Zit je daar met zo'n dik mokkelquote:Op maandag 27 april 2015 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kroonprinses ja, dan word ik later koning
quote:Verwarde man aangehouden bij Dordts stadhuis
DORDRECHT -
Bij het stadhuis in Dordrecht is maandagochtend een verwarde man overmeesterd. Dat heeft de politie bevestigd. De koninklijke familie is in de stad om Koningsdag te vieren.
Volgens AD De Dordtenaar, de regiopagina van het AD, zou de man hebben beweerd de koning te zijn. De politie wil nog niets over de achtergronden van de aanhouding zeggen.
Uhh neequote:Op maandag 27 april 2015 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kroonprinses ja, dan word ik later koning
Kijk jij wel naar de TV?quote:Op maandag 27 april 2015 13:19 schreef richolio het volgende:
Waarom die huillach in de tt? Zou een mod die eruit kunnen halen aub.
quote:
quote:
Alleen WIllem Alexander en Maxima toch? De rest krijgt geen uitkering toch voor zover ik weet? Of krijgen ze op zo'n dag als vandaag wel een "tegemoetkoming" ?quote:
whehehequote:
En terecht, ze zijn geen drielingquote:Op maandag 27 april 2015 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
Prinsjes niet allen in dezelfde kledij
Alle directe familie krijgen centjes volgens mijquote:Op maandag 27 april 2015 13:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Alleen WIllem Alexander en Maxima toch? De rest krijgt geen uitkering toch voor zover ik weet? Of krijgen ze op zo'n dag als vandaag wel een "tegemoetkoming" ?
Wel!quote:Op maandag 27 april 2015 13:23 schreef superniger het volgende:
Dit is echt geen reclame voor Dordrecht.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef N00dles het volgende:
WA zit erbij als Forrest Gump, zo met die voetjes.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef N00dles het volgende:
WA zit erbij als Forrest Gump, zo met die voetjes.
Ja!quote:Op maandag 27 april 2015 13:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Amalia... hoe wil je het geknipt hebben?
Zegt iedereenquote:
Orange Wedding.quote:Op maandag 27 april 2015 13:25 schreef Yaku het volgende:
Oe kijk. Live aflevering van Game of Thrones.
Nee, heb het even nagezocht, alleen Bea, WA en Maxima krijgen geld. Dus de rest onderwerpt zich blijkbaar min of meer vrijwillig aan dit dramaquote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle directe familie krijgen centjes volgens mij
Klopt, was anders lekker makkelijk leventjequote:
Inderdaad. denk dat ik er maar voor ga.quote:Op maandag 27 april 2015 13:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over 11 jaar ben jij 26 en zij 20, kan prima
De jongste heet toevallig Ariane.quote:Op maandag 27 april 2015 13:26 schreef Fylax het volgende:
De middelste heeft tourette volgens mij, ik ook. Toevallig.
DIT HUIS DIT VERVLOEKTE HUIS.quote:Op maandag 27 april 2015 13:27 schreef Fred_B het volgende:
Dit is net zoiets als Villa Volta in de Efteling.
heel goedquote:Op maandag 27 april 2015 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ah een preek verpakt in een toneelstukje.
Volgens mij loopt die beetje achter hier kwam pas langs toen jij het al getypt hadquote:Op maandag 27 april 2015 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
Crowdfunding in de Republiek der Nederlanden uhu
godverquote:
Ja, dat mag jij zeggenquote:Op maandag 27 april 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik wat zeggen?
Dit slaat HE LE MAAL nergens op
Plaszak.quote:Op maandag 27 april 2015 13:30 schreef empa1010 het volgende:
Kheb zo'n idee dat onze koning nooooodig moet plassen
Wel oke gedaan toch?quote:Op maandag 27 april 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik wat zeggen?
Dit slaat HE LE MAAL nergens op
Zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 27 april 2015 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
De republikeinen hebben stiekem een document er in gestopt, Willem schaft hiermee het koningshuis af
Gijpie slaapt nogquote:Op maandag 27 april 2015 13:34 schreef luckass het volgende:
kijk al uit naar de analyse van Gijp vanavond
Dat kan hij niet, dat kan alleen de regering (de monarchie afschaffen). Hij kan abdiceren, maar dat wil hij waarschijnlijk zijn kinderen niet aandoen, want dan moeten zij.quote:Op maandag 27 april 2015 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:
De republikeinen hebben stiekem een document er in gestopt, Willem schaft hiermee het koningshuis af
quote:Op maandag 27 april 2015 13:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
sorry maar wat is dit misplaatst, bah
Ik ook.quote:Op maandag 27 april 2015 13:34 schreef luckass het volgende:
kijk al uit naar de analyse van Gijp vanavond
gozerquote:Op maandag 27 april 2015 13:34 schreef schizolientje het volgende:
[..]
sorry maar wat is dit misplaatst, bah
Dordtse jeugd komt nog.quote:
quote:
Dat wordt een soort nieuwe Wilhelmina straks.quote:
OEHOEquote:
Ze zwaaide gewoon tegen een blinde muur.quote:Op maandag 27 april 2015 13:37 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat wordt een soort nieuwe Wilhelmina straks.
Ik hoop het.quote:Op maandag 27 april 2015 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaan die doen? Maken die het hele gebeuren goed?
Ze hebben zojuist door het tekenen allen afstand van de troon gedaan.quote:Op maandag 27 april 2015 13:37 schreef Max23 het volgende:
Niet realiseren dat ze net een contract hebben ondertekend, waarbij ze al hun geld moeten inleveren
Gedeeltelijk, ook in Delfshaven, Maassluis en Schiedam.quote:Op maandag 27 april 2015 13:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Je vergeet Kruimeltje nog, dat is hier ook opgenomen
Echt een schatje is datquote:Op maandag 27 april 2015 13:40 schreef Joosie200 het volgende:
Arianne geeft ook alvast handjes, jong geleerd, oud gedaan
Dordrecht kan er ook niks aan doen. Dordrecht is mooi. Als straks die hele zooi weg is is het nog mooier.quote:Op maandag 27 april 2015 13:40 schreef Sked het volgende:
Dordrecht wordt voor lul gezet door Dordrecht
Waarom niet gelijk een Duitse?quote:Op maandag 27 april 2015 13:41 schreef Fokker89 het volgende:
Hadden ze nou niet even een Nederlandse vlag kunnen nemen?
Huilenquote:Op maandag 27 april 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we ook nog naar de Krommedijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |