abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153429158
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, maar niet in hetzelfde cluster. }:|
True, maar er is altijd wel 1 die je in elk cluster kan toch? Had zelf mijn joker gezet op de langzame slalom, maar die hoefde ik 1 keer over te doen. De rest ging gewoon goed.

Als het de eerste keer mis gaat gewoon je rust pakken, niet te snel over willen doen, je hebt alle tijd. En met de oefening waar je snelheid moet maken zoveel mogelijk terrein pakken zodat je niet vlak voor de oefening pas op de juiste snelheid bent.

Maar we horen het morgen wel als je geslaagd bent (jij ook Marco) ;)
pi_153431244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:16 schreef Disker91 het volgende:

[..]

True, maar er is altijd wel 1 die je in elk cluster kan toch? Had zelf mijn joker gezet op de langzame slalom, maar die hoefde ik 1 keer over te doen. De rest ging gewoon goed.

Als het de eerste keer mis gaat gewoon je rust pakken, niet te snel over willen doen, je hebt alle tijd. En met de oefening waar je snelheid moet maken zoveel mogelijk terrein pakken zodat je niet vlak voor de oefening pas op de juiste snelheid bent.

Maar we horen het morgen wel als je geslaagd bent (jij ook Marco) ;)
Achtje ging de vorige keer ook mis. Maar goed, we gaan nog even oefenen en dan alles goed doen! *O*
Behalve de langzame slalom _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_153431724
Succes allebei vandaag, Marco001 en Sarasi!
pi_153431788
Dankje. :)

Zo te voelen heeft mijn lichaam gekozen voor vastberadenheid, dus dat scheelt. En als ik het haal, komt mijn motor hierheen. Dus ik moet wel. :7

Ben al onderweg ook. Zo nog even oefenen en de kijkpunten opnieuw vastleggen en waarschijnlijk mag ik dan als eerste.
  donderdag 11 juni 2015 @ 08:45:11 #255
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153432096
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 08:10 schreef Sarasi het volgende:
Dankje. :)

Zo te voelen heeft mijn lichaam gekozen voor vastberadenheid, dus dat scheelt. En als ik het haal, komt mijn motor hierheen. Dus ik moet wel. :7

Ben al onderweg ook. Zo nog even oefenen en de kijkpunten opnieuw vastleggen en waarschijnlijk mag ik dan als eerste.
succes ^O^
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
pi_153432540
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 08:00 schreef Anne het volgende:
Succes allebei vandaag, Marco001 en Sarasi!
thanks. Al duurt het wachten wel lang..
Sarasi, succes zometeen :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_153438488
WOP! GESLAAGD! *O*

Wel even dikke stress. Heb altijd op de verlaagde motor gelest en die bleek opeens vol vermogen te zijn... Instructeur dacht dat ik voor A ging. Eerst de uitwijkoefening gedaan, toen kwam de examinator er opeens mee dat hij even moest overleggen met de instructeur over het vermogen van dat ding. Grafkak, moest ik dus opeens op de hoge, lichte motor. :') Gelukkig vond de examinator het ook heel vervelend voor me (ik had de vorige keer dezelfde examinator en toen heeft hij er niks van gezegd }:| ) en mocht ik zo lang inrijden als ik wilde.

De uitwijkoefening was blijkbaar goed gegaan die eerste keer, ondanks dat ik 'm halverwege de aanloop in de neutraal trapte en volgens mij geen 50 reed, dus die bleef staan. Vervolgens de snelle slalom, ging goed. Remproef, ging goed. Noodstop (2x zoveel remweg :') ) vond hij ook voldoende. Vervolgens gelopen met de motor, wat met veel draaien en hijgen en puffen prima ging. Langzame slalom twee keer verprutst, geheel in lijn der verwachting, en toen mocht ik het achtje doen. :') Stressniveau van slachtvee op dat moment natuurlijk, en naar mijn idee ging het dra-ma-tisch. Geen constante snelheid, niet binnen de lijnen van de pylonnen... Maar hij vond dat ik heel goed afschuinde dus hij was in 1x goed. :D

Ze konden mijn gilletje langs de zijlijn horen. _O-
pi_153438560
static.gif
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:40:27 #259
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153438579
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:35 schreef Sarasi het volgende:
. Heb altijd op de verlaagde motor gelest en die bleek opeens vol vermogen te zijn... Instructeur dacht dat ik voor A ging. Eerst de uitwijkoefening gedaan, toen kwam de examinator er opeens mee dat hij even moest overleggen met de instructeur over het vermogen van dat ding. Grafkak, moest ik dus opeens op de hoge, lichte motor. Gelukkig vond de examinator het ook heel vervelend voor me (ik had de vorige keer dezelfde examinator en toen heeft hij er niks van gezegd ) en mocht ik zo lang inrijden als ik wilde.

De uitwijkoefening was blijkbaar goed gegaan die eerste keer, ondanks dat ik 'm halverwege de aanloop in de neutraal trapte en volgens mij geen 50 reed, dus die bleef staan. Vervolgens de snelle slalom, ging goed. Remproef, ging goed. Noodstop (2x zoveel remweg ) vond hij ook voldoende. Vervolgens gelopen met de motor, wat met veel draaien en hijgen en puffen prima ging. Langzame slalom twee keer verprutst, geheel in lijn der verwachting, en toen mocht ik het achtje doen. Stressniveau van slachtvee op dat moment natuurlijk, en naar mijn idee ging het dra-ma-tisch. Geen constante snelheid, niet binnen de lijnen van de pylonnen... Maar hij vond dat ik heel goed afschuinde dus hij was in 1x goed.

Ze konden mijn gilletje langs de zijlijn horen.
top gedaan :D
gefeliciteerd en veel plezier op de weg straks ^O^
pi_153438713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:35 schreef Sarasi het volgende:
WOP! GESLAAGD! *O*

Wel even dikke stress. Heb altijd op de verlaagde motor gelest en die bleek opeens vol vermogen te zijn... Instructeur dacht dat ik voor A ging. Eerst de uitwijkoefening gedaan, toen kwam de examinator er opeens mee dat hij even moest overleggen met de instructeur over het vermogen van dat ding. Grafkak, moest ik dus opeens op de hoge, lichte motor. :') Gelukkig vond de examinator het ook heel vervelend voor me (ik had de vorige keer dezelfde examinator en toen heeft hij er niks van gezegd }:| ) en mocht ik zo lang inrijden als ik wilde.

De uitwijkoefening was blijkbaar goed gegaan die eerste keer, ondanks dat ik 'm halverwege de aanloop in de neutraal trapte en volgens mij geen 50 reed, dus die bleef staan. Vervolgens de snelle slalom, ging goed. Remproef, ging goed. Noodstop (2x zoveel remweg :') ) vond hij ook voldoende. Vervolgens gelopen met de motor, wat met veel draaien en hijgen en puffen prima ging. Langzame slalom twee keer verprutst, geheel in lijn der verwachting, en toen mocht ik het achtje doen. :') Stressniveau van slachtvee op dat moment natuurlijk, en naar mijn idee ging het dra-ma-tisch. Geen constante snelheid, niet binnen de lijnen van de pylonnen... Maar hij vond dat ik heel goed afschuinde dus hij was in 1x goed. :D

Ze konden mijn gilletje langs de zijlijn horen. _O-
Super ^O^

Nu kan je beginnen met het lekker rijden over de weg :9
pi_153438734
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:45 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Super ^O^

Nu kan je beginnen met het lekker rijden over de weg :9
Al veel te vaak gedaan, daarom ben ik zo blij dat ik dit niet meer hoef te doen. :') Idee is nu twee lesjes en dan AVD, volgende week vrijdag heb ik weer les en dan gaat hij kijken of dat inderdaad kan en sowieso een examen inplannen. :)
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:48:23 #262
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153438779
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:46 schreef Sarasi het volgende:
aan, daarom ben ik zo blij dat ik dit niet meer hoef te doen. Idee is nu twee lesjes en dan AVD, volgende week vrijdag heb ik weer les en dan gaat hij kijken of dat inderdaad kan en sowieso een ex
dan ben je nog eerder klaar dan ik :o
pi_153438967
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

dan ben je nog eerder klaar dan ik :o
Hopelijk wel ja, ik wil echt heel graag op mijn eigen motor stappen, zonder stem van die instructeur in m'n oor en gewoon de weilanden in. :+
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:57:49 #264
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153439027
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hopelijk wel ja, ik wil echt heel graag op mijn eigen motor stappen, zonder stem van die instructeur in m'n oor en gewoon de weilanden in. :+
ik heb pas 1 les op de weg gehad, wat is gemiddeld eigenlijk tussen je avr en avb?
  donderdag 11 juni 2015 @ 13:58:27 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153439040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

ik heb pas 1 les op de weg gehad, wat is gemiddeld eigenlijk tussen je avr en avb?
zoveel je nodig hebt. Ik heb 7/7 gedaan voor avb en avd (als ik maandag slaag)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:00:04 #266
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153439086
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:58 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zoveel je nodig hebt. Ik heb 7/7 gedaan voor avb en avd (als ik maandag slaag)
even geteld, dan zit ik nu op 7/1 :D
pi_153439187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:57 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb bij deze rijschool nu een keer traumaverwerking, twee keer AVB les en twee keer een wegles gehad. Bij mijn vorige rijschool zal ik iets van zes lessen hebben gehad, waarvan eentje echt de weg op en de rest uurtje AVB, kwartier/halfuurtje de weg op. Daar zitten dan ook nog twee schuivers in.

Dus even grof genomen en corrigerend voor mijn innige relatie met asfalt denk ik dat ik bij mijn eerste rijschool vier uur AVB gehad heb en vier uur AVD, bij mijn tweede rijschool vier uur AVB en vier uur AVD, en daar komt dus sowieso nog vier uur bij. Dus dan zit ik op 8/12 AVB/AVD aan klokuren.
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:05:51 #268
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153439259
Verder ook niet relevant natuurlijk. De ene rijschool laat je sneller op gaan dan de andere. En mijn rijschool koopt de examens specifiek in, dus dan moet je langer wachten en dus wat meer lessen nemen.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:06:00 #269
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153439264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen idee. Ik heb bij deze rijschool nu een keer traumaverwerking, twee keer AVB les en twee keer een wegles gehad. Bij mijn vorige rijschool zal ik iets van zes lessen hebben gehad, waarvan eentje echt de weg op en de rest uurtje AVB, kwartier/halfuurtje de weg op. Daar zitten dan ook nog twee schuivers in.

Dus even grof genomen en corrigerend voor mijn innige relatie met asfalt denk ik dat ik bij mijn eerste rijschool vier uur AVB gehad heb en vier uur AVD, bij mijn tweede rijschool vier uur AVB en vier uur AVD, en daar komt dus sowieso nog vier uur bij. Dus dan zit ik op 8/12 AVB/AVD aan klokuren.
ik zou het uitmaken :X
pi_153439307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:06 schreef wel.o.k het volgende:

[..]

ik zou het uitmaken :X
Na twee akkefietjes heb ik dat ook maar gedaan ja. En ik ben niet zo van de knipperlichtrelaties, dus ik heb er ook wel vertrouwen in dat dat een gepasseerd stadium blijft. :Y
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:07:25 #271
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153439310
quote:
11s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:05 schreef Catch22- het volgende:
Verder ook niet relevant natuurlijk. De ene rijschool laat je sneller op gaan dan de andere. En mijn rijschool koopt de examens specifiek in, dus dan moet je langer wachten en dus wat meer lessen nemen.
mijn rijschool koopt wel van te voren in maar is groot genoeg om daar mee te schuiven. verder staan ze erom bekend dat als je gaat afrijden je er ook echt klaar voor bent.
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:08:56 #272
263470 wel.o.k
herfst en voetbal hater
pi_153439360
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Na twee akkefietjes heb ik dat ook maar gedaan ja. En ik ben niet zo van de knipperlichtrelaties, dus ik heb er ook wel vertrouwen in dat dat een gepasseerd stadium blijft. :Y
ik wel mijn motor eens "vergeten mee te nemen" bij mijn vorige rijschool (20 jaar geleden)
maar ik bleef overeind :7 in een soort spagaat over de motor heen
pi_153439562
Gefeliciteerd Sarasi.
pi_153439889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zit inderdaad lekker zo'n oortje. Vooral als je harder dan 80 gaat en er een schel wind geluid uit komt als mijn instructeur iets probeert te zeggen ;(
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:29:27 #275
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153439945
Vanavond 2 uur rijden, heb er lekker weer bij :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')