Nee, ik ben geen Mona. Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Je weet hoe ik heet. En ik heb geen flauw idee wie of wat voot figuur kasta is of was.
Volgende gok. Was je Mona misschien?
Zou je wel staanquote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Mona. Nooit geweest ook.
quote:
Tja, ik word er niet jonger op.....dus laat ik hopen dat ik ook wijzer ben dan vroeger.quote:
Ach, ik heb er geen problemen mee. Ik vind alles wel lekker zo.quote:
relaxed mènquote:Op donderdag 30 april 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen problemen mee. Ik vind alles wel lekker zo.
Mijn kids zijn volwassen dus verantwoordelijkheden heb ik niet meer. En het gaat hen goed dus, maak ik me niet zo druk.quote:
Beste Sacha, ik kijk de kat uit de boom.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
ik weet niet meer waar ik moet posten...![]()
sacha
goeie grap hoor Pietquote:
Net zo min als dat je een muffin serieus kan nemen.quote:
in die boom bij die kat denk ikquote:
moet eerlijk zeggen dat mijn oogjes langzaam maar zeker dichtzwijmelenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Komt vanzelf met deze muziek erbij.
ja heerlijke muziek en ik ben moequote:
nee sjoef die heb ik nog niet hèquote:
wilde je nu neuk zeggen ? mag wel hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef sacha het volgende:
gofferdomme, ik smurf reggeae![]()
n**k, verkeerde topic
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Mona. Nooit geweest ook.
Wat was dat dan???quote:Op donderdag 30 april 2015 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lieve Sas, gewoon overal, we zijn nu eenmaal ontheemd dus moeten we wel zwerven.
ik val eigenlijk nooit op de bank in slaap, kom altijd nog wel bovenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kruip dan maar snel naar boven voordat je om 5 uur in de bank wakker wordt
geslaagd grapje van PPquote:
jah! en ook het woord haatquote:Op donderdag 30 april 2015 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
wilde je nu neuk zeggen ? mag wel hoor
neuk neuk neuk neuk
moeten we dan altijd lief zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 23:37 schreef sacha het volgende:
[..]
jah! en ook het woord haat![]()
maar dat doe ik niet want das niet lief
wat let je ? geen snackbar meer open ?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zin in een patatje pindasaus
Met een berelul...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zin in een patatje pindasaus
nee. Maar komende week vast wel een kans, ik gok dat de vriendin waar ik ga logeren echt niet elke dag gaat kokenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef just me het volgende:
[..]
wat let je ? geen snackbar meer open ?
dat ziet er uitermate smerig uitquote:Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een berelul...
[ afbeelding ]
maar dat hoort ook zoquote:Op donderdag 30 april 2015 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas wel want anders krijgt ze weer ergens de schuld van .....
uithuizig tiepjequote:Op donderdag 30 april 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee. Maar komende week vast wel een kans, ik gok dat de vriendin waar ik ga logeren echt niet elke dag gaat koken
Snackbarvoer is ook smerig...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat ziet er uitermate smerig uit
vanaf woensdag is het logeren in principe afgelopenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:42 schreef just me het volgende:
[..]
maar dat hoort ook zo
[..]
uithuizig tiepje
soms wel handig, kheb een snackbar op kruipafstandquote:
en dan ?quote:Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanaf woensdag is het logeren in principe afgelopen
dan weer gewoon thuis en het ritme daar weer oppakkenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
soms wel handig, kheb een snackbar op kruipafstand
[..]
en dan ?
gaat vast wel lukkenquote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan weer gewoon thuis en het ritme daar weer oppakken
Vies mag soms ook best lekker zijn, ook al moet je er voor kruipen...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:45 schreef just me het volgende:
[..]
soms wel handig, kheb een snackbar op kruipafstand
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan weer gewoon thuis en het ritme daar weer oppakken
ROFLMAOquote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vies mag soms ook best lekker zijn, ook al moet je er voor kruipen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |