Dat laatste. Ik ken hem van mijn vorige nick.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Kasta, je hield van hem of je had een pleuris hekel aan hem
Ik verwachtte die vraag......en nee die geef ik niet prijs.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En vertel nu eens wat je oude nick was, Mo
ik ga ze volgen op twitter, thanksquote:Op donderdag 30 april 2015 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Sport1.... Verder gegevens en liveblog http://www.worldgolfchampionships.com/cadillac-match-play.html
En 3 live streams zag ik, maar die mag ik niet geven
had je idd kunnen weten , gaat ie nooit vertellenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
En vertel nu eens wat je oude nick was, Mo
Kasta?quote:Op donderdag 30 april 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verwachtte die vraag......en nee die geef ik niet prijs.
Wat boeit dat nou man.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik verwachtte die vraag......en nee die geef ik niet prijs.
Ga weg ´mafkeesje´, alsof ik die dwaas ben. Hij was niet eens een Limburger, dat is al voldoende bewijs dat ik hem iig niet ben.quote:
Ook geweldig hoe die soms zelf op zijn bek ging.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb me vaak rot gelachen om Kasta
"zie"Kasta liever dan tong80quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook geweldig hoe die soms zelf op zijn bek ging.
Hij had nogal wat praatjes, weet ik me te herinneren, maar ik ben tussentijds zelf wel 2 jaar van Fok weggeweest voor ik deze nick nam. En ik nam een nieuwe omdat ik mijn inlog kwijt was.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ook geweldig hoe die soms zelf op zijn bek ging.
je had je password kunnen opvragen of wilde je met een schone lei beginnenquote:Op donderdag 30 april 2015 22:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij had nogal wat praatjes, weet ik me te herinneren, maar ik ben tussentijds zelf wel 2 jaar van Fok weggeweest voor ik deze nick nam. En ik nam een nieuwe omdat ik mijn inlog kwijt was.
Ik weet hem zelf nog maar half probeerde toen in te loggen en wist niet meer of ik nou wel of geen streepje had, geprobeerd wachtwoord te achterhalen maar dat werkte op de een of andere manier niet. Toen dacht ik WTF ik neem een nieuwe. Schone lei, ben nu ook een anders mens, ik was niet voor nop 2 jaar afwezig.quote:
prima tochquote:Op donderdag 30 april 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Schone lei, ben nu ook een anders mens, ik was niet voor nop 2 jaar afwezig.
Dat ik 2 jaar weg was had niets met Fok te maken, dat had met privé zaken te maken. IRL dus.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
ik weet niet meer waar ik moet posten...![]()
sacha
Lieve Sas, gewoon overal, we zijn nu eenmaal ontheemd dus moeten we wel zwerven.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
Vraag het je huispartner...quote:Op donderdag 30 april 2015 23:01 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
sacha
Oooh of hij nog weet waar de brievenbus is!quote:
Je weet hoe ik heet. En ik heb geen flauw idee wie of wat voor figuur kasta is of was.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg ´mafkeesje´, alsof ik die dwaas ben. Hij was niet eens een Limburger, dat is al voldoende bewijs dat ik hem iig niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |