Matige scorequote:
Hahaha flikker is hetquote:Op woensdag 29 april 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gast je gaat toch niet naar een homo optreden
doe normaal
Niet heel erg eerlijk he jezelf met Dima vergelijkenquote:
Haha. Een boefje. Dat ben je.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet heel erg eerlijk he jezelf met Dima vergelijken
srs?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:06 schreef no1uknow het volgende:
btje computers verkopen al 7 jaar lang ongeveer
maatje zet jij nog eens een kankergrappige grapquote:Op woensdag 29 april 2015 15:24 schreef seto het volgende:
en toen was de grap weer verpest
[ afbeelding ]
mja twijfelde al. Kort en bondig is niet mijn ding. Ben meer van het lange harde.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:24 schreef seto het volgende:
en toen was de grap weer verpest
[ afbeelding ]
ben te moe van niks doenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maatje zet jij nog eens een kankergrappige grap
haha zo lekker herkenbaar ditquote:Op woensdag 29 april 2015 15:27 schreef seto het volgende:
[..]
ben te moe van niks doen
baas is er niet dus heb vandaag wel iets van 20 minuten gewerkt
hahaha niet zelf de baas zijnquote:
echt hequote:
jatoch vriendquote:
ik zit nu aan mijn bureau 3 kiwi's te etenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jatoch vriend
eerst beweren alfa te zijn en dan vervolgens: ja mijn baas ditdat
wtf
gaan wel zien of je nog zo stoer doet als ik je inhaal op mijn bianchi fixed gearquote:Op woensdag 29 april 2015 15:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
jatoch vriend
eerst beweren alfa te zijn en dan vervolgens: ja mijn baas ditdat
wtf
Gewoon begeerlijk. Buffboy die endo-struggles begrijpt. Lekker samen chubby babyfotos kijken.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:29 schreef Awesome_ het volgende:
hoezo word ik hier nu weer zo neergezet ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |