SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 30-04-2015 11:04:48 ]![]()
Mossel op welke plekken in Amerika ben je geweest? Ik vind de Amerikanen die ik ontmoet heb typisch, maar verreweg van de irritantste mensen op aarde. Waren wel veelal academici, dat scheelt natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In positieve zin, denk jequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Mossel op welke plekken in Amerika ben je geweest? Ik vind de Amerikanen die ik ontmoet heb typisch, maar verreweg van de irritantste mensen op aarde. Waren wel veelal academici, dat scheelt natuurlijk.![]()
![]()
Q. goede TT!![]()
Mag ie alsnog op de OP?
1
2[b]Zondag 15 november - [url=http://www.valenciaciudaddelrunning.com/en/marathon]Valencia Marathon[/url][/b]
[*]Corniel MarathonZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Oja, hoe kon die zijn vergeten? Bij deze officieel in de OP.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ie alsnog op de OP?![]()
Gaaf Corniel! Weer eens wat anders dan Spijkenissequote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ie alsnog op de OP?Dit keer ga je die 3 uurs grens gewoon keihard doorbreken
.
![]()
Deze moet volgend jaar dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:33 schreef Devv het volgende:
Deze moet volgend jaar dan maar.
Ik snap het niet...???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nice.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:52 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ie alsnog op de OP?
Ik was afgelopen weekend in Valencia en in het park wat ze van de oude rivier hebben gemaakt werd al heel veel gelopen en er waren ook overal posters voor 'Valencia Ciadud del Running'. Van het weekend nog de pagina bezocht met info over de (halve) marathon daar, cool!Jack does it in real time...![]()
Quoi, leuk dat je nu ook officieel naar de hardloopavond gaat.
De bieb is inderdaad mooi, die zit ook nog niet zo lang op deze locatie.![]()
Natuuuuuurlijk. Gaaf!quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:20 schreef Gogo83 het volgende:
Quoi, mag ik erbij bij de 7 km van de Oosterhoutse trail op 11-7?![]()
![]()
Yep, ipv groen, alleen maar (oude) gebouwen om je heen. Hopelijk niet te warm.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Gaaf Corniel! Weer eens wat anders dan Spijkenisse.Laten we het hopen... En keihard... Met 1 seconde is voldoende.quote:Dit keer ga je die 3 uurs grens gewoon keihard doorbreken (..)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Loop ik zo snel afgelopen zondag, zie ik nu de foto'sDie zouden reden kunnen zijn om nooit meer een korte broek aan te trekken.
![]()
Verklaar u nader (met foto's uiteraard).quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:28 schreef Quoi het volgende:
Loop ik zo snel afgelopen zondag, zie ik nu de foto'sDie zouden reden kunnen zijn om nooit meer een korte broek aan te trekken.
Not in a million years.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef Corniel het volgende:
[..]
Verklaar u nader (met foto's uiteraard).![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:20 schreef Gogo83 het volgende:
Quoi, mag ik erbij bij de 7 km van de Oosterhoutse trail op 11-7?!
![]()
Pourquoi? Hij ook al?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:41 schreef Quoi het volgende:
Onvindbaar, dus don't try
Deel jij trouwens lopersknieën uit per mail?
F means you're fucked![]()
Voordat ik 'm op startbewijshulp en Facebook zet, even polsen of hier interesse is:
Startnummer (incl tanktop) voor de Nike women's 10km in Amsterdam op 16 mei. Start en finish in Olympisch stadion. Finishers krijgen een armband, geïnspireerd op de Amsterdamse grachten.
Prijs was oorspronkelijk ¤30, maar daar kan wel iets af. Maak liever hier iemand blij dan dat het startnummer verloren gaat of heel veel moeite moet doen om 'm elders te verkopen
Interesse? PM/DM
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Klinkt alsof het echt wat voor mij isquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Yuki het volgende:
Voordat ik 'm op startbewijshulp en Facebook zet, even polsen of hier interesse is:
Startnummer (incl tanktop) voor de Nike women's 10km in Amsterdam op 16 mei. Start en finish in Olympisch stadion. Finishers krijgen een armband, geïnspireerd op de Amsterdamse grachten.
Prijs was oorspronkelijk ¤30, maar daar kan wel iets af. Maak liever hier iemand blij dan dat het startnummer verloren gaat of heel veel moeite moet doen om 'm elders te verkopen
Interesse? PM/DM
Vrouwen met mijn postuur hebben zelf (doorgaans) ook geen borsten, dus ik zou alleen een pruik nodig hebben.quote:
Amerikanen, 3 jaar geleden heb ik 1 maand van hun gastvrijheid mogen genieten in dat schitterende land en ik moet zeggen dat als het op beleefdheid en gastvrijheid er nog heel veel Nederlanders zijn die iets van ze op kunnen steken.... luid, dat zijn ze dan weer wel.
En door en door verwent met al die prachtige trails!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo, weer heerlijk 4x1000m gelopen. In totaal op 7,3km uitgekomen.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hmm ik kreeg vandaag nog even de naklap van een weekend met weinig slaap vrees ik. Training ging niet heel lekker. En ik had ook honger, dus nu gauw eten maken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Verleidelijk! Maar 2 dagen na mijn HM niet echt verstandig..quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Yuki het volgende:
Interesse? PM/DMIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je hoeft 'm niet voluit te lopenquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verleidelijk! Maar 2 dagen na mijn HM niet echt verstandig..Herstelloop op jouw tempo is voor mij een PR denk ik
Mja, maar ik weet dat het in de praktijk niet zo werkt. Als ik naar Amsterdam ga voor een race, ga ik misschien niet voluit maar toch waarschijnlijk echt wel harder dan hersteltempoquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hoeft 'm niet voluit te lopenHerstelloop op jouw tempo is voor mij een PR denk ik
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mega teleurstellende run. Ging voor 18 maar had na 10 km al zo'n buikkramp ineens dat ik eigenlijk niet meer kon. Uiteindelijk op 13 opgegeven, misselijk van de kramp. Ik moet nu dus nog 6 naar huis wandelen, hopend dat ik het niet in m'n broek doe..![]()
Nergens een cafeetje langs je route waar je even naar de wc kan? Of desnoods een dicht bos?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:30 schreef De_Kaas het volgende:
Mega teleurstellende run. Ging voor 18 maar had na 10 km al zo'n buikkramp ineens dat ik eigenlijk niet meer kon. Uiteindelijk op 13 opgegeven, misselijk van de kramp. Ik moet nu dus nog 6 naar huis wandelen, hopend dat ik het niet in m'n broek doe..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je leert er vanzelf mee omgaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:30 schreef De_Kaas het volgende:
Mega teleurstellende run. Ging voor 18 maar had na 10 km al zo'n buikkramp ineens dat ik eigenlijk niet meer kon. Uiteindelijk op 13 opgegeven, misselijk van de kramp. Ik moet nu dus nog 6 naar huis wandelen, hopend dat ik het niet in m'n broek doe..
Geen bos midden in Rotterdam.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nergens een cafeetje langs je route waar je even naar de wc kan? Of desnoods een dicht bos?De andere optie sla ik over, wandel even door. Maar bedankt.
![]()
Verkeerde topic?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel eens op de weegschaal gezet omdat de arts het niet helemaal vertrouwde. Ik woog toen 54.Anders mis ik de context..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:30 schreef De_Kaas het volgende:
Mega teleurstellende run. Ging voor 18 maar had na 10 km al zo'n buikkramp ineens dat ik eigenlijk niet meer kon. Uiteindelijk op 13 opgegeven, misselijk van de kramp. Ik moet nu dus nog 6 naar huis wandelen, hopend dat ik het niet in m'n broek doe..Je hebt de WC niet gehaald?quote:![]()
Check die intervallen! Ze zijn van mij![]()
Jammer dat ik mijn Garmin per ongeluk even op de fiets aan heb gehad, waardoor de verhoudingen zoek zijn, maar elk interval zit ruim onder de 5:00 min/km!
Voorin de snelle groep meegelopen. Mijn benen voelen het wel, maar het was heerlijk. Geprobeerd mezelf naar voren te laten 'vallen' bij de 200m's en dat ging echt lekker snel.
Blij man![]()
![]()
Ik loop 'm wel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verleidelijk! Maar 2 dagen na mijn HM niet echt verstandig..Wie weet de dag erna ook nog de Marikenloop als ik niet te kapot ben.
Yuki, hoe weet je dat je een armband krijgt? Ik had al gehoopt op weer iets anders dan een medaille. Daarom heb ik me eigenlijk ingeschreven.![]()
![]()
Mijn abs gaan hun dankbaarheid morgen tonen voor de workout van hedenavond.......Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voluit lopen is echt linke soep in dit geval: het is donker, je gaat dwars over stoeprandjes en tramrails en het is megadruk. Het is haast meer een evenement dan een loopje met al het theater en randgebeuren (halfnaakte mannen in het Vondelpark bv)quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mja, maar ik weet dat het in de praktijk niet zo werkt. Als ik naar Amsterdam ga voor een race, ga ik misschien niet voluit maar toch waarschijnlijk echt wel harder dan hersteltempo
Het is dat ik de volgende dag al de Marikenloop ga lopen anders had ik hem zeker willen doen.![]()
Het is inderdaad bijna een colournightrun. Al rennen die Nikefangirls nog best hard.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:53 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Voluit lopen is echt linke soep in dit geval: het is donker, je gaat dwars over stoeprandjes en tramrails en het is megadruk. Het is haast meer een evenement dan een loopje met al het theater en randgebeuren (halfnaakte mannen in het Vondelpark bv)
Het is dat ik de volgende dag al de Marikenloop ga lopen anders had ik hem zeker willen doen.![]()
Vorig jaar kreeg je een kettinkje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yuki, hoe weet je dat je een armband krijgt? Ik had al gehoopt op weer iets anders dan een medaille. Daarom heb ik me eigenlijk ingeschreven.![]()
De 'fitgirls' die ik op instagram volg (:P jaja) hebben al een fotootje van dat armbandje gepost, zag er mooi uit! En die roepen wel allemaal dat ze aan t trainen zijn voor een PR op dat evenement..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die heb ik.quote:
Maar dit jaar zag ik nergens op de site daar iets over staan. Maar ik heb dan ook geen social media zoals Facebook, Twitter of Instagram.![]()
Ik zal hem even voor jullie opzoeken!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat valt er wel af te gps-klussen toch?quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef Quoi het volgende:
Jammer dat ik mijn Garmin per ongeluk even op de fiets aan heb gehad, waardoor de verhoudingen zoek zijn, maar elk interval zit ruim onder de 5:00 min/km!
