Nergensquote:Op woensdag 29 april 2015 10:16 schreef Kolasnoc het volgende:
Doen ze alleen maar om de UEFA te overtuigen dat we echt geen racisten zijn.
Waar speelt die gast nu eigenlijk?
Dat sowieso.quote:
Of dat de prioriteiten ergens anders liggen.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar doet me ook vermoeden dat we nog steeds niks kunnen kopen en dat scouting ander werk moet gaan zoeken.
Volgens mij was er nog een miljoen of 4 over, want een procent of 40 (was rond de ¤ 8-10 mln) kon worden geïnvesteerd en er is een miljoen of 4 uitgegeven afgelopen periode.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of dat de prioriteiten ergens anders liggen.
Maar volgens mij moet er inderdaad wel eerst geld binnenkomen (dus verkoop van Clasie bijvoorbeeld) voordat er substantieel kan worden uitgegeven ja.
Aan de andere kant moet er nog transferbudget resteren van de vorige transferwindows wat toen achter de hand is gehouden voor later.
Als dat zo is, dan gewoon jeugd in plaats van uitgerangeerde zogenaamde balgoochelaars, en een realistische doelstelling. Het is allemaal zo moeilijk nietquote:Op woensdag 29 april 2015 10:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar doet me ook vermoeden dat we nog steeds niks kunnen kopen en dat scouting ander werk moet gaan zoeken.
http://nos.nl/artikel/203(...)ernstig-ongeluk.html ?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:27 schreef RijstbaI het volgende:
Gerucht dat zijn vrouw is omgekomen bij een auto ongeluk, nog niet officieel bevestigt
1 mei.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
Wanneer loopt de deadline voor Guidetti ook al weer af?
uurtje of 40-45quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
De deadline die niet bestaat? Die?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef RvLaak het volgende:
Volgens mij bestaat er geen deadline voor de beslissing van Guidetti.quote:
...quote:Vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick Lodewijks overleden bij ongeluk op A2 bij Eindhoven
VELDHOVEN - Het slachtoffer dat woensdagochtend om het leven is gekomen bij het ongeluk op de A2 bij Eindhoven, is de vrouw van Feyenoord-keeperstrainer Patrick Lodewijks uit Veldhoven. Dat melden verschillende betrouwbare bronnen aan Omroep Brabant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |