Ja dat beweer ik, er zijn ook meerdere getuigen die mensen hebben gezien enkele minuten voor de aanslag op JFK(wat Oswald niet kon zijn) en blijkbaar hebben die mensen het ''fout''. Dus wie weet hebben die mensen het ook fout gezien. Blijkbaar was er maar 1 getuigen die er vlak bij stond..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:50 schreef KroJo het volgende:
[..]
beweer je nu dat Oswald Tippit niet vermoord heeft? ondanks dat hij door meerdere getuigen erbij gezien is en geidentificeerd en terwijl hij ook kort erop gearresteerd is doordat hij wegvluchtte van die scene en in bezit was van het moordwapen .waarmee hij poogde een andere agent te vermoorden
Er zijn meerdere mensen ondervraagd die in de buurt waren sommigen kwamen op het geluid van de schoten af of waren kort voorheen in Tippit's buurt ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:23 schreef AY het volgende:
[..]
Ja dat beweer ik, er zijn ook meerdere getuigen die mensen hebben gezien enkele minuten voor de aanslag op JFK(wat Oswald niet kon zijn) en blijkbaar hebben die mensen het ''fout''. Dus wie weet hebben die mensen het ook fout gezien. Blijkbaar was er maar 1 getuigen die er vlak bij stond..
DULLES: "Were there many other, or other people in the block at that time, or were you there with Officer Tippit almost alone?"
MARKHAM: "I was out there, I didn't see anybody. I was there alone by myself."
De Warren-Commissie is toch niet geloofwaardig, kijk maar naar dat gekloot van Gerald Ford.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:31 schreef KroJo het volgende:
[..]
sorry hoor, maar je kunt natuurlijk blijven ontkennen dat oswald betrokken was ... maar het gedraai dat je dan moet pogen geloofwaardig te houden is erger dan de manipulatie en onlogische verklaringen waar jij nu juist de Warren-Commissie van beschuldigd.
dat kan inderdaad jouw mening zijn ... maar waar is nu je onderbouwing ... behalve dan dat eje foto'äs en filmpjes toon die volgens jou 'alleszeggend' zijn en jouw vooropgestelde idee enkel bevestigen, zie ik weinig argumenteer vermogen ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef AY het volgende:
[..]
De Warren-Commissie is toch niet geloofwaardig, kijk maar naar dat gekloot van Gerald Ford.
Gerald Ford!
hoezo gekloot door Ford?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef AY het volgende:
[..]
De Warren-Commissie is toch niet geloofwaardig, kijk maar naar dat gekloot van Gerald Ford.
Gerald Ford!
Volgens die Secret Service agent pakte ze een stukje schedel/hersens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef Billy_Mack het volgende:
trouwens: weet iemand het antwoord op deze vraag?
een paar seconden nadat JFK het fatale headshot kreeg, zie je Jackie op de achetrkant van de wagen klimmen. Soms hoor je dat dit was omdat ze een stuk van JFK's schedel wilde pakken, soms hoor je dat ze hem wilde smeren... Wat is de algemeen geaccepteerde mening hierover?
net als de 9/11 commissionquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Hurricane1 het volgende:
Ik moet toch altijd zo lachen om dat Warren-Commissie rapport.
je hebt het geheel gelezen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Hurricane1 het volgende:
Ik moet toch altijd zo lachen om dat Warren-Commissie rapport.
De Single Bullet Theory natuurlijk, op de dag van de moord was het verhaal dat er 3 schoten waren, 1 raakte Kennedy, 1 raakte Connally en daarna werd Kennedy nog 1 keer geraakt. Maar na dat er duidelijke foto's zijn genomen van een stoep rand die geraakt werd door een kogel waardoor een iemand gewond raakte. Dus moesten ze er voor zorgen dat die 3 kogels alles had aangericht .1 mis, 1 Connally/Kennedy en 1 Kennedy, ze weten ook niet wanneer de gemiste kogel werd afgevuurd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:04 schreef KroJo het volgende:
[..]
je hebt het geheel gelezen?
of lach je om wat anderen je zeggen dat er allemaal mis zou zijn met dat rapport en neem je dat maar van hen aan? of kijk je bv leuke hollywoodfilms met een miljoenenbudget die je dingen wijsmaken over 'complotten die aangestuurd worden door multimiljoen-dollar-bedrijfscomplexen' en koop je daar de film van zodat die filmmaatschappij zijn winst ziet stijgen...
Ik ben erg benieuwd met welke argumenten je beweert dat de Warren Commissie zo'n 'lachwekkend' rapport geschreven zou hebben ... leg eens uit
daar zijnw el redelijk duidelijke theorieen over, zelf s een geluidsband waarop de schoten te horen zijn (alhoewel een onderzoeker daar ooit van beweerde wel 6 schoten in te horen, waarbij hij eventjes vergat dat er vorm van 'echo' optrad)quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
De Single Bullet Theory natuurlijk, op de dag van de moord was het verhaal dat er 3 schoten waren, 1 raakte Kennedy, 1 raakte Connally en daarna werd Kennedy nog 1 keer geraakt. Maar na dat er duidelijke foto's zijn genomen van een stoep rand die geraakt werd door een kogel waardoor een iemand gewond raakte. Dus moesten ze er voor zorgen dat die 3 kogels alles had aangericht .1 mis, 1 Connally/Kennedy en 1 Kennedy, ze weten ook niet wanneer de gemiste kogel werd afgevuurd.
Er stonden meer gebouwen achter Kennedy, dus er hoefde niet alleen een schutter in de TSBD te zitten. Denk maar eens aan de Dal-Tex building naast de TSBD.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:02 schreef KroJo het volgende:
[..]
de insgle bullit theorie definieert maar één van die drie schoten en dat zal dan de middelste zijn, die zowel Kennedy als Connaly in een rechte lijn trof ..
en raad eens, bij analyses die recentelijk gemaakt zijn door Dale Myers, die juist oorspronkelijk zelf een onderzoeker was die in andere theorieen geloofde en die analyse ging maken om de onjuistheid van de Single-bullet theorie te 'bewijzen'; blijkt nu net dat de rechte kogelbaan vanuit het venster op de 6e etage van de Texas Book Deposit, door kennedy's keel, zn elleboog en vervolgens in Connaly's zij ook daadwerkelijk klopt! ...
Tja, dat is dan rg makkelijk 'bashen'... als je bv de twijfelachtige en tussentijds nogal gewijzigde getuigenis van james Files opeens als geloofwaardig accepteerd, (ook als je beweert dat Files vanaf de Grassy Knoll het laatste, dodelijke schot afgevuurd heeft, zit je nog altijd met een ander schot dat tegen de stoeprand totaal 'misgeschoten' was, en dat met geen mogelijkheid van de grassy Knoll kon afkomen en een ander schot dat kennelijk kennedy en Connaly gelijktijdig moest verwonden, wat dan ook met geen mogelijkheid van de Grassy Knoll afkomstig kan zijn ... ook dan zit je met de noodzaak van een schutter op de 6e etage van de Book Deposit)
sorry, maar dit is gigantische onzin ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:00 schreef Hurricane1 het volgende:
Ook voor de mensen die ooit het verhaal van Connally hebben gelezen of gehoord, hij zegt dat hij naar rechts draaide om te kijken en daarna naar links probeerde te draaien. Toen hij weer recht was werd hij neergeschoten. die draai van Connally was al veel verder dan de ''Freeway sign'' waar ze voorbij reden. Dat is dus ongeveer nu... Z287
[afbeelding]
Hierna werd hij geraakt en niet hiervoor.
Als Connally het zegt dan zal het wel kloppen hé? ik zie Connally helemaal niet schreeuwen... hij zou alleen hebben gezegd ''oh no no no'' en ''my god there going to kill us all''quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:18 schreef KroJo het volgende:
[..]
sorry, maar dit is gigantische onzin ...
op de door jouw gepostte foto van frame 287 van de zapruderfilm zie je Connally schreeuwen en zijn vrouw buigt zich naar hem toe... zelfs de meest fanatieke conspiracy-denker erkennen meestal dat ze een reactie van Connally op het geraakt worden zien op Z238
Connally heeft gezegd dat hij eerst naar achterom probeerde te kijken en vervolgens in een draai naar links ging om over zijn andere schouder te kijken, en toen getroffen werd door een kogel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
Als Connally het zegt dan zal het wel kloppen hé? ik zie Connally helemaal niet schreeuwen... hij zou alleen hebben gezegd ''oh no no no'' en ''my god there going to kill us all''
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef Hurricane1 het volgende:
Connally deed die draai naar rechts pas NA het verkeersbord, niet er voor. want hij zei dat hij de president niet uit z'n ooghoek kon zien.
frame 223/224quote:Connally's sharp turn to the right after Z-157 is the only such turn preceding his own wounding a few seconds later. This is also consistent with his testimony. (4H133) Zapruder frame 157 was selected as the likely time of this first shot based on Connally's reaction a quarter-second later. Since this first shot apparently missed, the exact frame is unknown.
en wat wilde je er dan wél mee zeggen, wat bedoelde je met die draai van Connally naar rechts op Z287 ...?quote:ik heb ook nooit gezegd dat Connally bij frame 287 geraakt werd, ik zei alleen dat Connally gezegd heb dat toen hij naar links wou draaien geraakt werd. Ik heb alleen een voorbeeld laten zien van wanneer Connally precies naar z'n rechts was gedraaid.
http://www.megaone.com/rwhepler/JBCwound/JBCwound.htmquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef KroJo het volgende:
[..]wat heeft het verkeersbord ermee te maken 'of Connally de president uit zn ooghoeken kon zien of niet....
Als ze voorbij dat bord zie je toch dat Connally naar achteren kijkt? Dan lijkt het toch of hij de President makkelijk kon zien? Blijkbaar niet want hij heeft Kennedy tijdens de aanslag niet gezien.
en wat wilde je er dan wél mee zeggen, wat bedoelde je met die draai van Connally naar rechts op Z287 ...?
Als dat aantoonbaar gewoon niks te maken heeft met de draai naar rechts die C. beschreef in zijn getuigenis, waarom bracht je het als 'belangwekkend beeld uit de zapruderfilm van C. die naar rechts draaide naar voren?
Nogmaals... jij ben hier degene die zo makkelijk het 'warren rapport' maar lachwekkend vond ... mag ik dan opmerken dat 'jouw' wetenschappelijk aanpak een stuk minder solide is dan die van de commissie onder Hoofdrechter Warren?
Wat ik daarmee wil zeggen is dat dat die draai naar rechts was nadat hij een schot hoorden, toen wou hij naar links draaien maar toen hij in het midden was werd hij geraakt.Kijk goed naar Connally, je ziet dat hij bruut naar voren wordt geslagen nadat JFK door z'n hoofd is geschoten.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
http://www.megaone.com/rwhepler/JBCwound/JBCwound.htm
nee, dàt is een geloofwaardige theorie ... Connally werd pas geraakt door een splinter van de (laatste) kogel die kennedy's hersenpan verbrijzelde .....?quote:The bullet obviously impacted him under the armpit at frame 315
ja halloooow ... zo kan ik ook gaan discussieren, gewoon al het bewijsmateriaal als 'vals' terzijde schuiven en doen alsof alles 'gemanipuleerd' is wat je niet bevalt ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:05 schreef AY het volgende:
''Een kogel die kennelijk door kennedy's hersenen heengaat en een 13 cm grote exit wond veroorzaakt (wat meestal wijst op een verbijzelde kogel)''
Mag ik ook iets zeggen? Waar denk jij dat de exit wond op Kennedy zijn hoofd zat?
wie zegt dat dan? ik geloof trouwens wel dat de Zapruder film echt is. maar de autopsie foto's niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:46 schreef KroJo het volgende:
[..]
.. opeens beweren dat de laatste kogel _niet_ door kennedy's kop gegaan was...? was de Zapruder film dan óók 'vals'...?
ah, dus op basis van een tekening, waarvan allang bewezen is dat veel van die schetsen als 'geheugensteun' gebruikt worden en niet noodzakelijk anatomisch correct hoeven te zijn; we hebben het over artsen en geen tekenaars/kunstenaars, concludeer je wel dat die hele autopsie in scene gezet zou zijn ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:53 schreef AY het volgende:
[..]
wie zegt dat dan? ik geloof trouwens wel dat de Zapruder film echt is. maar de autopsie foto's niet.
de brief die Kennedy schreef voor zijn dood aan president Eshkol van Israel:quote:Op vrijdag 21 november 2003 19:33 schreef MokroKees het volgende:
nog een optie voor motief..
Kennedy eiste in een brief aan de president van israël dat de VS de Dimona reactor regelmatig wilde inspecteren om te checken of Israël geen Nukes aan het maken was..
3 maanden later was kennedy dood
Lyndon B. Johnson heeft die inspecties na zijn aanstelling meteen geschrapt.
De Dimona reactor heeft sindsdien in het geheim meer dan 400 kernwapens geproduceerd.
Ja we hebben het over artsen die de president van de Verenigde Staten moesten behandelen. Die mensen zijn echt niet vergeten hoe hij verwond was. De meeste zagen een grote wond achter op z'n hoofd.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:59 schreef KroJo het volgende:
[..]
ah, dus op basis van een tekening, waarvan allang bewezen is dat veel van die schetsen als 'geheugensteun' gebruikt worden en niet noodzakelijk anatomisch correct hoeven te zijn; we hebben het over artsen en geen tekenaars/kunstenaars, concludeer je wel dat die hele autopsie in scene gezet zou zijn ...
en dat weet jij door ??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef AY het volgende:
de illuminati is nep
Doordat mensen zoals Alex Jones zeggen dat de NWO of andere groepen aanslagen zouden plegen afgelopen oktober, nou ik heb niks gezien. Jij wel? JFK is uit de weg geruimd door de CIA omdat Kennedy daar tegen was.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef huupia het volgende:
[..]
en dat weet jij door ??
ik denk dat er zeker zoiets bestaat , of dat nou perse illuminatie moet heten of schaduwregering of nwo enz, enz
ja hequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:05 schreef AY het volgende:
[..]
Doordat mensen zoals Alex Jones zeggen dat de NWO of andere groepen aanslagen zouden plegen afgelopen oktober, nou ik heb niks gezien. Jij wel? JFK is uit de weg geruimd door de CIA omdat Kennedy daar tegen was.
Leuke quote heb je daar in je sig:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef huupia het volgende:
[..]
en dat weet jij door ??
ik denk dat er zeker zoiets bestaat , of dat nou perse illuminatie moet heten of schaduwregering of nwo enz, enz
Een kleine opmerking, maar momenteel zie je vaak dat organisaties waarschuwen voor 'terroristen en aanstaande aanslagen' ... natuurlijk omdat bv het CIA daar baat bij heeft, met zulke waarschuwingen krijgen ze meer budgetquote:Unknown objects are operating under intelligent control... It is imperative that we learn where UFO's come from and what their purpose is...
Admiral Roscoe H. Hillenkoetter Director, Central Intelligence Agency 1947-1950
Jij hebt weet slechts een klein deel van de waarheid.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:12 schreef AY het volgende:
Nee. heb wel wat beters te doen dan die onzin.. Wat ik hier zeg is de waarheid. Verdiep jij je daar maar eens in.![]()
Wat weet jij dan over de moord?quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:41 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Jij hebt weet slechts een klein deel van de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |