Steeds in december pieken idd. Eerst een kleine, toen een grotere en toen een nog groterequote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoals voorspeld, bijna niemand kende me buiten de Top2000
Die cijfers zijn t/m 2013. T/m nu zal het er wrs. nog ietsje anders uitzien vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
zoals voorspeld, bijna niemand kende me buiten de Top2000
ik postte vroeger wel eens in lif, toen de haaktopics daar nog stonden en nu nog heel af en toe. Wel eens bij diverse SC's rondgekeken, maar nooit mee willen doen, livechats over sport en muziekevenementen vond ik wel leuk als ze niet al te hard gingen en zo dus ook bij de Top2000 beland.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die cijfers zijn t/m 2013. T/m nu zal het er wrs. nog ietsje anders uitzien vermoed ik.Je pieken werden wel steeds hoger, maar t/m de laatste keer Top-2000 zakte je idd in januari altijd weer heel hard terug. In al die jaren nooit de behoefte gehad om zoals nu ook op andere delen van FOK! te gaan posten?
Vooral apart omdat op het op de grafiek van bondage wel met een hoofdletter staatquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw pieken liggen lager dan de mijne. Op basis van deze grafieken zou ik bijna denken dat jij de man bent en ik de vrouw.Apart trouwens dat jouw naam niet met een hoofdletter geschreven staat.
Ach so!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat het niet met een hoofdletter is geschreven komt doordat ze haar naam zonder hoofdletter heeft ingevoerd in het vak. Er wordt alleen gecontroleerd of de naam bestaat, vervolgens wordt de waarde gebruikt welke is ingevoerd in het invoerveld.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral apart omdat op het op de grafiek van bondage wel met een hoofdletter staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]Wow! Zoals het hoort!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Haaktopic wat nu in CRE staat? Dat heb ik ook lang gevolgd.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:51 schreef Doedezemaar het volgende:
ik postte vroeger wel eens in lif, toen de haaktopics daar nog stonden en nu nog heel af en toe. Wel eens bij diverse SC's rondgekeken, maar nooit mee willen doen, livechats over sport en muziekevenementen vond ik wel leuk als ze niet al te hard gingen en zo dus ook bij de Top2000 beland.
Vroeger bij een ander forum hadden we een eigen IRCkanaal, daar woonde ik bij vlagen.
Ja dat zei ik al tegen Chocoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
Hey, ik zie hier bekenden! Dus even zwaaien
In het kader van "voorbereiden op mijn jaren 80 lijstje" heb ik mijn NDW-afdeling doorgepluist en kwam daar iets tegen wat heel ver weg was gezakt. Synthipop en dus benieuwd of je het kent/leuk vindt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Zoiets, ik denk rond de zomer van 2013...
Stahlnetz ken ik niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het kader van "voorbereiden op mijn jaren 80 lijstje" heb ik mijn NDW-afdeling doorgepluist en kwam daar iets tegen wat heel ver weg was gezakt. Synthipop en dus benieuwd of je het kent/leuk vindt.
Naja....deze dan ook maar posten:
Terechtquote:
Ik heb nog ergens een singletje liggen van Stahlnetz. Zal eens gaan zoeken welke dat is.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Stahlnetz ken ik niet.
Gleitzeit wel en dat deed me weer aan dit denken:
Wil jij ook een geil grafiekje van je postcijfers hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |