Als je moderator wilt worden, dan kun je beter voor Groningen zijn, ik denk dat Johannes anders zorgt dat je geen kans maakt.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben voor niemand a.s. zondag!
Ik heb niet gesolliciteerdquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je moderator wilt worden, dan kun je beter voor Groningen zijn, ik denk dat Johannes anders zorgt dat je geen kans maakt.
Ik ben benieuwd wie wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gesolliciteerd.
Erwin Koemanquote:Op donderdag 30 april 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PEC Zwolle de beker wint, reikt Dries Jans de beker uit.
Als FC Groningen de beker wint, reikt Ronald Koeman de beker uit
Dat hoop ik ook als Ajacied want PEC heeft ons tot 2x toe vernedert en wij hebben ooit ene Hennie Meijer als spits gehad en die kwam van Groningen.quote:
Bedankt voor het linkjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)olijkheid-troef.html
Vriendelijkheid troef, en Hans plundert de kelder van Jans.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 12:07:42FOX Sports dreigt cafés die geen abonnement hebben en zondag toch de bekerfinale uitzenden met een boete van 5.000 euro. reageer retweet
Ja, zo'n kans krijg je niet snel weerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef Fokker101 het volgende:
Ben heel erg benieuwd. Als Groningen kan winnen is het nu wel...
Haha. Mooi ja. Ik zag een stuk in het AD staan. Ik heb vandaag een lichte voorkeur voor Groningen. Maar kijk vooral uit naar de wedstrijd. Ik denk dat het een hele leuke wedstrijd kan worden aangezien ik beide teams even sterk in schat.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:29 schreef Grifte het volgende:
Kwam net bij het hardlopen over de Erasmusbrug al de Groninger-tractoren tegen, die mooi geparkeerd stonden aan de voet van de brug, versierd met Groningen-vlaggen en al.
Succes
Ook mooi dat iedereen in de clubkleuren komt..quote:Op zondag 3 mei 2015 12:43 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Al die zonnebrillen. Volgens mij hebben er wat mensen de weersvoorspelling voor vandaag niet gelezen
Dat kut FOX wil gewoon geld vangen voor het open kanaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:40 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 12:07:42FOX Sports dreigt cafés die geen abonnement hebben en zondag toch de bekerfinale uitzenden met een boete van 5.000 euro. reageer retweet
Dit is altijd al zo geweest, heeft verder vrij weinig met de bekerfinale te maken en snap niet zo dat dit twitteraccount het als nieuws brengtquote:Op zondag 3 mei 2015 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kut FOX wil gewoon geld vangen voor het open kanaal.
Ondanks dat open kanaal zijn er gewoon regels voor hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kut FOX wil gewoon geld vangen voor het open kanaal.
Ja, eerst 250 euro vragen, voorgaande jaren. En nu opeens 3.000 euro willen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ondanks dat open kanaal zijn er gewoon regels voor hoor
Hoe kom je erbij dat ze nu opeens 3.000 euro willen?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, eerst 250 euro vragen, voorgaande jaren. En nu opeens 3.000 euro willen.
Bron?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, eerst 250 euro vragen, voorgaande jaren. En nu opeens 3.000 euro willen.
Zullen wel matties zijn met de Groningse harde kern. Beetje kansloos altijd, dat soort vriendschapsverbanden die zo nadrukkelijk geuit moeten worden.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ook mooi dat iedereen in de clubkleuren komt..
Maar.. Beerschot? Wat heeft dat met de bekerfinale te maken?
Struikelen over een paar duizend euro als je een plein vol met mensen wilt hebben is wel een beetje sad.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=148120
Feestje op de Dam toch?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer is de huldiging als 1 van de clubs de beker wint? Morgenavond 20.00 is niet zo gepast...
Pec woensdag hoorde ik. En dan dinsdag nog festival daar dus die zullen dan mooi weekje hebben.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer is de huldiging als 1 van de clubs de beker wint? Morgenavond 20.00 is niet zo gepast...
Groningen kent alleen zondagen dus die zullen wel een week wachten.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pec woensdag hoorde ik. En dan dinsdag nog festival daar dus die zullen dan mooi weekje hebben.
Jammer, zeker voor kleinere cafés.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=148120
twitter:RomeeStrijd_ twitterde op zondag 03-05-2015 om 13:10:30Goodluck @fcgroningen from paris! X http://t.co/BMPDt9noEv
reageer retweet
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=440quote:Op zondag 3 mei 2015 14:53 schreef JenHermes het volgende:
Op welke zender word deze wedstrijd uitgezonden? Ik kan niets terug vinden in de Avrobode. SBS?
Gratis? Fox Sport is toch betaalzender?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=440
Zouden ze House uitzenden op FOX Sports, denk je?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:00 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Gratis? Fox Sport is toch betaalzender?
Ik heb geen idee, ik kijk dat nooitquote:Op zondag 3 mei 2015 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze House uitzenden op FOX Sports, denk je?
hoe kan je geen Fox ontvangen?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is dit voor schijt, waarom zendt Veronica het niet uit net als vorig jaar. FOX ontvang ik ook niet (:')) dus dan maar niet kijken, geen zin in streams
Amstel cup > Gatoradequote:Op zondag 3 mei 2015 16:34 schreef Evertjan het volgende:
Gatorade Cup is toch een mooiere naam als KNVB beker
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:34 schreef Evertjan het volgende:
Gatorade Cup is toch een mooiere naam als KNVB beker
was altijd lachen hoe men bij de Nos probeerde de naam van de sponsor destijds buiten beeld probeerde te houdenquote:
ze moeten 2 uur opvullenquote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
En ook nog even Lukoki ophypen, tuurlijk FOX.
Moet je eens naar TV Oost kijken, daar vullen ze ook twee uur op. Die sla ik dit jaar maar over, man wat een slaapverwekkend drama was dat zeg.quote:
Uhm gewoon Fox zendt het uit geloof ik, dat is gewoon een gratis open kanaal die je vast bij elke tv aanbieden wel ontvangt.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:26 schreef Rickertman96 het volgende:
Wat is dit voor schijt, waarom zendt Veronica het niet uit net als vorig jaar. FOX ontvang ik ook niet (:')) dus dan maar niet kijken, geen zin in streams
je moet wel digitale tv hebben geloof niet dat Fox in het basis analoge pakket zitquote:Op zondag 3 mei 2015 16:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm gewoon Fox zendt het uit geloof ik, dat is gewoon een gratis open kanaal die je vast bij elke tv aanbieden wel ontvangt.
Je hoeft geen Fox sports abbo te hebben.
Je hebt ''gewoon'' fox en fox sports. Fox sports is betaald, ''gewoon'' fox is het algemene kanaal waar van alles en nog wat uitgezonden wordt en die is gewoon gratis.quote:
Groningen doet dat woensdag als ik me goed herinnerquote:Op zondag 3 mei 2015 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet zeggen dat Lukoki het leuk doet bij PEC. Snel en zie zelfs soms nog overzicht bij hem ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Slagveer en Lukoki kunnen er gewoon he-le-maal niets van. Terecht dat ze werden en worden uitgefloten.
Nee oke daar heb je geloof ik gelijk in. Maar ja wie heeft tegenwoordig nog maar een super basis gevalletje.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:47 schreef Evertjan het volgende:
je moet wel digitale tv hebben geloof niet dat Fox in het basis analoge pakket zit
Want dat van Zwolle is zo mooi (not).quote:Op zondag 3 mei 2015 16:48 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het mooiste van FC Groningen dat ze zo'n ontzettend lelijk logo hebben. Dat waardeer ik.
quote:Op zondag 3 mei 2015 17:02 schreef Slobeend het volgende:
Hans NijlandDie gun je de beker alleen al.
Ik kan nog steeds niet geloven dat Mayweather heeft gewonnen maarja voorspelbaar met zo een tactiek maak je de sport boksen gewoon kapot.quote:
mooie vrouw idd. Vrouwen met lang haar in een vlecht zijn zeldzaam tegenwoordig. Het is tegenwoordig mode om je haar kort te knippen als vrouw zijnde zo zonde is datquote:Op zondag 3 mei 2015 17:13 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Om daar een klap op te willen geven hoef je geen Ruud Lubbers voor te heten.
Vroeger deden alleen lesbo's datquote:Op zondag 3 mei 2015 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mooie vrouw idd. Vrouwen met lang haar in een vlecht zijn zeldzaam tegenwoordig. Het is tegenwoordig mode om je haar kort te knippen als vrouw zijnde zo zonde is dat
Boksen anno 2015 is wat het worstelen was in de jaren 80 allemaal show en spektakelquote:Op zondag 3 mei 2015 17:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat Mayweather heeft gewonnen maarja voorspelbaar met zo een tactiek maak je de sport boksen gewoon kapot.
quote:
aankomende vrijdag in VI de 1e beeldenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:15 schreef KingRoland het volgende:
wanneer komt trouwens die nieuwe reclame met bossie en wilfred
Tysongod aligodquote:Op zondag 3 mei 2015 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boksen anno 2015 is wat het worstelen was in de jaren 80 allemaal show en spektakel
Spektakelquote:Op zondag 3 mei 2015 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Boksen anno 2015 is wat het worstelen was in de jaren 80 allemaal show en spektakel
of jonge moeders met leggings aanquote:Op zondag 3 mei 2015 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger deden alleen lesbo's dat
als vrouwquote:Op zondag 3 mei 2015 17:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mooie vrouw idd. Vrouwen met lang haar in een vlecht zijn zeldzaam tegenwoordig. Het is tegenwoordig mode om je haar kort te knippen als vrouw zijnde zo zonde is dat
Ja, net op mijn toilet. Mijn god wat een diarree!quote:Op zondag 3 mei 2015 17:21 schreef Downwards het volgende:
Is het al ergens op enige wijze uit de hand gelopen vandaag?
To much cherry up so the seen.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
De lessen Engels werpen wel hun vruchten af.
Kerrsen vooral.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:28 schreef Downwards het volgende:
[..]
De lessen Engels werpen wel hun vruchten af.
Het is al even bekend dat hij PEC vandaag zou coachen.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:32 schreef cheese. het volgende:
Geld op Groningen gezet, maar toch als ik Ron zie ga ik weer twijfelen.
quote:Op zondag 3 mei 2015 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:RomeeStrijd_ twitterde op zondag 03-05-2015 om 13:10:30Goodluck @fcgroningen from paris! X http://t.co/BMPDt9noEv[ afbeelding ] reageer retweet
Open kanaal, Jan-Willem.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme, zend dat aids Fox het uit. Kan ik het niet op tv zien
heb je geen digitale tv?quote:Op zondag 3 mei 2015 17:36 schreef Mansjester het volgende:
Godverdomme, zend dat aids Fox het uit. Kan ik het niet op tv zien
Dan verdien je het ook niet om mannen als Rienstra en Thomas aan het werk te zien.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds mensen die in het stenen tijdperk leven.
Niet 'gewoon' een 4-2-3-1 met Lukoki, Drost en Thomas achter Necid?quote:Op zondag 3 mei 2015 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle:
Hahn;
Van Polen, Lam, Broerse, Van Hintum;
Saymak, Drost, Rienstra;
Lukoki, Necid, Thomas.
Dat zou goed kunnen hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:39 schreef Downwards het volgende:
[..]
Niet 'gewoon' een 4-2-3-1 met Lukoki, Drost en Thomas achter Necid?
Oké, sorry. Ik ga nu bier drinken en kijken.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Open kanaal heb ik hier niet, dan maar stream
Misschien gewoon op foxsports.nl?quote:Op zondag 3 mei 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
Hoorde dat het op het open kanaal van Fox was. Is daar ergens een (officiële) stream van, net als bij RTL7? Ik heb hier geen digitale televisie.
Krachtvoerquote:Op zondag 3 mei 2015 17:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu 6 bruine broodjes met pindakaas.
Nober vindt dit leuk.
bohquote:Op zondag 3 mei 2015 17:44 schreef KingRoland het volgende:
Nober vindt dit leuk.
doe er wat hagelslag bij opquote:Op zondag 3 mei 2015 17:44 schreef KingRoland het volgende:
Nober vindt dit leuk.
Maak je niet zo drukquote:Op zondag 3 mei 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, al het hele seizoen is er geen bekervoetbal meer te bekennen op SBS6 of Veronica. De halve finales worden standaard 'gratis' uitgezonden, dus op het open kanaal van FOX zoals dat vroeger ook was bij SBS6/Veronica.
Jammer dat je het Hans Nijland niet gunt.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben voor niemand. Het zal mij aan me taas roesten wie die beker wint.
serieusquote:Op zondag 3 mei 2015 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus, al het hele seizoen is er geen bekervoetbal meer te bekennen op SBS6 of Veronica. De halve finales worden standaard 'gratis' uitgezonden, dus op het open kanaal van FOX zoals dat vroeger ook was bij SBS6/Veronica.
#hetleven wit brood met roomboter en pindakaas+hagelslagquote:Op zondag 3 mei 2015 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd met boter + hagelslag echt lekker is dat
Lijkt mij sterkquote:Op zondag 3 mei 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, straks nog 10 miljoen posts dat de finale niet op SBS6 of Veronica is. Lekker man
Jaquote:Op zondag 3 mei 2015 17:50 schreef Momo... het volgende:
Komt de winnaar nu meteen in de groepsfase ?
Ja hoeven geen voorrondes te spelenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:50 schreef Momo... het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 mei 2015 17:50 schreef Momo... het volgende:
Dit jaar gaan ze in mankini.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:52 schreef exile79 het volgende:
Zijn die achterlijke badjassen nou al een keer afgeschaft?
is traditiequote:Op zondag 3 mei 2015 17:52 schreef exile79 het volgende:
Zijn die achterlijke badjassen nou al een keer afgeschaft?
Toine had net een interview met de KNVB-voorzitter. Dat is niet mis, Evert!quote:Op zondag 3 mei 2015 17:54 schreef Evertjan het volgende:
Staat Jan Jood boven Toine in de pikorde bij Fox???
Jaquote:Op zondag 3 mei 2015 17:54 schreef Evertjan het volgende:
Staat Jan Jood boven Toine in de pikorde bij Fox???
van Praag? Of van Oosterveen?quote:Op zondag 3 mei 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toine had net een interview met de KNVB-voorzitter. Dat is niet mis, Evert!
hahahahaha goeiequote:Op zondag 3 mei 2015 17:55 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat het team met wit in de clubkleuren de beker wint.
Goed sfeertje met SS-Commando,squote:Op zondag 3 mei 2015 17:56 schreef Evertjan het volgende:
Mark van Rijswijk daar word je niet vrolijk van
Leuk als een goede grap wordt gewaardeerd.quote:
Die tractoren mogen daar niet meer staan, Gup.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:57 schreef hafcfan het volgende:
Jezus wat een weer. Als je verliest heb je lange terugweg op de tractor.
quote:Op zondag 3 mei 2015 17:59 schreef Mani89 het volgende:
Zijn ze naar elkaar boeren aan het schreeuwen?
De Higler jugend.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:00 schreef Evertjan het volgende:
Die kleine kinderen verkleed als scheidsrechter wat is dat voor zielige actie
Discriminerend richting alle beroepsboeren in dit land.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:00 schreef KingRoland het volgende:
Best triest als je boeren gaat roepen maarja dit geheel terzijde.
is rasictischquote:Op zondag 3 mei 2015 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijgen we straks weer de melodie van het Bananenlied te horen?
Best knap dat je al een verkeerde analyse kan geven over een wedstrijd waarvan 30 seconden gespeeld zijn.quote:
quote:
Ze zijn al een uur bezig hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 18:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Best knap dat je al een verkeerde analyse kan geven over een wedstrijd waarvan 30 seconden gespeeld zijn.
het is sked niet al te serieus nemen die manquote:Op zondag 3 mei 2015 18:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Best knap dat je al een verkeerde analyse kan geven over een wedstrijd waarvan 30 seconden gespeeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |