abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152108103
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, uitbarstingen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terrecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

De BNW-SC is een informele koetjes-en-kalfjes-en-VI-plaats, waar de luchtigheid en vriendelijkheid van de BNW'ers onderling geuit wordt.
link hier naar toe
BNW / [BNW SC] #186 Na het doorzakken komt de kater.

Dit topic is bedoeld als inhoudelijke, maar brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html

Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152108169
Duurde lang, Japie, zit je mobiel? Als je een nieuwe OP in de pen had, overleg even met jogy.

Ik ben reuze benieuwd wie mij van een "De Elites kunnen aardbevingen maken-complot" zou kúnnen overtuigen....
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 28 april 2015 @ 21:50:37 #3
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152108329
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef El_Matador het volgende:
Duurde lang, Japie, zit je mobiel? Als je een nieuwe OP in de pen had, overleg even met jogy.

Ik ben reuze benieuwd wie mij van een "De Elites kunnen aardbevingen maken-complot" zou kúnnen overtuigen....
Ik weet niet of ik je daar van kan overtuigen maar wat ik wel weet is dat ze jaren geleden in China tijdens de OS het weer al zo konden manipuleren dat ze wolken konden verdrijven bv. En dan heb je natuurlijk het hele Chemtrails stuk waar ook steeds meer aandacht voor komt. Laatst nog een lezing van iemand bij de VN over dit onderwerp. Nee zit niet mobiel maar ben met van alles en nog wat bezig.

Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:52:42 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152108405
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:46 schreef El_Matador het volgende:

Count me out. Ik weet zelf niet wat ik ervan moet geloven. Tijd geleden een periode raar zoemgeluid, als een scheepshoorn gehoord, meestal 's nachts. Toen was ik nog niet in de conspiracies. Later wel naar gezocht, toen bleek dat dit wereldwijd voorkwam . Best raar maar wat het was geweest?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:56:11 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_152108525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Tijd geleden een periode raar zoemgeluid, als een scheepshoorn gehoord, meestal 's nachts.
Ja. s' nachts is het stiller en dan hoor je de transformator op de hoek van de straat beter. :Y
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:01:31 #6
189978 controlaltdelete
pi_152108750
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja. s' nachts is het stiller en dan hoor je de transformator op de hoek van de straat beter. :Y
Nee hoor dat was het zeker niet.

ik ben er nog eens 's nachts voor opgestaan en in de tuin gaan kijken met mijn zaklamp. Het kwam uit de lucht, de atmosfeer leek het wel. Vriendin die bleef slapen heeft het ook gehoord maar toen dacht ik er niet te veel over na. Nadien wel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152108845
Het weer manipuleren vind ik al moeilijk te geloven, maar aardbevingen opwekken? Geen aardschokjes met (schalie)olie- en -gas-boringen, maar magnitude 6+ lekker opwekken?

Zou wereldschokkend *) nieuws zijn dan....

dinsdag 28 april 2015 @ 22:11:32 #8
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee hoor dat was het zeker niet.

ik ben er nog eens 's nachts voor opgestaan en in de tuin gaan kijken met mijn zaklamp. Het kwam uit de lucht, de atmosfeer leek het wel. Vriendin die bleef slapen heeft het ook gehoord maar toen dacht ik er niet te veel over na. Nadien wel.
Wat een supervet geluid! Lijkt wel soort van muziek. :)
Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:12:39 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109110
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:04 schreef El_Matador het volgende:
Het weer manipuleren vind ik al moeilijk te geloven, maar aardbevingen opwekken? Geen aardschokjes met (schalie)olie- en -gas-boringen, maar magnitude 6+ lekker opwekken?

Here you go:

Beijing Weather Modification Office
From Wikipedia, the free encyclopedia
Beijing Weather Modification Office
Traditional Chinese 北京市人工影響天氣辦公室
Simplified Chinese 北京市人工影响天气办公室
[show]Transcriptions
The Beijing Weather Modification Office is a unit of the Beijing Meteorological Bureau tasked with weather control in Beijing, China, and its surrounding areas, including parts of Hebei and Inner Mongolia.[1][2][3]

The Beijing Weather Modification Office form a part of China's nationwide weather control effort, believed to be the world's largest; it employs 37,000 people nationwide, who seed clouds by firing rockets and shells loaded with silver iodide into them.[4] According to Zhang Qiang, head of the Office, cloud seeding increased precipitation in Beijing by about one-eighth in 2004; nationwide, similar efforts added 7.4 trillion cubic feet (210 km3) of rain between 1995 and 2003.[5]

The work of the Office is largely aimed at hail storm prevention or making rain to end droughts; they have also induced precipitation for purposes of firefighting or counteracting the effect of severe dust storms, as they did in the aftermath of one storm in April 2006 which dropped 300,000 tonnes of dust and sand on the city and was believed to have been the largest in five years.[2][6] Their technology was also used to create snow on New Year's Day in 1997.[7] Other proposed future uses for induced precipitation include lowering temperatures in summer, in hopes of reducing electricity consumption.[5] More prominently, they were enlisted by the Chinese government to ensure that the 2008 Summer Olympics are free of rain, by breaking up clouds headed towards the capital and forcing them to drop rain on outlying areas instead.[4] The office created a snowstorm in November 2009.[8][9]

http://en.wikipedia.org/wiki/Beijing_Weather_Modification_Office
Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:15:10 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109194
En dit:

The theory is that the polymer is dropped into clouds to remove their moisture and force the storm to use more energy to move the heavier water drops, thus helping to dissipate the storm. When the gel reaches the ocean surface, it is reportedly dissolved. Peter Cordani teamed up with Mark Daniels and Victor Miller, the owners of a government contracting aviation firm AeroGroup which operated unique tactical aircraft. Using a high altitude B-57 Bomber, AeroGroup tested the substance dropping 9,000 pounds from the B-57 aircraft's large bomb bay disbursing it into a large thunderstorm cell just off the east coast of Florida. The tests were documented on film and made international news showing the storms were successfully removed on monitored Doppler radar. In 2003, the program was shut down because of political pressure through NOAA

http://en.wikipedia.org/wiki/Weather_modification
Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:16:23 #11
189978 controlaltdelete
pi_152109239
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:11 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Wat een supervet geluid! Lijkt wel soort van muziek. :)

met zijn steenkolenengels. Ik heb precies hetzelfde gehoord, ook medio jan/feb 2014. Sindsdien nooit meer gehoord. Later pas ben ik beetje gaan zoeken, bleek dat wereldwijd mensen zulke geluiden hoorden.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:16:29 #12
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109246
En deze dingen zijn al in de openbaarheid. Ze lopen achter de schermen vaak jaren en jaren voor op wat er al bekend is in het publieke domein.
Feyenoord!
pi_152109306
Sorry maar dit kunnen Chinese propaganda over een afgelegen gebied en VSAmerikaanse media fakery zijn.

Klinkt leuk, niet overtuigd.

dinsdag 28 april 2015 @ 22:18:28 #14
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109314
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

met zijn steenkolenengels. Ik heb precies hetzelfde gehoord, ook medio jan/feb 2014. Sindsdien nooit meer gehoord. Later pas ben ik beetje gaan zoeken, bleek dat wereldwijd mensen zulke geluiden hoorden.
Hier nog een:

Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:20:57 #15
189978 controlaltdelete
pi_152109398
quote:
Thanks, die ken ik, ik heb al veel van die noisefilmpjes aanschouwd. Het houdt me zo af en toe weer bezig want ik weet nog steeds niet wat ik gehoord heb.
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:21:34 #16
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109420
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:18 schreef El_Matador het volgende:
Sorry maar dit kunnen Chinese propaganda over een afgelegen gebied en VSAmerikaanse media fakery zijn.

Klinkt leuk, niet overtuigd.
Het was gewoon op nationale TV notabene tijdens de OS... Er worden al congressen georganiseerd voor mensen die in dat werkveld bezig zijn (het valt allemaal onder Geo Engineering).....Er zijn bedrijven met websites...

http://www.weathermodification.com/

Global Weather Modification Assault Causing Climate Chaos And Environmental Catastrophe

November 26, 2014 44 Comments
sky1
Share

By Dane Wigington
geoengineeringwatch.org

What Major Factor Causing "Climate Change" Are They Not Telling Us About?

More alarming articles and studies are surfacing each day which confirm the rapidly changing state of Earth's life support systems and climate. Humanity has decimated the planet in countless ways and the repurcussions are becoming catastrophic. Though there are certainly many parts to this unfolding story, the largest piece of the puzzle by far still goes completely unacknowledged by most of the scientific community and all of the main stream media/corporate/military/industrial complex. The massive elephant in the room has been, and still is, "stratospheric aerosol geoengineering" (SAG), AKA "solar radiation management" (SRM).
What Is Stratospheric Aerosol Geoengineering And Why Is It So Dangerous?

Stratospheric aerosol geoengineering is a primary term for the ongoing global climate modification programs being conducted by major powers around the world. "Aerosols" is simply a term for a microscopic particle that is suspended in the air. A primary stated goal of the geoengineering programs is to provide a "solar shield" to slow "runaway climate change" by spraying tens of millions of tons of highly toxic metal nano particulates (a nanometer is 1/1,000,000,000 of a meter) into the atmosphere from jet aircraft. Is the spraying only for solar radiation management? Based on available data, there are a number of known objectives including but not limited to SRM, weather warfare, over the horizon radar enhancement, controlling food production, and probable biological testing. There are likely many more aspects and agendas related to the atmospheric spraying which we can not yet know.

http://www.geoengineering(...)ental-catastrophe-2/
Feyenoord!
pi_152109519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:21 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Het was gewoon op nationale TV notabene tijdens de OS... Er worden al congressen georganiseerd voor mensen die in dat werkveld bezig zijn (het valt allemaal onder Geo Engineering).....Er zijn bedrijven met websites...

http://www.weathermodification.com/
Er zijn ook congressen over ruimtevaart, Scientology, modelspoorbanen, "Climate Change" en meer, wat zegt dat?

dinsdag 28 april 2015 @ 22:32:46 #18
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152109768
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn ook congressen over ruimtevaart, Scientology, modelspoorbanen, "Climate Change" en meer, wat zegt dat?
Hier nog iemand die er een studie over gemaakt heeft: (paar stukjes)

Dr Vermeeren, of the Delft University of Technology, presented [4] a 300-page scientific report entitled, “CASE ORANGE: Contrail Science, Its Impact on Climate and Weather Manipulation Programs Conducted by the United States and Its Allies.” [5]

Since 2007, billionaire Bill Gates has spent at least $4.5 million on geoengineering research. [16] Since reducing emissions is not popular with industry, ‘Plan B’ – geoengineering – is being touted as the answer to climate change and water shortage. A longer description of Plan B is: Add more pollution to the sky and water to offset industrial pollution, without reducing industrial pollution.

Human rights and environmental watchdog, ETC Group, describes the momentum [17]:

“The roll-out of geoengineering as Plan B is being skillfully executed: prominent high-level panels sponsored by prestigious groups, a spate of peer-reviewed articles this January in science journals, and a line-up of panicked politicians in northern countries, nodding nervously in agreement as scientists testify about the ‘need to research Plan B.’”

ETC reports that Gates’ top geoengineering advisor unveiled a plan to grow solar radiation management research “one-hundred-fold, from $10 million to $1 billion over ten years.”

Case Orange ties a 1996 report by top military personnel in the U.S., “Weather as a Force Multiplier: Owning the Weather in 2025” [19] to evidentiary details (like governmental spraying schedules, chemical orders, correct nomenclature used in airline operating manuals, and calls for geoengineering by economists) to support its notion of “heavy involvement of governments at top level in climate control projects.”

Owning the Weather in 2025 provides a specific timeline for the use of EnMod technologies in cooperation with the Weather Modification Association (WMA), a business-government group promoting the beneficial uses of environmental modification [20]:

2000 Introduce ionic mirrors, with a sharp increase from 2008;

2000-2025 Use chemicals for atmospheric seeding by civilian (as well as military) aviation;

2004 Create smart clouds thru nanotechnology, with exponential increase after 2010;

2005 Introduce ‘carbon black dust’.

Though Case Orange decries the paucity of research into EnMod, in 2009 WMA published its position statement on the safety of seeding clouds with silver-iodide, citing three dozen research papers from 1970 through 2006. [21] In 2007, the World Meteorological Organization (WMO) published a statement that included “Guidelines for the Planning of Weather Modification Activities.” Acknowledging that the modern technology of weather modification began in the 1940s, it is still “an emerging technology” today. [22] WMO indicated disappointment that research is being abandoned for operations.

Hele artikel hier:

http://www.globalresearch(...)and-chemtrails/20369
Feyenoord!
pi_152109832
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Count me out. Ik weet zelf niet wat ik ervan moet geloven. Tijd geleden een periode raar zoemgeluid, als een scheepshoorn gehoord, meestal 's nachts. Toen was ik nog niet in de conspiracies. Later wel naar gezocht, toen bleek dat dit wereldwijd voorkwam . Best raar maar wat het was geweest?
Ik heb hier laatst een podcast over gehoord, een broem geluid dat op verschillende locaties waargenomen wordt en wat mensen helemaal gek maakt. Volgens mij was de conclusie dat ze nog steeds niet helemaal weten waar het vandaan komt. Even kijken of ik het terug kan vinden, was super interessant.

edit; dit is hem: http://www.stuffyoushouldknow.com/podcasts/how-the-hum-works/

omschrijving:
There is a mysterious droning sound often described as like a diesel engine idling that is severely impacting the quality of life of 2 percent of people in places around the world. The thing is, no one knows what's causing it - or if it actually exists.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_152109916
Oh wat vreselijk, de ene hoax (Climate Change) gebruiken om de volgende (?) mee te bouwen; Weather Control.

State of Fear wasn't meant to be an example... -O-

dinsdag 28 april 2015 @ 22:41:53 #21
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152110084
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:37 schreef El_Matador het volgende:
Oh wat vreselijk, de ene hoax (Climate Change) gebruiken om de volgende (?) mee te bouwen; Weather Control.

State of Fear wasn't meant to be an example... -O-
Ik heb je nu meerdere onderzoeken, websites, bewijs van weather control tijdens de OS in China gegeven en dan noem jij het een Hoax?
Feyenoord!
pi_152110150
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:41 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ik heb je nu meerdere onderzoeken, websites, bewijs van weather control tijdens de OS in China gegeven en dan noem jij het een Hoax?
Ik sluit het niet uit.

Als het echt was, was het namelijk allang wereldwijd toegepast; zie ruimtevaart en maanlandingen.

dinsdag 28 april 2015 @ 22:46:03 #23
189978 controlaltdelete
pi_152110227
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik sluit het niet uit.

Als het echt was, was het namelijk allang wereldwijd toegepast; zie ruimtevaart en maanlandingen.
Misschien doen ze dit allang, zie tsunami's, orkanen en al die aardbevingen afgelopen tijd. Is klimaatverandering een hoax en als afleiding bedoeld?
pi_152110381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Misschien doen ze dit allang, zie tsunami's, orkanen en al die aardbevingen afgelopen tijd. Is klimaatverandering een hoax en als afleiding bedoelt?
Je neemt het me niet kwalijk dat ik "misschien doen ze wel iets" niet overtuigend vind om jaren relevante kennis overboord te zetten? :o

dinsdag 28 april 2015 @ 22:49:31 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152110388
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat niet alle congressen bullshit zijn blijkbaar. alleen al gezien het feit van GPS satellieten die op geen enkele andere manier uitgelegd kunnen worden. Gekkigheid.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:51:34 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152110472
quote:

[..]

Ik sluit het niet uit.

het kan wel degelijk, maar wel op kleine schaal!

Enkele voorbeelden:

-In de fruitteelt en wijnbouw kan vorstschade worden voorkomen door het produceren van een sterke rookontwikkeling boven het betreffende gebied: hierdoor wordt de warmte-uitstraling van de aardbodem verminderd. Andere methodes om vorstschade te beperken zijn het inpakken van de gewassen of deze besproeien met water. Ook (eventueel aangelegde) grote wateroppervlakten zorgen voor bescherming tegen vorstschade.

-Door koolzuursneeuw, zilverjodide of een mix van natrium- en kaliumchloriden op wolken te strooien kan men regen maken. Rond de Olympische Zomerspelen 2008 in Peking was dit een optie om de weersomstandigheden te optimaliseren.

-Een bliksemafleider, die schade door blikseminslag kan voorkomen, leidt de energie van de bliksem naar de grond.

-In de Verenigde Staten lopen diverse onderzoeken naar het temperen of voorkomen van tropische stormen, vooralsnog met weinig resultaat.

-In de Australië lopen diverse onderzoeken naar de bevordering van regen, dit om de droogte tegen te gaan

-In diverse gebieden, onder meer in België, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje en sinds enige tijd ook in Zeeland, wordt door fruittelers en wijnboeren een hagelkanon ingezet dat hagelbuien zou verdrijven.

-Tijdens de Vietnamoorlog heeft de VS weersbeïnvloeding als wapen gebruikt. Operatie Popeye had als doel de Vietnamese troepen te hinderen door het extra te laten regenen vooral tijdens moesson. Dit deed men door verschillende chemicaliën in tonnen uit vliegtuigen te droppen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 april 2015 @ 22:52:01 #27
189978 controlaltdelete
pi_152110496
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je neemt het me niet kwalijk dat ik "misschien doen ze wel iets" niet overtuigend vind om jaren relevante kennis overboord te zetten? :o
Naja wat zijn die geluiden dan geweest wat ik, maar ook andere mensen hebben gehoord? Ik weet het nog steeds niet. Soms heb ik een idee maar helemaal overtuigd ben ik nog niet.
pi_152110515
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat niet alle congressen bullshit zijn blijkbaar. allee al gezien het feit van GPS satellieten die op geen enkele andere manier uitgelegd kunnen worden. Gekkigheid.
Ik brand net als jij te weten waar die GPS dan vandaan komt.

Heb het veel gebruikt, zie je die satellieten in beeld.

Maar zijn die echt? :? En hoe hoog dan? Die geclaimde 36.000 is natuurlijk kolder. Wat dan wel?

dinsdag 28 april 2015 @ 23:05:33 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152111026
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar zijn die echt? :? En hoe hoog dan? Die geclaimde 36.000 is natuurlijk kolder. Wat dan wel?
36.000 kilometer want het is geen kolder.

Ik maak er wel een topic over, kan je precies uitleggen hoe GPS volgens jou werkt, met name in het midden van de oceaan op een klaarlichte dag bijvoorbeeld. Lijkt me tof.

En als jij dan niet overal je paradepaardjes tevoorschijn haalt zodat het topic niet meer gaat over dat alles wat je niet gelooft een hoax is dan is iedereen blij.
Vrijheid
pi_152111090
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:05 schreef jogy het volgende:

[..]

36.000 kilometer want het is geen kolder.

Ik maak er wel een topic over, kan je precies uitleggen hoe GPS volgens jou werkt, met name in het midden van de oceaan op een klaarlichte dag bijvoorbeeld. Lijkt me tof.

En als jij dan niet overal je paradepaardjes tevoorschijn haalt zodat het topic niet meer gaat over dat alles wat je niet gelooft een hoax is dan is iedereen blij.
Waar slaat deze post nou weer op?
:?

Ik wil gewoon weten hoe het zit. Zonder propagandashit.

dinsdag 28 april 2015 @ 23:13:25 #31
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152111309
quote:

[..]

Ik sluit het niet uit.

Hologrammen zijn ook echt maar worden ook nog niet wereldwijd toegepast.
Feyenoord!
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:22:01 #32
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_152111695
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

GPS hangt niet op 36k maar op ongeveer 20k hoogte. Jij denkt aan geostationaire satellieten.

En daar heb jij een flinke uitdaging staan. Hoe ga jij een stationair signaal van een object op 36k hoogte verklaren zonder ruimtevaart?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:22:19 #33
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152111700
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:04 schreef El_Matador het volgende:
http://www.geoengineeringwatch.org/tag/weather-modification/

quote:
Denk je werkelijk dat mainstream de wetenschap die er toedoet openbaart?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:45:50 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152112302
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

GPS hangt niet op 36k maar op ongeveer 20k hoogte. Jij denkt aan geostationaire satellieten.

En daar heb jij een flinke uitdaging staan. Hoe ga jij een stationair signaal van een object op 36k hoogte verklaren zonder ruimtevaart?
Ja, GPS zit maar op 20.000 kilometer, deceptie :{.

Heel mijn topic naar de knoppen :{.

BNW / Space fakery sidespin topic: GPS
Vrijheid
pi_152112437
Ik begrijp het even niet, geloof je niet in de ruimte, niet in ruimtevaart, of niet in mensen in de ruimte maar wel onbemande raketten?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_152112452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naja wat zijn die geluiden dan geweest wat ik, maar ook andere mensen hebben gehoord? Ik weet het nog steeds niet. Soms heb ik een idee maar helemaal overtuigd ben ik nog niet.
Had je die link naar the hum gechecked? Is jouw ervaring vergelijkbaar?
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:53:34 #37
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152112486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.geoengineeringwatch.org/tag/weather-modification/

[..]

Denk je werkelijk dat mainstream de wetenschap die er toedoet openbaart?
Als het een stargate betreft snap ik de reden van het juist niet openbaren wel O-)
  dinsdag 28 april 2015 @ 23:55:46 #38
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152112526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:52 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Had je die link naar the hum gechecked? Is jouw ervaring vergelijkbaar?
Heb jij de filmpjes gecheckt die Ctrl heeft gepost? Het is voor iedereen duidelijk hoorbaar. Dus The Hum is het niet dan...

For those who can hear the Hum it can be a very disturbing phenomenon

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hum
Feyenoord!
pi_152112593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:55 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb jij de filmpjes gecheckt die Ctrl heeft gepost? Het is voor iedereen duidelijk hoorbaar. Dus The Hum is het niet dan...

For those who can hear the Hum it can be a very disturbing phenomenon

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hum
Ja maar ze zegt ook een zoemgeluid wat niet echt overeenkomt met de filmpjes.

En daarnaast zijn die hums gewoon ook opgenomen dus het kan verschillende toonhoogtes hebben waarbij sommigen het wel kunnen horen en andere niet, net zoals bij hoge tonen.

[ Bericht 10% gewijzigd door oompaloompa op 29-04-2015 00:06:03 ]
  woensdag 29 april 2015 @ 10:14:07 #40
189978 controlaltdelete
pi_152116700
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 23:58 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar ze zegt ook een zoemgeluid wat niet echt overeenkomt met de filmpjes.

En daarnaast zijn die hums gewoon ook opgenomen dus het kan verschillende toonhoogtes hebben waarbij sommigen het wel kunnen horen en andere niet, net zoals bij hoge tonen.
Ik heb het nog niet kunnen bekijken want ik zit op werk. Heb wel net snel wat gezocht naar geluidjes van the hum maar dat is het dus niet geweest. Het geluid wat ik een tijd gehoord heb is hetzelfde als in de filmpjes wat ik plaatste.
pi_152120816
Helleuw,

Mensen hier ook opgevallen dat de amerikanen weer een groots nieuw complot youtube inpompen?
Youtube maar eens op Jade Helm 15 en wallmarts closed.
Het lijkt erbop dat dit hrt nieuwe complot-stokpaardjeb is

Wel vervelend, kijk je een zo'n video en heel je youtube sugestie lijst is vervuild.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 29 april 2015 @ 14:01:19 #42
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152123084
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 12:47 schreef schommelstoel het volgende:
Helleuw,

Mensen hier ook opgevallen dat de amerikanen weer een groots nieuw complot youtube inpompen?

Wel vervelend, kijk je een zo'n video en heel je youtube sugestie lijst is vervuild.
Kan je misschien een kleine omschrijving geven van dit complot? Dan weet ik of het voor mij de moeite waard is om me erin te verdiepen of niet. :)
Feyenoord!
  woensdag 29 april 2015 @ 14:24:42 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152123937
quote:
Helleuw,

Geen idee wat het is, dus wat japie77 zegt :).
Vrijheid
pi_152124436
Om te beginnen: http://www.washingtonpost(...)rnet-is-no-big-deal/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2015 14:40:03 ]
pi_152124457
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 10:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet kunnen bekijken want ik zit op werk. Heb wel net snel wat gezocht naar geluidjes van the hum maar dat is het dus niet geweest. Het geluid wat ik een tijd gehoord heb is hetzelfde als in de filmpjes wat ik plaatste.
Ok! Hoop dat je er ooit achter komt :)
pi_152131500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kan je misschien een kleine omschrijving geven van dit complot? Dan weet ik of het voor mij de moeite waard is om me erin te verdiepen of niet. :)
Ik zal later een samenvatting plaatsen, ben op het moment niet thuis namelijk.
  woensdag 29 april 2015 @ 19:19:55 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152132051
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 14:01 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou schijnbaar zijn veel wallmarkten gesloten en ze geven rare redenen op!
zover ik het er van begrijp!

maar volgens youtubers

Walmart stores make for large make shift FEMA camps I bet.
Nice place to execute sheeple says the UN...

this is a worldwide phenomenon i mean it happens in many countries around Europe where i live and happens more often now than before.That's why the policemen now are like soldiers ready for war.I think they are expecting the big bang from the people and they are ready to establish the martial law almost everywhere

very interesting news, the excuses offered are BS on many levels. One just does not close a million+ dollar a week store for plumbing issues, not for 6 months. No other businesses in Livingston are affected. Nor does Walmart own the property, like most other large retail chains, the buildings are leased from whomever owns the strip mall, etc.
New grocery stores only take a few weeks to build, from the ground up. They could tear down these buildings and rebuild new ones in less than 6 months, hell, they could do it in less than 6 weeks.
Same problem, same lame excuses in 5 different locations on the same day?! Impossible.
  woensdag 29 april 2015 @ 20:15:47 #48
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152133773
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou schijnbaar zijn veel wallmarkten gesloten en ze geven rare redenen op!
zover ik het er van begrijp!

maar volgens youtubers

Walmart stores make for large make shift FEMA camps I bet.
Nice place to execute sheeple says the UN...

this is a worldwide phenomenon i mean it happens in many countries around Europe where i live and happens more often now than before.That's why the policemen now are like soldiers ready for war.I think they are expecting the big bang from the people and they are ready to establish the martial law almost everywhere

very interesting news, the excuses offered are BS on many levels. One just does not close a million+ dollar a week store for plumbing issues, not for 6 months. No other businesses in Livingston are affected. Nor does Walmart own the property, like most other large retail chains, the buildings are leased from whomever owns the strip mall, etc.
New grocery stores only take a few weeks to build, from the ground up. They could tear down these buildings and rebuild new ones in less than 6 months, hell, they could do it in less than 6 weeks.
Same problem, same lame excuses in 5 different locations on the same day?! Impossible.

Ok geloof er helemaak niks van eigenlijk. Disinfo als je het mij vraagt.
Feyenoord!
pi_152133775
Walmarts gedoe loopt idd al tijdje. Snap het ook niet echt, de verklaringen die worden gegeven voor het sluiten lijken geen hout te snijden op het eerste gezicht.
pi_152134069
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:15 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ok geloof er helemaak niks van eigenlijk. Disinfo als je het mij vraagt.
Het is vrij zorgelijk dat Paul Joseph Watson van prisonplanetlive jou mening deelt . Genoeg redenen om er toch in te duiken denk ik ?:P

Check the comments van de users eens voor de gein
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 29 april 2015 @ 20:57:05 #51
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152135279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is vrij zorgelijk dat Paul Joseph Watson van prisonplanetlive jou mening deelt . Genoeg redenen om er toch in te duiken denk ik ?:P

Waarom is dat zorgelijk?

Dit is niet hoe de dingen werken. Ze kunnen niet opeens Martial Law uitroepen en allemaal mensen in concentratiekampen stoppen. Dan krijg je sowieso een revolutie en dat is nou juist niet de bedoeling. Het is veel makkelijker om het subtiel te doen. Ze hoeven mensen alleen maar ziek, zwak en misselijk te houden zodat ze niet bezig zijn met zelfontwikkeling en erachter komen dat de regering en de multinationals (bijna) totale controle over de mensen hebben.
Feyenoord!
  woensdag 29 april 2015 @ 21:00:27 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152135410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

:D dat is vaak het eerste wat ik doe voor ik uberhaupt het filmpje ga kijken!
pi_152136049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom is dat zorgelijk?

Dit is niet hoe de dingen werken. Ze kunnen niet opeens Martial Law uitroepen en allemaal mensen in concentratiekampen stoppen. Dan krijg je sowieso een revolutie en dat is nou juist niet de bedoeling. Het is veel makkelijker om het subtiel te doen. Ze hoeven mensen alleen maar ziek, zwak en misselijk te houden zodat ze niet bezig zijn met zelfontwikkeling en erachter komen dat de regering en de multinationals (bijna) totale controle over de mensen hebben.
Zoals je waarschijnlijk weet is Prisonplanetlive controlled opposition . Moet toegeven heb me nog niet verdiept in het onderwerp zoals het hoort maar op zijn youtube channel zie je wel massaal weerstand van de ''truethers''. Met heel wat bronnen die lijken aan te duiden dan er idd iets fishy gaande is

Of het gebruikt zal worden voor Marchial law of ze ondergrondse tunnels bouwen is vooralanog pure speculatie. Maar het feit dat Joseph de drang heeft om het verhaal naar de land der fabelen te verwijzen zonder echte duidelijke bronnen voor te geven is voor mij meer reden om uit te zoeken wat er nu echt speelt.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_152136103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D dat is vaak het eerste wat ik doe voor ik uberhaupt het filmpje ga kijken!
Lol same

We blijven kuddedieren of we het willen toegeven of niet
  woensdag 29 april 2015 @ 21:23:51 #55
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152136427
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zoals je waarschijnlijk weet is Prisonplanetlive controlled opposition . Moet toegeven heb me nog niet verdiept in het onderwerp zoals het hoort maar op zijn youtube channel zie je wel massaal weerstand van de ''truethers''. Met heel wat bronnen die lijken aan te duiden dan er idd iets fishy gaande is

Of het gebruikt zal worden voor Marchial law of ze ondergrondse tunnels bouwen is vooralanog pure speculatie. Maar het feit dat Joseph de drang heeft om het verhaal naar de land der fabelen te verwijzen zonder echte duidelijke bronnen voor te geven is voor mij meer reden om uit te zoeken wat er nu echt speelt.
Ok, nee ik wist niet dat prisonplanetlive controlled opposition is. Is dat zo goed als zeker? Ik ben zelf totaal niet geinteresseerd in martial law complotten etc om redenen die ik eerder gaf. Denk niet dat dat gaat gebeuren.
Feyenoord!
  woensdag 29 april 2015 @ 21:26:55 #56
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_152136550
Edit:onnodig

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 00:02:44 ]
Huig
  woensdag 29 april 2015 @ 21:55:30 #57
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152137544
edit: duffe reactie op edit.

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 00:03:25 ]
Vrijheid
  woensdag 29 april 2015 @ 23:27:26 #58
52357 Lambiekje
pi_152140627
quote:
Helleuw,

..en underground bases.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 29 april 2015 @ 23:34:47 #59
52357 Lambiekje
pi_152140873
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 20:57 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Waarom is dat zorgelijk?

Dit is niet hoe de dingen werken. Ze kunnen niet opeens Martial Law uitroepen en allemaal mensen in concentratiekampen stoppen.
Daarom Furgeson, Sandy Hook en nu dan Baltimore voor onrust.

quote:
Dan krijg je sowieso een revolutie en dat is nou juist niet de bedoeling. Het is veel makkelijker om het subtiel te doen. Ze hoeven mensen alleen maar ziek, zwak en misselijk te houden zodat ze niet bezig zijn met zelfontwikkeling en erachter komen dat de regering en de multinationals (bijna) totale controle over de mensen hebben.
...er komt een moment dat ze een keer een grote stap maken naar martial law. tiptoe naderd langzaam een climax
  woensdag 29 april 2015 @ 23:35:59 #60
52357 Lambiekje
pi_152140900
reactie op edit.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 30-04-2015 00:03:54 ]
  woensdag 29 april 2015 @ 23:41:45 #61
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152141046
quote:
0s.gif Op woensdag 29 april 2015 23:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..en underground bases.
Er is van alles gaande, maar is dat niet van alle tijden?
Ik lees al een tijdje niet veel conspiracy's meer. Tis moeilijk om tussen alle spookverhalen de waarheid te vinden imo.

Dit bericht past ook wel in het plaatje van underground bases. :)

quote:
Why IS the US military moving back into 'Stargate' base deep under the Rocky Mountains a decade after it was abandoned?

Cheyenne Mountain Complex being refurbished by Pengaton
High tech communications being installed that are impervious to electromagnetic pulses
The bunker is build under 2,000 feet of the Rocky Mountains and is able to withstand a hit by a 30 megaton nuclear blast Decommissioned 10-years ago because 'the Russians were no longer a threat'
http://www.dailymail.co.u(...)d.html#ixzz3Wod66mbE
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152150795
Ik zie dat anderen al even wat meer info hebben geplaatst hier omtrent Jade Helm 15.
Het is voor mij wel weer typisch een vervanging voor gebeurtenissen die niet zijn uit gekomen.

Het gaat van hak op de tak, komt het ene complot niet uit waar heel het complot denkende internet in geloofde voor een jaar of 2...
Komt er wel weer iets nieuws naar boven waar internet zich een aantal maanden druk over maakt.
Het is na al die jaren van het gebruik van internet een bekent patroon geworden eigenlijk.

Over die walmart lees ik trouwens wel veel reacties dat mensen het een beetje raar vinden om een aantal maanden dicht te gaan omdat ze het sprinkler systeem plaatsen/vervangen.
Terwijl normaal gesproken bij de grootste verbouwingen Walmart gewoon open blijft ten tijde van de bouwval.
-
En nog weer een extra BNW onderwerp erbij.
Hoe zat het met die dertig duizend guillotines die Amerika schijnt gekocht te hebben?
Iemand haalde dat aan als extra 'bewijs' in de youtube comments.

Zo, even weer een boost in BNW dacht ik zo.

[ Bericht 8% gewijzigd door schommelstoel op 30-04-2015 13:47:42 ]
  donderdag 30 april 2015 @ 13:53:40 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152151188
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:38 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zie dat anderen al even wat meer info hebben geplaatst hier omtrent Jade Helm 15.
Het is voor mij wel weer typisch een vervanging voor gebeurtenissen die niet zijn uit gekomen.

Het gaat van hak op de tak, komt het ene complot niet uit waar heel het complot denkende internet in geloofde voor een jaar of 2...
Komt er wel weer iets nieuws naar boven waar internet zich een aantal maanden druk over maakt.
Het is na al die jaren van het gebruik van internet een bekent patroon geworden eigenlijk.

Over die walmart lees ik trouwens wel veel reacties dat mensen het een beetje raar vinden om een aantal maanden dicht te gaan omdat ze het sprinkler systeem plaatsen/vervangen.
Terwijl normaal gesproken bij de grootste verbouwingen Walmart gewoon open blijft ten tijde van de bouwval.
-
En nog weer een extra BNW onderwerp erbij.
Hoe zat het met die dertig duizend guillotines die Amerika schijnt gekocht te hebben?
Iemand haalde dat aan als extra 'bewijs' in de youtube comments.

Zo, even weer een boost in BNW dacht ik zo.
dat is al behoorlijke tijd terug!
ik ga even voor je zoeken, er was er ook een die een shitload aan doodskisten ( ofzoiets) had gepost was wel heel bizar topic!
Had ook iets te doen met fema kampen meen ik!
pi_152151262
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat is al behoorlijke tijd terug!
ik ga even voor je zoeken, er was er ook een die een shitload aan doodskisten ( ofzoiets) had gepost was wel heel bizar topic!
Had ook iets te doen met fema kampen meen ik!
Ja klopt wel hoor, laatste bericht dat ik las kwam dacht ik uit 2013.
Website's die geen datum vermelden bij het bericht -O-

Alles valt een beetje samen, die Jade Helm lijkt een 2.0 versie van het FEMA kamp verhaal met alles extra zaken van dien.
Guillotines, plastic(doods)kisten, kampen, ect ect
  donderdag 30 april 2015 @ 14:00:38 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152151385
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ja klopt wel hoor, laatste bericht dat ik las kwam dacht ik uit 2013.
Website's die geen datum vermelden bij het bericht -O-

Alles valt een beetje samen, die Jade Helm lijkt een 2.0 versie van het FEMA kamp verhaal met alles extra zaken van dien.
Guillotines, plastic(doods)kisten, kampen, ect ect
Hier is het topic van Triibalwars over fema kampen maar ik zocht eigenlijk een andere!
BNW / FEMA-kampen in aantocht. Voorbereidingen worden getroffen.

en hier die van de guilotines topic 1 en 2
BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af! 2
pi_152151449
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hier is het topic van Triibalwars over fema kampen maar ik zocht eigenlijk een andere!
BNW / FEMA-kampen in aantocht. Voorbereidingen worden getroffen.

en hier die van de guilotines topic 1 en 2
BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af!
BNW / De wereld populatie neemt toe ze moeten van ons af! 2
Ah, kijk eens aan!
Ik dacht ook al dat er hier op FOK! iets had gestaan over dit onderwerp.
Thanks ^O^
  donderdag 30 april 2015 @ 14:20:32 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152151945
Guillotines? Want dat is de meest efficiënte moordmethode?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152151996
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
Paarden zijn nogal duur en hebben pauze nodig dus vierendelen viel vrij snel af.
  donderdag 30 april 2015 @ 14:23:15 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152152038
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:22 schreef Chewie het volgende:

Paarden zijn nogal duur en hebben pauze nodig dus vierendelen viel vrij snel af.
Grin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152152125
quote:
11s.gif Op donderdag 30 april 2015 14:20 schreef Copycat het volgende:
guillotines en breiende vrouwen
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:53:49 #71
189978 controlaltdelete
pi_152187259

waar zijn die militaire oefeningen goed voor? Ze moeten weer zonodig drillen.

From July 15th to September 15th of 2015, the U.S. military will be conducting a massive military drill throughout 9 states in an operation entitled Jade Helm.

This rather alarming drill across the entire American Southwest will include the US Army's Green Berets, US Marines Special Ops Command, US Navy Seals, and US Air Force Special Ops Command.

The stated purpose of the drill contradicts how this unprecedented exercise will actually be carried out.

http://www.truthandaction(...)ventional-warfare/2/
pi_152187459
quote:
Inderdaad zeg, waarom zouden militairen mogelijk ergens voor moeten oefenen? Ik dacht dat ze altijd in de kazerne zaten en om met elkaars pikken te spelen.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 19:13:16 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_152187826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, waarom zouden militairen mogelijk ergens voor moeten oefenen? Ik dacht dat ze altijd in de kazerne zaten en om met elkaars pikken te spelen.
Dat doen ze tijdens R&R. Elkaars geweertje controleren.
pi_152187901
Volgens mij kijken jullie teveel foute films :P
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 19:18:23 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_152187982
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij kijken jullie teveel foute films :P
Het is natuurlijk ook bizar dat militairen op oefening gaan . Waarom is dat nodig?
pi_152188087
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook bizar dat militairen op oefening gaan . Waarom is dat nodig?
Ik snap het ook niet, want het zijn amerikanen, die staan altijd met wapens te zwaaien, dus waarom zouden die moeten oefenen?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:46:37 #77
52357 Lambiekje
pi_152193446
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:21 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, want het zijn amerikanen, die staan altijd met wapens te zwaaien, dus waarom zouden die moeten oefenen?
.. omdat een oefening altijd zomaar pardoes overgaat in reallife action.
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 22:22:27 #78
45833 crew  Fogel
pi_152194892
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. omdat een oefening altijd zomaar pardoes overgaat in reallife action.
Altijd?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 1 mei 2015 @ 23:13:14 #79
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152196562
Het kan aan mij liggen maar ik vind het vrij rustig in de complottenwereld. Wat vinden jullie?
Een tijdje terug ben ik me er in gaan verdiepen en op een gegeven moment zag ik zoveel schokkende voorspellingen voor 2015 dat het me duizelde. Al enige tijd lees ik er wat minder over, maar wanneer ik toch eens de tijd neem om weer eens wat te zoeken valt het me op dat er veel minder berichtgeving over is al een tijdje. Kan aan mij liggen natuurlijk. Misschien zoek ik niet goed.
Of zitten we in de stilte voor de storm? Voor mij is 2015 wel een soort van peiljaar.
Zoals ik al aangaf heb ik veel voorspellingen gelezen die erg overtuigend waren en ben benieuwd wat ervan uitkomt. Als alles uitkomt, nou dan ziet het er niet best uit zeg maar. Wanneer het relatief rustig blijft dit jaar ga ik toch heel anders tegen al die verhalen aankijken. >:)
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 2 mei 2015 @ 12:08:09 #80
52357 Lambiekje
pi_152204465
CERN > aardbeving nepal
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50

en dan lees je:
http://www.theregister.co(...)rence_supercollider/

eCall verplicht in de auto (2018)
http://langleveeuropa.nl/(...)call-spionnenkastje/
- Elke rem, elke stuurbeweging, elk optrekking wordt doorgezet.
Veiligheid in verkeer gaat zeer waarschijnlijk afnemen.

verplichte vaccinatie onder gunshot.
Vaccin of ik schiet je dood.
- Kortom we hebben geen beschikking meer over onze eigen lichaam.
En die walgelijke misdadige onmenselijk artsen zijn ook nog eens juridische beschermt voor hun kankertroep.

Chinas kudos-systeem
http://www.volkskrant.nl/(...)rnetgedrag~a3980289/

SmartTV/SmartPhone
Elke zap, elk woord, elk gesprek in de woonkamer wordt doorgezet.

Facebook
Facebook secretly records what you type even when you decide not to post it
http://www.naturalnews.co(...)_privacy_rights.html

En ohja de killerrobots niet vergeten
http://topdocumentaryfilms.com/inhuman-kind/

Baltimore: Stand down let riots get out of control
http://www.infowars.com/i(...)rage-out-of-control/

Het gaat nu snoeihard met het smartgrid en internet of things voor hyperfascisme.
pi_152204739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:08 schreef Lambiekje het volgende:
CERN > aardbeving nepal

en dan lees je:

En die walgelijke misdadige onmenselijk artsen zijn ook nog eens juridische beschermt voor hun kankertroep.

Chinas kudos-systeem

SmartTV/SmartPhone

Facebook

Het gaat nu snoeihard met het smartgrid en internet of things voor hyperfascisme.

Ik had laatst een gesprek met iemand die ook van mening is dat de mens aan het ondersneeuwen is door het bedrijfsleven.
Hij was wel van mening dat het aan de mens zelf ligt, dat klopt zei ik.
Maar toen ik zei: ik zie jou anders ook niet opstaan en demonstreren...Wist hij dasr ook green reactie op terug te geven.

We vinden allemaal dat we worden besodemieterd, maar doen er geen drol aan.
Van de 'leugens' over cern tot en met politiek en ons eigen spaarvarkentje, tis een emmer die niet meer te maken is, voor elk gat dat we dichten komt er een nieuwe.
Oftewel, wie koopt die nieuwe emmer?
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:29:52 #82
189978 controlaltdelete
pi_152211576
quote:
CERN > aardbeving nepal

en dan lees je:

Chinas kudos-systeem

SmartTV/SmartPhone

Facebook

Bedankt weer voor de interessante linkjes. Verschrikkelijk die aardbeving in Kathmandu, maar waar komen die natuurrampen toch vandaan in zo'n korte tijd vraag ik me wel eens af. Maar goed er is weer een actie geweest en flink wat geld opgehaald. Net alsof dat bij die mensen aankomt. :{

Lang leve de digitale wereld, een zegen of een vervloeking? Nu weer die apple watch, celebs doen al mee aan de propaganda, de meute zal wel zo volgen. Zie ik dat nou goed, Molok op trainingspakkie?

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 02-05-2015 17:36:59 ]
pi_152211750
CERN in Zwitserland zou aardbevingen kunnen opwekken die zowel niet in Zwitserland als niet in het enorme gebied ertussen maar wel in Nepal gevoeld en geregisteerd kunnen worden?? :? :?

Hoezo "meer" natuurrampen "de laatste tijd"? Een aardbeving in Nepal en een vulkaanuitbarsting in Chili is toch niet zo vreemd?

Op 10-03 zelf een aardbeving meegemaakt, een flinke, in mijn eigen douche. Was dan ook "opgewekt"?

Hoe gaat dat in zijn werk dan? Geen linkjes, gewoon een korte uitleg die voor leken en geologen niet te weerspreken te bevatten is...?

zaterdag 2 mei 2015 @ 17:41:08 #84
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_152211854
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:53 schreef controlaltdelete het volgende:

waar zijn die militaire oefeningen goed voor? Ze moeten weer zonodig drillen.

[i]From July 15th to September 15th of 2015, the U.S. military will be conducting a massive military drill throughout 9 states in an operation entitled Jade Helm.

Goed om te weten
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:42:36 #85
189978 controlaltdelete
pi_152211894
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:36 schreef El_Matador het volgende:
CERN in Zwitserland zou aardbevingen kunnen opwekken die zowel niet in Zwitserland als niet in het enorme gebied ertussen maar wel in Nepal gevoeld en geregisteerd kunnen worden?? :? :?

Hoezo "meer" natuurrampen "de laatste tijd"? Een aardbeving in Nepal en een vulkaanuitbarsting in Chili is toch niet zo vreemd?

Op 10-03 zelf een aardbeving meegemaakt, een flinke, in mijn eigen douche. Was dan ook "opgewekt"?

Hoe gaat dat in zijn werk dan? Geen linkjes, gewoon een korte uitleg die voor leken en geologen niet te weerspreken te bevatten is...?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd. Die link van Biek zie ik niet als onzin. Het kan van alles zijn als je daarin gaat verdiepen. Vind het vaak ook onvoorstelbaar dat de mens dit zou kunnen maar kan me ook voorstellen dat het een megawapen zou zijn, dat er mensen zijn die daar grote interesse in hebben en bereid zijn om daar veel geld in te steken.
  Moderator zaterdag 2 mei 2015 @ 17:44:47 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_152211954
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:41 schreef Summers het volgende:

[..]

Goed om te weten
Want?
  Moderator zaterdag 2 mei 2015 @ 17:45:31 #87
249559 crew  Lavenderr
pi_152211970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik ervan moet denken eerlijk gezegd. Die link van Biek zie ik niet als onzin. Het kan van alles zijn als je daarin gaat verdiepen. Vind het vaak ook onvoorstelbaar dat de mens dit zou kunnen maar kan me ook voorstellen dat het een megawapen zou zijn, dat er mensen zijn die daar grote interesse in hebben en bereid zijn om daar veel geld in te steken.
Geld steken om een natuurramp te bewerkstelligen? Je maakt het nu wel heel bont.
pi_152212067
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mijmeren over wat allemaal "zou kunnen" is natuurlijk prima, maar wat is de geofysische uitleg dan? Gewoon puntsgewijs zonder al die links te moeten aanklikken; we discussiëren toch op FOK!?

Zie ook mijn post in het BigPharma-topic.

zaterdag 2 mei 2015 @ 17:55:51 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_152212201
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want?
Voor het geval er iets live gaat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 2 mei 2015 @ 17:57:49 #90
189978 controlaltdelete
pi_152212247
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijmeren over wat allemaal "zou kunnen" is natuurlijk prima, maar wat is de geofysische uitleg dan? Gewoon puntsgewijs zonder al die links te moeten aanklikken; we discussiëren toch op FOK!?

Zie ook mijn post in het BigPharma-topic.
Ik zeg toch ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wat geofysisch betreft, het zou toch enorme macht zijn als je controle hebt over het opwekken van orkanen, tsunami's en aardbevingen? Kan wel van alles gaan posten wat ik erover gelezen en gezocht heb, ik ben er nog niet over uit maar ik doe het ook niet af als onzin. Die link van Biek is ook een mogelijkheid.
pi_152212336
quote:
:D
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 2 mei 2015 @ 18:05:17 #92
249559 crew  Lavenderr
pi_152212386
quote:
CERN > aardbeving nepal

en dan lees je:

Chinas kudos-systeem

SmartTV/SmartPhone

Facebook

Ja hoor, man man man.
pi_152212471
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 17:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik zeg toch ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wat geofysisch betreft, het zou toch enorme macht zijn als je controle hebt over het opwekken van orkanen, tsunami's en aardbevingen? Kan wel van alles gaan posten wat ik erover gelezen en gezocht heb, ik ben er nog niet over uit maar ik doe het ook niet af als onzin. Die link van Biek is ook een mogelijkheid.
Idd, het ZOU enorme macht betekenen. Maar om zo'n link (weet nu nog steeds niet wat de kernpunten zijn; ik discussieer met FOK!kers, niet met links) NIET onzin te noemen, moet er een goeie onderbouwing voor zijn, niet?

Zolang die uitblijft, is het dan nog wel meer dan onzin? :?

zaterdag 2 mei 2015 @ 18:14:04 #94
189978 controlaltdelete
pi_152212533
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Idd, het ZOU enorme macht betekenen. Maar om zo'n link (weet nu nog steeds niet wat de kernpunten zijn; ik discussieer met FOK!kers, niet met links) NIET onzin te noemen, moet er een goeie onderbouwing voor zijn, niet?

Zolang die uitblijft, is het dan nog wel meer dan onzin? :?
Ook daar ben ik nog niet van overtuigd.
pi_152212828
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ook daar ben ik nog niet van overtuigd.
Als je nog niet overtuigd bent, heb je dus een lijst met argumenten voor en argumenten tegen.

Kun je die niet delen in deze discussie?

Ik heb hetzelfde met die GPS... ;)

zondag 3 mei 2015 @ 09:27:31 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152228091
quote:
12s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 18:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je nog niet overtuigd bent, heb je dus een lijst met argumenten voor en argumenten tegen.

Kun je die niet delen in deze discussie?

Ik heb hetzelfde met die GPS... ;)
Welke lijst met argumenten?

Veel van de argumenten waarom de ruimtemissies fake zouden zijn baseren zich op het punt dat het niet mogelijk zou zijn. (raketten zouden niet werken enzo). Als GPS bestaat en er is geen alternatieve verklaring, dan klopt die basis voor die ontkenning niet. Dat komt op z'n zachtst gezet die ontkenningen niet bepaald ten goede.
  zondag 3 mei 2015 @ 11:29:21 #97
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152229376
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik had laatst een gesprek met iemand die ook van mening is dat de mens aan het ondersneeuwen is door het bedrijfsleven.
Hij was wel van mening dat het aan de mens zelf ligt, dat klopt zei ik.
Maar toen ik zei: ik zie jou anders ook niet opstaan en demonstreren...Wist hij dasr ook green reactie op terug te geven.

We vinden allemaal dat we worden besodemieterd, maar doen er geen drol aan.
Van de 'leugens' over cern tot en met politiek en ons eigen spaarvarkentje, tis een emmer die niet meer te maken is, voor elk gat dat we dichten komt er een nieuwe.
Oftewel, wie koopt die nieuwe emmer?
Je kan er van alles aan doen op kleine schaal:

1. Stap over van bank.
2. Ga je eigen eten verbouwen.
3. word vrijwilliger voor een organisatie die goed werk doen in jouw ogen.
Feyenoord!
pi_152257616
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:29 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Je kan er van alles aan doen op kleine schaal:

1. Stap over van bank.
2. Ga je eigen eten verbouwen.
3. word vrijwilliger voor een organisatie die goed werk doen in jouw ogen.
Vanwaar deze reactie?
Ik heb namelijk nergens vermeld dat mensen niks kunnen doen.

Wel heb ik in bepaalde woord keuze vermeld dat de mensen zelf niets doen, maar wel hard schreeuwen dat we bedrogen worden
  maandag 4 mei 2015 @ 18:24:37 #99
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152270116
Zeer vreemde berichtgeving weer zeg over het incident in Dallas.
Er is geschoten in de voorstad van Dallas. :? En er is geschoten op de bijeenkomst. :?
En er is geschoten na de bijeenkomst. :? De daders zijn onderweg neergeschoten in de auto door de politie. :?
De namen van daders zijn nog niet bekend gemaakt maar er is wel al een opmerking over een link met IS.
Lekkere objectieve berichtgeving zeg, dat de NOS zich gewoon aan de feiten houdt.
Ik vind dit amateur journalistiek. :{
pi_152270749
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:24 schreef Izzy73 het volgende:
Zeer vreemde berichtgeving weer zeg over het incident in Dallas.
Er is geschoten in de voorstad van Dallas. :? En er is geschoten op de bijeenkomst. :?
En er is geschoten na de bijeenkomst. :? De daders zijn onderweg neergeschoten in de auto door de politie. :?
De namen van daders zijn nog niet bekend gemaakt maar er is wel al een opmerking over een link met IS.
Lekkere objectieve berichtgeving zeg, dat de NOS zich gewoon aan de feiten houdt.
Ik vind dit amateur journalistiek. :{
Goeie laatste opmerking, want dit zegt alles over idd de journalistiek, en maar heel weinig over het incidenten. Traditionele media zou gaan fact checken, huidige media eerst roepen, daarna fact checken. Zo werkt het tegenwoordig. Jammer, maar geen ontkomen aan. De beste (en snelste) (en jammer genoeg de slechtste ook) reporters vind je op media als twitter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')