Voorin de snelle groep meegelopen. Mijn benen voelen het wel, maar het was heerlijk. Geprobeerd mezelf naar voren te laten 'vallen' bij de 200m's en dat ging echt lekker snel.
Blij man
Mooie training!![]()
Die heb ik ook, die is heel tof jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:06 schreef thelaudprince het volgende:
Mijn mooiste medaille is die van de Vondelparkloop dit jaar![]()
![]()
Helaas, ik heb dan een concert, anders had ik hem graag willen lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:40 schreef Yuki het volgende:
Interesse? PM/DM
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Laatst was 10km in juli nog te vroeg?quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helaas, ik heb dan een concert, anders had ik hem graag willen lopen.Ik denk ook zeker dat je het kan hoor haha, maar grappig hoe snel je zelf je verwachtingen hebt bijgesteld
Yuki, balen dat je hier nu ook afstand van moet doen. Ik loop de 14e al, dus kan je er niet mee helpen. Als je 'm nog op FB deelt zal ik wel even sharen.Ik ben niet zo'n GPS klusser. What you see is what you get (en dat geldt dus ook voor foto'squote:Op dinsdag 28 april 2015 22:05 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Dat valt er wel af te gps-klussen toch?
Mooie training!). maar bedankt!
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik loop 'm wel.Wie weet de dag erna ook nog de Marikenloop als ik niet te kapot ben.
Yuki, hoe weet je dat je een armband krijgt? Ik had al gehoopt op weer iets anders dan een medaille. Daarom heb ik me eigenlijk ingeschreven.
Mooie armband.
Die houten medaille van de Vondelparkloop is ook mooi, maar een ketting of armband draag ik toch net iets vaker dan een medaille.
Hebben de Rotterdam M-lopers ook zo'n gruwelijke honger? Ik ben de laatste dagen ontzettend aan het vreten. Niet gewoon snacken, maar hele dubbele maaltijden.![]()
Daar roept Nike toe op, maar ik had al eerder van Angel-A begrepen dat het te druk is voor PR's + lastig parcours dwars door de stad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:
De 'fitgirls' die ik op instagram volg (:P jaja) hebben al een fotootje van dat armbandje gepost, zag er mooi uit! En die roepen wel allemaal dat ze aan t trainen zijn voor een PR op dat evenement..♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Was jij ook in het vondelpark ? Had met niemand gemeet daar want ik was met familiequote:Op dinsdag 28 april 2015 22:12 schreef wyccie het volgende:
Mooie armband.
Die houten medaille van de Vondelparkloop is ook mooi, maar een ketting of armband draag ik toch net iets vaker dan een medaille.
Hebben de Rotterdam M-lopers ook zo'n gruwelijke honger? Ik ben de laatste dagen ontzettend aan het vreten. Niet gewoon snacken, maar hele dubbele maaltijden.![]()
Oh nee! Je had die medaille toen hier gepost. En het is inderdaad een mooi ding, erg origineel. Daarom wist ik het nog.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:14 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Was jij ook in het vondelpark ? Had met niemand gemeet daar want ik was met familie
Ik zou best vaker in Amsterdam willen lopen, maar het is best een eind weg. Terwijl Den Haag zeker net zo ver weg is, maar daar heb ik familie wonen en ik kom er vaker, dus dat is gewoon een mentaal ding.![]()
Het hoeft ook niet snel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Laatst was 10km in juli nog te vroeg?Ik denk ook zeker dat je het kan hoor haha, maar grappig hoe snel je zelf je verwachtingen hebt bijgesteld
![]()
Nee maar dat ik iets wil betekent ook niet dat je het altijd moet doen. En nu heb ik een goede reden om het niet te doen
Het was vorig jaar ook heel erg warm en benauwd, het was toen wel drie weken later. Rond half twaalf in de avond, toen ik uitgerend was, was het nog 23 graden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar roept Nike toe op, maar ik had al eerder van Angel-A begrepen dat het te druk is voor PR's + lastig parcours dwars door de stad.![]()
Kleine lokale loopjes zijn vaak ook leuk, ik probeer ze te mixen en als ik naar bijv. Amsterdam ga of waar dan ook dan spreek ik af met vrienden/familie of maak er gewoon een dagje uit vanquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee! Je had die medaille toen hier gepost. En het is inderdaad een mooi ding, erg origineel. Daarom wist ik het nog.
Ik zou best vaker in Amsterdam willen lopen, maar het is best een eind weg. Terwijl Den Haag zeker net zo ver weg is, maar daar heb ik familie wonen en ik kom er vaker, dus dat is gewoon een mentaal ding.![]()
![]()
Dit moet m'n meest charmante hardloopfoto tot nu toe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:00 schreef SiIk het volgende:
Dit moet m'n meest charmante hardloopfoto tot nu toe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silk die aan het strippen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede foto toch!
![]()
![]()
Eigenlijk was ik me daar aan het aankledenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Silk die aan het strippen isGoede foto toch!
Maar die hesjes zijn ondingen. Het strippen kwam later, aangezien ik zonder vest de finish over ging. Volgens mij zijn daar echter geen foto's van.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
De marathon van Chicago is in oktober en die van New York in november...dat gaat het dus niet worden.quote:![]()
Verstandig, een half jaar geleden zou je ze waarschijnlijk nog allebei hebben gedaanquote:Op woensdag 29 april 2015 06:39 schreef Devv het volgende:
[..]
De marathon van Chicago is in oktober en die van New York in november...dat gaat het dus niet worden.![]()
![]()
Maar dat kan ook primaquote:Op woensdag 29 april 2015 07:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Verstandig, een half jaar geleden zou je ze waarschijnlijk nog allebei hebben gedaan
Ah, zo!!quote:Op woensdag 29 april 2015 06:39 schreef Devv het volgende:
[..]
De marathon van Chicago is in oktober en die van New York in november...dat gaat het dus niet worden.
Verstandig!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
New York is drie weken na Chicago. Als je de Chicago echt als training loopt, zou het op zich nog best kunnen. Zoveel langer dan je langste duurloop (die soms ook drie weken voor M-day is) is een marathon ook weer niet. Dan moet je er natuurlijk wel goed voor getraind zijn en die afstand makkelijk aankunnen. Maar het kan best.quote:Op woensdag 29 april 2015 06:39 schreef Devv het volgende:
[..]
De marathon van Chicago is in oktober en die van New York in november...dat gaat het dus niet worden.
YUR did ittoch?
Maar of het verstandig zou zijn? Waarschijnlijk niet...
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.B. op 29-04-2015 09:58:01 ]![]()
Ik zou het een jaar geleden waarschijnlijk nog gedaan hebben ook. Maar nee, ik vind dat een marathon het einddoel van een training moet zijn en niet onderdeel daarvan
. Ik heb vooralsnog geen plannen om verder te lopen.
![]()
het begint hier weel langzaam lekkerder te gaan. waar mn maatje hier toch wel last van zijn adem heeft hobbel ik gestaag voort.
tempo en ook hartslag blijven best stabiel als ik t goed lees.
https://www.endomondo.com/workouts/512219887/14423489Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:00 schreef SiIk het volgende:
Dit moet m'n meest charmante hardloopfoto tot nu toe zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Amsterdam was idd 3 weken na Loch Ness jaquote:Op woensdag 29 april 2015 09:47 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
New York is drie weken na Chicago. Als je de Chicago echt als training loopt, zou het op zich nog best kunnen. Zoveel langer dan je langste duurloop (die soms ook drie weken voor M-day is) is een marathon ook weer niet. Dan moet je er natuurlijk wel goed voor getraind zijn en die afstand makkelijk aankunnen. Maar het kan best.
YUR did ittoch?
Maar of het verstandig zou zijn? Waarschijnlijk niet...
Amersfoort is dit jaar 3 weken na Leiden.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Amsterdam was idd 3 weken na Loch Ness ja
Ik twijfel nog.![]()
Je leeft maar 1 keerquote:Op woensdag 29 april 2015 10:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Amersfoort is dit jaar 3 weken na Leiden.
Ik twijfel nog.F means you're fucked![]()
Juist, dus waarom jezelf 2x kwellen in 3 weken?quote:
Ik zou het inderdaad vreselijk vinden om langs de kant te moeten staan terwijl andere mensen MIJN marathon aan het lopen zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist, dus waarom jezelf 2x kwellen in 3 weken?![]()
Er loopt elke maand wel iemand JOUW marathon op die manier.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad vreselijk vinden om langs de kant te moeten staan terwijl andere mensen MIJN marathon aan het lopen zijn.
En goed nieuws: je leeft nog evenklik
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Er loopt elke maand wel iemand JOUW marathon op die manier.
volgens die tabel ben ik precies op de helft...
![]()
3 marathons in 4 weken tijd kan ook prima hoor, als je ze maar niet alle 3 in racetempo wilt lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb ik maar een levensverwachting van 62 jaar? Nou zeg, dat is positief.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zou bezwaar maken. Oplichtersquote:Op woensdag 29 april 2015 11:26 schreef pijll het volgende:
[..]volgens die tabel ben ik precies op de helft...
![]()
![]()
4 Marathons op een dag kan ook prima toch!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
3 marathons in 4 weken tijd kan ook prima hoor, als je ze maar niet alle 3 in racetempo wilt lopen![]()
![]()
Pijll is inmiddels alweer 8 maanden blesssurevrij. In juni dus 10 maanden. Hoog tijd dus voor een hardloopvakantie.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zou de M in Amersfoort gewoon lopen pijll!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank je. Jouw vertrouwen in mij doet me goed, en ik ben blij met je welgemeende advies.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pijll is inmiddels alweer 8 maanden blesssurevrij. In juni dus 10 maanden. Hoog tijd dus voor een hardloopvakantie.
Ik zou de M in Amersfoort gewoon lopen pijll!![]()
Gewoon de halve in Amersfoort lopen zou ik zeggen.
Hoef je je geen zorgen te maken om je gezondheid en je hoeft op niemand jaloers te zijn, want je hebt hetzelfde rondje gelopen, alleen een keertje minder.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:43 schreef Guard het volgende:
Gewoon de halve in Amersfoort lopen zou ik zeggen.
Hoef je je geen zorgen te maken om je gezondheid en je hoeft op niemand jaloers te zijn, want je hebt hetzelfde rondje gelopen, alleen een keertje minder.
@pijll: alsjeblieftgraaggedaan. Voor jou doe ik het met liefde
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, de Oosterhoutse Trail heeft een mooie omlijsting gekregenHeerlijk adresje geboekt voor een lang weekend Breda. In goed gezelschap
Oja, en zojuist mezelf even de hele zomer van werk verzekerd. Life is good![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 15:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@pijll: alsjeblieftgraaggedaan. Voor jou doe ik het met liefde.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 15:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@pijll: alsjeblieftgraaggedaan. Voor jou doe ik het met liefde
En toch ga ik misschien Guards advies opvolgen.![]()
Ik denk dat dat heel verstandig zou zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:02 schreef pijll het volgende:
[..]
En toch ga ik misschien Guards advies opvolgen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Misschien heb ik wel zin in een 10km op de marathon van Amersfoort.
Verder ben ik totaal braindrained door het 4 uur lesgeven aan totaal onvoorbereide studenten en zou ik graag al hardlopend een frisse neus halen maar ik heb weer een rustdag, bah
Denk dat ik even wat rustiger aan moet doen qua hardlopen, waarschijnlijk is het voetballen de week na de halve marathon wat te veel is geweest en dat ik daardoor eergisteren niet lekker liep.
Het weekend van 7 juni zit ik wel in de buurt van Amersfoort. Weet niet of ik dan de halve wil gaan lopen of dat een 10km dan beter past.![]()
Hardlopen![]()
Met frisse tegenzin op pad gegaan voor een snelle duurloop (of tempoloop, zo u wilt), maar wat ging het lekker.
3e tijd ooit over 10 miles gelopen, met een belachelijk lage hartslag, in een trainingsloopje van 18 km
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik mag zo nog ff de duinen in. Als het zonder problemen en zonder reactie verloopt, loop ik zondag de 19km. Als het zonder problemen maar mét reactie loopt, loop ik zondag de 9km.
Bij last tijdens het lopen gaat mijn startbewijs de verkoop in.F means you're fucked![]()
Misschien wel! Dat ga ik een keer uitproberen!quote:Op woensdag 29 april 2015 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
4 Marathons op een dag kan ook prima toch!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Succes!! En hopen dat het goed gaat.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:02 schreef YUR het volgende:
Ik mag zo nog ff de duinen in. Als het zonder problemen en zonder reactie verloopt, loop ik zondag de 19km. Als het zonder problemen maar mét reactie loopt, loop ik zondag de 9km.
Bij last tijdens het lopen gaat mijn startbewijs de verkoop in.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Betekent dat je goed in vorm bent Guard! Dat wordt een toptijd bij de KvS!quote:Op woensdag 29 april 2015 18:41 schreef Guard het volgende:
Hardlopen![]()
Met frisse tegenzin op pad gegaan voor een snelle duurloop (of tempoloop, zo u wilt), maar wat ging het lekker.
3e tijd ooit over 10 miles gelopen, met een belachelijk lage hartslag, in een trainingsloopje van 18 km![]()
![]()
lekker!quote:Op woensdag 29 april 2015 18:41 schreef Guard het volgende:
Hardlopen![]()
3e tijd ooit over 10 miles gelopen, met een belachelijk lage hartslag, in een trainingsloopje van 18 km![]()
ik mis de optie: 38 kmquote:Op woensdag 29 april 2015 19:02 schreef YUR het volgende:
Bij last tijdens het lopen gaat mijn startbewijs de verkoop in.![]()
![]()
Zo, mijn eerste 1000 meter in wedstrijd-verband zit er op. Zeer slecht ingedeeld. Na 600 meter was ik al helemaal dood...
http://smashrun.com/corniel/run/2275493Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Daarom heb ik geen smashrun, heb geen externe stimulans nodig voor een running OCDquote:Op woensdag 29 april 2015 20:58 schreef Tarahumara het volgende:
Nog even een fijn rondje door het bos gemaakt vanavond, fijn dat het weer wat langer licht is
Klote smashrun, nu moet ik morgen nog een keer lopen om in de race te blijven voor deze badge![]()
[ afbeelding ]
Gaaf! Hoort dat niet zo te voelen bij een 1000m?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Corniel het volgende:
Zo, mijn eerste 1000 meter in wedstrijd-verband zit er op. Zeer slecht ingedeeld. Na 600 meter was ik al helemaal dood...
http://smashrun.com/corniel/run/2275493
Maar hee, je mag nu wel een sinaasappel eten volgens die pagina, winning!
quote:![]()
![]()
Balen man!!!
En leuk Corniel! Ik heb voor het eerst in een half jaar weer meer dan 10 km in een training afgewerkt! En de April Fool badge in de wacht gesleept bij smashrun
https://www.endomondo.com/workouts/512906950/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Klote manquote:
Mooi dat je nu weer een 10km training kan doen en knappe tijd hoor.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
![]()
Balen man!!!
En leuk Corniel! Ik heb voor het eerst in een half jaar weer meer dan 10 km in een training afgewerkt! En de April Fool badge in de wacht gesleept bij smashrun
https://www.endomondo.com/workouts/512906950/2924303![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Corniel het volgende:
http://smashrun.com/corniel/run/2275493![]()
19,8km/h. Dan mag je best een beetje dood gaan.![]()
YUR
Heart rate range 88 - 107 bpm. Ben jij een soort amoebe?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Corniel het volgende:
http://smashrun.com/corniel/run/2275493![]()
![]()
De KvS zou de ultieme test zijn voor de Eiger, of niet? Betekent dit dus dat de Eiger ook niet door gaat?quote:
![]()
![]()
Ook dat nog. Dat is mijn hartslag als ik flink doorwandel.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:59 schreef Quoi het volgende:
YUR
[..]
Heart rate range 88 - 107 bpm. Ben jij een soort amoebe?![]()
quote:
Dat is het grote risico bij korte baanwedstrijden, en dat maakt het ook wel mooi. Ik heb een keer iemand een 1e keer een 800m zien lopen waarbij hij 700m voorop liep, maar in de laatste bocht compleet verzuurde. Die laatste 100m kwam hij bijna niet meer vooruit en werd door iedereen ingehaald. Was mooi om te zien (voor de toeschouwers dan, voor hem was het minder...)quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Corniel het volgende:
http://smashrun.com/corniel/run/2275493
Door het vaak te doen, leer je om zo'n race goed in te delen![]()
Absoluut. Ik zag mijn doorkomst bij 200 meter (ik lag toen aan kop) en dacht al, k#t, veel te hard, maar ja, het lastig om dan goed gas terug te nemen (de 200 meter die er op volgde zou ik volgens mijn log nog zo'n 25km/u lopen). Vlak voor het 600 meter punt werd ik ingehaald, en begon ik al echt enorm te vertragen. Het is mijn tweede baanwedstrijd (mijn 1500 meter een half jaar gelden was wel iets beter ingedeeld gelukkig).quote:Op woensdag 29 april 2015 22:07 schreef Mr.B. het volgende:
Dat is het grote risico bij korte baanwedstrijden, en dat maakt het ook wel mooi (..)
@Yur: KAK BAGGER!
[ Bericht 1% gewijzigd door Corniel op 29-04-2015 22:33:58 ]Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Dat viel mij ook al op.quote:Op woensdag 29 april 2015 21:59 schreef Quoi het volgende:
YUR
[..]
Heart rate range 88 - 107 bpm. Ben jij een soort amoebe?![]()
![]()
Late reactie, maar:quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:48 schreef Quoi het volgende:
Blij man![]()
(onder de 5 min/km komen bij intervallen is voor mij ook nog een doel dit jaar)![]()
Quoi: Wil je me ook nog toevoegen op 6 september aan de 10 EM van de Tilburg Ten Miles? Thanks!quote:![]()
![]()
Leuk! Het wordt druk bij de TTM!quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Quoi: Wil je me ook nog toevoegen op 6 september aan de 10 EM van de Tilburg Ten Miles? Thanks!![]()
Nah, toptijd zal wel niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:47 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Betekent dat je goed in vorm bent Guard! Dat wordt een toptijd bij de KvS!
Doel is om niet compleet kapot te gaan, en zo nog wat vorm mee te nemen naar de MVB
Mwa, ik weet niet. De indeling was niet best:quote:
032 s na 0200 meter 64 s/400 m, 2:40/km
102 s na 0600 meter 70 s/400 m, 2:55/km, 2:50/km (cum)
188 s na 1000 meter 86 s/400 m, 3:35/km, 3:08/km (cum)
Een rustigere (normale) start had me wellicht een tijd onder de 3 minuten opgeleverd, en dat was toch wel de ambitie als ik eerlijk ben. Toegegeven, het is wel mijn snelste 1000 meter ooit. En ja, m'n hartslag-meter doet raar. Ik gok dat mijn daadwerkelijke hartslag piekte richting de 190.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Tof Corniel, dat wil ik ook altijd nog een keer doen.
En YUR, wat ontzettend klote...Ik zal je missen zondag...
![]()
Ah, dat klinkt als een normale, menselijke hartslag.quote:Op woensdag 29 april 2015 23:08 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik gok dat mijn daadwerkelijke hartslag piekte richting de 190.
Corniel, je moet het zo zien: er is ruimte voor verbetering. De volgende keer kom je weer een stapje dichterbij de 3 minuten.![]()
Bij een trail is tijd ook niet belangrijk, toch? (Als je maar eerste wordt, of 'gewoon netjes' hebt gelopenquote:Op woensdag 29 april 2015 23:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah, toptijd zal wel niet.
Doel is om niet compleet kapot te gaan, en zo nog wat vorm mee te nemen naar de MVB)
![]()
Ik heb me weer eens ingeschreven voor een loopje.
Quoi, kan je me in de OP toevoegen aan de Pietersbear Trail op 20 september? Ik doe de 19 km.![]()
Ik weet nog niet of ik de Kustloop (HM) in Vrouwenpolder wil doen op 5 september of de Tilburg Ten Miles een dag later in voorbereiding op de Kustmarathon. Ik vond die eerste vorig jaar wel erg leuk. Maar Tilburg is ook superleuk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef pijll het volgende:
Quoi, kan je me in de OP toevoegen aan de Pietersbear Trail op 20 september? Ik doe de 19 km.Gezellig!
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Quoi: Wil je me ook nog toevoegen op 6 september aan de 10 EM van de Tilburg Ten Miles? Thanks!
Pffff....zoefje!quote:Op woensdag 29 april 2015 23:08 schreef Corniel het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet. De indeling was niet best:
032 s na 0200 meter 64 s/400 m, 2:40/km
102 s na 0600 meter 70 s/400 m, 2:55/km, 2:50/km (cum)
188 s na 1000 meter 86 s/400 m, 3:35/km, 3:08/km (cum)
Een rustigere (normale) start had me wellicht een tijd onder de 3 minuten opgeleverd, en dat was toch wel de ambitie als ik eerlijk ben. Toegegeven, het is wel mijn snelste 1000 meter ooit. En ja, m'n hartslag-meter doet raar. Ik gok dat mijn daadwerkelijke hartslag piekte richting de 190.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
YUR, balen man!
Hopelijk herstel je snel genoeg om de Eiger niet in gevaar te laten komen.
Ik heb gisteren de Blauwe paaltjesloop gedaan. Deze scoort hoog in het kneuterigheidsklassement. Maar voor ¤ 1 toch prima voor elkaar. De afstand was geen 4,5 maar 4,1 km. Mijn zelfgeklokt tijd was 19.21. Ik ben hier tevreden mee, aangezien het een cross is met echt een paar pittige stukjes duinen.
En na de tijd Oceanonix nog even gesproken, gelukkig herkende ze me. Tenslotte nog een 6 km uitgelopen met een loopgroepmaatje.![]()
Dat wordt voor mij dus "netjes lopen"quote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Bij een trail is tijd ook niet belangrijk, toch? (Als je maar eerste wordt, of 'gewoon netjes' hebt gelopen)
Ik heb normaal al geen schijn van kans om ergens in de top te komen, en op de KvS is dat helemaal onmogelijk, super sterk deelnemersveldMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgens mij is hij ook als een geintje ontstaan. Ik kan me herinneren dat het eerst niet door Pijnenburg werd georganiseerd en dat er gestart werd bij de Kiosk.quote:Op donderdag 30 april 2015 07:41 schreef McTwente het volgende:
YUR, balen man!
Hopelijk herstel je snel genoeg om de Eiger niet in gevaar te laten komen.
Ik heb gisteren de Blauwe paaltjesloop gedaan. Deze scoort hoog in het kneuterigheidsklassement. Maar voor ¤ 1 toch prima voor elkaar. De afstand was geen 4,5 maar 4,1 km. Mijn zelfgeklokt tijd was 19.21. Ik ben hier tevreden mee, aangezien het een cross is met echt een paar pittige stukjes duinen.
En na de tijd Oceanonix nog even gesproken, gelukkig herkende ze me. Tenslotte nog een 6 km uitgelopen met een loopgroepmaatje.
Ik heb hem uitgelopen in 26:23. Niet heel erg slecht maar ook zeker geen toptijd.![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:48 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Quoi: Wil je me ook nog toevoegen op 6 september aan de 10 EM van de Tilburg Ten Miles? Thanks!Jullie staan erbijquote:Op woensdag 29 april 2015 23:24 schreef pijll het volgende:
Quoi, kan je me in de OP toevoegen aan de Pietersbear Trail op 20 september? Ik doe de 19 km.![]()
![]()
Voor de meeste hier niet noemenswaardig, maar toch ben ik trots dat ik me heb ingeschreven voor de 10km in Roosendaal aankomende zomer
![]()
Hartstikke noemenswaardigquote:Op donderdag 30 april 2015 10:24 schreef Saninl het volgende:
Voor de meeste hier niet noemenswaardig, maar toch ben ik trots dat ik me heb ingeschreven voor de 10km in Roosendaal aankomende zomer
Wat wordt je streeftijd? Ben je nu aan het trainen richting die afstand?![]()
Quoi, mag ik in de WLWW voor 13 mei, Alkmaar City Run - 5km
en 20 september, dam tot dam, 10EM?
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat. Ondanks dat het maar 5km is zijn het toch twee rondjes (een grote en een kleine). Ik weet nog niet of ik dat fijn vindWe zien het wel!
Hm, heb op de een of andere manier ineens zin om ook ergens een marathon te lopen.
Past alleen niet zo heel goed in de planning, misschien eerst maar eens gewoon wat meer gaan lopen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
ineens ook echtquote:Op donderdag 30 april 2015 11:45 schreef Cynic het volgende:
Hm, heb op de een of andere manier ineens zin om ook ergens een marathon te lopen.
Past alleen niet zo heel goed in de planning, misschien eerst maar eens gewoon wat meer gaan lopen.
Ja, slaat ook niet echt ergens op. Dacht dit weekend bij mezelf "als ik daar echt eens voor zou gaan trainen moet het best mogelijk zijn een beetje een leuke tijd te lopen".quote:It has to mean something
Misschien in het najaar dan? Of je kan nog voor Amersfoort gaan, dat is ook nog wel te doen qua tijd?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, slaat ook niet echt ergens op. Dacht dit weekend bij mezelf "als ik daar echt eens voor zou gaan trainen moet het best mogelijk zijn een beetje een leuke tijd te lopen".Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ons seizoen is nogal lang, van september tot juni. Kom er dus heel slecht aan toe om tussendoor de benodigde training te doen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien in het najaar dan? Of je kan nog voor Amersfoort gaan, dat is ook nog wel te doen qua tijd?It has to mean something
Als het je zou moeten lukken, moet je het daar proberen. Het schijnt een rete-snel parcours te zien omdat het inderdaad lang en recht is. Al heb ik alleen ervaring met het 10km parcours, maar dat is deels gelijk, jullie hebben alleen een flinke extra lus. Voordeel is wel, een lus, en geen keerpunt, dat heeft de 10km wel. En hoewel het qua parcours niet denderend is, is het qua sfeerbeleving fantastisch. Het leukste publiek is echt daar, 10km lang alleen maar mensen, zelfs in de stromende regenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:03 schreef mosselmossel het volgende:
Lange recht asfaltwegen tijdens de Halve Marathon van Roosendaal op 28 juni. Klopt dat Guppy? Jij loopt daar altijd en ik wil een keer een halve onder de 2 uur gaan lopen.streamnl kan het beamen.
Ik heb me nog niet ingeschreven voor dit jaar, omdat ik nog twijfel. Maar als je gaat, let me know. Dan kom ik tòch.
Overigens mijn excuses voor de late reactie, de jetlag en ik zijn de topics van de afgelopen weken aan het bijlezen
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 30-04-2015 12:26:42 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Je kunt altijd tijd maken.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ons seizoen is nogal lang, van september tot juni. Kom er dus heel slecht aan toe om tussendoor de benodigde training te doen.![]()
Ik denk dat tijd niet het probleem is, maar meer het trainen voor 2 totaal verschillende doelen. Voor survivalrunnen heb je waarschijnlijk vooral kracht en explosiviteit nodig, en voor een marathon weer veel duurvermogen. Het zou alsnog te combineren zijn, maar dan moet je wel accepteren dat één van de 2 doelen misschien iets minder dan optimaal te halen zal zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Je kunt altijd tijd maken.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk dat de Midzomeravondmarathon Diever (18 juli) eventueel nog wel een optie is.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Je kunt altijd tijd maken.
Competitiewedstrijden gaan voor mij op het moment altijd voor, daar wil ik als het even kan ook sowieso het aantal meetellende runs van gelopen hebben.It has to mean something
Met kracht en explosiviteit kom je bij een survivalrun niet zo heel ver, da's toch ook echt veel duurvermogen.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat tijd niet het probleem is, maar meer het trainen voor 2 totaal verschillende doelen. Voor survivalrunnen heb je waarschijnlijk vooral kracht en explosiviteit nodig, en voor een marathon weer veel duurvermogen. Het zou alsnog te combineren zijn, maar dan moet je wel accepteren dat één van de 2 doelen misschien iets minder dan optimaal te halen zal zijn.
Dat scheelt dus weer, alleen haal ik die afstanden niet zomaar en ik merk ook een beetje dat, als ik meer lange afstanden ga lopen, dit ten koste van de spieren in het bovenlichaam gaat.It has to mean something
Misschien eens tips inwinnen bij Jero_nimo, die lijkt het obstacle runnen en ultrarunnen vrij goed te kunnen combinerenquote:Op donderdag 30 april 2015 12:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met kracht en explosiviteit kom je bij een survivalrun niet zo heel ver, da's toch ook echt veel duurvermogen.
Dat scheelt dus weer, alleen haal ik die afstanden niet zomaar en ik merk ook een beetje dat, als ik meer lange afstanden ga lopen, dit ten koste van de spieren in het bovenlichaam gaat.
Maar die hoeft daar z'n armen niet of nauwelijks bij te gebruiken. Dat maakt toch echt wel het verschil.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien eens tips inwinnen bij Jero_nimo, die lijkt het obstacle runnen en ultrarunnen vrij goed te kunnen combinerenIt has to mean something
Oke, dacht dat daar ook wel veel slingeren e.d. bij was, maar het zal natuurlijk wel een stuk minder zijn aangezien er ook veel ongetrainde mensen overheen gaan. Maar kan je niet een krachttraining in de week erbij gaan doen zodra je lange duurlopen gaat doen?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die hoeft daar z'n armen niet of nauwelijks bij te gebruiken. Dat maakt toch echt wel het verschil.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Balen Yur.
Vanavond weer voor het eerst sinds 1,5 week weer (echt) hardlopen met de groep... Ben benieuwd hoe mn knie het houd vanavond.. Heb netjes rust gehouden. Qua hardlopen dan, want op mn werk was het zo druk dat ik het daar niet kon vermijden. Achja we zien wel!
Over 2,5 week is de Marikenloop al , wow gaat echt zo snel...![]()
![]()
Zegt de naam Jarco Penning jou iets?quote:Op donderdag 30 april 2015 12:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar die hoeft daar z'n armen niet of nauwelijks bij te gebruiken. Dat maakt toch echt wel het verschil.
Gisteren even mee gesproken, een survivalrunner die per toeval de wedstrijd van gisteren tegenkwam en maar besloot mee te doen. Hij werd derde.![]()
Ik loop daar hoor. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als het je zou moeten lukken, moet je het daar proberen. Het schijnt een rete-snel parcours te zien omdat het inderdaad lang en recht is. Al heb ik alleen ervaring met het 10km parcours, maar dat is deels gelijk, jullie hebben alleen een flinke extra lus. Voordeel is wel, een lus, en geen keerpunt, dat heeft de 10km wel. En hoewel het qua parcours niet denderend is, is het qua sfeerbeleving fantastisch. Het leukste publiek is echt daar, 10km lang alleen maar mensen, zelfs in de stromende regenstreamnl kan het beamen.
Ik heb me nog niet ingeschreven voor dit jaar, omdat ik nog twijfel. Maar als je gaat, let me know. Dan kom ik tòch.
Overigens mijn excuses voor de late reactie, de jetlag en ik zijn de topics van de afgelopen weken aan het bijlezenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dan krijg je ook je eigen fugly medaillequote:Op donderdag 30 april 2015 13:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop daar hoor. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Ik kan daar dit jaar m'n kwartetje maken, dan loop ik 'm voor de 4e keer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, zegt me niks. Heb even gezocht en hij loopt in het Basiscircuit.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:03 schreef McTwente het volgende:
[..]
Zegt de naam Jarco Penning jou iets?
Gisteren even mee gesproken, een survivalrunner die per toeval de wedstrijd van gisteren tegenkwam en maar besloot mee te doen. Hij werd derde.It has to mean something
Gefeliciteerd. Liep net de baan af na de training met De Zijl Triatlon groep en heb even jullie tempo bewonderd. Zag er prima uit, van de hele groep trouwens!quote:If at first you fail, re-define your objective.![]()
Zo, ik ben helemaal bijgelezener is teveel gebeurd om allemaal te benoemen, maar ik wil toch even een buiging maken voor SEMTEX
wat een dijk van een tijd!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik loop ook! Weet alleen nog niet welke afstand (4EM of 10 km, had gehoopt dat er een 5km was, maar helaas)quote:Op donderdag 30 april 2015 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan krijg je ook je eigen fugly medaille
Ik kan daar dit jaar m'n kwartetje maken, dan loop ik 'm voor de 4e keer![]()
Gezelligheid! Ik twijfel ook nog. De voorgaande jaren heb ik 10km gelopen daar steeds, maar misschien wil ik nu wel de 4EM doen... Keuzes, keuzes...quote:Op donderdag 30 april 2015 14:25 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik loop ook! Weet alleen nog niet welke afstand (4EM of 10 km, had gehoopt dat er een 5km was, maar helaas)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Weet iemand of de Eindhoven HM op 11 oktober snel vol zit?
Ik denk dat ik me er toch voor wil gaan inschrijven, maar zit nog te twijfelen. Misschien dat ik wat te enthousiast ben omdat het de afgelopen maand lekker liep qua trainen en progressie.
Dan zijn mijn doelen dit jaar:
TTM (6 sept): <1.30
Eindhoven HM (11 okt): <2.00
Of die tijden gaan lukken weet ik nog niet, maar dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te werken.
Ik heb nu een PR op de 10km van 55:21. Volgens Corniel/runs kom ik dan uit op:
10 mile 1:31:39 5:42
Half Marathon 2:02:07 5:47
Ik moet dan nog de nodige progressie halen het komend half jaar.![]()
![]()
Ik zie niet in waarom het niet zou lukken. Misschien dat (één van) je streeftijden niet haalbaar blijken, maar wat dan nog?quote:Op donderdag 30 april 2015 16:00 schreef steffelonio het volgende:
Weet iemand of de Eindhoven HM op 11 oktober snel vol zit?
Ik denk dat ik me er toch voor wil gaan inschrijven, maar zit nog te twijfelen. Misschien dat ik wat te enthousiast ben omdat het de afgelopen maand lekker liep qua trainen en progressie.
Dan zijn mijn doelen dit jaar:
TTM (6 sept): <1.30
Eindhoven HM (11 okt): <2.00
Of die tijden gaan lukken weet ik nog niet, maar dan heb ik in ieder geval iets om naar toe te werken.
Ik heb nu een PR op de 10km van 55:21. Volgens Corniel/runs kom ik dan uit op:
10 mile 1:31:39 5:42
Half Marathon 2:02:07 5:47
Ik moet dan nog de nodige progressie halen het komend half jaar.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gewoon inschrijven, en als het allemaal nog net iets te ver blijkt te zijn laat je je inschrijving omzetten naar de 10 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De naam marathon is gewoon zo mythisch dat een halve of een kwart ook al bijzonder worden voor veel mensen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Guard het volgende:
Gewoon inschrijven, en als het allemaal nog net iets te ver blijkt te zijn laat je je inschrijving omzetten naar de 10 km.Laatst liep ik een achtste marathon, en dat was dus echt een achtste. Toen zag ik 4,8km staan op m'n Garmin en heb ik de eindsprint ingezet. Ik was alleen even vergeten dat er nog een paar honderd meter kwam, omdat het natuurlijk geen 5km was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar toen had je wel een PR op de achtste marathon!quote:Op donderdag 30 april 2015 16:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Laatst liep ik een achtste marathon, en dat was dus echt een achtste. Toen zag ik 4,8km staan op m'n Garmin en heb ik de eindsprint ingezet. Ik was alleen even vergeten dat er nog een paar honderd meter kwam, omdat het natuurlijk geen 5km was.
De halve marathon kan wel, want 20km loopjes zijn niet bijzonder populair, maar de kwart vind ik zelf ook wat suf. Doe dan inderdaad gewoon 10km. En als je dan 10km doet, is het wel utiermate raar om dat een kwart marathon te noemen.
Is dat ook iets van de afgelopen jaren ofzo? Ik hoorde eerder nooit over kwart marathons.
Verder nog iemand die iets kwijt wil over een mini-marathon?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, daar begin ik niet aan hoorquote:Op donderdag 30 april 2015 16:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar toen had je wel een PR op de achtste marathon!5km en 10km, de rest houd ik allemaal niet bij
benieuwd hoe lang het gaat duren voordat een 5 km een "tiende marathon" genoemd gaat, al komt het qua afstand helemaal niet op hetzelfde neerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind dat een mini marathon een lengte restrictie moet hebben, alleen mensen onder de 1m30 of zoquote:Op donderdag 30 april 2015 16:22 schreef Wolve000 het volgende:
De halve marathon kan wel, want 20km loopjes zijn niet bijzonder populair, maar de kwart vind ik zelf ook wat suf. Doe dan inderdaad gewoon 10km. En als je dan 10km doet, is het wel utiermate raar om dat een kwart marathon te noemen.
Is dat ook iets van de afgelopen jaren ofzo? Ik hoorde eerder nooit over kwart marathons.
Verder nog iemand die iets kwijt wil over een mini-marathon?(natuurlijk dient wel de klassieke marathon afstand afgelegd worden)
Ik heb wel zin in een slaap-marathon..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik begin ook al moe te worden... Meestal rond 18:00 uur, dan begint het gevecht tegen de jetlag pas echtquote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel zin in een slaap-marathon..![]()
Overigens heb ik niet gerend in Singapore. Wel jammer, want nu heb ik geen tof Garmin-kaartje om te laten zien
Wat mij betreft is het alleen acceptabel voor een bijbehorende fun-run voor jeg naast een normale marathon. Zo heeft London er ook de mini-marathon naast voor de jeugd. In zo'n geval kan ik er wel mee leven.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind dat een mini marathon een lengte restrictie moet hebben, alleen mensen onder de 1m30 of zo(natuurlijk dient wel de klassieke marathon afstand afgelegd worden)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn salaris van afgelopen weekend bevat uiteraard iets met Camo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
In stijl
Gisteravond stond er weer een 5-mijler op het programma. Hij was niet makkelijk, maar ik heb het overleefd. Ik was wat laat met het uitzetten van m'n horloge, maar ik denk dat ik (net) geen PR heb gelopen. Uitslagen komen pas tzt.
En ik ben zowaar op de foto gezet! Volgende keer zal ik proberen er wat minder duf op te staan.
(Ok, ik was nog ergens op de foto gezet, maar die foto wil ik jullie besparen.)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vooruit. Er zijn ergere foto's, dus ik kan er wel mee leven. Anders had ik 'm hier ook niet neergezet.
Zojuist het boek uitgelezen: Ik,Hardloper. Erg interessant en ben dan ook eens op mijn ademhaling gaan letten. En inderdaad met een andere ademhaling gaat mijn hartslag onder het lopen omlaag. Het boek zelf is niet echt mijn schrijfstijl, het lijkt erg haastig geschreven en komt zo wat raar op mij over. Makkelijk leest het boek wel, en ben dan ook echt wel geïnteresseerd in het marathon schema met een maximale trainingsafstand van 15km![]()
En je loopt alleen al op de foto 2 clubgenoten eruit! Helaas word je zo te zien ook ingehaald door een vrouw
Ja, die ben ik wel voorgebleven. Althans, op de finish. Een van de twee heeft nog een tijd voor me gelopen, maar met een eindsprint was ik toch nog voor 'm gefinished.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
En je loopt alleen al op de foto 2 clubgenoten eruit! Helaas word je zo te zien ook ingehaald door een vrouw
Die twee zitten overigens al wel in de 60+ en de 70+ categorieen, maar lopen nog flink door!
Goeie zweeffoto ook van haarquote:Op donderdag 30 april 2015 17:00 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2015 16:16 schreef Guard het volgende:
Gewoon inschrijven, en als het allemaal nog net iets te ver blijkt te zijn laat je je inschrijving omzetten naar de 10 km.Bedankt voor de tip voor het evt omzetten naar 10km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel een beetje vreemd om overal maar "marathon" achter te plakken, maar het zijn dan ook afstanden die je verder nergens in kunt delen. Ze mogen het van mij overigens gewoon een kwartmarathon noemen hoor. Ik kan mij er niet druk om maken.![]()
Ik heb inmiddels de uitslag gezien van de Blauwe Paaltjesloop. Linkerrijtje met 19e van de 51 heren en 20e overall. Met zo'n 80 deelnemers toch niet heel slecht...![]()
Ik heb inmiddels de uitslag gezien van de Bertusloop. Linkerrijtje met 4e van de 16 vrouwen en 35e overall. Met zo'n 72 deelnemers toch niet heel slecht...![]()
![]()
Ik word net uitgenodigd om mee te doen met de Coudewaterloop, 5km in Rosmalen donderdag. Als ik daar een dik PR loop van rond de 23.00, dan eindig ik nog bij lange na niet in het linkerrijtje. Vorig jaar was ik dan 46ste geworden, van de 77... Alleen is mijn pr nog maar 23.25. Ofzo.
[ Bericht 1% gewijzigd door mosselmossel op 30-04-2015 18:43:38 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Bedankt voor het in perspectief zetten van mijn 5 km tijd. Dat houdt me met beide benen op de grondquote:Op donderdag 30 april 2015 18:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word net uitgenodigd om mee te doen met de Coudewaterloop, 5km in Rosmalen donderdag. Als ik daar een dik PR loop van rond de 23.00, dan eindig ik nog bij lange na niet in het linkerrijtje. Vorig jaar was ik dan 46ste geworden, van de 77... Alleen is mijn pr nog maar 23.25. Ofzo.![]()
![]()
Arggh 10km in 1:00:21.
Rondje maar net even wat beter uitstippelen zonder trap en minder bruggetjes.
![]()
10km in 1:00:21? Is wel met mega heuvels dan hoop ikquote:Op donderdag 30 april 2015 20:02 schreef luckass het volgende:
Arggh 10km in 1:00:21.
Rondje maar net even wat beter uitstippelen zonder trap en minder bruggetjes.
Vanmiddag weer op de fiets naar huis, nog een keer 36,5km in 1:23:21. Begin het weer tof te vinden![]()
![]()
36,5 km in 1:23?quote:Op donderdag 30 april 2015 20:04 schreef Freddeh het volgende:
[..]
10km in 1:00:21? Is wel met mega heuvels dan hoop ik
Vanmiddag weer op de fiets naar huis, nog een keer 36,5km in 1:23:21. Begin het weer tof te vinden
TuurlijkMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar ben ik mee bezig...quote:Zit in het verkeerde topic te posten. Had in recreatief wielrennen gemoeten.
Zaterdag wel weer hardlopen! En in dit geval, props voor luckass voor het tempo, wat ik dus níet red bij hardlopen![]()
![]()
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Waar ben ik mee bezig...Zit in het verkeerde topic te posten. Had in recreatief wielrennen gemoeten.
Zaterdag wel weer hardlopen! En in dit geval, props voor luckass voor het tempo, wat ik dus níet red bij hardlopen
Heb de nieuwe schoenen maar eens op wat verschillende snelheden geprobeerd. Kan er wel aan wennen denk ik, hoewel ze wel wat zwaarder zijn dan m'n Ecco's.
Ook nog even een snelle kilometer geprobeerd te maken, da's verrekte oncomfortabel
https://www.endomondo.com/workouts/513408582/14083692It has to mean something
Zoo weer training gehad. Had aangegeven aan de trainer dat ik last van mn knie had, dus mocht alles op Z1 doen tenzij de pijn hetzelfde bleef dan gewoon wel mee doen. Dit was de training: 10 min op Z1, 5 min op Z2, 3 min op Z3, 1,5 min op Z4 en 1 min. op Z5. Vind het wel lastig om dat te bepalen nog dus ik zal wel niet alle zones hebben gehad... Heb wel meer last van gehad dan 'normaal' maar ben niet gestopt en dat vind ik dan weer positief. Heb nu weer oefeningen mee gekregen, hoop dat het daarmee wat beter gaat.
Linkje : http://app.endomondo.com/workouts/513351089/19432788![]()
Da's een flinke berg bekertjes!quote:Op donderdag 30 april 2015 20:40 schreef xMissi het volgende:
Zoo weer training gehad. Had aangegeven aan de trainer dat ik last van mn knie had, dus mocht alles op Z1 doen tenzij de pijn hetzelfde bleef dan gewoon wel mee doen. Dit was de training: 10 min op Z1, 5 min op Z2, 3 min op Z3, 1,5 min op Z4 en 1 min. op Z5. Vind het wel lastig om dat te bepalen nog dus ik zal wel niet alle zones hebben gehad... Heb wel meer last van gehad dan 'normaal' maar ben niet gestopt en dat vind ik dan weer positief. Heb nu weer oefeningen mee gekregen, hoop dat het daarmee wat beter gaat.
Linkje : http://app.endomondo.com/workouts/513351089/19432788It has to mean something
feli met de bekertjes hoop wel dat je last snel over is.quote:Op donderdag 30 april 2015 20:40 schreef xMissi het volgende:
Linkje : http://app.endomondo.com/workouts/513351089/19432788
hier pissig een stuk gegaan, 3 km opgedeeld in 4' en 1' rust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enfin, minder snel gelopen dan van de week, maar wel de rust in me weer gevonden. En de 3 km aangetikt.
http://app.endomondo.com/workouts/513404871/14423489Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Waar ben ik mee bezig...Zit in het verkeerde topic te posten. Had in recreatief wielrennen gemoeten.
Zaterdag wel weer hardlopen! En in dit geval, props voor luckass voor het tempo, wat ik dus níet red bij hardlopen. Ik moest lachen
.
![]()
6x3 min op 5.20 ofzolaatste 3 min opgepookt door een groepsgenootje richting de 5 min/km maar dat lukte net niet zonder doodgaan. Mijn topsnelheid is verdwenen met die 4 ik de leeftijd
En daarna nog 4 korte sprintjes (60m?)
En een hoop wandelen en joggen tussendoor.
En thee na de training. Was weer gezelli.
Zondag duurloopje van 12 km. Om 9.00 uur dus weet niet of ik dat ga reddenmaar wel gezellig
* Murmeli is blij
Pff wat een baggerloopje zeg.
Wilde 2x (5x 200p200) op intensief tempo doen, maar na de 4e 200m was ik helemaal kapot. Veel te hard gelopen waarschijnlijk, straks mn logje maar even bekijken. Als ik het goed zag gingen ze in 42 seconde.
Bah.![]()
Haha, heel lief! Maar uhm, 2 jaar geleden ook dezelfde wedstrijd en afstand gelopen. Ik dacht dat ik toen rond de 55' zat? Dus daaronder wordt de streeftijdquote:Op donderdag 30 april 2015 10:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hartstikke noemenswaardig
Wat wordt je streeftijd? Ben je nu aan het trainen richting die afstand?
Op dit moment ben ik ongeveer 1x per week aan het trainen met hardlopen. Ik wil dat uitbreiden naar minstens 2x (en het liefst 3x). Ben nog aan het kijken of ik een TomTom Cardio Runner aan mezelf cadeau ga doen, onder het mom van het behalen van mijn HBO-diploma (in juli). Als ik hem dan binnenkort aanschaf dan hoop ik dat dat dure GPS-horloge mij meer kan motiveren om structureler te gaan lopen
![]()
netjes! hier mar 17quote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
of hij ligt te verstoffen op de kastquote:Op donderdag 30 april 2015 21:11 schreef Saninl het volgende:
[..]
Haha, heel lief! Maar uhm, 2 jaar geleden ook dezelfde wedstrijd en afstand gelopen. Ik dacht dat ik toen rond de 55' zat? Dus daaronder wordt de streeftijd
Op dit moment ben ik ongeveer 1x per week aan het trainen met hardlopen. Ik wil dat uitbreiden naar minstens 2x (en het liefst 3x). Ben nog aan het kijken of ik een TomTom Cardio Runner aan mezelf cadeau ga doen, onder het mom van het behalen van mijn HBO-diploma (in juli). Als ik hem dan binnenkort aanschaf dan hoop ik dat dat dure GPS-horloge mij meer kan motiveren om structureler te gaan lopen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoogtemeters tellen 10xwaar kom je dan op?
is dat die ALTITUDE 506 m ?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, dat is het dus een beetjequote:Op donderdag 30 april 2015 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
of hij ligt te verstoffen op de kast
Als arme student kan ik het me niet veroorloven om dat horloge laten verstoffen
![]()
Geef maar aan mij dan.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus een beetje
Als arme student kan ik het me niet veroorloven om dat horloge laten verstoffen
Verder: nooit dure spullen kopen voor iets als je nog niet zeker weet dat je ze veel gaat gebruiken.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:en dat per loopje, dat waren er 5 van deze maand
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Daar ben ik het wel mee eens, en al helemaal als je het niet zo hebt dan is het helemaal zonde.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Geef maar aan mij dan.
Verder: nooit dure spullen kopen voor iets als je nog niet zeker weet dat je ze veel gaat gebruiken.
Morgen ga ik verhuizen, dus mag van de week hobbelend de nieuwe buurt ontdekkenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik maar 25 km! Maar Ynske je bent toch goed opweg zo , ik bedoel veel scheelt het niet met mij? Of vind je van niet? Jij ging toch ook de Marikenloop lopen?![]()
![]()
Zoooo, al was mijn gehele staat een beetje moe, mijn benen waren dat gelukkig niet. 6x1000p400 ging dus ook supersoepel, die training vliegt altijd zo voorbij! Ik vind zelfs dat de 1000tjes sneller gaan op de baan dan in een gewoon rondje op de weg. Wat ik wel gek vind; mijn gemiddelde hartslag tijdens deze training is rond LDL/D1 hartslag bij een tempo van 5.05Als ik dat tempo vlak loop is mijn hartslag zeker 10 slagen hoger.. Nou zie ik dat de eerste km de hartslag wel vrij laag was, band zakte een beetje af denk ik, maar dan nog. Zou het niet sneller/beter zijn om bijvoorbeeld een hele marathon als souplesse-intervallen te lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja en tijdens de warming up ben ik blijkbaar op 122 meter onder zeeniveau geweest
Holy moly! Das dan wel veul.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:27 schreef Ynske het volgende:
[..]en dat per loopje, dat waren er 5 van deze maand
203 km in april, ik vind het mooi! En dat zonder één training van langer dan 15-16 km.
En nu slapen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zie net op Strava dat ene MrB 393 km heeft gelopen in april
506 m in 3 km? das een gemiddelde stijging van 16%quote:
Nee, 506m in 1,5 kilometer, want in een rondje moet je ook weer naar benedenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:44 schreef Guard het volgende:
[..]
506 m in 3 km? das een gemiddelde stijging van 16%
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Oh ja, dat is dus ruim 33%.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:46 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee, 506m in 1,5 kilometer, want in een rondje moet je ook weer naar benedenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2015 21:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie net op Strava dat ene MrB 393 km heeft gelopen in aprilIk ben klaar voor de marathon
Maar vanaf deze week wordt het aantal km's teruggeschroefd en kan het taperen beginnen.![]()
Zeg, ik hoop maar niet dat Flipsen in de as is blijven steken. Ik lees dat die vulkaan nog een paar keer heeft 'gesputterd'. Flipsen, melden!![]()
![]()
Ik ruik een PR !!!!quote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Ik ben klaar voor de marathon
Maar vanaf deze week wordt het aantal km's teruggeschroefd en kan het taperen beginnen.![]()
![]()
nom nom nomquote:Op donderdag 30 april 2015 22:11 schreef Quoi het volgende:
Ik ruik köttbullar met mosterd basilicum saus. Maar dat PR komt er vast![]()
Topper !quote:Op donderdag 30 april 2015 22:23 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Moet het nog wel even waarmaken... Maar de voortekenen zijn iig het goed![]()
Je gaat dat schema dan ook volgen voor een Marathon. Ben dan ook erg benieuwd hoe dat dan gaat.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:00 schreef mytec het volgende:
Zojuist het boek uitgelezen: Ik,Hardloper. Erg interessant en ben dan ook eens op mijn ademhaling gaan letten. En inderdaad met een andere ademhaling gaat mijn hartslag onder het lopen omlaag. Het boek zelf is niet echt mijn schrijfstijl, het lijkt erg haastig geschreven en komt zo wat raar op mij over. Makkelijk leest het boek wel, en ben dan ook echt wel geïnteresseerd in het marathon schema met een maximale trainingsafstand van 15km![]()
Ik heb vanavond een 5km voluit gelopen. Redelijk tevreden, al is het jammer dat ik na iets meer dan 4 km even moest wandelen om op adem te komen. Wel (niet pp) PR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:50 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb vanavond een 5km voluit gelopen. Redelijk tevreden, al is het jammer dat ik na iets meer dan 4 km even moest wandelen om op adem te komen. Wel (niet pp) PR.Netjes! Best een lage HR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net even logje van mn loopje bekeken. Zoals ik al dacht ging het veel te hard 3:20 min/km de 1e 3x 200m. Volgende keer beter.
http://app.endomondo.com/workouts/513448779/10707661
[ Bericht 0% gewijzigd door RunnerAdd op 30-04-2015 23:11:22 ]![]()
3:20 (wauw!) dat is even snel. Snap dat je dat niet de hele tijd kan volhouden.quote:Op donderdag 30 april 2015 23:04 schreef RunnerAdd het volgende:
Net even logje van mn loopje bekeken. Zoals ik al dacht ging het veel te hard 3:20 min/km de 1e 3x 200m. Volgende keer beter.
http://app.endomondo.com/workouts/513448779/10707661![]()
Het wordt steeds moeilijker om niet te lopen. Ik had echt als voornemen tot eind mei rust te houden maar ik weet niet of ik dat wel ga halen.
![]()
Die loopjes hebben wij ook wel. Ik kwam met de 5 mijl in 39 minuten ook weer in het rechter rijtje terecht vorige week.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:35 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word net uitgenodigd om mee te doen met de Coudewaterloop, 5km in Rosmalen donderdag. Als ik daar een dik PR loop van rond de 23.00, dan eindig ik nog bij lange na niet in het linkerrijtje. Vorig jaar was ik dan 46ste geworden, van de 77... Alleen is mijn pr nog maar 23.25. Ofzo.
Dan heb je tenminste iets om naar te streven. Wat moet je als je eenmaal eerste bent geworden?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die loopjes hebben wij ook wel. Ik kwam met de 5 mijl in 39 minuten ook weer in het rechter rijtje terecht vorige week.
Was tijdens mijn eerste RUC run vorig jaar 1 na laatste. Dan blijf je in ieder geval een beetje nederig!It has to mean something
Je had er zo te zien wel lol in.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Wolve000 het volgende:
Tevens...
[ afbeelding ]
Dit was ook gisteren.![]()
![]()
Hihihihi!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Wolve000 het volgende:
Tevens...
[ afbeelding ]
Dit was ook gisteren.
Tevens: teveel haar
Hence the nick....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En dat is ook linkerrijtje!quote:Op donderdag 30 april 2015 22:53 schreef Oceanonix het volgende:
bij de blauwe palen, 59e geworden en de 15 e vrouw!![]()
![]()
Helaas net geen zweeffoto...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:02 schreef Wolve000 het volgende:
Tevens...
[ afbeelding ]
Dit was ook gisteren.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vraag:
Stiekem wil ik trainen voor de dubbele mijl op de Singelloop in Enschede in september.
Mijn conditie is zo-zo en ik heb best wel wat overgewicht.
Afgelopen week daagde de PT me uit (na een uur trainen) om eens 1 km op de loopband te lopen. Dat deed ik op een snelheid van 7,5, op de helft heb ik een minuut gewandeld. Ergo, ik deed de km in 8:30 ofzo.
Nou ben ik ergens best trots (want ik heb het wel gedaan) maar ook teleurgesteld (godverdomme 8:30 over 1 km doen. Tering)
Maar nu? Hoe ga ik dit uitbouwen? Sneller lopen? Langer lopen? Voorlopig wil ik nog niet buiten lopen want schaamte en zulks. Komt wel.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Beginnen met een beetje regelmaat lijkt me wel een goed idee. Afstand en snelheid komt later wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
Stiekem wil ik trainen voor de dubbele mijl op de Singelloop in Enschede in september.
Afgelopen week daagde de PT me uit (na een uur trainen) om eens 1 km op de loopband te lopen. Dat deed ik op een snelheid van 7,5, op de helft heb ik een minuut gewandeld. Ergo, ik deed de km in 8:30 ofzo.
Nou ben ik ergens best trots (want ik heb het wel gedaan) maar ook teleurgesteld (godverdomme 8:30 over 1 km doen. Tering)
Maar nu? Hoe ga ik dit uitbouwen? Sneller lopen? Langer lopen? Voorlopig wil ik nog niet buiten lopen want schaamte en zulks. Komt wel.It has to mean something
Er zijn een boel schema's om op te bouwen van niks naar bv 5 km.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
Maar nu? Hoe ga ik dit uitbouwen? Sneller lopen? Langer lopen? Voorlopig wil ik nog niet buiten lopen want schaamte en zulks. Komt wel.
Start to run, evy om er maar eens een paar te noemen.
Misschien heeft je PT wel wat connecties in de hardloopwereld en kan hij voor een schema zorgen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, dat kan allemaal, ik was alleen wel benieuwd naar jullie ideeen/adviezen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn een boel schema's om op te bouwen van niks naar bv 5 km.
Start to run, evy om er maar eens een paar te noemen.
Misschien heeft je PT wel wat connecties in de hardloopwereld en kan hij voor een schema zorgen?
Oh en 8:30 voor een km is echt geen slecht startpunt hoor
Seriously?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:06 schreef Guard het volgende:
Oh en 8:30 voor een km is echt geen slecht startpunt hoor
Misschien dat ik een wat verkeerd beeld heb, gezien ik Artoo heb zien trainen voor de HM.
Vanuit het niks 1km lopen is echt niet zo makkelijk als het lijkt. Ik kan me voorstellen dat je zelfvertrouwen hier een deuk van gekregen heeft.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
Je zou kunnen overwegen om een beginnersschema op te pakken en daarmee te gaan trainen. Je begint dan niet met kilometers rennen, maar in minuten rennen. Je rent steeds een x aantal minuten, en daarna wandel je er een paar. Op die manier bouw je het aantal minuten dat je kunt rennen steeds verder uit.
Kijk maar eens in de OP, daar staan enkele schema's in. Ik heb zelf goede ervaringen met Evy, dat zijn mp3'tjes, waarbij gewoon verteld wordt wat je moet doen. Lekker makkelijk. En het doel is niet snelheid, maar het volhouden. Je hoeft dus niet snel, is ook nergens voor nodig.
Ik doe ook wel eens 8:30min over een kilometer, ik ben ook gewoon niet zo snel
Oh en gewoon lekker buiten gaan lopen joh! Andere hardlopers snappen wat je aan het doen bent, want die zijn allemaal ooit begonnen! Ze gaan je echt niet uitlachen, je bent supergoed bezig! En buitenlucht is fijn, en je wordt extragratis mooi bruin!
Succes! Blijf je hier posten?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik vind de 'beginnersopbouw' uit Het Duurloopmisverstand ook wel aantrekkelijk klinken. Gewoon meteen beginnen met 200tjes en 400tjes, ipv eerst lang en langzaam proberen te leren lopen. Ik denk dat dat op de lange termijn wel beter is voor je looptechniek en blessuregevoeligheid.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De meesten hier zijn begonnen met zo'n schema.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat kan allemaal, ik was alleen wel benieuwd naar jullie ideeen/adviezen.
Sommigen doen dat niet en krijgen dan snel te kampen met een blessure, dus het is wel aan te raden om een beetje goed op te bouwenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik blijf hier iig gluren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vanuit het niks 1km lopen is echt niet zo makkelijk als het lijkt. Ik kan me voorstellen dat je zelfvertrouwen hier een deuk van gekregen heeft.
Je zou kunnen overwegen om een beginnersschema op te pakken en daarmee te gaan trainen. Je begint dan niet met kilometers rennen, maar in minuten rennen. Je rent steeds een x aantal minuten, en daarna wandel je er een paar. Op die manier bouw je het aantal minuten dat je kunt rennen steeds verder uit.
Kijk maar eens in de OP, daar staan enkele schema's in. Ik heb zelf goede ervaringen met Evy, dat zijn mp3'tjes, waarbij gewoon verteld wordt wat je moet doen. Lekker makkelijk. En het doel is niet snelheid, maar het volhouden. Je hoeft dus niet snel, is ook nergens voor nodig.
Ik doe ook wel eens 8:30min over een kilometer, ik ben ook gewoon niet zo snel
Oh en gewoon lekker buiten gaan lopen joh! Andere hardlopers snappen wat je aan het doen bent, want die zijn allemaal ooit begonnen! Ze gaan je echt niet uitlachen, je bent supergoed bezig! En buitenlucht is fijn, en je wordt extragratis mooi bruin!
Succes! Blijf je hier posten?En zal de OP eens wat beter lezen. Evy ken ik, dat heb ik ooit ruim 2 jaar geleden geprobeerd, toen kon ik les 1 niet eens uitlopen, dus mijn conditie is beter. Toen liep ik trouwens wel buiten, en toen werd ik nageroepen
![]()
Dus nah, voorlopig blijf ik binnen. Gezonde frisse lucht en extragratis bruin word ik ook al als ik met de hond loop en naar de sportschool fiets.
Er zijn hier Fokkers die relatief eenvoudig een 5km wegrennen in een tijd waarmee ik nog niet eens op de helft benquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Seriously?
Misschien dat ik een wat verkeerd beeld heb, gezien ik Artoo heb zien trainen voor de HM.Jezelf vergelijken met anders is niet altijd zinvol, want sommige mensen hebben nu eenmaal meer aanleg voor dingen.
8:30min voor een km, incl wandelen, is niet slecht hoor
ik vind het geen slecht startpunt, het is wat je nu kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Seriously?
Misschien dat ik een wat verkeerd beeld heb, gezien ik Artoo heb zien trainen voor de HM.
Ruimte voor verbetering maar echt niet zo dat je traag bent of zo.
De meeste schema's beginnen ook met minder dan 7 minuten aan een stuk hardlopen.
Bovendien heeft het weinig nut om je prestaties met anderen te vergelijken (tenzij je uit Kenia of Ethiopië komt) zijn er altijd zat mensen te vinden die sneller kunnen lopen dan jij.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik was na les 1 van Evy praktisch gestorven. En toen had ik 3min achtereen hardgelopenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:13 schreef Guard het volgende:
De meeste schema's beginnen ook met minder dan 7 minuten aan een stuk hardlopen.
Gezien ik niet weet wat een 'normaal' startpunt is, is vergelijken met wat sommige mensen nu kunnen mijn enige referentiekader. Vandaar.![]()
Maar thanks, voor het in een normaal daglicht zetten.
Tja, dat is het een beetje met sport, er is geen 'normaal startpunt'. In zowat elke sport zullen er sommige mensen zijn die zonder enige training meer kunnen dan mensen die er al jarenlang mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:14 schreef Lonaa het volgende:
Gezien ik niet weet wat een 'normaal' startpunt is, is vergelijken met wat sommige mensen nu kunnen mijn enige referentiekader. Vandaar.![]()
Maar thanks, voor het in een normaal daglicht zetten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
True, maar ik was wel benieuwd waar op die ladder ik sta, want daar had ik geen benul van.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, dat is het een beetje met sport, er is geen 'normaal startpunt'. In zowat elke sport zullen er sommige mensen zijn die zonder enige training meer kunnen dan mensen die er al jarenlang mee bezig zijn.
In september? Dat gaat je lukkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Thanks!
En de dubbele mijl wil ik in september echt gaan lopen.
Dank voor het vertrouwen!quote:![]()
Ik ga daar ook vanuit. Ik had nog geen sportdoel zeg maar, om naar toe te werken, en dit vind ik wel een mooie.
Absoluut! Een doel hebben is goed, en kan heel motiverend werken. En september is nog relatief ver weg, dus je hebt alle tijd om rustig op te bouwenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank voor het vertrouwen!![]()
Ik ga daar ook vanuit. Ik had nog geen sportdoel zeg maar, om naar toe te werken, en dit vind ik wel een mooie.
Mja, wat anderen al zeiden, het is zeker inclusief wandelen niet slecht! Maar nog belangrijker; je staat onderaan je eigen ladder. Dus zolang je heel blijft en goed opbouwt zullen er nog heel veel verbeteringen en mooie resultaten volgen!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
True, maar ik was wel benieuwd waar op die ladder ik sta, want daar had ik geen benul van.
En Artoo is ook gewoon echt wel een behoorlijke snellerdJe kan even in de OP kijken bij de lijst met PRs, niet helemaal representatief maar je ziet wel dat het ook binnen dit forum al behoorlijk uit elkaar ligt.
Ligt het aan mij of heeft hardlopen zijn piekmoment gehad?
Ik heb het idee dat er vorig jaar rond deze tijd, veel meer hardlopers zag dat ik er nu zie rondlopen.![]()
Was het vorig jaar rond deze tijd geen mooier weer?
Mooi weer lopers
Ik heb dat idee niet eigenlijk
Ik ga morgen weer denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:28 schreef streamnl het volgende:
Ligt het aan mij of heeft hardlopen zijn piekmoment gehad?
Ik heb het idee dat er vorig jaar rond deze tijd, veel meer hardlopers zag dat ik er nu zie rondlopen.
Neuh, gisteren had ik nog last van m'n jetlag en vandaag moet ik nog van alles doen/lui
Gister 15 km gelopen op 6:00/km en kreeg rond km12 stekende pijnen in m'n rechterknie. Was na 3 minuten ofzo alweer weg, maar toen ik in bed lag voelde ik het weer. Iemand een idee? Wil ik weer te snel te veel na de M, of klinkt het als iets bekends (ernstigers)?
FR1908![]()
ja hoor, t begint weer op vorig jaar te lijken.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:29 schreef xMissi het volgende:
Ik maar 25 km! Maar Ynske je bent toch goed opweg zo , ik bedoel veel scheelt het niet met mij? Of vind je van niet? Jij ging toch ook de Marikenloop lopen?
En idd de Marikenloop
Today is life -
Dale Carnegie![]()
8.30 de km is mijn normale tijd maar ik loop ook langzamer som's. Niets om je te schamen, je loopt daar gaat t om. En schijt hebben aan mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 08:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik blijf hier iig gluren.En zal de OP eens wat beter lezen. Evy ken ik, dat heb ik ooit ruim 2 jaar geleden geprobeerd, toen kon ik les 1 niet eens uitlopen, dus mijn conditie is beter. Toen liep ik trouwens wel buiten, en toen werd ik nageroepen
![]()
Dus nah, voorlopig blijf ik binnen. Gezonde frisse lucht en extragratis bruin word ik ook al als ik met de hond loop en naar de sportschool fiets.Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: