Zit je daar met zo'n dik mokkelquote:Op maandag 27 april 2015 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kroonprinses ja, dan word ik later koning
quote:Verwarde man aangehouden bij Dordts stadhuis
DORDRECHT -
Bij het stadhuis in Dordrecht is maandagochtend een verwarde man overmeesterd. Dat heeft de politie bevestigd. De koninklijke familie is in de stad om Koningsdag te vieren.
Volgens AD De Dordtenaar, de regiopagina van het AD, zou de man hebben beweerd de koning te zijn. De politie wil nog niets over de achtergronden van de aanhouding zeggen.
Uhh neequote:Op maandag 27 april 2015 13:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
De kroonprinses ja, dan word ik later koning
Kijk jij wel naar de TV?quote:Op maandag 27 april 2015 13:19 schreef richolio het volgende:
Waarom die huillach in de tt? Zou een mod die eruit kunnen halen aub.
quote:
quote:
Alleen WIllem Alexander en Maxima toch? De rest krijgt geen uitkering toch voor zover ik weet? Of krijgen ze op zo'n dag als vandaag wel een "tegemoetkoming" ?quote:
whehehequote:
En terecht, ze zijn geen drielingquote:Op maandag 27 april 2015 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
Prinsjes niet allen in dezelfde kledij
Alle directe familie krijgen centjes volgens mijquote:Op maandag 27 april 2015 13:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Alleen WIllem Alexander en Maxima toch? De rest krijgt geen uitkering toch voor zover ik weet? Of krijgen ze op zo'n dag als vandaag wel een "tegemoetkoming" ?
Wel!quote:Op maandag 27 april 2015 13:23 schreef superniger het volgende:
Dit is echt geen reclame voor Dordrecht.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef N00dles het volgende:
WA zit erbij als Forrest Gump, zo met die voetjes.
quote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef N00dles het volgende:
WA zit erbij als Forrest Gump, zo met die voetjes.
Ja!quote:Op maandag 27 april 2015 13:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Amalia... hoe wil je het geknipt hebben?
Zegt iedereenquote:
Orange Wedding.quote:Op maandag 27 april 2015 13:25 schreef Yaku het volgende:
Oe kijk. Live aflevering van Game of Thrones.
Nee, heb het even nagezocht, alleen Bea, WA en Maxima krijgen geld. Dus de rest onderwerpt zich blijkbaar min of meer vrijwillig aan dit dramaquote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Alle directe familie krijgen centjes volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |