ik zit liever zelf achter het stuurquote:Op woensdag 29 april 2015 12:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh Christus, zijn jullie ook van die mietjes die niet durven te vliegen?
Ik ook hoor, vanochtend nog gedaan. Misschien daarom wel een goed humeur.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:08 schreef Questular het volgende:
Ik durf in ieder geval wel op een weegschaal te staan
Hoeveel is er al af?quote:Op woensdag 29 april 2015 12:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vanochtend nog gedaan. Misschien daarom wel een goed humeur.
Dan wil heel de Gym dus iets met CC en Fripsel doen en jij vooral iets met JB?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:18 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan wil heel de Gym dus iets met CC en Fripsel doen en jij vooral iets met JB?
#mindblown
snapje, ik wilde gaan maar lineup is zo gaar dat ik het zonde van geld vindquote:Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef kaasplankje het volgende:
jezus zeg pinkpop is ook niet meer wat het geweest is wat een kut line up
Muse is wel gaaf, maar daar ga ik niet alleen een kaartje voor halenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:33 schreef kaasplankje het volgende:
jezus zeg pinkpop is ook niet meer wat het geweest is wat een kut line up
goed idee man dan kunnen we die prostaatmassage pakken die awesome heeft gepaktquote:Op woensdag 29 april 2015 12:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
snapje, ik wilde gaan maar lineup is zo gaar dat ik het zonde van geld vind
ga je mee naar sziget kaas
hee dit wilde ik zeggenquote:Op woensdag 29 april 2015 12:38 schreef Deuce92 het volgende:
Zou wel down jouw rabbit hole gaan, snap je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop