Nergensquote:Op woensdag 29 april 2015 10:16 schreef Kolasnoc het volgende:
Doen ze alleen maar om de UEFA te overtuigen dat we echt geen racisten zijn.
Waar speelt die gast nu eigenlijk?
Dat sowieso.quote:
Of dat de prioriteiten ergens anders liggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar doet me ook vermoeden dat we nog steeds niks kunnen kopen en dat scouting ander werk moet gaan zoeken.
Volgens mij was er nog een miljoen of 4 over, want een procent of 40 (was rond de ¤ 8-10 mln) kon worden geïnvesteerd en er is een miljoen of 4 uitgegeven afgelopen periode.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of dat de prioriteiten ergens anders liggen.
Maar volgens mij moet er inderdaad wel eerst geld binnenkomen (dus verkoop van Clasie bijvoorbeeld) voordat er substantieel kan worden uitgegeven ja.
Aan de andere kant moet er nog transferbudget resteren van de vorige transferwindows wat toen achter de hand is gehouden voor later.
Als dat zo is, dan gewoon jeugd in plaats van uitgerangeerde zogenaamde balgoochelaars, en een realistische doelstelling. Het is allemaal zo moeilijk nietquote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar doet me ook vermoeden dat we nog steeds niks kunnen kopen en dat scouting ander werk moet gaan zoeken.
http://nos.nl/artikel/203(...)ernstig-ongeluk.html ?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:27 schreef RijstbaI het volgende:
Gerucht dat zijn vrouw is omgekomen bij een auto ongeluk, nog niet officieel bevestigt
1 mei.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
Wanneer loopt de deadline voor Guidetti ook al weer af?
uurtje of 40-45quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
De deadline die niet bestaat? Die?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
Volgens mij bestaat er geen deadline voor de beslissing van Guidetti.quote:
...quote:Vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick Lodewijks overleden bij ongeluk op A2 bij Eindhoven
VELDHOVEN - Het slachtoffer dat woensdagochtend om het leven is gekomen bij het ongeluk op de A2 bij Eindhoven, is de vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick Lodewijks uit Veldhoven. Dat melden verschillende betrouwbare bronnen aan Omroep Brabant.
Nogmaals: scouting van Twente overnemen.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Waarom?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals: scouting van Twente overnemen.
diezelfde scouting die blind achter alle targets van Feyenoord aanging ?? ja man, lijkt me slim....quote:Op woensdag 29 april 2015 13:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals: scouting van Twente overnemen.
Als ze serieus Immers willen behouden en Quincy willen halen (waarheidsgehalte moet nog maar blijken) weet je op voorhand al dat het volgende seizoen nergens over gaat, en je je op zijn best op de 3e plek ga richten.
Inderdaad eens tijd voor een frisse wind want we komen zo simpelweg praktisch niets verder.
Dat leek me meer het werk van Jopie. Scouting van Twente heeft o.a. Tapia, Corona, Ruiz, Chadli, ... opgeleverd.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:36 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
diezelfde scouting die blind achter alle targets van Feyenoord aanging ?? ja man, lijkt me slim....
Dit ja.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat leek me meer het werk van Jopie. Scouting van Twente heeft o.a. Tapia, Corona, Ruiz, Chadli, ... opgeleverd.
Mwah, de scouting riep vlak na hun ontslag dat er geen enkele speler van hun zo'n beetje was aangetrokken, maar dat alles uit de koker van Jopie kwam. Dus het aankoopbeleid als leidraad voor hun scouting nemen lijkt me niet helemaal terecht.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat leek me meer het werk van Jopie. Scouting van Twente heeft o.a. Tapia, Corona, Ruiz, Chadli, ... opgeleverd.
Arnoutovic, Elia, De Jong..quote:Op woensdag 29 april 2015 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou wel een poging wagen bij Poulsen.. speler zonder restwaarde denk ik, maar wel een verbetering t.o.v. Nelomquote:Op woensdag 29 april 2015 14:05 schreef De_Pel het volgende:
Tevens transfervrij: Poulsen voor Nelom tot Woudenberg ver genoeg is?
Is Poulsen transfervrij? Dat vind ik echt een goede linksback. Die zou ik wel halen inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:05 schreef De_Pel het volgende:
Mulder zal wel weggaan, Hahn moet gewoon nog een jaartje basis bij PEC, Lamprou's contract is afgelopen. Coutinho transfervrij een jaartje tweede keep laten spelen?
Tevens transfervrij: Poulsen voor Nelom tot Woudenberg ver genoeg is?
Vond hem tegen Standard uit nog wel aardig spelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:22 schreef Happel het volgende:
Woudenberg komt te kort, lijkt me wel duidelijk. Gaat het niet redden in het eerste. Hoe jammer ook.
Lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 29 april 2015 14:22 schreef Happel het volgende:
Woudenberg komt te kort, lijkt me wel duidelijk. Gaat het niet redden in het eerste. Hoe jammer ook.
Verkeerde topic ?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:59 schreef Buitendam het volgende:
PSV wil Poulsen als back-up voor Willems. Aantal factoren die beslissend zullen zijn zoals salaris/speelminuten/champions league/contact met Brands uit AZ-tijd. Ben benieuwd wat ie gaat doen.
Die zal dan wel naar PSV gaan. Dat is natuurlijk een no-brainer. Bovendien is het niet bekend dat Feyenoord interesse heeft in Poulsen, dus die keuze lijkt me niet aan de orde, maar dan nog ligt een keuze voor PSV dan meer voor de hand.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:59 schreef Buitendam het volgende:
PSV wil Poulsen als back-up voor Willems. Aantal factoren die beslissend zullen zijn zoals salaris/speelminuten/champions league/contact met Brands uit AZ-tijd. Ben benieuwd wat ie gaat doen.
Moet ik eerst nog maar zien dat Willems daar weggaat.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:59 schreef Buitendam het volgende:
Hoho, vergeet ras-Rotterdammert Kenny nietquote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef Caland het volgende:
Na Willems en Poulsen valt er in de eredivisie qua niveau op de linksback een extreem groot gat. Maar verwacht niet dat hij haalbaar is.
In ieder geval een minder lakse houding.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is Poulsen transfervrij? Dat vind ik echt een goede linksback. Die zou ik wel halen inderdaad.
Al is Poulsen aanvallend wel veel beter dan verdedigend, maar nietemin een enorme vooruitgang tov Nelom in ieder geval.
Nee, back up als in op de bank. Tamata is nog te beperkt voor Roda JC, dus willen ze een ervaren jongen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog maar zien dat Willems daar weggaat.
Poulsen is inderdaad een van de betere linksbacks in de Eredivisie, zou een zeer welkome versterking zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2015 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerder dit seizoen waren ze toch bezig met die Dijks..
quote:Op woensdag 29 april 2015 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eerder dit seizoen waren ze toch bezig met die Dijks..
Weet alleen dat het een oud jood is, En dat er toen geruchten gingen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Dat ie opflikkert met z'n handschoentjes.
Helemaal niet. Alleen heeft die domkop zelf een keer gezegd dat hij geen nee tegen Feyenoord zou zeggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet alleen dat het een oud jood is, En dat er toen geruchten gingen.
Ik dacht even dat het om de echte Trezeguet gingquote:Op woensdag 29 april 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)t-bod-neer-te-leggen
Ik ook daarom heb ik de link er zo neergezet.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het om de echte Trezeguet ging
Is die geen trainer in India/Pakistan bij die club die Feyenoord daar sponsort? Is iig al even gestopt met voetballen dacht ikquote:Op woensdag 29 april 2015 16:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het om de echte Trezeguet ging
Dat zou ik echt niet snappen van Poulsen. Paar goede seizoenen bij AZ gedraaid en dan gaan banken bij PSV. Gaat hij nog eerder cashen in het buitenland.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, back up als in op de bank. Tamata is nog te beperkt voor Roda JC, dus willen ze een ervaren jongen.
Ghaly 2.0?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.voetbalcentraa(...)t-bod-neer-te-leggen
Volgens mij verkopen ze er niks van, zijn er nog zoveelquote:
Triest idd. Sterkte aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef Grifte het volgende:
Verschrikkelijk nieuws voor Patrick & familie
xDquote:Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hadden beter albert heijn als sponsor kunnen nemen whahahaha
Hard Gras toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:59 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben ff de naam van een boek over Feyenoord kwijt. Het ging over de B jeugd die een jaar is gevolgd, met Schuurman, Verdonk, v. Haaren e.d.. Iemand die de naam van dat boek weet?
Iedereen praat over ons.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:59 schreef yvette1982 het volgende:
Ik ben ff de naam van een boek over Feyenoord kwijt. Het ging over de B jeugd die een jaar is gevolgd, met Schuurman, Verdonk, v. Haaren e.d.. Iemand die de naam van dat boek weet?
Hoop dat de fans van Vitesse zondag meewerken aan een minuut stilte die ongetwijfeld gehouden gaat worden.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:14 schreef Grifte het volgende:
Verschrikkelijk nieuws voor Patrick & familie
Ach, hoe vaak gebeurt zoiets nou niet? Laat staan dat die 30 man die meekomen de boel gaan verstieren.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoop dat de fans van Vitesse zondag meewerken aan een minuut stilte die ongetwijfeld gehouden gaat worden.
Bij hun thuiswedstrijden zit er al niemand, dus die twee Vitesse supporters die volgende week in de Kuip zitten zal je niet horen als ze geen minuut stilte in acht nemen.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoop dat de fans van Vitesse zondag meewerken aan een minuut stilte die ongetwijfeld gehouden gaat worden.
Caland vindt dit geen goede post.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
immers moet opdonderen, ik ben die goser nu wel zat
als die niet opdondert rij ik zelf wel in mijn bentley effe langs de kuip als die traint.
die kop van hem bevalt me gewoon niet. iemand met zo een kop mag eigenlijk geen voetballer worden.
schilder, tuinman of boer hadden een beter beroep geweest voor immers.
wegwezen!
Prima gebaar, maar slechte tekst hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:00 schreef Toekito het volgende:
Op de FB van Frenk de Boer een mooie steunbetuiging aan Lodewijks en familie.
ja dus, het is algemeen bekend dat mijn post niet uitblinken in kwaliteit. Ik heb daar zelfs klachten over gehad van de hoogste baas van fok. SUa eeeh wat wil je met je bericht bereiken?quote:Op woensdag 29 april 2015 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caland vindt dit geen goede post.
Wacht maar tot jullie fanshop volhangt met deze rommel:quote:Op woensdag 29 april 2015 17:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
jullie hadden beter albert heijn als sponsor kunnen nemen whahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 30 april 2015 07:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie fanshop volhangt met deze rommel:Ik hoop echt dat dit geen grap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
quote:Op donderdag 30 april 2015 07:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie fanshop volhangt met deze rommel:kunnen ze elkaar tenminste zien in het donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd handig in bepaalde situwaassies.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
kunnen ze elkaar tenminste zien in het donker
Okquote:Op donderdag 30 april 2015 10:22 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi dat jullie de laatste jaren steun hebben aan elkaar. Je zal maar meer dan tien jaar lang niet hand in hand kunnen lopen.
O.K.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:22 schreef tong80 het volgende:
Wel mooi dat jullie de laatste jaren steun hebben aan elkaar. Je zal maar meer dan tien jaar lang niet hand in hand kunnen lopen.
quote:Erwin Mulder is één van de spelers van Feyenoord met een aflopend contract. Zijn toekomst zou zomaar in het buitenland kunnen liggen. "Er hebben inderdaad diverse clubs interesse. Ook uit het buitenland."
Dat vertelt zijn zaakwaarnemer Louis Laros tegenover ELF Voetbal. Zo maakte deze week AEK Athene haar interesse kenbaar. De voormalige Griekse topclub werd vanwege grote financiële problemen teruggezet naar de Super League en maakt nu via de play-offs een grote kans om terug te keren op het hoogste niveau.
"Ze hebben interesse", geeft Laros toe. "Ik ken hun technisch directeur goed. Maar we spreken over meerdere spelers uit mijn stal. Ook over Erwin Mulder. Maar dat de club zich officieel heeft gemeld, dat is uit zijn verband gerukt."
Blijven bij Feyenoord
De 26-jarige doelman kent een aflopende verbintenis bij Feyenoord. Waar hij drie jaar lang als eerste keus fungeerde in De Kuip, werd hij eind augustus 2014 aan de kant geschoven ten faveure van nieuwe aanwinst Kenneth Vermeer. "We weten nog niet hoe zijn toekomst eruit ziet", vervolgt Laros. "Er is interesse uit het buitenland, van andere clubs uit de Eredivisie en misschien blijft hij wel bij Feyenoord."
Eén van die clubs zou NEC zijn, dat graag een nieuwe ervaren sluitpost wil halen. "Ik ga geen namen noemen, die is voor jouw rekening", lacht Laros. "We hebben geen deadline geplakt op zijn toekomst. Clubs worden nu pas wakker en gaan nadenken over volgend seizoen. We zien wel hoe het afloopt. Er is interesse voldoende, maar er zit nog altijd een verschil tussen interesse en concrete interesse."
Opgerot staat netjes.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
Ben weer weg. Eén keer in de vijf jaar kom ik even langs. De agressie blijft hetzelfde.
We gaan je missen. Tot over 5 jaar.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
Ben weer weg. Eén keer in de vijf jaar kom ik even langs. De agressie blijft hetzelfde.
Je komt alleen maar om te rellen en dan begin je over agressie.... Kom op tong, je kan beter.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
Twee ploegen met financiële problemen dus. NEC onder curatele bij KNVB, AEK zelfs teruggezet.quote:
Als een bericht als 'OK' nu ook al onder de noemer agressie wordt geschaard, is de maatschappij in Zaltbommel ver heen.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
Ik heb er een paar verwijderd. Maar zijn beginpost in dit topic verdient ook niet echt de schoonheidsprijs.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als een bericht als 'OK' nu ook al onder de noemer agressie wordt geschaard, is de maatschappij in Zaltbommel ver heen.
Ah joh, die Boekhoorn legt dan wel weer een paar tonnetjes opzij voor NEC.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Twee ploegen met financiële problemen dus. NEC onder curatele bij KNVB, AEK zelfs teruggezet.
Iemand zei een keer "hallo" tegen tong80 en sindsdien zit hij op z'n zolderkamer te fokken. Boze, gemene buitenwereld!quote:Op donderdag 30 april 2015 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als een bericht als 'OK' nu ook al onder de noemer agressie wordt geschaard, is de maatschappij in Zaltbommel ver heen.
Typisch tong80 , eerst trollen en vervolgens klagenquote:Op donderdag 30 april 2015 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er een paar verwijderd. Maar zijn beginpost in dit topic verdient ook niet echt de schoonheidsprijs.
Zie ook: FB / Feedback zakt een beetje in......quote:Op donderdag 30 april 2015 14:48 schreef eight het volgende:
[..]
Typisch tong80 , eerst trollen en vervolgens klagen
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Wat is er van waar dat Feyenoord intern al besloten heeft om voortijdig afscheid te nemen van Rutten als men geen 3de plaats weet te behalen/behouden? M.a.w. geen play-offs?Rutten.
Meen je dit serieus of?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Wat is er van waar dat Feyenoord intern al besloten heeft om voortijdig afscheid te nemen van Rutten als men geen 3de plaats weet te behalen/behouden? M.a.w. geen play-offs?Rutten.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Wat een debiele vraag.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Je bedoelt sowieso wél play-offs, danquote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Iwanius het volgende:
Oh?quote:Op donderdag 30 april 2015 15:35 schreef Divje het volgende:
Kastanje wil wel graag terug volgens mijZit even lekker met z'n tongetje tussen van Geel's billetjes..
quote:Fred Rutten zei onlangs nog niet zonder Lex Immers te kunnen, maar de kans bestaat dat Feyenoord in de zomer afscheid neemt van de Hagenaar. De Rotterdammers zien hem echter liever niet vertrekken.
Feyenoord deed aanvankelijk niet moeilijk als in de zomer een club met een goed bod op de proppen komt, schrijft Voetbal International. De club gunt de nummer 10 'in principe' een mooi vervolg van zijn loopbaan, maar houdt hem nu liever in De Kuip. Feyenoord waakt voor een leegloop van bepalende spelers
Alsof dat nog niet erg genoeg is:quote:Op donderdag 30 april 2015 17:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
WAT DE NEUK!? Wat is dit opeens voor idioot gedoe rond Immers?
Die gast kan er HE-LE-MAAL niets van. Direct verkopen, als er een club zo gek is om voor hem een transfersom neer te leggen.
Het ergste is nog wel datie nu zelf ook is gaan geloven dat hij iets toevoegt aan Feyenoord.
Wat een klapjosti. Zo, dit moest er even uit. Groetjes.
Als dit waar is (lees; fiks salaris en tekenpremie) dan mag van Geel doodvallen.quote:De beleidsbepalers van Feyenoord zijn tevreden over Colin Kazim-Richards en houden de bonkige aanvaller derhalve tot de zomer van 2017 in de Rotterdamse Kuip. Leo Verheul, columnist van Hard Gras, zet op vileine wijze vraagtekens bij het transferbeleid van technisch manager Martin van Geel.
''Feyenoord licht de optie op Colin Kazim-Richards, de spits die honderd doelrijpe kansen kreeg en maar liefst 11 keer scoorde gaat de club de komende 2 seizoenen 2,5 miljoen euro kosten, terwijl technisch directeur Martin van Geel in de winterstop nog te beroerd was om in een vakkundige vervanger te investeren'', schrijft de voetballiefhebber. ''Dodelijke fouten. Feyenoord beschikte dit seizoen over een prima verdediging, een uitstekend middenveld maar verprutste een zekere landstitel door scorend onvermogen.''
''Nadat Van Geel in de winterstop had verzaakt (met Champions League voetbal had Feyenoord misschien motor Jordy Clasie kunnen verleiden om nog één jaartje te blijven…) jammerde hij: 'Toen Feyenoord een paar jaar geleden aan de rand van faillissement stond, kregen we het verwijt onverantwoordelijke risico’s te nemen en nu zijn we ineens te voorzichtig'. Nee, 2,5 miljoen investeren in een kip zonder kop, is beleid. Zo krijgt de td wel vaker de lachers op zijn hand. Bij de aanvang van de competitie riep hij nog dat Kazim populairder zou worden dan Pelle. En na het lichten van de optie: 'Kazim heeft maar elf keer gescoord maar nu hij gewend is aan onze speelwijze worden dat er veel meer'.''
''We horen de stem van Pierre van Hooijdonk doorklinken, de oud-speler door wiens bemiddeling de spits in de Kuip belandde en die bij het journalistiek onafhankelijke NOS-programma Studio Voetbal tot vervelens toe mag beweren dat Kazim juist ontzettend goed is. 'Hij wordt gewoon verkeerd aangespeeld'. Feyenoord kampioen? Nou, daar is nog wel het nodige aan te doen'', zo besluit Verheul.
Hij zou dus 1,25 miljoen per jaar gaan verdienen? Lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Alsof dat nog niet erg genoeg is:
[..]
Als dit waar is (lees; fiks salaris en tekenpremie) dan mag van Geel doodvallen.
Voorliefde voor non-voetballers
Naar wat ik gehoord heb is de Zaltbommelse maatschappij sowieso al ver heen.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
500k tekenpremie en 1 miljoen per jaar klinkt al waarschijnlijker...quote:Op donderdag 30 april 2015 17:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij zou dus 1,25 miljoen per jaar gaan verdienen? Lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
Ach, houd hoop. Pelle was in zijn eerste jaar bij AZ ook niet succesvol.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Als dit waar is (lees; fiks salaris en tekenpremie) dan mag van Geel doodvallen.
Nee oke.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:08 schreef De_Kaas het volgende:
Feyenoord wordt gewoon derde via een mooie zwaarbevochten pot voor eigen publiek tegen Vitesse en dan maken ze gezellig met z'n allen het seizoen af.
Jij komt hier om reacties uit te lokken en vervolgens klaag je over "agressie". Aparte gozer ben je toch. Wees blij dat er nog mensen zijn die op je zoveelste matige trollpoging reageren.quote:Op donderdag 30 april 2015 10:33 schreef tong80 het volgende:
Wat maak je je druk om niets.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij komt hier om reacties uit te lokken en vervolgens klaag je over "agressie". Aparte gozer ben je toch. Wees blij dat er nog mensen zijn die op je zoveelste matige trollpoging reageren.
Waar lezen jullie dat Kastanje terug wilt?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar immers en Kazim in sleutelrollen en die circus clown van een Quincy onder contract. brrr,
Snap ik trouwens geen fuck van want Kalou roept dat hij terug wil komen als Kuijt terug komt nou Kuijt komt nu terug . En noem eens een betere buitenspeler dan Kalou die haalbaar is voor Feyenoord.
Doe daar dan gewoon wat mee Van Geel.
En Kalou is niet vergelijkbaar met Drenthe of Castaignoas die terug willen want die hebben niks meer gepresteerd maar Kalou is gewoon nog top.
Het is een beetje natte-vinger-in-de-poeperd-werk maar als je de laatste nieuwsberichten leest waarin hij spreekt over Feyenoord, en het feit dat het bij Twente allemaal niet zo rooskleurig is kan je dat wel concluderen ja dat hij terug wil.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:17 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat Kastanje terug wilt?
Kalou is niet te betalen!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar immers en Kazim in sleutelrollen en die circus clown van een Quincy onder contract. brrr,
Snap ik trouwens geen fuck van want Kalou roept dat hij terug wil komen als Kuijt terug komt nou Kuijt komt nu terug . En noem eens een betere buitenspeler dan Kalou die haalbaar is voor Feyenoord.
Doe daar dan gewoon wat mee Van Geel.
En Kalou is niet vergelijkbaar met Drenthe of Castaignoas die terug willen want die hebben niks meer gepresteerd maar Kalou is gewoon nog top.
Raar spul gebruiken ze daar in Twente. duitsland.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kalou is niet te betalen!
Quincy is een onzin gerucht. En hoe kom je bij die sleutelrollen onzin?
Mikey een Twentenaar?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Raar spul gebruiken ze daar in Twente. duitsland.
Mikey woont slechts in Enschede.quote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey woont slechts in Enschede.
Hij heeft altijd vermakelijke verhalen over zijn studententijd daar. Zoals brood stelen bij de ALDI.
Kazim die een miljoen per jaar gaat verdienen.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kalou is niet te betalen!
Quincy is een onzin gerucht. En hoe kom je bij die sleutelrollen onzin?
Hard Gras is toch van VI? Die gozert heeft dus gewoon z'n informatie van Krabby..quote:Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Hoe weet je dat dan? Dat Kazim een miljoen per jaar krijgt?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kazim die een miljoen per jaar gaat verdienen.
Immers die ze eerst wilde verkopen en die nu absoluut niet mag vertrekken plus het feit dat Feyenoord slechter speelt zonder Immers dit seizoen.
En wat betreft Twente en Enschede. Ik heb die jaren meegemaakt dat al die supporters riep dat Twente een topclub was en Feyenoord niet meer. Al die tijd op training heb ik dat gezeik moeten horen,. Maar nu is het wie het laatst lacht lacht het best.
Feyenoord heeft een begroting van ongeveer 50 miljoen.. je maakt mij niet wijs dat je met zo'n begroting niks beters kan krijgen dan kneuzen als Kazim en Immers.. Nog een seizoen die 2 afschuwelijke voetballers moeten bekijken is geen leuk vooruitzicht.. bedankt Van Geelquote:Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef De_Pel het volgende:
Van wie is dit belachelijke stukje tekst? Een zekere landstitel, watquote:Op donderdag 30 april 2015 17:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad. Hard Gras zou toch een literair verantwoord (quote:Op donderdag 30 april 2015 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Van wie is dit belachelijke stukje tekst? Een zekere landstitel, wat
quote:Begroting Feyenoord vanaf 2015 al omhoog door nieuw stadion
Gepubliceerd: 01-05-14
Feyenoord is ervan overtuigd dat de begroting van de club met de verbouwing van het stadion door bouwbedrijf BAM naar 80 tot 85 miljoen euro gaat stijgen.
Dat stelt Dick van Well namens de raad van commissarissen van Feyenoord. De begroting kan volgens de voorzitter van de stichting Feyenoord al vanaf volgend jaar omhoog.
"Dan gaan we de tibunes aan het veld al aanpakken en daar kunnen we meteen meer inkomsten uit genereren", aldus Van Well, die samen met de directie van de proftak de komende zes maanden het plan gaat uitwerken.
"We wilden graag weer met Ajax en PSV concurreren en de begroting kan met dit plan naar 80 tot 85 miljoen. Het grote voordeel is dat we vanaf het seizoen 2015-2016 geleidelijk naar dat bedrag toe kunnen gaan."
Momenteel werkt Feyenoord met een budget van ongeveer 35 miljoen euro.
Guidetti is toch echt al een tijdje geen 21 meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de telegraaf
Guidetti in gesprek met Sporting Lissabon
John Guidetti is in beeld bij Sporting Lissabon om daar de nieuwe spits te worden. Dat verklaart waarom de Zweed in de afgelopen maand amper contact heeft gezocht met de leiding van Feyenoord, die hem al geruime tijd terug een aanbod heeft gedaan. Guidetti (21) kan in Portugal mogelijk aanzienlijk meer salaris en tekengeld opstrijken dan bij Feyenoord.
Hij is inmiddels 23 en opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de telegraaf
Guidetti in gesprek met Sporting Lissabon
John Guidetti is in beeld bij Sporting Lissabon om daar de nieuwe spits te worden. Dat verklaart waarom de Zweed in de afgelopen maand amper contact heeft gezocht met de leiding van Feyenoord, die hem al geruime tijd terug een aanbod heeft gedaan. Guidetti (21) kan in Portugal mogelijk aanzienlijk meer salaris en tekengeld opstrijken dan bij Feyenoord.
eeuwig jong!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 02:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Guidetti is toch echt al een tijdje geen 21 meer
Jij had anders verwacht?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 06:52 schreef PIETR het volgende:
Echte nep-Feyenoorder die Guidetti. Veel woorden, geen daden.
Dat laatste is dan wel weer typisch Feyenoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 06:52 schreef PIETR het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 06:52 schreef PIETR het volgende:
Het is Joen Smal die hier aan het woord is...........quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:26 schreef Caland het volgende:
Waarom zou het renovatieplan van Red de Kuip zoveel beter zijn dan die van de BAM. Terecht dat Feyenoord de boot afhoudt, ze hebben hun kans al gehad en gedragen zich sindsdien in de media en via verschillende vooringenomen wethouders als een kind op de kleuterschool dat zijn zin niet krijgt.
Naja, een volledig uitgewerkt plan bij voorbaat afschieten is gewoon dom. Laat ze gewoon aantonen waarom hun plan wel zou moeten werken. Feyenoord weet nu op welke punten het plan vd BAM is tekort schoot dus zal het nu beter in staat zijn om het plan van rdk te toetsen op haalbaarheid.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:26 schreef Caland het volgende:
Waarom zou het renovatieplan van Red de Kuip zoveel beter zijn dan die van de BAM. Terecht dat Feyenoord de boot afhoudt, ze hebben hun kans al gehad en gedragen zich sindsdien in de media en via verschillende vooringenomen wethouders als een kind op de kleuterschool dat zijn zin niet krijgt.
Waanzin.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:19 schreef Luni het volgende:
Update:
Sporting Lissabon lijkt serieus werk te maken van John Guidetti. De Portugese kranten pakken groots uit over de mogelijke interesse van Sporting voor Guidetti. De Zweedse spits zou een contract kunnen tekenen met tekengeld van 3,5 miljoen euro, tevens lijkt ook zijn jaarsalaris geen enkel obstakel voor Sporting. Dat is ruim meer dan Feyenoord Guidetti heeft voorgeschoteld.
kkvanchaal, dit wist ie allangquote:Door GEERT BECKERS — gepubliceerd op 30 april '15 21:33
'Lazio veegt megabod op De Vrij van tafel'
STEFAN DE VRIJ vindt zijn naam als het aan Manchester United ligt vanaf de zomer terug in de top tien van duurste Nederlandse spelers aller tijden. SS Lazio denkt er echter heel anders over.
Foto
Foto: Eric Verhoeven Fotografie
Als het aan de Romeinse werkgever van de Oranje-international ligt blijft een transfer voorlopig achterwege. Tot grote teleurstelling bij Louis van Gaal. Volgens The Express heeft Lazio een bod ter hoogte van 26 miljoen euro van tafel geveegd.
Van Gaal krijgt in de zomer weer een flinke zak geld te besteden en wil zijn budget aanwenden voor de komst van defensieve versterking. De naam van De Vrij prijkt hoog op het verlanglijstje van de ervaren trainer, die zijn landgenoot als bondscoach van dichtbij aan het werk zag.
Met het transferbedrag van 26 miljoen euro zou De Vrij de duurste Nederlandse verdediger aller tijden worden. Ook in de lijst van duurste landgenoten zou de vorig jaar van Feyenoord overgekomen mandekker hoge ogen gooien.
Nee, dat wist van Gaal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
kkvanchaal, dit wist ie allang
Hebben we nog een paar procentjes doorverkoop bedongen?
oh?quote:
oh?quote:Ja, we hebben doorverkoop percentage.
Dat is 100% zeker ja. Maar in het nieuwsbericht werd er gehint naar van Geel die altijd doorverkoop percentages bedingt bij transfers. Zal dit keer toch niet anders zijn?quote:
Kazim even natrappen naar Bursatwitter:colin_kazim08 twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 12:11:00Feyenoord bonservis ödemedi. Bursa asla para alamayacak... reageer retweet
Kazimgodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:52 schreef RijstbaI het volgende:
Kazim even natrappen naar Bursatwitter:colin_kazim08 twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 12:11:00Feyenoord bonservis ödemedi. Bursa asla para alamayacak... reageer retweet
hij zegt dat Feyenoord hem transfervrij overneemt, dus Bursaspor krijgt geen cent.
Neuh.. Maar dan had'ie de afgelopen jaren wel lekker z'n muiltje mogen houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:50 schreef PIETR het volgende:
Tjah, kun je het Guidetti eigenlijk kwalijk nemen dat hij voor die 3,5 miljoen kiest ipv voor Feyenoord?
Prijzen worden door meer dan alleen kwaliteit bepaaltquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:00 schreef De_Kaas het volgende:
26 miljoen voor Stefan de Vrij? Prima kerel, maar dat lijkt me ook een tikje overdreven.
Zou best kunnen dat een grote club als United eerst wil zien dat De Vrij zich staande houdt in een grote competitie en ontwikkelt voor ze zoveel geld uitgeven. Waarom ze met Blind dan wel meteen de gok nemen.. misschien omdat die meer ervaring had.quote:
Wat ook steeds weer blijkt is dat je als aanvaller aan het begin van je carrière hooguit 1 seizoen leuke dingen hoeft te laten zien. Ook al presteer je daarna geen hol meer, er zijn altijd clubs die de gok wagen en bereid zijn er grof geld aan te besteden.. Cabral en Biseswar zijn 2 van die types.. hebben het 1 seizoen leuk gedaan bij Feyenoord en daarna nooit meer iets laten zien. Guidetti is ook zo'n geval.. wanneer je bij Celtic op de bank komt en ze niet met je verder willen, dan zou het zomaar kunnen dat je geen miljoenensalaris waard bentquote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:50 schreef PIETR het volgende:
Tjah, kun je het Guidetti eigenlijk kwalijk nemen dat hij voor die 3,5 miljoen kiest ipv voor Feyenoord?
8 miljoen. Meer dan verdrievoudigd dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook wel zuur dat het prijsniveau in de competities zo ontzettend ver uit elkaar ligt.
Speelt De Vrij 5 seizoenen Eredivisie, maakt een prima indruk als basisinternational en weet te imponeren op het WK: 10 miljoen euro.
Speelt hij één seizoen Serie A, is zijn waarde ineens meer dan verdubbeld.
Zo blijft het natuurlijk voor een hoop ploegen aantrekkelijk om maar massaal talenten uit de lagere competities te vissen. Winst draaien ze er toch wel op.
Sporting Lissabon boert zeer goed. Verkopen af en toe een speler voor 40 miljoen aan een Engelse club. Met dat soort ploegen zal Feyenoord nooit kunnen concurreren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:06 schreef PIETR het volgende:
Baal er wel flink van. Bizar veel tekengeld ook voor een speler die nauwelijks iets gepresteerd heeft de laatste paar jaar. Hoe kunnen die gasten dat betalen dan?
Bij Molde nog 15 goals uit 30 wedstrijden, prima voor een middenvelder.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met harrie singh?
Een goede spits, die voorzetten krijgt, en je was minimaal 2e wellicht hoger geëindigd. Kan Rutten niks aan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Clasie vindt Rutten een toptrainer. Nou heb ik niet met Rutten gewerkt, maar ik geloof best dat hij een goede veldtrainer is. Of hij ook een goede coach is waag ik te betwijfelen, als ik hem iedere week weer als een dooie zie murmelen voor de camera. Zorg er eens voor dat je ploeg met een beetje pit de wei in gaat, denk ik dan.
Rutten heeft toch ook genoeg fouten gemaakt. We zullen het nooit weten, maar ik denk dat we met Koeman dit seizoen meer punten hadden gehaald.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een goede spits, die voorzetten krijgt, en je was minimaal 2e wellicht hoger geëindigd. Kan Rutten niks aan doen.
Ik weet het wel zeker, al had die te maken met dezelfde gebreken waar Rutten tegenaan loopt.. in de laatste seconde verliezen van RKC.. in de laatste seconde een overwinning verspelen bij Twente.. dat kan je geen enkele coach aanrekenen, alleen de klunzen van spelersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Rutten heeft toch ook genoeg fouten gemaakt. We zullen het nooit weten, maar ik denk dat we met Koeman dit seizoen meer punten hadden gehaald.
Waarom baal je ervan als hij toch niks gepresteerd heft?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:06 schreef PIETR het volgende:
Baal er wel flink van. Bizar veel tekengeld ook voor een speler die nauwelijks iets gepresteerd heeft de laatste paar jaar. Hoe kunnen die gasten dat betalen dan?
Pas 23 en sterkhouder bij een "topclub" in "de competitie voor verdedigers".quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:00 schreef De_Kaas het volgende:
26 miljoen voor Stefan de Vrij? Prima kerel, maar dat lijkt me ook een tikje overdreven.
Piet heeft zo ongeveer het langst hier vertrouwen gehad in de demagoog Guidetti.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom baal je ervan als hij toch niks gepresteerd heft?
Alleen zijn ze dan vrijwel nooit de eigenaar van die speler. Blijf heel de portugese competitie maar raar vinden. Als third party ownership er af gaat wil ik nog wel eens zien wat er daar gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Sporting Lissabon boert zeer goed. Verkopen af en toe een speler voor 40 miljoen aan een Engelse club. Met dat soort ploegen zal Feyenoord nooit kunnen concurreren.
Bij de top-transfers uit de NL-historie ever he....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Pas 23 en sterkhouder bij een "topclub" in "de competitie voor verdedigers".
Statistisch bij de beste spelers van het WK, en dit jaar bij de beste verdedigers van Italië. Ondertussen ook op bijna 30 interlands. Supporters en media zijn unaniem lyrisch. Nog een contract tot 2019.
Misschien iets veel, maar ik vind het nog niet zo gek als je sommige bedragen hoort.
Appels, peren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Bij de top-transfers uit de NL-historie ever he....
Dus tussen Nistelrooij, Overmars, Stam, Robben, Persie....
Nah, iets too much
Wtfquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:14 schreef RijstbaI het volgende:
Hij tweet nu: Het was een goed seizoen bij Feyenoord dit seizoen, met salarissen door Bursaspor betaald
in het turks![]()
https://twitter.com/colin_kazim08 nog wat meer debiele tweets
Hij tweet net:quote:
Ronaldo (die dikke) was voor het Bosman-gedoequote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Appels, peren.
Inflatie much.
Tevens TV-miljarden, gekke sjeiks en gasrussen.
Ronaldo (die dikke) leverde PSV 16 miljoen op, zullen we dat dan ook maar als maximale richtlijn aanhouden voor Depay?
Robben was ¤18m naar Chelsea. Zelfde verhaal, spelers zijn nu gewoon meer waard.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ronaldo (die dikke) was voor het Bosman-gedoe
lol Robben vergelijken met De Vrij....quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Robben was ¤18m naar Chelsea. Zelfde verhaal, spelers zijn nu gewoon meer waard.
Ik geef een beter voorbeeld dan de dikke Ronaldo. Als vergelijking met het bedrag wat waarschijnlijk voor Depay betaald gaat worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
lol Robben vergelijken met De Vrij....
(Bij Robben was ingecalculeerd dat hij de helft vd wedstrijden niet mee kon doen; je kunt hier dus eigenlijk 36 van maken)
Stiekem nog steeds, heeft immers nog niet getekend bij Sportingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Piet heeft zo ongeveer het langst hier vertrouwen gehad in de demagoog Guidetti.
Omdat Guidetti, omdat Nederlandse competitie, en omdat:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Waarom baal je ervan als hij toch niks gepresteerd heft?
Boeiend.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ronaldo (die dikke) was voor het Bosman-gedoe
Ik heb ooit wel gast training van hem gehad, Sympathieke gast beetje stil wist eerst niet het was, maar hij liet ons helemaal kapot gaan met zijn bewegen op de plaats en dan nog tegelijk afwerken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Clasie vindt Rutten een toptrainer. Nou heb ik niet met Rutten gewerkt, maar ik geloof best dat hij een goede veldtrainer is. Of hij ook een goede coach is waag ik te betwijfelen, als ik hem iedere week weer als een dooie zie murmelen voor de camera. Zorg er eens voor dat je ploeg met een beetje pit de wei in gaat, denk ik dan.
Van Vliet met die pingel van Van Hooijdonk tegen PSV in de UEFA Cup staat nog steeds als ringtone ingesteld hierquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef Luni het volgende:
Hans Van Vliet, geweldig om naar te luisteren, vroeger altijd kijken met zijn commentaar wat niet helemaal synchroon liep
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ste-aanvaring-17272/
Doet het ook erg goed bij Eindhoven schijnt. Al kijk ik nooit Jupiler.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Sleegers meer een controlerende of een aanvallende middenvelder ?
Aanvallende lees ik net, Dat is mooi voor als immers vertrekt kan hij mooi gaan strijden met Toornstra.
Van je vader en internet mensen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:25 schreef Keltie het volgende:
Hoorde gisteren een geruchtje dat Feijenoord hem plus een paar ton wil ruilen voor Ayoub.. Geen idee of er een kern van waarheid in zit maar ach..
Zou een kern van waarheid in kunnen zitten, aangezien Sleegers bij de Tafel van Kees afgelopen zondag zelf zei dat hij best zijn trainer van FC Eindhoven wilde volgen naar FC Utrecht (schijnbaar gaat de trainer van FC Eindhoven naar FC Utrecht dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:25 schreef Keltie het volgende:
Hoorde gisteren een geruchtje dat Feijenoord hem plus een paar ton wil ruilen voor Ayoub.. Geen idee of er een kern van waarheid in zit maar ach..
Ik kan het me alleen niet voorstellen dat ze Sleegers die kant op laten gaan, omdat ze genoeg talent in hem zien voor 't eerste.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou een kern van waarheid in kunnen zitten, aangezien Sleegers bij de Tafel van Kees afgelopen zondag zelf zei dat hij best zijn trainer van FC Eindhoven wilde volgen naar FC Utrecht (schijnbaar gaat de trainer van FC Eindhoven naar FC Utrecht dus).
Ik heb het inderdaad opgezocht en kan niets vinden over een trainer van FC Eindhoven die naar FC Utrecht zou vertrekken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan het me alleen niet voorstellen dat ze Sleegers die kant op laten gaan, omdat ze genoeg talent in hem zien voor 't eerste.
Overigens gaat Ten Hag als trainer naar Utrecht dacht ik.
Hehe, zou kunnen, heb dat niet gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad opgezocht en kan niets vinden over een trainer van FC Eindhoven die naar FC Utrecht zou vertrekken.
Toch ben ik ervan overtuigd dat Sleegers een dergelijke uitspraak deed bij de Tafel van Kees zondag.
Immers gaat meer opleveren dan Pellè, BMI, De Vrij en Janmaat gecombineerdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
Krantjes en hun geruchten;
Southampton, Newcastle en FC Porto verregaande interesse in Cla.. Oh nee, in Immers![]()
FC Porto en Immers.
Ik mis Hans van Vliet. De huidige doet het niet slecht (ff zijn naam kwijt) maar Hans was uniekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:16 schreef Luni het volgende:
Hans Van Vliet, geweldig om naar te luisteren, vroeger altijd kijken met zijn commentaar wat niet helemaal synchroon liep
http://www.fr-fans.nl/nie(...)ste-aanvaring-17272/
Ik kreeg de slappe lach van dit berichtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:51 schreef Scrummie het volgende:
Krantjes en hun geruchten;
Southampton, Newcastle en FC Porto verregaande interesse in Cla.. Oh nee, in Immers![]()
FC Porto en Immers.
quote:Feyenoord moet serieus vrezen voor een vertrek van Lex Immers. Hoewel de club de middenvelder het liefst zou behouden, hopen inmiddels drie clubs op de komst van de routinier, meldt Metro.
Newcastle United, Southampton en FC Porto hebben voorzichtig geïnformeerd naar de beschikbaarheid van Immers. De boomlange middenvelder ziet een stap naar het buitenland zelf wel zitten en lijkt vooral Engeland als het beloofde land te zien. FC Porto, een zekerheidje in de Champions League, is echter ook een fraaie club voor de Hagenaar.
Inmiddels zou met name Southampton zo snel mogelijk zaken willen doen met Immers, terwijl ook Newcastle concreet is. Porto houdt zich nog wat op de achtergrond, maar volgt de oud-speler van ADO wel op de voet. Feyenoord is alleen voor de absolute hoofdprijs bereid om mee te werken aan een vertrek van Immers.
Zanger Rinusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik mis Hans van Vliet. De huidige doet het niet slecht (ff zijn naam kwijt) maar Hans was uniek
Mooi hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach van dit bericht
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die wordt gewoon voor 40-45 miljoen verkocht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik kreeg de slappe lach van dit bericht
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is al een tijdje bekend jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
Kazim blijft lees ik op de feyenoord facebook
Johquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)ht-assistentrol.htmlquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad opgezocht en kan niets vinden over een trainer van FC Eindhoven die naar FC Utrecht zou vertrekken.
Toch ben ik ervan overtuigd dat Sleegers een dergelijke uitspraak deed bij de Tafel van Kees zondag.
Zoals wie?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou het niet tijd worden dat Martin van Geel wordt vervangen door een nieuwe TD? Of zeg ik nu iets heel geks.. Van Geel is wel een goede zakenman maar ik verdenk hem er steeds meer van dat hij geen verstand van voetbal heeft.. als je in de winterstop met droge ogen beweert dat de selectie sterk genoeg is om mee te strijden voor de titel dan is er iets goed mis.. met zo iemand kom je sportief nooit verder
Beenhakkerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij voorkeur iemand met een netwerk en lijntjes naar makelaars
12% rentequote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die zou van mij zo mogen terug komen als voorzitter.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die zou van mij zo mogen terug komen als voorzitter.
VDH heeft veel betekend voor Feyenoord dus dat gevalletje met die lening kan ik hem wel vergeven. Vind eigenlijk dat die man destijds waanzinnig slecht is behandeld door Feyenoord en de aanhang. Hij was altijd een echt boegbeeld..een persoonlijkheid ook. Wat we nu hebben zijn een stel kruideniers die het financieel goed hebben gedaan maar die sportief nou niet echt uitblinken in het hebben van een bepaalde visie.quote:
Hij is een gevalletje Munsterman; de club redden, om hem daarna gigantisch de tyfus in te helpen. Nee dank je, hoef ik niet meer terug hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
VDH heeft veel betekend voor Feyenoord dus dat gevalletje met die lening kan ik hem wel vergeven. Vind eigenlijk dat die man destijds waanzinnig slecht is behandeld door Feyenoord en de aanhang. Hij was altijd een echt boegbeeld..een persoonlijkheid ook. Wat we nu hebben zijn een stel kruideniers die het financieel goed hebben gedaan maar die sportief nou niet echt uitblinken in het hebben van een bepaalde visie.
Kan het me niet zo goed herinneren eigenlijk, maar waar is het fout gegaan met VDH dan? Ten tijde van de UEFA Cup winst was alles nog rozengeur en maneschijn bij Feyenoord. Enige dat ik kan bedenken is dat je door structureel CL mis te lopen en toch risicovolle aankopen te blijven doen in de shit bent beland.. maar is dat alleen hem aan te rekenen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is een gevalletje Munsterman; de club redden, om hem daarna gigantisch de tyfus in te helpen. Nee dank je, hoef ik niet meer terug hoor
Het is mis gegaan toen jorien een boot kocht van die 12% en vanaf daar de club dacht te kunnen runnen en toen dat niet lukte de verkeerde mensen aan liet klooien.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan het me niet zo goed herinneren eigenlijk, maar waar is het fout gegaan met VDH dan? Ten tijde van de UEFA Cup winst was alles nog rozengeur en maneschijn bij Feyenoord. Enige dat ik kan bedenken is dat je door structureel CL mis te lopen en toch risicovolle aankopen te blijven doen in de shit bent beland.. maar is dat alleen hem aan te rekenen?
Door dat er toen financieel een zooitje van is gemaakt heb je het nu sportief moeilijk omdat Feyenoord terecht geen risico's meer neemt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
VDH heeft veel betekend voor Feyenoord dus dat gevalletje met die lening kan ik hem wel vergeven. Vind eigenlijk dat die man destijds waanzinnig slecht is behandeld door Feyenoord en de aanhang. Hij was altijd een echt boegbeeld..een persoonlijkheid ook. Wat we nu hebben zijn een stel kruideniers die het financieel goed hebben gedaan maar die sportief nou niet echt uitblinken in het hebben van een bepaalde visie.
Was toen ook al een teringzooi. Verder het gevalletje belastingontduiking om nog maar iets te noemen... Begrijp me niet verkeerd hij heeft veel goed gedaan voor Feyenoord, maar helaas ook genoeg puinzooi achtergelaten.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan het me niet zo goed herinneren eigenlijk, maar waar is het fout gegaan met VDH dan? Ten tijde van de UEFA Cup winst was alles nog rozengeur en maneschijn bij Feyenoord. Enige dat ik kan bedenken is dat je door structureel CL mis te lopen en toch risicovolle aankopen te blijven doen in de shit bent beland.. maar is dat alleen hem aan te rekenen?
Vrijgesproken, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was toen ook al een teringzooi. Verder het gevalletje belastingontduiking om nog maar iets te noemen...Begrijp me niet verkeerd hij heeft veel goed gedaan voor Feyenoord, maar helaas ook genoeg puinzooi achtergelaten.
Als je dat wilt kun je beter de ontslagen scouts van fc Twente aanstellen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 11:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij voorkeur iemand met een netwerk en lijntjes naar makelaars
Ban? Je moet mod worden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Met van den Herik was Feyenoord een club vol met topvoetballers die altijd meedeed om de landstitel.
Van de Herik durfde risico te nemen met de club...
Die clowns die er nu zitten durven geen ene fuck, die willen zelf zo lang mogelijk blijven zitten. Mensen zonder visie. Mensen die denken dat ze directeur zijn bij philips ofzo.
Mensen die niet snappen dat die stadion vol met supporters topspelers willen zien.
domme boekhoudertjes die niet snappen ze dat bij een voetbalclub zitten...
IS guidettie al binnen gehaald, of krijg ik die ban toch niet
Bedankt voor de interpunctie. Voor de rest: jippie.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Met van den Herik was Feyenoord een club vol met topvoetballers die altijd meedeed om de landstitel.
Van de Herik durfde risico te nemen met de club...
Die clowns die er nu zitten durven geen ene fuck, die willen zelf zo lang mogelijk blijven zitten. Mensen zonder visie. Mensen die denken dat ze directeur zijn bij philips ofzo.
Mensen die niet snappen dat die stadion vol met supporters topspelers willen zien.
domme boekhoudertjes die niet snappen ze dat bij een voetbalclub zitten...
IS guidettie al binnen gehaald, of krijg ik die ban toch niet
quote:Op zondag 3 mei 2015 08:35 schreef klaasweetalles het volgende:
wat the fuck speelt Feyenoord vandaag niet
ik had nog de toto gisteren ingevuld
kut knjb
kut knjb
kut knjb
Als ajacied reageren op klaas in een Feyenoord topicquote:
Blijkbaar wordt Guidetti compleet uitgekotst in Schotland.quote:The most frustrating thing in modern day football
Those infuriating players who believe they’re bigger than the club that employs them.
To read things in newspapers and online publications about players whom have rows with their managers over not playing them or simply not getting what they want, is somewhat frustrating, to say the least. Since the introduction of big money into the beautiful game, hearing about such players is becoming way to common these days.
There is something to be said for the likes of Paul Scholes, whom if you are to believe everything you read, didn’t even have an agent, as he just loved playing for Manchester United; he just loved football.
Then there are the other side, players like Mario Balotelli or in recent weeks the lesser known John Guidetti, the Manchester City Striker who is on loan at Celtic, has shown in recent weeks that he doesn’t want to be there. The player looks completely uninterested on the field, it’s ridiculous and down right ignorant.
Since joining Man City in 2008, Guidetti hasn’t made a single competitive first team appearance, he has been loaned out five times and his contract is to end in the summer, one would think that he would have welcomed the chance to shine at another club, even if he hadn’t intended on a long-term stay in Glasgow.
He should have taken the opportunity to show his worth, not show how he likes to throw his toys of the pram when things don’t go his way.
All the 23-year-old has done is shown managers, who may have been keeping an eye on him, how incredibly immature he is, which is sad, there are many who would relish the chance that he has been presented.
As a fan of the club, it is insulting to watch him sulk around the pitch, like he has been in recent games.
Celtic legends whom before him wore the number nine shirt at Paradise; Chris Sutton and European Cup winner Stevie Chalmers, must find it sickening to watch.
Thinking back, every time there’s a player whose ego is bigger than they are, the famous quote from legendary Celtic manager Jock Stein comes to mind, “Celtic jersey’s are not for second best, they don’t shrink to fit inferior players”, It’s difficult not to wonder what the man would have thought of Guidetti if he’d been playing during that era, surely he’d have told him where to go?
Football clubs should adapt to a zero arrogance policy, where would all those egotistical players go if they did?
It is understandable if a player want’s to move, as they only have a short time to make their living. Of course they’re going to push for bigger wages, you don’t need to be absorbed in oneself to acquire it.
The big contracts don’t fly in just because they’ve thrown a big enough strop, on the training ground and on match days is where their money is made.
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 3 mei 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Guidetti zit met zijn hoofd en hart al in Rotterdam, de enige club waar hij voor door het vuur wil gaan.
Die stapt volgend seizoen 20 kilo lichter uit die helikopter.
Jouw account is ook weggegooide kb's maar nog steeds ben je hierquote:Op zondag 3 mei 2015 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
guidetti is toch een sukkel, die goser snapt niet zoveel van topvoetbal
Hij is alleen maar met geld bezig. Wat heeft hij nou gepresteerd na dat ene seizoen Feyenoord? Helemaal geen klote.
Als hij naar Feyenoord komt moet hij eerst 1 jaar alleen maar mee trainen om op een bepaald nivo te komen.
Guidetti is weggegooid geld.
Immers & Jackson Martinez, koningskoppelquote:FC Porto meldt zich mogelijk weer in De Kuip voor ‘jogador holandes’
FC Porto onderhandelde afgelopen zomer over een transfer van Jordy Clasie en meldt zich na dit seizoen mogelijk opnieuw bij Feyenoord. Voetbal International meldde afgelopen vrijdag dat Lex Immers in de belangstelling staat van os Dragões en ook in Portugal wordt nu melding gemaakt van een mogelijke transfer van de Hagenaar naar het Drakenstadion.
Gerenommeerde media als Record en A Bola schrijven dat de jogador holandes ook in de belangstelling staat van Newcastle United en het Southampton van manager Ronald Koeman. De 28-jarige Immers speelt sinds de zomer van 2012 in Rotterdam en zijn contract loopt nog tot de zomer van 2017 door.
Immers, die dit seizoen zeven keer scoorde in de Eredivisie, zei in maart op de clubwebsite nog dat hij een vertrek aan het einde van het seizoen niet wil uitsluiten. “Ik houd mijn ogen en oren open voor clubs uit het buitenland. Het is iets wat ik heel graag wil en het gezin vindt het ook wel leuk. Het zou toch wel leuk zijn om een keer zo'n avontuur mee te maken.”
PEC is volgens mij al zeker van de play-offs.. dus ik hoop dat ze niet al teveel hun best meer zullen doenquote:Op zondag 3 mei 2015 19:56 schreef Maver24 het volgende:
volgende week echt winnen van Vitesse want uit bij PEC wordt heel moeilijk nu ze net verloren hebben in de finale
6 punten met 2 duels te gaan, veel beter doelsaldo. Officieus zeker van playoffs ja, maar die zullen wel met 'een goed gevoel de playoffs in willen gaan'. Je moet gewoon winnen van Vitesse, ben je klaarquote:Op zondag 3 mei 2015 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
PEC is volgens mij al zeker van de play-offs.. dus ik hoop dat ze niet al teveel hun best meer zullen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |