iets met koersrijtuigen denk ikquote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat de neuk is dit trouwens voor tievesbende wat vertrekt...[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hadden volgens mij al aangegeven de beslissing van de provincie te accepterenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:16 schreef _serial_ het volgende:
Abellio zal ook nog wel wat doen denk ik.
Dan kunnen ze altijd nog bezwaar maken tegen gunning aan Arrivaquote:Op woensdag 29 april 2015 18:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die hadden volgens mij al aangegeven de beslissing van de provincie te accepteren
In het geval van heraanbesteding, een mogelijke uitsluiting door de provincie?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:25 schreef Yreal het volgende:
Wat houdt albelo tegen weer hetzelfde bod te doen dan?
lijkt me sterk dat ze zich daar aan gaan wagen. Bovendien maakt het geen hol uit wat aan de ns te betalen, stroomt toch terug naar het rijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
In het geval van heraanbesteding, een mogelijke uitsluiting door de provincie?
Als je bij een nieuwe aanbesteding een clausule opneemt als "In de afgelopen 5 jaar mag er geen sprake zijn geweest van fraude" (maar dan dusdanig geschreven dat het binnen deze situatie valt) kun je Abellio/Kwiebus op voorhand wel uitsluiten hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat ze zich daar aan gaan wagen. Bovendien maakt het geen hol uit wat aan de ns te betalen, stroomt toch terug naar het rijk.
Klopt, maar de vraag is of je dat wilt omdat er maar een paar spelers op de markt zijn die zich in zullen gaan schrijven door de concessie. De vraag is of je het moet willen omdat je het beste voor de reiziger zou moeten willen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:39 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als je bij een nieuwe aanbesteding een clausule opneemt als "In de afgelopen 5 jaar mag er geen sprake zijn geweest van fraude" (maar dan dusdanig geschreven dat het binnen deze situatie valt) kun je Abellio/Kwiebus op voorhand wel uitsluiten hoor.
Wie doet er even een WOBjequote:Op woensdag 29 april 2015 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Is er iemand die hier weet wat Arriva precies geboden heeft? Volgens mij niet hoor...
Ja, Arriva is tweede geworden omdat het minder punten heeft gekregen. Maar kan je dan ook spreken van minder ritten? Ik vind het nogal voorbarig om te spreken van het feit dat de reiziger niet/minder gebaat is bij Arriva als je geen idee hebt wat hun bod inhoudt. Vast staat dat het bod van Arriva gewoon voldoet aan de eisen van de provincie. Dus slecht zal het zeker niet zijn.
Heereveen, a DB Company, Engelse origine, wat is t nou....quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef James1988 het volgende:
De precieze inhoud van het bod van Arriva is inderdaad niet bekend, enkel dat Abellio 'veel meer' punten had gescoord dan de Heerenveeners.
kan wel doen. Alleen geen reet verstand van aanbestedingsrecht. Denk niet dat ze dit onder de wob vrijgeven overigens.quote:
Ja, jij toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Is er iemand die hier weet wat Arriva precies geboden heeft? Volgens mij niet hoor...
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 29 april 2015 18:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik lees nu pas dat de treinen onder de naam "DOOR!" moesten gaan rijden in Limburg... Dat er nog geen rits woordgrappen is geweest verbaast me een beetje
Niet voordat eventuele rechtzaken zijn geweest.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan wel doen. Alleen geen reet verstand van aanbestedingsrecht. Denk niet dat ze dit onder de wob vrijgeven overigens.
Uhuquote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bussen zijn trouwens kut, wisten jullie dat al?
Allemaal?quote:Op woensdag 29 april 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Bussen zijn trouwens kut, wisten jullie dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |