Als je moderator wilt worden, dan kun je beter voor Groningen zijn, ik denk dat Johannes anders zorgt dat je geen kans maakt.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben voor niemand a.s. zondag!
Ik heb niet gesolliciteerdquote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je moderator wilt worden, dan kun je beter voor Groningen zijn, ik denk dat Johannes anders zorgt dat je geen kans maakt.
Ik ben benieuwd wie wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet gesolliciteerd.
Erwin Koemanquote:Op donderdag 30 april 2015 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als PEC Zwolle de beker wint, reikt Dries Jans de beker uit.
Als FC Groningen de beker wint, reikt Ronald Koeman de beker uit
Dat hoop ik ook als Ajacied want PEC heeft ons tot 2x toe vernedert en wij hebben ooit ene Hennie Meijer als spits gehad en die kwam van Groningen.quote:
Bedankt voor het linkjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)olijkheid-troef.html
Vriendelijkheid troef, en Hans plundert de kelder van Jans.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 12:07:42FOX Sports dreigt cafés die geen abonnement hebben en zondag toch de bekerfinale uitzenden met een boete van 5.000 euro. reageer retweet
Ja, zo'n kans krijg je niet snel weerquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:08 schreef Fokker101 het volgende:
Ben heel erg benieuwd. Als Groningen kan winnen is het nu wel...
Haha. Mooi ja. Ik zag een stuk in het AD staan. Ik heb vandaag een lichte voorkeur voor Groningen. Maar kijk vooral uit naar de wedstrijd. Ik denk dat het een hele leuke wedstrijd kan worden aangezien ik beide teams even sterk in schat.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:29 schreef Grifte het volgende:
Kwam net bij het hardlopen over de Erasmusbrug al de Groninger-tractoren tegen, die mooi geparkeerd stonden aan de voet van de brug, versierd met Groningen-vlaggen en al.
Succes
Ook mooi dat iedereen in de clubkleuren komt..quote:Op zondag 3 mei 2015 12:43 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Al die zonnebrillen. Volgens mij hebben er wat mensen de weersvoorspelling voor vandaag niet gelezen
Dat kut FOX wil gewoon geld vangen voor het open kanaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:40 schreef Intellectueel het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 12:07:42FOX Sports dreigt cafés die geen abonnement hebben en zondag toch de bekerfinale uitzenden met een boete van 5.000 euro. reageer retweet
Dit is altijd al zo geweest, heeft verder vrij weinig met de bekerfinale te maken en snap niet zo dat dit twitteraccount het als nieuws brengtquote:Op zondag 3 mei 2015 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kut FOX wil gewoon geld vangen voor het open kanaal.
Ondanks dat open kanaal zijn er gewoon regels voor hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 13:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat kut FOX wil gewoon geld vangen voor het open kanaal.
Ja, eerst 250 euro vragen, voorgaande jaren. En nu opeens 3.000 euro willen.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ondanks dat open kanaal zijn er gewoon regels voor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |