Lees het verhaal nu pas, maar WTFquote:Op woensdag 29 april 2015 09:44 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Lokführer
What the hell
even voor de duidelijkheid, ik moest staan in de tgv, over de IC zal ik wel geen uitspraken doenquote:Op woensdag 29 april 2015 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Laat ze maar niet horen dat je nog in de trein paste want dan halen ze er nog een rijtuigje af.
Broemquote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Zal voor 2 motoren samen zijn 4600KW is volgens mij zo ongeveer 6250 pk.
Ik weet nog dat ze een paar jaar terug staanplaatsen in de thalys verkochten. Wat een hellquote:Op woensdag 29 april 2015 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik moest staan in de tgv, over de IC zal ik wel geen uitspraken doen
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze een paar jaar terug staanplaatsen in de thalys verkochten. Wat een hell
Godver wat een klap moet dat geweest zijn zegquote:
Hele cabine naar de touwtyfus..quote:Op woensdag 29 april 2015 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die arme 1838
Die VIRM is enkel wat ingedeukt...
Aan de hand van de buitenkant zou je zeggen dat de loc alles over zich heen heeft gehad...quote:
De loc heeft geloof ik niet of nauwelijks geremd, er hingen iets van 12 ICR achter, en dat duwt wat door.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de hand van de buitenkant zou je zeggen dat de loc alles over zich heen heeft gehad...
Huur die mannen in! Allemaal! Ik betaalquote:
FEVE, dat is toch meterspoor?quote:Op woensdag 29 april 2015 23:29 schreef dennistd het volgende:
De locomotief is in 1966 gebouwd in het Duitse Kassel door Henschel en aan de Spaanse spoorwegonderneming FEVE geleverd, die daar het nummer 1405 gaf. De loc kwam in 1998 naar Brohl en werd na een tienjarige restauratie in 2008 voor het eerst ingezet.
Weinig, behalve dat ie er ongetwijfeld van afgeleid is. Een Spaans uiterlijk staat natuurlijk ook wat vreemd, dus daarom zullen ze er wel de smalspoor-versie van de BR218 van gemaakt hebben.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat heeft die lok met een BR218 te maken? Meer dan niks lijkt me?
Het stuk van het station Brohl (van de Brohltalbahn, naast het DB-station) tot de haven is zelfs gedeeltelijk driesporig, met een aansluiting op het normale spoornet,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |