wel leuk, maar niet leuk genoeg om er een inlog voor aan te vragen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De stats per user kun je alleen voor jezelf opvragen en dat lukt alleen als je een account hebt.
Ik kan dus niet jouw cijfers zien. Vanwege allerlei redenen heeft bondage dat privé gehouden, zodat buitenstaanders nooit de mogelijkheid hebben om jouw cijfers te zien.
Een account aanvragen stelt weinig voor btw. Even een DM naar bondage sturen en je krijgt een code waarmee je in kunt loggen. Dan kun je bij het gedeelte "useraantallen" al je eigen cijfers zien.
Problemen met je spijsvertering?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb zojuist de koektrommel met Digestive-koekjes in de kluis gezet.
[ afbeelding ]
Mooi, dan vraag ik meteen of ze die andere 10 subfora ook kunnen sluiten...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is voor heel MLN ja, maar de hoeveelheid postngs is geen reden om een subforum te sluiten/open te houden.
Qua aantal postings stond 40+ de laatste maanden in de top-10 van drukste subfora. Daar lag het probleem dus niet.
Edit: Er zijn meer dan 10 subfora waar nog minder gepost wordt als op MLN btw.
[ afbeelding ]
Vraag dan meteen even hoe het staat met het aanstellen van Deisyy als mod op 40+.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:28 schreef MadMaster het volgende:
Mooi, dan vraag ik meteen of ze die andere 10 subfora ook kunnen sluiten...
Je hoeft geen last van je spijsvertering te hebben om je te vergrijpen aan deze koekjes.quote:
Als die 10 forums gesloten worden hebben ze mij niet meer nodig als mod.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraag dan meteen even hoe het staat met het aanstellen van Deisyy als mod op 40+.
Ik krijg steeds vaker de neiging om dat topic een kickje te geven.
De mods van die subfora zijn natuurlijk allemaal volkomen ongeschikt om op 40+ te fungeren, dus je bent hard nodig.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Als die 10 forums gesloten worden hebben ze mij niet meer nodig als mod.
Denk jij dat 40+ gesloten is omdat Karina ermee gestopt is, dat als er zich een nieuwe mod voor 40+ aandient ze 40+ weer open gooien?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De mods van die subfora zijn natuurlijk allemaal volkomen ongeschikt om op 40+ te fungeren, dus je bent hard nodig.
Stiekem hoopte ik trouwens dat APK het zou willen doen. Die is al mod en kende 40+ best wel goed.
Nee, dat denk ik ook niet, maar ik denk wel dat als er al een extra mod was geweest (naast Karina) die het nog wel leuk vond om er wat van te maken/mee door te gaan, dat het anders gelopen zou zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef Deisyy het volgende:
Denk jij dat 40+ gesloten is omdat Karina ermee gestopt is, dat als er zich een nieuwe mod voor 40+ aandient ze 40+ weer open gooien?
Ik denk het niet.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vraag dan meteen even hoe het staat met het aanstellen van Deisyy als mod op 40+.
Ik krijg steeds vaker de neiging om dat topic een kickje te geven.
Ik had 'm nog staan maar waarvoor ????quote:
De DM moet naar Monitor. Instructies zijn te vinden op de site.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:57 schreef Kingstown het volgende:
Een account aanvragen stelt weinig voor btw. Even een DM naar bondage sturen en je krijgt een code waarmee je in kunt loggen. Dan kun je bij het gedeelte "useraantallen" al je eigen cijfers zien.
Met dezelfde inlog heb je toegang tot Mycroft (tijdelijke vervanger Sherlock). Kun je checken of ze over je roddelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind mijn user stats wel leuk, maar niet leuk genoeg om er een inlog voor aan te vragen.
Ik ben niet interessant genoeg om over te roddelen, ik heb zelfs niet eens een note.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Met dezelfde inlog heb je toegang tot Mycroft (tijdelijke vervanger Sherlock). Kun je checken of ze over je roddelen.
er was ooit iets met een mod die een schop onder zijn/haar kont kreeg geloof ik, maar weet 't niet meer zeker maar dit was wel het juiste moment om die UI weer tevoorschijn te halen )quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Met dezelfde inlog heb je toegang tot Mycroft (tijdelijke vervanger Sherlock). Kun je checken of ze over je roddelen.
Ik ben al een tijdje behoorlijk van slag. Zelfs zoveel dat ik nog steeds wartaal uitkraamquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:19 schreef bondage het volgende:
De DM moet naar Monitor. Instructies zijn te vinden op de site.
Seriously? Nul?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben niet interessant genoeg om over te roddelen, ik heb zelfs niet eens een note.
Hoe? Waar?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga dat dan eens heel snel doen, Bondage is de man die alle lijstjes mogelijk maakt en heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje behoorlijk van slag. Zelfs zoveel dat ik nog steeds wartaal uitkraam![]()
En ik moet jou ook nog steeds mijn excuses aanbieden. Die PM ligt ook al veel te lang klaar om verstuurd te worden.
[..]
Nee, dat telt niet. Ik denk echt dat ik één van de weinige ben, samen met DDM, vermoed ik.quote:
Van Uccie weet ik dat ze ook nul notes heeft en die heeft bijna 80k postings gedaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:45 schreef Deisyy het volgende:
Nee, dat telt niet. Ik denk echt dat ik één van de weinige ben, samen met DDM, vermoed ik.
Jij hebt liever chufi een "zoals de wind waait, waait mijn vestje"-type als mod?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Van Uccie weet ik dat ze ook nul notes heeft en die heeft bijna 80k postings gedaan.
Beetje streng van je dat die nul notes op 40+ niet tellen. Het is maar goed dat je geen mod bent geworden.
Ik kan anders genoeg over je vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet interessant genoeg om over te roddelen, ik heb zelfs niet eens een note.
No prob. Ik heb dit opzettelijk gescheiden gehouden zodat ik niet al die activatie dm's krijg. Bovendien worden ze automatisch verwijderd zodat wachtwoorden echt alleen bij de gebruikers bekend zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje behoorlijk van slag. Zelfs zoveel dat ik nog steeds wartaal uitkraam![]()
En ik moet jou ook nog steeds mijn excuses aanbieden. Die PM ligt ook al veel te lang klaar om verstuurd te worden.
De strenge normen die ik hanteer maken elke user ongeschikt om mod te worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt liever chufi een "zoals de wind waait, waait mijn vestje"-type als mod?
80.000 zit ik nog lang niet aan, al helemaal niet na het sluiten van 40+.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar dat soort lijstjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De strenge normen die ik hanteer maken elke user ongeschikt om mod te worden.![]()
Ik ben trouwens ook benieuwd naar jouw grafiekje, dus stuur die DM nou maar even naar Monitor![]()
Heb daar ook gezien dat ik in totaal 12.700 postings op 40+ heb gedaan. Dat is ongeveer een derde van mijn totale postcount en er is by far geen enkel ander subforum waar ik zoveel gepost heb.
Thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Monitor, in de dm zet je dan: <fokstats activatie> De link naar Mycroft staat in mijn sig.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:54 schreef bondage het volgende:
No prob. Ik heb dit opzettelijk gescheiden gehouden zodat ik niet al die activatie dm's krijg. Bovendien worden ze automatisch verwijderd zodat wachtwoorden echt alleen bij de gebruikers bekend zijn.
Heb je je PM-box uitgezet of zit die vol? Met een PIMP-abo kun je toch 5k aan PM's bewaren?quote:De inbox "bondage" is niet beschikbaar
Nee. Je verteld me nooit wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik op mijn werk regelmatig door mijn baas "meisje van het lijstje" wordt genoemd?
Die had ik uitgezet ivm dat gedoe in US over een foto van mij, ik kreeg PM's van een niet nader te noemen user waar me bepaalde dingen toegewenst werden. Die user heeft inmiddels een permban dus PM staat weer open.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Heb je je PM-box uitgezet of zit die vol? Met een PIMP-abo kun je toch 5k aan PM's bewaren?
Dat gedoe in US heb ik gemist. Vind het een zeer onprettig subforum en ben blij dat het kinderfoto topic uit 40+ niet daarheen is verhuisd zoals eerst het plan was. PM gaat er zo aankomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:04 schreef bondage het volgende:
Die had ik uitgezet ivm dat gedoe in US over een foto van mij, ik kreeg PM's van een niet nader te noemen user waar me bepaalde dingen toegewenst werden. Die user heeft inmiddels een permban dus PM staat weer open.
Nooit genoeg.quote:
Je had een flatlinerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nooit genoeg.![]()
Postingcijfers van de laatste 5 jaar (langer lukt niet) per maand.
[ afbeelding ]
Nogal grillig. Bijna anderhalf jaar niets gepost en een paar enorme pieken.
Benieuwd of de trend tot normaliseren zich doorzet.
je kunt zien wanneer de stekker uit 40+ gingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nooit genoeg.![]()
Postingcijfers van de laatste 5 jaar (langer lukt niet) per maand.
[ afbeelding ]
Nogal grillig. Bijna anderhalf jaar niets gepost en een paar enorme pieken.
Benieuwd of de trend tot normaliseren zich doorzet.
Afgelopen maand pas...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je kunt zien wanneer de stekker uit 40+ ging
Die is bij mij ook duidelijk zichtbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jouw pieken liggen lager dan de mijne. Op basis van deze grafieken zou ik bijna denken dat jij de man bent en ik de vrouw.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Je had een flatliner![]()
Dat is mij niet gelukt.
[ afbeelding ]
Nog niet echt. Er zijn in april in totaal nog ruim 3000 postings gedaan op 40+ en mijn deel daarin is ook verwerkt in de grafiek. Heb vooral heel veel andere subfora/topics verwijderd de laatste tijden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat het niet met een hoofdletter is geschreven komt doordat ze haar naam zonder hoofdletter heeft ingevoerd in het vak. Er wordt alleen gecontroleerd of de naam bestaat, vervolgens wordt de waarde gebruikt welke is ingevoerd in het invoerveld.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw pieken liggen lager dan de mijne. Op basis van deze grafieken zou ik bijna denken dat jij de man bent en ik de vrouw.Apart trouwens dat jouw naam niet met een hoofdletter geschreven staat.
Klopt, echter kan ik me voorstellen dat je het niet was opgevallen. Signatures onder posts boeien mij over het algemeen ook niet zoveel.quote:
Wanneer had jij de overstap naar 40+ ook alweer gemaakt? Een kleine 2 jaar geleden ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leefde net weer op, zo te zien...
Thnx!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:07 schreef bondage het volgende:
Dat het niet met een hoofdletter is geschreven komt doordat ze haar naam zonder hoofdletter heeft ingevoerd in het vak. Er wordt alleen gecontroleerd of de naam bestaat, vervolgens wordt de waarde gebruikt welke is ingevoerd in het invoerveld.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn grafiek zou echt enorme pieken laten zien rond eind december, vanaf 2011 geloof ik.
Zoiets, ik denk rond de zomer van 2013...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wanneer had jij de overstap naar 40+ ook alweer gemaakt? Een kleine 2 jaar geleden ofzo?
Shit, nog niet genoeg koffie gehad blijkbaar...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie hier een grafiek staan van Deisyy ipv Doedezemaar.
zoals voorspeld, bijna niemand kende me buiten de Top2000quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Shit, nog niet genoeg koffie gehad blijkbaar...
[ afbeelding ]
Steeds in december pieken idd. Eerst een kleine, toen een grotere en toen een nog groterequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoals voorspeld, bijna niemand kende me buiten de Top2000
Die cijfers zijn t/m 2013. T/m nu zal het er wrs. nog ietsje anders uitzien vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
zoals voorspeld, bijna niemand kende me buiten de Top2000
ik postte vroeger wel eens in lif, toen de haaktopics daar nog stonden en nu nog heel af en toe. Wel eens bij diverse SC's rondgekeken, maar nooit mee willen doen, livechats over sport en muziekevenementen vond ik wel leuk als ze niet al te hard gingen en zo dus ook bij de Top2000 beland.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die cijfers zijn t/m 2013. T/m nu zal het er wrs. nog ietsje anders uitzien vermoed ik.Je pieken werden wel steeds hoger, maar t/m de laatste keer Top-2000 zakte je idd in januari altijd weer heel hard terug. In al die jaren nooit de behoefte gehad om zoals nu ook op andere delen van FOK! te gaan posten?
Vooral apart omdat op het op de grafiek van bondage wel met een hoofdletter staatquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw pieken liggen lager dan de mijne. Op basis van deze grafieken zou ik bijna denken dat jij de man bent en ik de vrouw.Apart trouwens dat jouw naam niet met een hoofdletter geschreven staat.
Ach so!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het niet met een hoofdletter is geschreven komt doordat ze haar naam zonder hoofdletter heeft ingevoerd in het vak. Er wordt alleen gecontroleerd of de naam bestaat, vervolgens wordt de waarde gebruikt welke is ingevoerd in het invoerveld.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral apart omdat op het op de grafiek van bondage wel met een hoofdletter staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]Wow! Zoals het hoort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Haaktopic wat nu in CRE staat? Dat heb ik ook lang gevolgd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
ik postte vroeger wel eens in lif, toen de haaktopics daar nog stonden en nu nog heel af en toe. Wel eens bij diverse SC's rondgekeken, maar nooit mee willen doen, livechats over sport en muziekevenementen vond ik wel leuk als ze niet al te hard gingen en zo dus ook bij de Top2000 beland.
Vroeger bij een ander forum hadden we een eigen IRCkanaal, daar woonde ik bij vlagen.
Ja dat zei ik al tegen Chocoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
Hey, ik zie hier bekenden! Dus even zwaaien
In het kader van "voorbereiden op mijn jaren 80 lijstje" heb ik mijn NDW-afdeling doorgepluist en kwam daar iets tegen wat heel ver weg was gezakt. Synthipop en dus benieuwd of je het kent/leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Zoiets, ik denk rond de zomer van 2013...
Stahlnetz ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het kader van "voorbereiden op mijn jaren 80 lijstje" heb ik mijn NDW-afdeling doorgepluist en kwam daar iets tegen wat heel ver weg was gezakt. Synthipop en dus benieuwd of je het kent/leuk vindt.
Naja....deze dan ook maar posten:
Terechtquote:
Ik heb nog ergens een singletje liggen van Stahlnetz. Zal eens gaan zoeken welke dat is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Stahlnetz ken ik niet.
Gleitzeit wel en dat deed me weer aan dit denken:
Wil jij ook een geil grafiekje van je postcijfers hebben?quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een singletje liggen van Stahlnetz. Zal eens gaan zoeken welke dat is.
Rational Youth kende ik niet, maar wel heel veel overeenkomsten idd.
[..]
Wil jij ook een geil grafiekje van je postcijfers hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |