gym chick gerecycled voor jou maatjequote:
welke topic vriendquote:Op woensdag 29 april 2015 11:20 schreef Ethanolic het volgende:
Jalours?
Srs wat een kkbeta is die gast uit dat topic
Lekker vriendje.quote:
Dat is Future House, dan moet je bij Awesome_ zijn. Anders gewoon de producers uit die mix opzoeken op youtube en dan relevante video's aanklikken ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:37 schreef no1uknow het volgende:
VMS heb je meer van dit
https://soundcloud.com/jadebluemusic/jade-blue-1xtra-mix
ik vind de euromast al hoogquote:Op woensdag 29 april 2015 11:46 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb al hoogtevrees als ik naar het filmpje kijk
#beta
hahaha die is goedquote:
ik zit liever zelf achter het stuurquote:Op woensdag 29 april 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh Christus, zijn jullie ook van die mietjes die niet durven te vliegen?
Ik ook hoor, vanochtend nog gedaan. Misschien daarom wel een goed humeur.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:08 schreef Questular het volgende:
Ik durf in ieder geval wel op een weegschaal te staan
Hoeveel is er al af?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vanochtend nog gedaan. Misschien daarom wel een goed humeur.
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan wil heel de Gym dus iets met CC en Fripsel doen en jij vooral iets met JB?
#mindblown
snapje, ik wilde gaan maar lineup is zo gaar dat ik het zonde van geld vindquote:Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef kaasplankje het volgende:
jezus zeg pinkpop is ook niet meer wat het geweest is wat een kut line up
Muse is wel gaaf, maar daar ga ik niet alleen een kaartje voor halenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef kaasplankje het volgende:
jezus zeg pinkpop is ook niet meer wat het geweest is wat een kut line up
goed idee man dan kunnen we die prostaatmassage pakken die awesome heeft gepaktquote:Op woensdag 29 april 2015 12:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
snapje, ik wilde gaan maar lineup is zo gaar dat ik het zonde van geld vind
ga je mee naar sziget kaas
hee dit wilde ik zeggenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:38 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel down jouw rabbit hole gaan, snap je.
moest ff 3x lezen voor ik deze zin van je weer begreepquote:Op woensdag 29 april 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
Deuce of kaas, je kunt iig niet zeggen dat ze niet consequent zijn.
eerst ff shuffle leren ja tochquote:Op woensdag 29 april 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
No1 ga mee naar down the rabbit hole dan. Lekker hipsteren.
dubbele ontkenning togquote:Op woensdag 29 april 2015 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moest ff 3x lezen voor ik deze zin van je weer begreep
maarre thanks maat
oh wcaht is geen dancequote:
Lekker zwijmelen bij damien Rice. Even je ruwe masker afzetten en je feels de ruimte geven. Wordt leukquote:
probeer er niet tegen te vechten vriendjequote:
hard hard hardquote:Op woensdag 29 april 2015 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
Ik doe deze altyd op festivalterreintje. Van ingang naar Lounge C.
damn deze doe ik altijd, zo heb ik jb versierdquote:Op woensdag 29 april 2015 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
Ik doe deze altyd op festivalterreintje. Van ingang naar Lounge C.
ik wilde je gwn ff nasi java noemenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:55 schreef seto het volgende:
[..]
probeer er niet tegen te vechten vriendje
dan ga ik zeggen dat je jaloers en claimerig bent enzo
Als vliegen die stroop ruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
damn deze doe ik altijd, zo heb ik jb versierd
whiteboi swek
Die daar komen of wat?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:57 schreef no1uknow het volgende:
hey Awesome en VMS
GANZ naar We Are Electric
Zijn er voor jou namen waar ik naar moet luisteren Awesome?
Je moet de nieuwe van AWE luisteren. Ik vind hem kut maar misschien is jouw mening niet gelijk aan die van mij.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:57 schreef no1uknow het volgende:
hey Awesome en VMS
GANZ naar We Are Electric
Zijn er voor jou namen waar ik naar moet luisteren Awesome?
quote:Per persoon is het toegestaan om eenmalig 8 liter bier, wijn of frisdrank mee te brengen.
Hudson Mohawke, Netsky was vorig jaar XO Live een van de dikste sets die ik gezien heb. Live DnB/Dub op keiharde drums. Wow. Gewoon wow. Noisia, Guerilla Speakerz voor de harde trapbeats. Sluwe Vos voor ff rustige shit. Dit zijn iig de namen waar ik voor ga.quote:
ik word er zo kankerwaus van dat ik elke zaterdag werkquote:Op woensdag 29 april 2015 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/279159:Edit-Festival
thuiswedstrijdje voor ons
Hudson Mohawke, Netsky, Noisia ga ik sowieso ook voor.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hudson Mohawke, Netsky was vorig jaar XO Live een van de dikste sets die ik gezien heb. Live DnB/Dub op keiharde drums. Wow. Gewoon wow. Noisia, Guerilla Speakerz voor de harde trapbeats. Sluwe Vos voor ff rustige shit. Dit zijn iig de namen waar ik voor ga.
ik heb al 4 jaar niet op zaterdag gewerkt, gewoon alles behalve retail/events/horeca.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik word er zo kankerwaus van dat ik elke zaterdag werk
Wat voor baan in wat voor branche raden jullie aan waarbij ik niet elke zaterdag hoef te werken?
Ging ooit bad bij BSE, pittig traumaatje aan DnB en specifiek Black sun empire. srs.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hudson Mohawke, Netsky, Noisia ga ik sowieso ook voor.
Als je DnB lekker vindt moet je zeker ook Black Sun Empire checken mattie.
Call-centre werk in de avond uren door-de-weeks?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik word er zo kankerwaus van dat ik elke zaterdag werk
Wat voor baan in wat voor branche raden jullie aan waarbij ik niet elke zaterdag hoef te werken?
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
Elke baan waarvoor je niet 13-18 hoeft te zijn.
ik prostitueer mezelf nog lieverquote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Call-centre werk in de avond uren door-de-weeks?
we gaan samen wel ff stampen op BSEquote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ging ooit bad bij BSE, pittig traumaatje aan DnB en specifiek Black sun empire. srs.
Ik vermijd ze tegenwoordig. Srs.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
we gaan samen wel ff stampen op BSE
Kweenie man. Btje soft. Ben laatste tijd meer van het hardere werk. Henk had wat naar me gedm't en neig steeds meer naar de harde shit als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:07 schreef VMSDKR het volgende:
Yellow Claws laatste singletje was wel weer fucking lekker trouwens. Echt iets voor Awesome.
Oh hardstyle, brings back memoriesquote:Op woensdag 29 april 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kweenie man. Btje soft. Ben laatste tijd meer van het hardere werk. Henk had wat naar me gedm't en neig steeds meer naar de harde shit als je begrijpt wat ik bedoel?
Deze stuurde die bijv.
Wow.
overdag mijn vriend, overdagquote:Op woensdag 29 april 2015 13:23 schreef seto het volgende:
wie verkoopt er nou computers op zaterdagavond
verkoop je ze vanuit een busje ofzo
quote:
bij die apple winkel in de passage?quote:
Lekker mensen in hokjes plaatsen, zo ben je wel he.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt wel echt een steekje los als je hardcore luistert. Hetzelfde geldt voor death metal.
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt wel echt een steekje los als je hardcore luistert. Hetzelfde geldt voor death metal.
Ik heb dat vooral bij emotioneel labiele mannen op internet. Uiteraard laat ik ook iedereen in zn waarde.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat verder gewoon iedereen in zijn waarde. Maar bij deze genres beginnen bij mij wel 'KOEKOEK'-alarmbelletjes te rinkelen.
Klopt helemaal. Vooroordelen zijn er om een reden. Ik filter met mijn systeem al 95% van de retards ertussenuit. Dat ik dan af een toe een good guy vals beschuldig neem ik dan voor lief.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker mensen in hokjes plaatsen, zo ben je wel he.
Haha quest. Snaartje?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral bij emotioneel labiele mannen op internet. Uiteraard laat ik ook iedereen in zn waarde.
En gouden oorbellen en zegelringquote:Op woensdag 29 april 2015 13:32 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Sander, lekker met je gouden ketting en bomberjack hakkuhh
je ging zeker ook lekker op je tomos naar die feesten toe?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:34 schreef Questular het volgende:
[..]
En gouden oorbellen en zegelring
Mocht ik ooit kinderen krijgen dan ben ik de laatste die iets over hun kleding keuze etc mag zeggen
In zo'n mooi 3 maten te groot bedrijfsoverhempjequote:Op woensdag 29 april 2015 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
trouwens wel weer heerlijk typisch dat Sander in de Dynabyte staat
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:54 schreef seto het volgende:
gelukkig heb jij nooit last van te grote kleding clumsy
hey dimaquote:Op woensdag 29 april 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik twijfel altijd of ik het moet doen, maar bij twijfel ben je al te laat man.
gniffelquote:Op woensdag 29 april 2015 13:54 schreef seto het volgende:
gelukkig heb jij nooit last van te grote kleding clumsy
Mobiele layout gaat ook wat trager helaas. Gelukkig levert seto wel altijd.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Ik twijfel altijd of ik het moet doen, maar bij twijfel ben je al te laat man.
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ging ooit bad bij BSE, pittig traumaatje aan DnB en specifiek Black sun empire. srs.
Baasquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:02 schreef Questular het volgende:
Deuce heeft de meeste inkoppers maar Seto zn inkop kwaliteiten zijn van een heel ander nivo
Matige scorequote:
Hahaha flikker is hetquote:Op woensdag 29 april 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gast je gaat toch niet naar een homo optreden
doe normaal
Niet heel erg eerlijk he jezelf met Dima vergelijkenquote:
Haha. Een boefje. Dat ben je.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet heel erg eerlijk he jezelf met Dima vergelijken
srs?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:06 schreef no1uknow het volgende:
btje computers verkopen al 7 jaar lang ongeveer
maatje zet jij nog eens een kankergrappige grapquote:Op woensdag 29 april 2015 15:24 schreef seto het volgende:
en toen was de grap weer verpest
[ afbeelding ]
mja twijfelde al. Kort en bondig is niet mijn ding. Ben meer van het lange harde.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:24 schreef seto het volgende:
en toen was de grap weer verpest
[ afbeelding ]
ben te moe van niks doenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maatje zet jij nog eens een kankergrappige grap
haha zo lekker herkenbaar ditquote:Op woensdag 29 april 2015 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
ben te moe van niks doen
baas is er niet dus heb vandaag wel iets van 20 minuten gewerkt
hahaha niet zelf de baas zijnquote:
echt hequote:
jatoch vriendquote:
ik zit nu aan mijn bureau 3 kiwi's te etenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jatoch vriend
eerst beweren alfa te zijn en dan vervolgens: ja mijn baas ditdat
wtf
gaan wel zien of je nog zo stoer doet als ik je inhaal op mijn bianchi fixed gearquote:Op woensdag 29 april 2015 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jatoch vriend
eerst beweren alfa te zijn en dan vervolgens: ja mijn baas ditdat
wtf
Gewoon begeerlijk. Buffboy die endo-struggles begrijpt. Lekker samen chubby babyfotos kijken.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
hoezo word ik hier nu weer zo neergezet ;s
lol heb je trapondersteuning vriendquote:Op woensdag 29 april 2015 15:33 schreef seto het volgende:
[..]
gaan wel zien of je nog zo stoer doet als ik je inhaal op mijn bianchi fixed gear
ALs een slaaf behandeld te moeten worden om iets te doenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
ben te moe van niks doen
baas is er niet dus heb vandaag wel iets van 20 minuten gewerkt
Dit is echt precies wat ik dacht, lekker samen bingen met B&J's en je dan samen kut en schuldig voelen... wederzijds begripquote:Op woensdag 29 april 2015 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon begeerlijk. Buffboy die endo-struggles begrijpt. Lekker samen chubby babyfotos kijken.
Hey JB.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit is echt precies wat ik dacht, lekker samen bingen met B&J's en je dan samen kut en schuldig voelen... wederzijds begrip
komt weer zo'n kankerecto praten alsof hij weet waar hij het over heeftquote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef fathank het volgende:
De dag dat je je schuldig gaat voelen over de hoeveelheid ijs die je naar binnen lepelt is de dag dat je professionele hulp moet gaan zoeken.
ja fattiestruggles zijn idd leuker om te lezen dan die kkfixiesquote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
ik wil jullie best in jullie waarde laten, ik wil zelf misschien ook wel een fixie kopen
maar ik val er wel van in slaap
maar die bestaat helemaal niet meerquote:Op woensdag 29 april 2015 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
trouwens wel weer heerlijk typisch dat Sander in de Dynabyte staat
hey sander heb nog nieuwe externe harddisc nodigquote:Op woensdag 29 april 2015 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
maar die bestaat helemaal niet meer
'endo's' die doen alsof eten hun probleem is .quote:Op woensdag 29 april 2015 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
komt weer zo'n kankerecto praten alsof hij weet waar hij het over heeft
Eten heeft echt niets te maken met mijn gemoedstoestand Ik vind eten gewoon lekker.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
'endo's' die doen alsof eten hun probleem is .
Het enige probleem is je fucked up psyche die blijkbaar de link legt tussen je gemoedstoestand en het nuttige van bepaalde soorten voedsel.
Etha en JB in full dieetklup-modus
Maar ik bemoei niet.
makkelijk geld verdienen ja tochquote:Op woensdag 29 april 2015 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
srs?
wat een beta baan had dit niet achter jou gezocht
ik heb kkgrote harddisk, maar niet voor jouquote:Op woensdag 29 april 2015 16:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey sander heb nog nieuwe externe harddisc nodig
wat raad je me aan
geloof ik ook niet meer inquote:Op woensdag 29 april 2015 16:23 schreef seto het volgende:
sowieso mensen die nog in ecto en endo etc. geloven
etha be likequote:Op woensdag 29 april 2015 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
'endo's' die doen alsof eten hun probleem is .
Het enige probleem is je fucked up psyche die blijkbaar de link legt tussen je gemoedstoestand en het nuttige van bepaalde soorten voedsel.
Etha en JB in full dieetklup-modus
Maar ik bemoei niet.
ik ben het anders roerend met hem eensquote:Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
Meestal zie ik Henk als een echte intelligente user. Street-smart. Een echt manusje van alles, heel de wereld gezien en een hoop meegemaakt, zowel professioneel als in de privé sfeer. Iemand die echt 'van wanten' weet.
DIt is niet zo'n moment.
Waarom reageer je dan zo fel? Omdat je anders thuis een portie smeer van JB krijgt?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Eten heeft echt niets te maken met mijn gemoedstoestand Ik vind eten gewoon lekker.
omdat je een kaolo ecto bentquote:Op woensdag 29 april 2015 16:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo fel? Omdat je anders thuis een portie smeer van JB krijgt?
hey c_cquote:Op woensdag 29 april 2015 16:16 schreef JackieBrown het volgende:
Ik verwacht geen begrip van ecto's en dismiss eigenlijk ook elke ecto reactie hierop
Wil je anders beweren dat het volstrekt normaal is om eerst een bak ijs leeg te vreten en vervolgens in de foetushouding te gaan omdat je je zo kut voelt omdat je wéér die bak hebt leeg gevreten?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:24 schreef Awesome_ het volgende:
Meestal zie ik Henk als een Nog echte intelligente user. Street-smart. Een echt manusje van alles, heel de wereld gezien en een hoop meegemaakt, zowel professioneel als in de privé sfeer. Iemand die echt 'van wanten' weet.
DIt is niet zo'n moment.
Bollequote:
goeie stroman godverdommequote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Wil je anders beweren dat het volstrekt normaal is om eerst een bak ijs leeg te vreten en vervolgens in de foetushouding te gaan omdat je je zo kut voelt omdat je wéér die bak hebt leeg gevreten?
Nee, en dan wordt het hoog tijd dat je hulp gaat zoeken.
Henkie Henkiequote:Op woensdag 29 april 2015 16:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Wil je anders beweren dat het volstrekt normaal is om eerst een bak ijs leeg te vreten en vervolgens in de foetushouding te gaan omdat je je zo kut voelt omdat je wéér die bak hebt leeg gevreten?
Nee, en dan wordt het hoog tijd dat je hulp gaat zoeken.
quote:Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een kankerhomo
en zo is het
Ik hoorde in de wandelgangen dat jij nog wel een pizzaatje hier en daar kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef no1uknow het volgende:
etha probeert ernstig de schade te repareren
aawh schattig, een ad hominemquote:Op woensdag 29 april 2015 16:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen dat jij nog wel een pizzaatje hier en daar kan gebruiken.
Nee, het is nu wel redelijk duidelijk idd dat je als een twijgje in tweeën gebroken kan worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:42 schreef no1uknow het volgende:
Maar wat dat betreft, kijk op Youtube en oordeel zelf. Ik scheit niet 7 irrationele kleuren angst voor m'n kop op het internet.
Sander is nog altijd boos dat ie me op een haar na gemist had in het Hout. Maakt niet uit verder.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
Je weet dat de messen geslepen zijn als de[ afbeelding ] te pas en te onpas gebruikt wordt.
Ja, toen had jij je breakje.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:50 schreef seto het volgende:
wut
ik heb dat helemaal gemist ofzo
nu snap ik eindeljik waar dat drinky = pako vandaan komt
drinky is kkbuitenlanderquote:Op woensdag 29 april 2015 16:50 schreef seto het volgende:
wut
ik heb dat helemaal gemist ofzo
nu snap ik eindeljik waar dat drinky = pako vandaan komt
Jij lijkt wel een beetje op Jesse Pinkman vriendje.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
drinky is kkbuitenlander
wel supertoffe gast, heeft nog bij mij in DH op de bank gezeten
Dat zei GRS ook alquote:Op woensdag 29 april 2015 16:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op Jesse Pinkman vriendje.
Haha, dat mensen nog in die natty claim van Ray trappen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:52 schreef fathank het volgende:
Hehe die dikke op de achtergrond in dat deadlift filmpje.
Ray heeft trouwens echt bloemkolen als schouders
Voelde me echt zwaar vereerd toen.quote:
Waar heb je Sweet Baby Ray's gekocht? Ik kan hem hier in de buurt nergens vinden gvd.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:59 schreef Awesome_ het volgende:
Kipfiletje met Sweet Baby Ray's BBQ-sauce in de pan nu. srs.
Ja, lekker fappen op onze beer Raymond.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die heb je bij je favo's staan he pervert
tis al 5 min jailbreak vriendquote:
Bij de Intratuin, srs. Ik was daar om een of andere reden. Stond daar zo'n hele display vol met 1L flessen naast de cactussen of zo. Twee flessen meegenomen.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar heb je Sweet Baby Ray's gekocht? Ik kan hem hier in de buurt nergens vinden gvd.
'Ik was daar om de een of andere reden'quote:Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bij de Intratuin, srs. Ik was daar om een of andere reden. Stond daar zo'n hele display vol met 1L flessen naast de cactussen of zo. Twee flessen meegenomen.
hehe.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Ik was daar om de een of andere reden'
Lol
ray werd mad omdat snakey ging kurenquote:Op woensdag 29 april 2015 17:00 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb heel raygate gemist. Geen idee waarom hij weg is, alleen dat dat dm/pm hoeft niet blijkbaar door hem verzonnen is.
Oh wow, dat is wel erg ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ray werd mad omdat snakey ging kuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik heb het niet eens uitgelezen want ik vind het echt een kutboekquote:
Stuur maar terug.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en ik heb het niet eens uitgelezen want ik vind het echt een kutboek
Iemand Ik, Zlatan hebben?
ik ben redelijk meso en dus redelijk gezegendquote:Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef seto het volgende:
zo ecto ben je namelijk ook helemaal niet
drinky is erger
ja dusquote:Op woensdag 29 april 2015 17:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
waarom, je hebt 'm toch al gelezen
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel erg ja.je liegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
oh kk, nu snap ik pas waarom je dm'de.quote:
ging wel ver ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
zette vorige week ook al een kkzieke full retard-streak bij awesome.
.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
'Ik was daar om de een of andere reden'
Lol
wie zijn datquote:Op woensdag 29 april 2015 17:24 schreef Deuce92 het volgende:
Wel goede front double pixels hier.
[ afbeelding ]
hoe gaat de nofap en nopornquote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
Seto zn ouders hebben toch Chinees restaurant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |