moest ff 3x lezen voor ik deze zin van je weer begreepquote:Op woensdag 29 april 2015 12:40 schreef Awesome_ het volgende:
Deuce of kaas, je kunt iig niet zeggen dat ze niet consequent zijn.
eerst ff shuffle leren ja tochquote:Op woensdag 29 april 2015 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
No1 ga mee naar down the rabbit hole dan. Lekker hipsteren.
dubbele ontkenning togquote:Op woensdag 29 april 2015 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moest ff 3x lezen voor ik deze zin van je weer begreep
maarre thanks maat
oh wcaht is geen dancequote:
Lekker zwijmelen bij damien Rice. Even je ruwe masker afzetten en je feels de ruimte geven. Wordt leukquote:
probeer er niet tegen te vechten vriendjequote:
hard hard hardquote:Op woensdag 29 april 2015 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
Ik doe deze altyd op festivalterreintje. Van ingang naar Lounge C.
damn deze doe ik altijd, zo heb ik jb versierdquote:Op woensdag 29 april 2015 12:53 schreef VMSDKR het volgende:
Ik doe deze altyd op festivalterreintje. Van ingang naar Lounge C.
ik wilde je gwn ff nasi java noemenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:55 schreef seto het volgende:
[..]
probeer er niet tegen te vechten vriendje
dan ga ik zeggen dat je jaloers en claimerig bent enzo
Als vliegen die stroop ruiken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
damn deze doe ik altijd, zo heb ik jb versierd
whiteboi swek
Die daar komen of wat?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:57 schreef no1uknow het volgende:
hey Awesome en VMS
GANZ naar We Are Electric
Zijn er voor jou namen waar ik naar moet luisteren Awesome?
Je moet de nieuwe van AWE luisteren. Ik vind hem kut maar misschien is jouw mening niet gelijk aan die van mij.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:57 schreef no1uknow het volgende:
hey Awesome en VMS
GANZ naar We Are Electric
Zijn er voor jou namen waar ik naar moet luisteren Awesome?
quote:Per persoon is het toegestaan om eenmalig 8 liter bier, wijn of frisdrank mee te brengen.
Hudson Mohawke, Netsky was vorig jaar XO Live een van de dikste sets die ik gezien heb. Live DnB/Dub op keiharde drums. Wow. Gewoon wow. Noisia, Guerilla Speakerz voor de harde trapbeats. Sluwe Vos voor ff rustige shit. Dit zijn iig de namen waar ik voor ga.quote:
ik word er zo kankerwaus van dat ik elke zaterdag werkquote:Op woensdag 29 april 2015 13:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/279159:Edit-Festival
thuiswedstrijdje voor ons
Hudson Mohawke, Netsky, Noisia ga ik sowieso ook voor.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hudson Mohawke, Netsky was vorig jaar XO Live een van de dikste sets die ik gezien heb. Live DnB/Dub op keiharde drums. Wow. Gewoon wow. Noisia, Guerilla Speakerz voor de harde trapbeats. Sluwe Vos voor ff rustige shit. Dit zijn iig de namen waar ik voor ga.
ik heb al 4 jaar niet op zaterdag gewerkt, gewoon alles behalve retail/events/horeca.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik word er zo kankerwaus van dat ik elke zaterdag werk
Wat voor baan in wat voor branche raden jullie aan waarbij ik niet elke zaterdag hoef te werken?
Ging ooit bad bij BSE, pittig traumaatje aan DnB en specifiek Black sun empire. srs.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hudson Mohawke, Netsky, Noisia ga ik sowieso ook voor.
Als je DnB lekker vindt moet je zeker ook Black Sun Empire checken mattie.
Call-centre werk in de avond uren door-de-weeks?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik word er zo kankerwaus van dat ik elke zaterdag werk
Wat voor baan in wat voor branche raden jullie aan waarbij ik niet elke zaterdag hoef te werken?
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:03 schreef VMSDKR het volgende:
Elke baan waarvoor je niet 13-18 hoeft te zijn.
ik prostitueer mezelf nog lieverquote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Call-centre werk in de avond uren door-de-weeks?
we gaan samen wel ff stampen op BSEquote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ging ooit bad bij BSE, pittig traumaatje aan DnB en specifiek Black sun empire. srs.
Ik vermijd ze tegenwoordig. Srs.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
we gaan samen wel ff stampen op BSE
Kweenie man. Btje soft. Ben laatste tijd meer van het hardere werk. Henk had wat naar me gedm't en neig steeds meer naar de harde shit als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:07 schreef VMSDKR het volgende:
Yellow Claws laatste singletje was wel weer fucking lekker trouwens. Echt iets voor Awesome.
Oh hardstyle, brings back memoriesquote:Op woensdag 29 april 2015 13:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kweenie man. Btje soft. Ben laatste tijd meer van het hardere werk. Henk had wat naar me gedm't en neig steeds meer naar de harde shit als je begrijpt wat ik bedoel?
Deze stuurde die bijv.
Wow.
overdag mijn vriend, overdagquote:Op woensdag 29 april 2015 13:23 schreef seto het volgende:
wie verkoopt er nou computers op zaterdagavond
verkoop je ze vanuit een busje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |