Ja. Maar wel pas als de verlengde opgerekte uitgestelde blessuretijd minstens vijf jaar verlopen isquote:
Nou enquote:Op woensdag 29 april 2015 16:41 schreef J.B. het volgende:
De foto's die ik geschoten had waren in de stations van Quebec en Montreal (beiden tunnels) en van Toronto (verbouwing en regen).
Tja, gas d'r bij met de indienststelling van het DDM1 dan maar? Hoewel dat natuurlijk een stuk minder flexibeler is qua 'verdeling'. 10 stammen vs 43 treinstellen.quote:
Ik zou zeggen Achtquote:
Het werd een Enkeltje Chessy ->Val D'europe vandaag .... 3 Minuten en 2.2 kilometer zuivere treintijd...quote:Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is de TGB die Darkwing wil nemen
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 18:03 schreef b2py het volgende:
De andere variant is dat de volledige aanbesteding opnieuw wordt gedaan.
En de reiziger kan de tering krijgen in 3... 2.... 1...quote:Op woensdag 29 april 2015 18:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Top, mindere bediening voor meer geld.
Eigenlijk is het ook wel pauper. Qbuzz doet een prima bieding met info die niet op een hele nette manier is verkregen. De reiziger krijgt daardoor een fantastisch aanbod tegen een prima prijs. Maja, dan is er Europa en regels en Veolia (quote:Op woensdag 29 april 2015 18:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En de reiziger kan de tering krijgen in 3... 2.... 1...
Of wacht nee, dat was niet het nieuwe motto geloof ik.
Ik hoop dat ze wel aan de reiziger gedacht hebben, maar ik heb mijn twijfelsquote:Op woensdag 29 april 2015 18:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En de reiziger kan de tering krijgen in 3... 2.... 1...
Of wacht nee, dat was niet het nieuwe motto geloof ik.
iets met koersrijtuigen denk ikquote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat de neuk is dit trouwens voor tievesbende wat vertrekt...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hadden volgens mij al aangegeven de beslissing van de provincie te accepterenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef _serial_ het volgende:
Abellio zal ook nog wel wat doen denk ik.
Dan kunnen ze altijd nog bezwaar maken tegen gunning aan Arrivaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die hadden volgens mij al aangegeven de beslissing van de provincie te accepteren
In het geval van heraanbesteding, een mogelijke uitsluiting door de provincie?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:25 schreef Yreal het volgende:
Wat houdt albelo tegen weer hetzelfde bod te doen dan?
lijkt me sterk dat ze zich daar aan gaan wagen. Bovendien maakt het geen hol uit wat aan de ns te betalen, stroomt toch terug naar het rijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
In het geval van heraanbesteding, een mogelijke uitsluiting door de provincie?
Als je bij een nieuwe aanbesteding een clausule opneemt als "In de afgelopen 5 jaar mag er geen sprake zijn geweest van fraude" (maar dan dusdanig geschreven dat het binnen deze situatie valt) kun je Abellio/Kwiebus op voorhand wel uitsluiten hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ze zich daar aan gaan wagen. Bovendien maakt het geen hol uit wat aan de ns te betalen, stroomt toch terug naar het rijk.
Klopt, maar de vraag is of je dat wilt omdat er maar een paar spelers op de markt zijn die zich in zullen gaan schrijven door de concessie. De vraag is of je het moet willen omdat je het beste voor de reiziger zou moeten willen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je bij een nieuwe aanbesteding een clausule opneemt als "In de afgelopen 5 jaar mag er geen sprake zijn geweest van fraude" (maar dan dusdanig geschreven dat het binnen deze situatie valt) kun je Abellio/Kwiebus op voorhand wel uitsluiten hoor.
Wie doet er even een WOBjequote:Op woensdag 29 april 2015 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Is er iemand die hier weet wat Arriva precies geboden heeft? Volgens mij niet hoor...
Ja, Arriva is tweede geworden omdat het minder punten heeft gekregen. Maar kan je dan ook spreken van minder ritten? Ik vind het nogal voorbarig om te spreken van het feit dat de reiziger niet/minder gebaat is bij Arriva als je geen idee hebt wat hun bod inhoudt. Vast staat dat het bod van Arriva gewoon voldoet aan de eisen van de provincie. Dus slecht zal het zeker niet zijn.
Heereveen, a DB Company, Engelse origine, wat is t nou....quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef James1988 het volgende:
De precieze inhoud van het bod van Arriva is inderdaad niet bekend, enkel dat Abellio 'veel meer' punten had gescoord dan de Heerenveeners.
kan wel doen. Alleen geen reet verstand van aanbestedingsrecht. Denk niet dat ze dit onder de wob vrijgeven overigens.quote:
Ja, jij toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Is er iemand die hier weet wat Arriva precies geboden heeft? Volgens mij niet hoor...
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik lees nu pas dat de treinen onder de naam "DOOR!" moesten gaan rijden in Limburg... Dat er nog geen rits woordgrappen is geweest verbaast me een beetje
Niet voordat eventuele rechtzaken zijn geweest.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan wel doen. Alleen geen reet verstand van aanbestedingsrecht. Denk niet dat ze dit onder de wob vrijgeven overigens.
Uhuquote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bussen zijn trouwens kut, wisten jullie dat al?
Allemaal?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bussen zijn trouwens kut, wisten jullie dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |