SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 28-04-2015 11:17:43 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Clubgenoot liep z'n eerste vier 5-kilometers in Londen zonet in 19:01, 18:57, 18:57 en 18:59.... wat een tijden en hoe vlak wil je het hebben?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:26 schreef Ynske het volgende:
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.Er zit een gekke piek in je GPS. 1.12 m/km betekent dat je 72 seconden over een kilometer loopt. Dat is wel erg snel. Zit er een tunneltje in je route waardoor GPS van slag is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:26 schreef Ynske het volgende:
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.Je max pace is een GPS-glitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.Als je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).![]()
Zo vlak zou ik het inderdaad best willen hebben. Dezelfde doorkomsttijden ook trouwensquote:Op zondag 26 april 2015 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Clubgenoot liep z'n eerste vier 5-kilometers in Londen zonet in 19:01, 18:57, 18:57 en 18:59.... wat een tijden en hoe vlak wil je het hebben?![]()
![]()
Wat een gezellig loopje was datIk vloog vanaf het eerste moment en heb (met uitzondering van de laatste km - toen was ik óp) met een big smile 5 km gelopen. Weer sneller! 27:33
![]()
![]()
Vorig jaar liep hij een geweldige negatieve split, als nu weer dan loopt hij 2.39.xx of lager!quote:Op zondag 26 april 2015 12:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zo vlak zou ik het inderdaad best willen hebben. Dezelfde doorkomsttijden ook trouwensJa doei.![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Wat een gezellig loopje was datIk vloog vanaf het eerste moment en heb (met uitzondering van de laatste km - toen was ik óp) met een big smile 5 km gelopen. Weer sneller! 27:33
Ik bedacht me gister tijdens een bier in een Bossche kroeg dat ik bij de Vestingloop over drie weken wel de 5km kan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie tijd!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook wel weer eens kijken hoe snel ik de 5 km kan lopen...![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je max pace is een GPS-glitchAls je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).Hey, ben ik ook eens een superheldquote:Op zondag 26 april 2015 12:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je max pace is een GPS-glitchAls je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).![]()
Thnx voor t uitleggen, gewoon naar het gemiddelde kijken. En idd, ik ben verder gekomen dan de vorige keer.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Lekker snel Q! Jij bent wel lekker wedstrijdjes aan het lopen de afgelopen weken!
Ik moet over 2,5 week weer een 10k lopen. Ik vind het maar retespannend![]()
![]()
Tunneltje iddquote:Op zondag 26 april 2015 12:40 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Er zit een gekke piek in je GPS. 1.12 m/km betekent dat je 72 seconden over een kilometer loopt. Dat is wel erg snel. Zit er een tunneltje in je route waardoor GPS van slag is?![]()
Die zotte zwitsers hier houden van die dingen....Today is life -
Dale Carnegie![]()
Klinkt als een heerlijk loopje.quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Mooi gedaan!
Mijn snelste 5 km was rond de 41 min, een jaar geleden
Ik zet bij de Marikenloop in op 50 min, dan kan t alleen maar meevallen als t sneller is
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dank! En dat zonder mijn haas. Die is als 3e man geëindigd overigens, terwijl hij zich inhield.
De omstandigheden voor een loopje waren trouwens ideaal. Iedereen liep boven verwachting. Veel bekenden! Mijn vroegere haas na 1 km al achter me gehouden en sindsdien alleen maar mensen ingehaald.
Hoe moet dat met die 10 km? Ik loop alleen maar 5 km'tjesDit tempo moet het dan gaan worden...
http://app.endomondo.com/workouts/510622659/6339459
Ik stuiter trouwens door het huis. Man, wat een kick krijg ik hiervan!![]()
![]()
![]()
Welke loop was dit, Quoi?
27:33 is wel heel dicht richting je PR en belangrijker nog: dat van je zus!!!![]()
Tering, kunnen ze in Londen geen fatsoenlijke videoverbinding maken?
Kipsang en Kipchoge lopen Kimetto erafNog 10 minuten te gaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wanneer staat er voor jou een 5 km gepland?quote:Bertusloop.quote:Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Welke loop was dit, Quoi?
27:33 is wel heel dicht richting je PR en belangrijker nog: dat van je zus!!!
Mijn zus liep ook weer eens mee. Na tijden niet te hebben getraind. Liep gewoon 28:50Misschien liep ik daarom ook sneller. Lijkt me erg leuk om binnenkort mijn 5 km PR te vermorzelen. Zit zelfs te twijfelen of ik niet allemaal 5'jes wil gaan lopen. Maarja, ik blijf doelen bijstellen.
![]()
Een negatieve split op de marathon vind ik sowieso al iets om jaloers op te zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep hij een geweldige negatieve split, als nu weer dan loopt hij 2.39.xx of lager!
Goede tijd weer Quoi!![]()
Zijn jullie goedkoper geworden? Of is de Bertusloop 1,50 en de Kerkpolder- en Kwartaalloop 2 euro?quote:Op zondag 26 april 2015 13:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bertusloop.
Mijn zus liep ook weer eens mee. Na tijden niet te hebben getraind. Liep gewoon 28:50Misschien liep ik daarom ook sneller. Lijkt me erg leuk om binnenkort mijn 5 km PR te vermorzelen. Zit zelfs te twijfelen of ik niet allemaal 5'jes wil gaan lopen. Maarja, ik blijf doelen bijstellen.
Wat een akelige zus heb jij. Die heeft gewoon stiekem getraind.![]()
Leden krijgen korting. Goed meegelezenquote:Op zondag 26 april 2015 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zijn jullie goedkoper geworden? Of is de Bertusloop 1,50 en de Kerkpolder- en Kwartaalloop 2 euro?
Wat een akelige zus heb jij. Die heeft gewoon stiekem getraind.
Ze is verschrikkelijk, dat klopt. Ze doet trouwens krachttraining de laatste tijd, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ik heb de afgelopen weken veel moeite gedaan om haar weer aan het lopen te krijgen. En zie hier![]()
![]()
Hoppa Kipchoge slaat ff een gatJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2.04.41Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
5 keer de 4 mijl van Groningen gewonnen en dan nu LondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 13:18:55 ]![]()
Waar bijna nog een minuutje of 20 zal zijn.
Maar zo relaxed genieten en zwaaien, en dan nog zo hard gaan...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat je daar loopt en er dan zo'n klasbak naast je loopt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh kwartiertje dacht ik. Ze loopt in ieder geval ontspannen genoeg om haar hoofd niet zoals in haar hoogtijdagen alle kanten op te laten knikken.
/edit: schema 2:35 als ik het goed begrijp?
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 13:28:07 ]![]()
Kipchoge. Een van de twee uit de kopgroep die goed dronk. Toeval?
Wat heeft Raymaekers gedaan? Boven de 2:14 vrees ik?![]()
15e in 2:14:25quote:Op zondag 26 april 2015 13:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Kipchoge. Een van de twee uit de kopgroep die goed dronk. Toeval?
Wat heeft Raymaekers gedaan? Boven de 2:14 vrees ik?![]()
Aaahw die kids
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jenson Button kennelijk ook binnen las ik in het F1 topic, dik onder de 3 uur
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Crosstraining met mijn zere kuit. Binnen want ik kan nu even niet de deur uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn voorbereidingen voor de koningsnachtrun zijn gestart. Ik ben vanavond naast het oranje shirt en oranje sokken aan mijn oranje teennagels te herkennen.![]()
![]()
Heb Londen net ook even gekeken. Het is toch niet per se de meest spannende sport om op tv te zien...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
ik vind het soms ook saai om te doenquote:Op zondag 26 april 2015 14:52 schreef Cynic het volgende:
Heb Londen net ook even gekeken. Het is toch niet per se de meest spannende sport om op tv te zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, zojuist ook weer een heerlijk rondje afgeraffeld. De marathonpijntjes zijn inmiddels allemaal verdwenen en een beetje tempo lopen ging me ook prima af. Ik hoefde er niet diep voor te gaan![]()
Die HM over 6 weken in Amersfoort wordt een makkie(al zal ik daar niet direct voor een PR gaan...)
http://app.endomondo.com/workouts/510713920/2436456quote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef luckass het volgende:
[..]
ik vind het soms ook saai om te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die SEMTEX he, zeker een legend!quote:![]()
* Jero_nimo wacht in spanning af op haar verslag![]()
GH, lekker dat het alweer zo goed voelt!![]()
![]()
Bata
Wat een geweldig weekendje zo zeg.
Goede sfeer, leuke mensen, en super goed gelopen met ons team. We zijn top 60 geëindigd (van de 350), wat voor een 'bierteam' toch wel een zeer goede prestatie is
Zelf heb ik die team-eer niet zo hoog gehouden, was 293ste op m'n etappe, maar wel erg tevreden.
Heb 5,3 km gelopen in 34.15. PR op de 5 stond op 33.34, dus die is er ook wel aan gegaan. Vraag me alleen wel af of het wel echt 5,3 km was, maar kan in ieder geval de pret niet drukken.
Loopje zelf ging best wel ruk in het opzicht dat ik na een km al door een flinke plas moest lopen waardoor ik de rest van het stuk met doorweekte schoenen moest, en nog 2 km verderop ging m'n veter los.. Dat had ik echt nog nooit meegemaakt, maar zal wel zijn gekomen doordat ze nat waren.
Ik verwachtte rond de 7.30/km gelopen, hoopte op 7.00 en heb zelfs daar nog ruim boven gezeten uiteindelijk. Als het 5,3 km was heb ik rond de 6.40 gelopen, maar daar corresponderen m'n km tijden echt niet mee, dus t zal 100/200m korter zijn geweest denk ik.
Jammer dat ik endomondo te laat heb aangezet, en ook vrij laat weer uit waardoor zowel de tijd als de afstand niet klopt, maargoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar sowieso weer
En nu doortrainen voor de Ekiden. Daar in 30 min. lopen zou leuk zijn, maar ik vrees ietwat onrealistisch. Maar de tijd van vorig jaar verbeteren moet lukken, daar heb ik nu wel vertrouwen in
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 16:00 schreef SiIk het volgende:
Bata
Goede sfeer, leuke mensen, en super goed gelopen met ons team. We zijn top 60 geëindigd (van de 350), wat voor een 'bierteam' toch wel een zeer goede prestatie is
Zelf heb ik die team-eer niet zo hoog gehouden, was 293ste op m'n etappe, maar wel erg tevreden.
Heb 5,3 km gelopen in 34.15. PR op de 5 stond op 33.34, dus die is er ook wel aan gegaan. Vraag me alleen wel af of het wel echt 5,3 km was, maar kan in ieder geval de pret niet drukken.
Loopje zelf ging best wel ruk in het opzicht dat ik na een km al door een flinke plas moest lopen waardoor ik de rest van het stuk met doorweekte schoenen moest, en nog 2 km verderop ging m'n veter los.. Dat had ik echt nog nooit meegemaakt, maar zal wel zijn gekomen doordat ze nat waren.
Ik verwachtte rond de 7.30/km gelopen, hoopte op 7.00 en heb zelfs daar nog ruim boven gezeten uiteindelijk. Als het 5,3 km was heb ik rond de 6.40 gelopen, maar daar corresponderen m'n km tijden echt niet mee, dus t zal 100/200m korter zijn geweest denk ik.
Jammer dat ik endomondo te laat heb aangezet, en ook vrij laat weer uit waardoor zowel de tijd als de afstand niet klopt, maargoed.Mooie uitslag! Lijkt me echt wel een heel tof evenement die Bata! Heb wel eens mee gedaan met de veluweloop, ook een estafette, maar een heel stuk kleiner. Was ook erg gezellig! Jammer dat het een beetje ruk ging, maar toch mooi doorgezet als je zo'n tijd hebt gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar sowieso weer
En nu doortrainen voor de Ekiden. Daar in 30 min. lopen zou leuk zijn, maar ik vrees ietwat onrealistisch. Maar de tijd van vorig jaar verbeteren moet lukken, daar heb ik nu wel vertrouwen inMooie eindsprint ook!
![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 16:00 schreef SiIk het volgende:
Bata
Jammer dat ik endomondo te laat heb aangezet, en ook vrij laat weer uit waardoor zowel de tijd als de afstand niet klopt, maargoed.Leuk verslag, en goed gedaan zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar sowieso weer
En nu doortrainen voor de Ekiden. Daar in 30 min. lopen zou leuk zijn, maar ik vrees ietwat onrealistisch. Maar de tijd van vorig jaar verbeteren moet lukken, daar heb ik nu wel vertrouwen inFear is the path to the Dark Side.![]()
Ynske,
Kan je in de OP bij de Ekiden Rotterdam (4 juli) de volgende mensen toevoegen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9[*] McTwente
[*] ..-_---_-.-
[*] thelaudprince
[*] wyccie
[*] siIk
[*] Serinde
[*] Guppyfriend
[*] TheWhiteCowboy
[*] TMan
Fijn dat Corniel mee doet, en dat ik nu dus een derde team in kan schrijven!
Opgeven voor de Ekiden kan nog altijd, dan gaan we proberen om nog een 4e team in te schrijven. Ook als je nog niet zeker weet of je mee wil doen. De ervaring leert dat we op de dag zelf nog wel wat uitvallers hebben, dus hoe meer mensen op de reservelijst die misschien ook willen lopen, hoe beter.![]()
Bijna goed, toch?quote:Op zondag 26 april 2015 17:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]![]()
Silk
Ik heb goede herinneringen aan de Bata.![]()
als t goed is, staat t erinquote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef pijll het volgende:
Ynske,
Kan je in de OP bij de Ekiden Rotterdam (4 juli) de volgende mensen toevoegen?
[ code verwijderd ]
Fijn dat Corniel mee doet, en dat ik nu dus een derde team in kan schrijven!
Opgeven voor de Ekiden kan nog altijd, dan gaan we proberen om nog een 4e team in te schrijven. Ook als je nog niet zeker weet of je mee wil doen. De ervaring leert dat we op de dag zelf nog wel wat uitvallers hebben, dus hoe meer mensen op de reservelijst die misschien ook willen lopen, hoe beter.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, op die dingetjes na ging het verder eigenlijk heerlijk. Laatste kilometer besloot ik aan te zetten, lange sprint naar de finish. Toen het nog zo'n 300m was begon m'n fietser (best leuk trouwens, zo'n fietser mee) me aan te moedigen om nog een eindsprintje te doen. Toen ging er echt door m'n hoofd 'ja hallo, ik sprint al keihard.', ging op dat moment ook echt niet harder. Maar iets later stond een teamgenoot en die schreeuwde me nog even over de finish heen, en toen vond ik blijkbaar toch nog een voorraadje extra krachten. Bijzonder hoe dat werkt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie uitslag! Lijkt me echt wel een heel tof evenement die Bata! Heb wel eens mee gedaan met de veluweloop, ook een estafette, maar een heel stuk kleiner. Was ook erg gezellig! Jammer dat het een beetje ruk ging, maar toch mooi doorgezet als je zo'n tijd hebt gelopen!Mooie eindsprint ook!
Veluweloop lijkt me ook tof ja, en volgens mij start die hier. Dus misschien ook eens aan mee doen.
Jij ook nog gefeliciteerd trouwens met je nog strakkere PR! Mooi gelopen
De rest ook bedankt. Opdat er nog veel leuke herinneringen mogen volgen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik ga vanavond een wedstrijdje lopen. Gezellig met de mutsen van bootcamp. Geen snelle tijd ofzo, gewoon voor de gezellig. Denk ik. Hoop ik.
mijn streberpersoonlijkheid begint plannetjes te maken dus die moet ik effe killenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat was vorig jaar ook met Corniel. Het ene moment staat ie naast je, het andere moment is ie in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik mis corniel nog...
Of kijk ik scheel?![]()
Hehehehe!quote:Op zondag 26 april 2015 18:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook met Corniel. Het ene moment staat ie naast je, het andere moment is ie in geen velden of wegen meer te bekennen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
.quote:Op zondag 26 april 2015 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik mis corniel nog...
Of kijk ik scheel?
Corniel was al eerder toegevoegd, dus die staat ergens in het midden.
Ik heb tijd gehad om de statistieken van mijn loopje van gisteren te bekijken, en die vallen niet tegen. Het was de laatste lange duurloop voor de M. Vergeleken met de laatste lange duurloop voor mijn vorige M was deze vrijwel even lang (35,5 om 35 km), vrijwel even snel (7:11 om 7:06 min/km), maar wel veel constanter. Vorige keer zakte ik echt in, van een tempo van 6:30 in de eerste kilometers naar richting de 8:00 aan het eind. Dat gebeurde nu niet.
Dit geeft wel vertrouwen![]()
![]()
Heel netjes! En geen gek hoge hartslag, behalve een raar stuk in het eerste stuk. Meetfout of heuvels?quote:Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef pijll het volgende:
[..]
.
Corniel was al eerder toegevoegd, dus die staat ergens in het midden.
Ik heb tijd gehad om de statistieken van mijn loopje van gisteren te bekijken, en die vallen niet tegen. Het was de laatste lange duurloop voor de M. Vergeleken met de laatste lange duurloop voor mijn vorige M was deze vrijwel even lang (35,5 om 35 km), vrijwel even snel (7:11 om 7:06 min/km), maar wel veel constanter. Vorige keer zakte ik echt in, van een tempo van 6:30 in de eerste kilometers naar richting de 8:00 aan het eind. Dat gebeurde nu niet.
Dit geeft wel vertrouwen
Hoe is je knie nu?
Ik hoop echt dat die t houdt, dan kan je volgens mij een mooie M lopen in Leiden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb geen idee waar die hartslag vandaan komt... Later, na 25 km loopt de hartslag wel op, en toen ging het ook zwaarder. Maar dus lang niet zo erg als anderhalf jaar geleden.quote:Op zondag 26 april 2015 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heel netjes! En geen gek hoge hartslag, behalve een raar stuk in het eerste stuk. Meetfout of heuvels?
Hoe is je knie nu?
Ik hoop echt dat die t houdt, dan kan je volgens mij een mooie M lopen in Leiden.
Knie doet weer normaal. Vooral de bloedblaar op mijn teen is nog pijnlijk, maar dat gaat wel over.
Ik ga het nog voorzichtig aan doen. Als ik twijfel, dan gaat mijn volgende wedstrijd (17km de week voor de M) gewoon niet door.![]()
Als je op blote voeten loopt, moet dat te herkennen zijn. En anders probeer ik je ook te herkennen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:51 schreef Oceanonix het volgende:
Mijn voorbereidingen voor de koningsnachtrun zijn gestart. Ik ben vanavond naast het oranje shirt en oranje sokken aan mijn oranje teennagels te herkennen.![]()
Anderhalf uur op een hometrainer is trouwens bah. Morgen voorzichtig een stukje heel rustig hobbelen.![]()
Kak, "fanmail" van het CJIB, die zijn ook best duur per kilometer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb mijn abonnement opgezegd.quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Guard het volgende:
Kak, "fanmail" van het CJIB, die zijn ook best duur per kilometer![]()
Probeer ik ook, maar ze sturen nog wel eens acceptgiro... Volgens mij maakt die administratie er een potje vanquote:Op zondag 26 april 2015 19:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb mijn abonnement opgezegd.
Bedenk ik toch net op tijd dat ik schoenen heb met Koningsnachtrunoranje veters... ik ben er klaar voor!![]()
Ik ga morgen ook op het strand lopen, bezwaar als ik meehobbel ??quote:Op zondag 26 april 2015 10:12 schreef mosselmossel het volgende:
Straks lekker een paar dagen naar Zeeland! Morgen samen met Gogo het stukkie Walcherse strand van de Kustmarathon rennen! Zin in!![]()
Leuk! Je hebt DM.quote:Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook op het strand lopen, bezwaar als ik meehobbel ??Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha, ja, voor dat tarief wil je geen marathon "lopen".quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Guard het volgende:
Kak, "fanmail" van het CJIB, die zijn ook best duur per kilometer![]()
SPOILER: Omdat het vandaag leuk was, een verslagje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 21:00 schreef Guard het volgende:
Het zit wel erg goed met jouw vorm de laatste tijdSPOILER: Omdat het vandaag leuk was, een verslagje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitslag is er trouwens, trek maar 3 seconden van je handgeklokte tijd af. Dik linkerrijtje. Als je een vrouw was dan was je de derde vrouw. De tweede had je in zicht en de eerste liep daar 8 seconden voor. Leuk verslag trouwens![]()
![]()
Semmie....WTF???!!!![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dit.quote:Op zondag 26 april 2015 22:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja ik lees het net. Wat een prestatie, maar eigenlijk verbaast het me niet echtJa doei.![]()
Das heul niet in London....quote:Op zondag 26 april 2015 22:31 schreef thelaudprince het volgende:
Coolste foto van vandaag vanuit Londen![]()
[ afbeelding ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Toen liep ik nog nietquote:Op zondag 26 april 2015 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die is van een paar jaar geleden, genomen door TrexRunner (http://trexrunner.com/ )![]()
Coole foto![]()
![]()
Ook niet de eerste keer dat ie zogenaamd in London in genomen:twitter:IsTwitWrong twitterde op zondag 21-04-2013 om 14:05:57That "50, Fat, Diabetic, Ahead of You" pic isn't from the London Marathon: http://t.co/l32jkHWwYq http://t.co/gyn689MoPi reageer retweet
quote:Op zondag 26 april 2015 21:00 schreef Guard het volgende:
Mooi verslag, klinkt als een leuke loop daar. Bij gebrek aan talent/topconditie wil ik ook nog wel eens kijken hoe hoog ik was geëindigd "als ik vrouw was geweest" Dan doe ik in ieder geval (bijna) mee om de prijzen...SPOILER: Omdat het vandaag leuk was, een verslagje.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua terrein wel een goede voorbereiding op de Via Belgica lijkt me.![]()
Sorry, toen ik jouw post had gelezen en je PR had opgezocht (ja, ik ben echt heel triestquote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
) moest ik mijn wedstrijdje toch min of meer voluit lopen.
Wel nog rustig genoeg om op de houding te kunnen letten (moet van chirunningjuf), behalve de laatste paar100 m.
Anyway, 27.14.
Noch een officieel, nog een officieus PR, en geen enkele km onder de 5 min, maar: pijnloos en aardig richting het oude niveau.
Quoi, thanks voor deze stimulans
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Okay, zwabber zal een klein vreugdedansje doen: ik richt me de rest van 2015 volledig op het hardlopen, en in het bijzonder op het zetten van een scherpe tijd op de marathon.
Ik zal dit jaar alleen woon-werkverkeer fietsen (ambitie ca 3 x 50 km per week), en 5 tijdritjes rijden (inclusief de Monstertijdrit, dan wel, maar op het gemakje).
Ik weet niet precies hoe mijn trainingsweken er uit gaan zien, ik moet nog bezien wat mijn belastbaarheid is, vorig jaar kon ik (ik fietste toen echt heel weinig) ca 230 km per maand aan. Ik probeer naast het fietsen minstens 200 km te doen nu, we zien wel of dat niet te gek is.
Ik heb een aantal wedstrijden in gedachte die ik zeker wil gaan lopen en graag op de OP zie:http://www.corniel.nl/download/planning_2015.xlsx
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11[b]Zondag 7 juni - [url=www.marathonamersfoort.nl]Marathon van Amersfoort[/url][/b]
[*]Corniel HM
[b]Zaterdag 29 augustus - [url=www.monnikentocht.nl]Monnikentocht[/url][/b]
[*]Corniel 50,2km
[b]Zondag 11 november - [url=www.delftseschaaksite.nl/toernooi/chessrun]Chess Run[/url][/b]
[*]Corniel
[b]Zaterdag 24 oktober - [url=www.avantri.nl/wedstrijden/wedstrijden-avantri/dijkloop]Avantri Dijkloop[/url][/b]
[*]Corniel HM
Wat opvalt: er staat GEEN M op, en wel een 50,2 km. Laat ik beginnen te stellen dat ik die 50,2 km ga lopen als training (een tijd onder de 5 uur zou leuk zijn), maar zeker niet met wedstrijd-ambities.
Het punt is eigenlijk: ik weet niet welke M. Spijkenisse is (imho) mooi, maar het risco op koud/guur/winderig, en als ik idd de Dijkloop wil doen (wat ik graag wil) vallen alle M's in Nederland verder in het najaar af.
Ik heb zitten kijken naar Valencia en Porto (beide in november) of Lisabon in december. Heeft iemand een goed idee? HELP!
O ja, een vriend van mij heeft hardgelopen, en daar overgeschreven: Hitlandrun. Ga dat lezen.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 23:35 schreef Corniel het volgende:
Okay, zwabber zal een klein vreugdedansje doen: ik richt me de rest van 2015 volledig op het hardlopen, en in het bijzonder op het zetten van een scherpe tijd op de marathon.
Ik zal dit jaar alleen woon-werkverkeer fietsen (ambitie ca 3 x 50 km per week), en 5 tijdritjes rijden (inclusief de Monstertijdrit, dan wel, maar op het gemakje).
Ik weet niet precies hoe mijn trainingsweken er uit gaan zien, ik moet nog bezien wat mijn belastbaarheid is, vorig jaar kon ik (ik fietste toen echt heel weinig) ca 230 km per maand aan. Ik probeer naast het fietsen minstens 200 km te doen nu, we zien wel of dat niet te gek is.
Ik heb een aantal wedstrijden in gedachte die ik zeker wil gaan lopen en graag op de OP zie:
[ code verwijderd ]
http://www.corniel.nl/download/planning_2015.xlsx
Wat opvalt: er staat GEEN M op, en wel een 50,2 km. Laat ik beginnen te stellen dat ik die 50,2 km ga lopen als training (een tijd onder de 5 uur zou leuk zijn), maar zeker niet met wedstrijd-ambities.
Het punt is eigenlijk: ik weet niet welke M. Spijkenisse is (imho) mooi, maar het risco op koud/guur/winderig, en als ik idd de Dijkloop wil doen (wat ik graag wil) vallen alle M's in Nederland verder in het najaar af.
Ik heb zitten kijken naar Valencia en Porto (beide in november) of Lisabon in december. Heeft iemand een goed idee? HELP!
O ja, een vriend van mij heeft hardgelopen, en daar overgeschreven: Hitlandrun. Ga dat lezen.
Laat het allemaal gewoon gebeuren en ga een M lopen wanneer het goed voelt en het vertrouwen er is. Ik vind dit een prima lijst voor nu.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vanavond de Koningsnachtrun in Amersfoort gelopen. Beetje in het midden gestart. Het was geen wedstrijd maar helemaal vooraan starten is met mijn tempo irritant voor anderen. En helemaal achteraan starten is nou ook niet nodig.
Rustig aan gestart. In de tweede en laatste ronde kon ik toch echt wat meer gas geven. Het lopen op de straat viel me niets tegen. Uiteindelijk met een gemiddelde snelheid van 9,4 km/uur de run uitgelopen.
De run bleek uiteindelijk niet 5 km maar 4,2 km te zijn.
De druk om me heen en me niet laten opfokken viel me niets tegen. En kijken hoe met de druk van zo'n groep omga was nou net de bedoeling van deze loop voor mij. Test geslaagd!![]()
Woensdag met de blauwe palen loop kijken hoe het met mijn eerste wedstrijd gaat.![]()
Zeer goed geslaagde test dusquote:Op maandag 27 april 2015 00:20 schreef Oceanonix het volgende:
Vanavond de Koningsnachtrun in Amersfoort gelopen. Beetje in het midden gestart. Het was geen wedstrijd maar helemaal vooraan starten is met mijn tempo irritant voor anderen. En helemaal achteraan starten is nou ook niet nodig.
Rustig aan gestart. In de tweede en laatste ronde kon ik toch echt wat meer gas geven. Het lopen op de straat viel me niets tegen. Uiteindelijk met een gemiddelde snelheid van 9,4 km/uur de run uitgelopen.
De druk om me heen en me niet laten opfokken viel me niets tegen. En kijken hoe met de druk van zo'n groep omga was nou net de bedoeling van deze loop voor mij. Test geslaagd!![]()
Woensdag met de blauwe palen loop kijken hoe het met mijn eerste wedstrijd gaat.very nice!
Vandaag de eerste echte test voor mijn Hokas.
30km op een niet technische maar wel gladde en modderige trail.
Ze hebben de test prima doorstaan! Heerlijke schoenen met goede drainage en een fantastische grip'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komt semtex haar prestatie ook nog even hier melden? Ik ben erg benieuwd wat voor monsterlijke tijd ze nu weer heeft neergezetOf heb ik er overheen gelezen?
![]()
Lekker RD. Ik ga zo voor het eerst een rondje lopen sinds de marathon. Op keuveltempo, samen met Gogo en thelaudprince.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
voel me op dit moment sterk qua lopen en een deel daarvan wijd ik aan krachttraining; dit geeft me ook de motivatie om er mee door te gaanquote:Op maandag 27 april 2015 08:04 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker RD. Ik ga zo voor het eerst een rondje lopen sinds de marathon. Op keuveltempo, samen met Gogo en thelaudprince.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ok, ff een momentje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jaaaaaa! Semverslag willen we! Al weet ik de eindtijd al, ben wel benieuwd naar je ervaring
Duurt lang! Zo snel met hardlopen, maar dan toch zo lui met ons op de hoogte stellen, het is dat ik FB hebquote:![]()
![]()
Het was weer gezellig. Had jij een shawl om voor de start? Dan heb ik je waarschijnlijk gezien.quote:Op maandag 27 april 2015 00:20 schreef Oceanonix het volgende:
Woensdag met de blauwe palen loop kijken hoe het met mijn eerste wedstrijd gaat.
Mooi dat de test geslaagd is. Tot woensdag!![]()
nee ik had een shirt (katoen) aan en was vooral te herkennen aan mijn knalrode lipstick.quote:Op maandag 27 april 2015 09:53 schreef McTwente het volgende:
[..]
Het was weer gezellig. Had jij een shawl om voor de start? Dan heb ik je waarschijnlijk gezien.
Mooi dat de test geslaagd is. Tot woensdag!
(en een zwarte jas tot vlak voor start (had het heel erg koud).![]()
Komt-ie dan he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik deed zwaar aan procrastination, sorryquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Corniel, doe gewoon wat je zelf leuk vindt. Of dat nou wielrennen, hardlopen of pimpampetten is. Voor je marathonkeuze: zoek even naar de klimatologie van de wind en stem daar je keuze op af. Meijendelloop geen optie? Mooie tijd van die Lutek. Moet hij vaker doen, hardlopen.
Murmeli: ik zei het je al privé, denk dat je een groot risico genomen hebt door een wedstrijd te lopen zo kort na een langdurige blessure.![]()
Maar ik kreeg er wel een bazenverslag voor terug! Erg goed gedaanquote:Op maandag 27 april 2015 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik deed zwaar aan procrastination, sorryen je loopprestatie was ook best ok
![]()
![]()
Ik denk dat dat wel meevalt. Een klein risico misschien, maar zonder risico's leef je niet. En ik weet nu dat stoppen zodra ik iets voel goed werkt.quote:Op maandag 27 april 2015 10:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Corniel, doe gewoon wat je zelf leuk vindt. Of dat nou wielrennen, hardlopen of pimpampetten is. Voor je marathonkeuze: zoek even naar de klimatologie van de wind en stem daar je keuze op af. Meijendelloop geen optie? Mooie tijd van die Lutek. Moet hij vaker doen, hardlopen.
Murmeli: ik zei het je al privé, denk dat je een groot risico genomen hebt door een wedstrijd te lopen zo kort na een langdurige blessure.
Training morgen uiteraard niet voluit, dat zou wel stom zijn nl.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
zoals we hier zouden zeggen..... "not too bad, not too bad at all"quote:Op maandag 27 april 2015 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
en je loopprestatie was ook best ok'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sem, wat een geweldige tijd!! Wat heb je goed gelopenTussentijden onderin de 5 min, ongelofelijk. Die gazet, wilde je daar niet nog een dagje voor blijven? Lijkt me ook mooi om te hebben
![]()
![]()
Ik lijd gewoon aan mezelf onderschatten, elke keer weerquote:Op maandag 27 april 2015 10:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Semtex
Hoe drukker jij je maakt, hoe beter je loopt.
quote:Op maandag 27 april 2015 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
Komt-ie dan he..Super dat het zo fijn ging, heerlijk dat je het tot het eind hebt kunnen volhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heb je autopause aanstaan dan dat er een tunnelglitch in zit? Dat moet je natuurlijk nooit doen tijdens een wedstrijd. En komt de uitslag helemaal niet op internet? Dat zou heel vreemd wezen.
Maar in ieder geval, TOPPER!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben al terug in Eindhovenquote:Op maandag 27 april 2015 10:12 schreef Quoi het volgende:
Sem, wat een geweldige tijd!! Wat heb je goed gelopenTussentijden onderin de 5 min, ongelofelijk. Die gazet, wilde je daar niet nog een dagje voor blijven? Lijkt me ook mooi om te hebben
Volgens mij is er vandaag ook geen kiosk open die hem heeft...
Ik vrees het ergste. Er staat 'de uitslag staat exclusief in de Gazet van Antwerpen'...quote:Op maandag 27 april 2015 10:14 schreef Jero_nimo het volgende:
En komt de uitslag helemaal niet op internet? Dat zou heel vreemd wezen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
vandaag wel ja. Morgen gewoon ook op de site.quote:Op maandag 27 april 2015 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Er staat 'de uitslag staat exclusief in de Gazet van Antwerpen'...![]()
Ik kan eens voor je informeren, een van mijn collega's woont in Antwerpen, misschien dat hij er aan kan komen.quote:Op maandag 27 april 2015 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Er staat 'de uitslag staat exclusief in de Gazet van Antwerpen'...Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 10:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
vandaag wel ja. Morgen gewoon ook op de site.
Maar je heb op de start je horloge ingedrukt. En bij de finish toch ook? Dan heb je gewoon je netto tijd. Scheelt hooguit 2 seconden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Denk niet dat dat nodig is, als ik jero's post hierboven zie. Bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 27 april 2015 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik kan eens voor je informeren, een van mijn collega's woont in Antwerpen, misschien dat hij er aan kan komen.
Mijn Garmin heeft 42,65km gelogdquote:Op maandag 27 april 2015 10:19 schreef mosselmossel het volgende:
Maar je heb op de start je horloge ingedrukt. En bij de finish toch ook? Dan heb je gewoon je netto tijd. Scheelt hooguit 2 seconden.Die ziet 3:49:31 als mijn tijd.
Dan is dat toch ook je tijd? Hoe dan ook: sub 3.50. Ik vind het echt bizar knap!quote:Op maandag 27 april 2015 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn Garmin heeft 42,65km gelogdDie ziet 3:49:31 als mijn tijd.
Ben je nu na jero en rd de snelste hier op de M?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Held! Dik onder de 4 uur! Topper.quote:Op maandag 27 april 2015 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Uhm B niet vergeten he?quote:Op maandag 27 april 2015 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook je tijd? Hoe dan ook: sub 3.50. Ik vind het echt bizar knap!
Ben je nu na jero en rd de snelste hier op de M?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zie de PR lijst in de OPquote:Op maandag 27 april 2015 10:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan is dat toch ook je tijd? Hoe dan ook: sub 3.50. Ik vind het echt bizar knap!
Ben je nu na jero en rd de snelste hier op de M?
Oh ja, weer half gelezen (vaak last van), uitslagen vanaf morgen op http://dvvantwerpmarathon.be/
Ja. Maar de tijd is niet vertekend door glitches. Die is op de streep gaan lopen en bij de finish gestopt. Dus je mag er vanuit gaan dat dat je marathontijd is.quote:Op maandag 27 april 2015 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ben vanochtend maar even gaan "uitlopen" na gisteren.
Horloge wel om, maar geen moment op gekeken.
Nu nog even goed nadenken of ik woensdag nog een rondje ga lopen, of een mini taper voor komende zondag inlas...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik was al aan het googlen voor je, maar dat deed Jero ookquote:Op maandag 27 april 2015 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste. Er staat 'de uitslag staat exclusief in de Gazet van Antwerpen'...Maar het zal vast rond jouw getimede tijd liggen. Mooi hoor
![]()
![]()
Dankquote:Op maandag 27 april 2015 10:25 schreef GotC het volgende:
SEMTEX!Topwijf! Goed gedaan joh, heerlijk om te lezen
![]()
. De rest ook!
Daar staan er maar een paar in. Hoe dan ook ben je een van de toppers van de veelpostersquote:
Ok, nu houd ik op met tenen kussen enzo, anders word je nog bang van me.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Trust me, dit is wat *ik* wil.quote:Op maandag 27 april 2015 10:02 schreef Zwabberhark het volgende:
Corniel, doe gewoon wat je zelf leuk vind (..)Al zitten kijken. Porto is wellicht wat winderig, en Valencia kan nog 18 graden worden. Ze beginnen wel beide om 9 uur 's ochtends.quote:Voor je marathonkeuze: zoek even naar de klimatologie van de wind en stem daar je keuze op af.Dat is voor na afloop dan denk ik dat je bedoelt?!quote:Meijendelloop geen optie?Na eigen zeggen liep hij als 17 jarige (en net rokend) eens een 17 laag op de vijf. Ik denk dat deze gozer met enorm belachelijk goede longen geboren is, dat ze zelfs na meer dan 25 jaar roken nog steeds functioneren (life is a bitch). Toch zie ik hem dit niet meer dan eenmalig doen eigenlijk.quote:Mooie tijd van die Lutek. Moet hij vaker doen, hardlopen.
@SEMTEX: Ik zag je foto's en dacht - zoals mijn Vlaamse collega dat zou zeggen: Alé, die heeft daar alleen maar een bietje mooi zitten wezen. Maar daar hoort dan weer niet zo'n mooie tijd bij.
Over dat onderschatten, ik zou bijna zeggen: gebruik dat rekenmodel dat www.corniel.nl/runs staat, en kijk hoe snel je de M zou kunnen doen op basis van je snelste pr, en ga daar voor.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb trouwens gelogen, mijn tijd was 27.15, zag ik op garmin connect.
Nog steeds tevreden over. Veel te negatieve split voor een 5 km, maar dat komt ook omdat ik niet te diep wilde gaan.
Was wel een leuk rondje, park door, lampjes langs de kant. En gesponsord door AH dus lekkere tas met fruit en andere snaai mee en flesje water bij de finish![]()
En weer een roparunteam gesteund, nooit verkeerd!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, de dag na mijn langste afstand sinds 14 december voel ik me goed![]()
Behalve dan dat ik straks mijn eerste 2-urige hoorcollege moet geven, maargoed..
Ja doei.![]()
Leuk! Ben benieuwd waar je uitkomtquote:Op maandag 27 april 2015 10:31 schreef Corniel het volgende:
[..]
Trust me, dit is wat *ik* wil.
[..]
Al zitten kijken. Porto is wellicht wat winderig, en Valencia kan nog 18 graden worden. Ze beginnen wel beide om 9 uur 's ochtends.
[..]
Dat is voor na afloop dan denk ik dat je bedoelt?!
[..]
Na eigen zeggen liep hij als 17 jarige (en net rokend) eens een 17 laag op de vijf. Ik denk dat deze gozer met enorm belachelijk goede longen geboren is, dat ze zelfs na meer dan 25 jaar roken nog steeds functioneren (life is a bitch). Toch zie ik hem dit niet meer dan eenmalig doen eigenlijk.
@SEMTEX: Ik zag je foto's en dacht - zoals mijn Vlaamse collega dat zou zeggen: Alé, die heeft daar alleen maar een bietje mooi zitten wezen. Maar daar hoort dan weer niet zo'n mooie tijd bij.
Over dat onderschatten, ik zou bijna zeggen: gebruik dat rekenmodel dat www.corniel.nl/runs staat, en kijk hoe snel je de M zou kunnen doen op basis van je snelste pr, en ga daar voor.
Maar jouw model werkt alleen als je PR op een afstand het maximale is wat eruit te halen is, toch?
Ik denk bijv dat mijn 5 - 10 en 15 km nog wat sneller kunnen, dus dat mijn geschatte snelste tijd van 2.01 oid op de HM ook nog beter kan.
Maar voorlopig eerst nog terug op t oude niveau hoor. Nu maar aan mijn 40+ PRs werken
Succes met college geven Mo!quote:Op maandag 27 april 2015 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, de dag na mijn langste afstand sinds 14 december voel ik me goed![]()
Behalve dan dat ik straks mijn eerste 2-urige hoorcollege moet geven, maargoed..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank! Vanavond denk ik nog een klein eindje uithobbelen, dan rust, dan woensdag 5Mijl, en dan dit weekend 1 of 2 10K, afhankelijk van hoe ik me voel/het weer/alles
Ja doei.![]()
Zo. Ik heb ook ingeschreven voor de Vestingloop. 5km dit keer. Da's voor het eerst dat Gogo bij een evenement een langere afstand gaat doen dan ik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vestingloop moet ik ook nog steeds 's doen. Net als de Kasteelloop Diepenheim, (Halve) Marathon Hoorn, Van Goghloop... Misschien volgend jaar.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuk Mossel! Al gelopen vandaag?
Niet schrikken: twee loopjes voor de OP:
1
2
3[b]Zaterdag 11 juli 2015 - [url= http://www.oosterhoutsetrail.nl/
]Oosterhoutse Trail (Oosterhout)[/url][/b]
[*] Quoi – 7 km
1
2
3[b]Zondag 11 oktober 2015 - [url=https://www.hogeveluwe.nl/nl/agenda/hoge-veluwe-loop?date=2015-10-11
]Hoge Veluwe Loop (Hoge Veluwe)[/url][/b]
[*] Quoi – 10 km
Ynske, mogen ze erin?
Beiden zijn reden voor een aansluitend weekendje weg![]()
![]()
Trail!!!!quote:Op maandag 27 april 2015 10:58 schreef Quoi het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ynske, mogen ze erin?
Beiden zijn reden voor een aansluitend weekendje wegSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Thanksquote:Op maandag 27 april 2015 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Semtex wat een topper ben je als je na 35k op dat tempo nog kan versnellen! Petje af
Ook een topper, de clubgenoot die 5 dagen geleden overreden was door 'n auto en z'n hele schouder beurs en blauw had (er zaten al platen en schroeven in van zijn vroegere motorcross carriere) heeft een geweldig PB gelopen gisteren in London. 2.43.39.En vlak, VLAK! Wat een held
Ja doei.![]()
WTF!!!! Dat is knap!quote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een topper, de clubgenoot die 5 dagen geleden overreden was door 'n auto en z'n hele schouder beurs en blauw had (er zaten al platen en schroeven in van zijn vroegere motorcross carriere) heeft een geweldig PB gelopen gisteren in London. 2.43.39.En vlak, VLAK! Wat een held
quote:Op maandag 27 april 2015 10:58 schreef Quoi het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ynske, mogen ze erin?
Beiden zijn reden voor een aansluitend weekendje wegstaan erin
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Oosterhoutse Trail wordt voor mij een soort tweede kerstdag, maar dan x2. Ofwel: Kerstcross, the extended version. En die doe ik ook al 3 jaar. Zal dus wel goedkomenIk las overreden en vlakquote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Maar idd, mooie tijd.
Zet 'm op met je hoorcollege![]()
![]()
Net lekker 7,5 km uitgelopen. Lekker zonnetje, frisse wind. Prima. Heerlijk om te trainen. 't Wordt tijd dat ik weer een georganiseerd loopje ga prikken om aan mee te doen.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik zag gisteren nog Vibram five vingers met kaartje er nog aan op de vrijmarkt.. 25 euro! Nog even getwijfeld maar ik zie mezelf daar toch niet op lopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
omdat ik ze misschien niet gezien hebquote:Op maandag 27 april 2015 11:24 schreef Corniel het volgende:
En waarom worden mijn loopjes niet in de OP gezet?!
anders me even quoten?Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
tering...
Semtex wat een geweldige prestatie! Ik denk dat ik jouw wonderontbijt ook maar eens ga proberen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh cool!quote:Op maandag 27 april 2015 11:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zag gisteren nog Vibram five vingers met kaartje er nog aan op de vrijmarkt.. 25 euro! Nog even getwijfeld maar ik zie mezelf daar toch niet op lopenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
* Ynske heeft speciaal voor Corniel het hele topic nagelopen voor zijn OP aanmelding...Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik dacht nog heeeeel even.. zal ik ze meenemen voor een wellicht geinteresseerde forumer? Maar vond het toch te groot risico. Ik heb daar ook 0 verstand van dus geen idee wat voor type het was of zo.quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
niets bijzonders, dat deden de heren bij de London marathon gister ookquote:Op maandag 27 april 2015 11:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Semtex wat een topper ben je als je na 35k op dat tempo nog kan versnellen! Petje af
Ja, groot gelijk. Uberhaupt lief dat je aan ons gedacht hebtquote:Op maandag 27 april 2015 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik dacht nog heeeeel even.. zal ik ze meenemen voor een wellicht geinteresseerde forumer? Maar vond het toch te groot risico. Ik heb daar ook 0 verstand van dus geen idee wat voor type het was of zo.
Komt-ie dan he..Badass!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Komt-ie dan he..Hulde, wat een goed gelopen race en wat een toptijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nice, nog hoop voor volgende week, of is dat te snel?quote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooi!quote:
De 37 zal nog te veel van het goed zijn denk ik. Maar ik moet nog even overleggen met de trainsterquote:Op maandag 27 april 2015 12:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Nice, nog hoop voor volgende week, of is dat te snel?F means you're fucked![]()
Ja, en zo'n trail is toch maar een veredelde wandeltochtquote:Op maandag 27 april 2015 12:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Mooi!
Maar als je een uur kan lopen, dan moet 37 km toch ook lukken
F means you're fucked![]()
Net een zetje van Zwabber en Quoi gehad:
1
2[b]Zondag 15 november - [url=http://www.valenciaciudaddelrunning.com/en/marathon]Valencia Marathon[/url][/b]
[*]Corniel Marathon
De kogel is door de kerk!Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 12:24 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
De kogel is door de kerk!![]()
Jaaaaaaaaaaaaa. Heel leukquote:Op maandag 27 april 2015 12:24 schreef Corniel het volgende:
[ code verwijderd ]
De kogel is door de kerk!![]()
![]()
Komt-ie dan he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ff een eindsprint inzetten de laatste 7km
![]()
![]()
Op de 9km ofzoquote:Op maandag 27 april 2015 12:33 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Puik, dat wordt dus knallen in Limburg zondag
F means you're fucked![]()
Ja dat kan niet he? Alles is vol, je loopt maar "gewoon" die 37quote:
Ok!quote:Op maandag 27 april 2015 12:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he? Alles is vol, je loopt maar "gewoon" die 37F means you're fucked![]()
Hehehequote:![]()
Zonder gekheid, zou leuk zijn als je erbij bent, maar niets forceren, staan belangrijkere dingen op de agendaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt. Maar de dag zelf is ook een samenkomdag voor alle Eigerdeelnemers via MST. Het startbewijs voor de KvS zat in de Eiger-package en we krijgen daar ook ons Eiger-shirt enzoquote:Op maandag 27 april 2015 12:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Zonder gekheid, zou leuk zijn als je erbij bent, maar niets forceren, staan belangrijkere dingen op de agendaF means you're fucked![]()
Lekker YUR! Hopelijk komt het gauw op z'n pootjes weer.
Wij hebben met samen met thelaudprince het parkoers van de Kustmarathon in de Manteling tussen Oostkapelle en Domburg verkend. Lag er mooi bij. 11km op de teller. Benen voelden na twee weken niet lopen weer prima.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Komt-ie dan he..Wat een topprestatie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een onwijs leuk en inspirerend verslag. Dit trekt me over de streep om ook een goede M te lopen (en vooral serieus te trainen).quote:Op maandag 27 april 2015 09:57 schreef SEMTEX het volgende:
Komt-ie dan he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscus op 27-04-2015 13:34:32 (android en fok geneuzel) ]![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 12:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he? Alles is vol, je loopt maar "gewoon" die 37
Ik twijfel nog steeds of ik meega met mini.
Net lekker gelopen. 4x4min en 2x5min. Veel tegenwind en knalheet in de zon, maar wel redelijk tempo kunnen vasthouden.![]()
Ik heb trouwens gisteren weer een stad aan mijn GPS data toegevoegd.. ik was een weekendje weg in HaarlemLeuk doel om de hele kaart van Nederland te bedekken!
Dat vind ik tof om te horenquote:Op maandag 27 april 2015 13:32 schreef Ciscus het volgende:
Wat een onwijs leuk en inspirerend verslag. Dit trekt me over de streep om ook een goede M te lopen (en vooral serieus te trainen).
[..]Ik geloof ook dat iedereen het kan, als-ie maar wil
Lekker gelopen vanochtend! Als ik nog 12 km loop deze maand tik ik voor het eerst de 100 aan. Misschien gaat dat nog wel lukken, als ik woensdag een extra rondje kan doen.
@Quoi: die Oosterhoutse trail klinkt leuk! Er zijn weinig trails van zo'n korte afstand, misschien loop ik 'm ook wel.
@Semtex: wat een baas ben jij! Zoveel respect!!!Heb een clubgenoot die nog in Antwerpen is gevraagd of ze een fotootje kan maken van je tijd in de Gazet, als dat lukt hoor je het!
![]()
zou wel leuk zijn natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2015 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik meega met mini.
Net lekker gelopen. 4x4min en 2x5min. Veel tegenwind en knalheet in de zon, maar wel redelijk tempo kunnen vasthouden.![]()
En weer goed bezig
Lief!quote:Op maandag 27 april 2015 13:50 schreef Gogo83 het volgende:
@Semtex: wat een baas ben jij! Zoveel respect!!!Heb een clubgenoot die nog in Antwerpen is gevraagd of ze een fotootje kan maken van je tijd in de Gazet, als dat lukt hoor je het!
![]()
Mag ik erbij bij de Oosterhoutse trail? 7 km(staat overigens ergens in juni in de WLWEW maar is 11 juli
![]()
![]()
Goed gelopen, Semtex!Dat is nog lastig, want Nederland is best groot. Ik zit nu op 26 van de 51 gemeenten in Zuid-Holland.quote:Op maandag 27 april 2015 13:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens gisteren weer een stad aan mijn GPS data toegevoegd.. ik was een weekendje weg in HaarlemLeuk doel om de hele kaart van Nederland te bedekken!
Ik heb er een doel bij voor volgend jaar.![]()
Ik ben trouwens begonnen in Het Duurloopmisverstand! Had hem de volgende dag al binnen terwijl ik hem eind vd middag besteld had, die Klaas Lok is zeker een man van de precisie. Ik ga het toch maar eens lezen, om te begrijpen waarom mijn schema ineens elke week bijna hetzelfde is(ohnee, volgende week mogen de 200tjes en 400tjes 1 seconde harder!)
Quoi en Hats en iedereen die verder nog mee wil lopen in Meijendel:
Zullen we zaterdagochtend om een uur of 11 afspreken op parkeerplaats Kievietsduin? Dat is de parkeerplaats aan het begin van de duinen, bij de rotonde. Dus niet doorrijden naar de pannenkoekenboerderij.
Ik heb een rondje uitgezet van zo'n tien km, en de geplande snelheid is "rustig aan".![]()
Dat vind ik nou echt heel tof!quote:Op maandag 27 april 2015 14:23 schreef GotC het volgende:
Mag ik erbij bij de Oosterhoutse trail? 7 km(staat overigens ergens in juni in de WLWEW maar is 11 juli
![]()
Ook leuk als je meeloopt Gogo
@pijll: deal!![]()
Ik drink gewoon een fles witte wijn in de zon terwijl een dj fijne liedjes draait. Lopen komt morgen weer![]()
![]()
Ja gezellig!quote:Op maandag 27 april 2015 15:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt heel tof!![]()
Ook leuk als je meeloopt Gogo
@pijll: deal!![]()
![]()
Zo, m'n eerste loopje na de halve marathon zit er weer op. Het is een klein loopje op heel rustig tempo geworden. Na de activiteiten van afgelopen weekend ging het niet echt soepel.![]()
Vandaag een kleine 10 km getraind. Ging prima, grotendeels samen gelopen en ik ging af en toe een stukje vooruit om vervolgens weer terug te lopen. Ik ben erg benieuwd hoe het woensdag gaat.![]()
Gaat iemand deze nog doen? Mij komt-ie nét iets te snel. Eerst de MvBelgica afwachten: http://halvemarathonroosendaal.nl/ ( Zondag 28 juni 2015 )Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
28 juni is Bemels Beste, lekker hobbelen over de Bemelerberg, voor een appel en een ei
Vandaag 30 km gefietst en tussendoor nog 11 km gelopen met Mossel en Gogo, sportieve koningsdag dus![]()
@ Semtex : Ja, ik doe daar de HM
Nog gefeliciteerd met je goede prestatie gisteren !![]()
Stomme kniequote:Op maandag 27 april 2015 19:38 schreef YUR het volgende:
Te vroeg gejuicht. Stomme knie reageert nog ff na..
Kuit hier is ook stom. Vanmiddag een uurtje voorzichtig gejogwandeld in het bos en het is allemaal nog wel gevoelig.![]()
Hier die enkel. Maar da's niet gek.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mossel waarschijnlijk de HM, ik de 5 of 10.quote:Op maandag 27 april 2015 18:53 schreef SEMTEX het volgende:
Gaat iemand deze nog doen? Mij komt-ie nét iets te snel. Eerst de MvBelgica afwachten: http://halvemarathonroosendaal.nl/ ( Zondag 28 juni 2015 )![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 27 april 2015 20:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mossel waarschijnlijk de HM, ik de 5 of 10.
Hier eerste weekend van juni!quote:Op maandag 27 april 2015 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hier is 't niet echt een feestdag!
God save the Queen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Paar uurtjes over de vrijmarkt slenteren, pfff daar word ik flauw van zeg, niet aan mij besteed. Gelukkig kon ik er vanmiddag even tussenuit piepen voor een fijn trailrondje. Heerlijk loopweer en flink wat hoogtemeters kunnen maken. Goeie voorbereiding voor de KVS.
http://app.endomondo.com/workouts/511640873/11291298
[ Bericht 2% gewijzigd door Tarahumara op 27-04-2015 21:15:44 ]![]()
Hier een pittige 5x 1000p600 op 4:55 min/km achter de rug.
Heb extra opgelet kleine passen te blijven maken, dat beviel goed.![]()
Train je volgens de souplessemethode?quote:Op maandag 27 april 2015 21:22 schreef RunnerAdd het volgende:
Hier een pittige 5x 1000p600 op 4:55 min/km achter de rug.
Heb extra opgelet kleine passen te blijven maken, dat beviel goed.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Heb je wel het gevoel dat het minder erg wordt?quote:Op maandag 27 april 2015 19:38 schreef YUR het volgende:
Te vroeg gejuicht. Stomme knie reageert nog ff na..![]()
Dat had ik wel, maar dat heb ik nu niet meerquote:Op maandag 27 april 2015 21:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Heb je wel het gevoel dat het minder erg wordt?F means you're fucked![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 21:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat had ik wel, maar dat heb ik nu niet meer![]()
![]()
Af en toequote:Op maandag 27 april 2015 21:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Train je volgens de souplessemethode?
Vind vooral 10x 400p400 een fijne training, maar doe ook wel de 'traditionele' duurloop.![]()
Oh mijn god, SEMTEX. Duizelingwekkend! Wonderwoman.
Nu heb ik nog meer zin om ooit nog een tweede te lopen.
Trouwens ... je startnummer hangt scheef.![]()
![]()
Het verbaast me dat jij pas de eerste bent die daarover begint... Het was ook het eerste dat mij opvielquote:Op maandag 27 april 2015 23:52 schreef wyccie het volgende:
Trouwens ... je startnummer hangt scheef.![]()
![]()
Ik dacht: dat moet ze bewust hebben gedaan. Dat kán niet zo slecht opgespeld zitten. Bijgeloof? Misschien moet ik het ook eens proberen.![]()
Ik zag het ook maar /carequote:Op dinsdag 28 april 2015 00:24 schreef pijll het volgende:
[..]
Het verbaast me dat jij pas de eerste bent die daarover begint... Het was ook het eerste dat mij opvielSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt, altijd klooien met die bibbitsquote:Op maandag 27 april 2015 23:52 schreef wyccie het volgende:
Trouwens ... je startnummer hangt scheef.en thanks allen
Lees net dat de officiële tijd 3:49:27 is
quote:Op dinsdag 28 april 2015 05:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, altijd klooien met die bibbitsen thanks allen
Supertijd
![]()
![]()
Supertijdquote:Op dinsdag 28 april 2015 05:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
![]()
En herkenbaar ja, startnummer beetje recht krijgen is altijd een gedoe met bibits.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 05:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Erg netjes hoor!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nette tijd zeg! Hier zit het rondje van vandaag er alweer op. Nog steeds het gevoel dat als ik iets versnel die marathon weer opspeelt. Inmiddels toch ruim twee weken geleden.FR1908![]()
Ze zeggen ook niet voor niks dat volledig herstellen van een marathon zes weken duurt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:10 schreef Teis91 het volgende:
Nette tijd zeg! Hier zit het rondje van vandaag er alweer op. Nog steeds het gevoel dat als ik iets versnel die marathon weer opspeelt. Inmiddels toch ruim twee weken geleden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou ja als je Boston loopt kun je natuurlijk wel wat sneller een marathon lopen dan 3.45 (of was het een charity spot?).quote:Op dinsdag 28 april 2015 08:52 schreef Devv het volgende:
Een vriend heeft dit jaar gewoon Boston en Londen gelopen...beide in een sub 3 uur 45...
Als je niet diep gaat herstel je sneller natuurlijk.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, hij had zich volgens de "normale" weg gekwalificeerd. Het is dus niet bijzonder dat hij twee keer sub 3 uur 45 loopt, maar wel dat dit binnen een week is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 09:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja als je Boston loopt kun je natuurlijk wel wat sneller een marathon lopen dan 3.45 (of was het een charity spot?).
Als je niet diep gaat herstel je sneller natuurlijk.![]()
Nouja, ik weet niet hoe oud je vriend is, maar dan is zijn BQ tijd misschien wel onder de 3.15? Dus dan heeft hij gewoon 2x op duurlooptempo gelopen. Nog steeds een hele uitputtingsslag hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:45 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, hij had zich volgende de "normale" weg gekwalificeerd. Het is dus niet bijzonder dat hij twee keer sub 3 uur 45 loopt, maar wel dat dit binnen een week is.Maar dat is wel een heel ander verhaal qua herstel.
Ik doe het hem niet na inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2015 09:45 schreef Devv het volgende:
[..]
Nee, hij had zich volgens de "normale" weg gekwalificeerd. Het is dus niet bijzonder dat hij twee keer sub 3 uur 45 loopt, maar wel dat dit binnen een week is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou ja, hij loopt ook wel vrij veel. Er zullen vast wel meer mensen zijn die even een marathon uit hun mouw schudden (we hebben er hier volgens mij ook één die dat wel zou kunnen), maar petje af.![]()
Mag je eigenlijk in alle officieel door de atletiekbond opgemeten marathons een BQ tijd lopen of alleen in bepaalde daarvoor aangewezen marathons?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij alle gecertificeerde marathons.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Mag je eigenlijk in alle officieel door de atletiekbond opgemeten marathons een BQ tijd lopen of alleen in bepaalde daarvoor aangewezen marathons?
wil je gaan BQ-en?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haha nee geen specifieke plannen hoor! Maar stel dat je die grens haalt, ga je natuurlijk wel twijfelen.. Wel één van de gaafste marathons die er zijn denk ik. En zou toch zonde zijn als je een supersnelle tijd loopt op een marathon die dan niet telt..quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij alle gecertificeerde marathons.
wil je gaan BQ-en?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgens mij alle gecertificeerde marathons.
wil je gaan BQ-en?
•The Boston Marathon does not determine what races are Boston Qualifiers.
•Please contact the race you are interested in attempting your qualifying mark to see if they are certified by either USA Track & Field or AIMS (Association of International Marathons).
•All qualifying marathons must be certified.
( http://www.baa.org/races/(...)ualifying-races.aspx )
Voor jou is de limiet 3:35, LT.![]()
Even gezocht...Het zou wel gaaf zijn om alleen al te kunnen zeggen dat je je kwalificeerd hebt voor Boston.quote:Only a certified full marathon distance will be accepted for qualifying. Distances shorter than a full marathon will not be accepted.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, dat laatste had ik gezienquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Inderdaad.
•The Boston Marathon does not determine what races are Boston Qualifiers.
•Please contact the race you are interested in attempting your qualifying mark to see if they are certified by either USA Track & Field or AIMS (Association of International Marathons).
•All qualifying marathons must be certified.
( http://www.baa.org/races/(...)ualifying-races.aspx )
Voor jou is de limiet 3:35, LT.![]()
Maar goed om te weten, over een paar maanden bedenk ik wel of het uberhaupt een doel is wat ik na kan streven of dat het veel te ambitieus is
Helaas zit ik nog wel 8 jaar in deze categorie
net even door Mrs.RD uit de auto gegooid en 9km op de weg gedraafd in een voor mij stevig tempo van 5.15
Even de "LDL-luiheid" er uit lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit nog 35 jaar van mijn Boston Qualifying Time af. Maar in 2050 mag ik echt meedoen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, dat laatste had ik gezien![]()
Maar goed om te weten, over een paar maanden bedenk ik wel of het uberhaupt een doel is wat ik na kan streven of dat het veel te ambitieus is
Helaas zit ik nog wel 8 jaar in deze categorie![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:21 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik zit nog 35 jaar van mijn Boston Qualifying Time af. Maar in 2050 mag ik echt meedoen.Geduld is een schone zaak!
Ik mag na mijn pensioen meedoen, als ik dan nog een zelfde tijd kan neerzetten als vorig jaarMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
niets afdoende aan de prestatie op zic, maar het zou voor mij een van de laatste dingen zijn wat me qua duurlopen zou interesserenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:19 schreef Guard het volgende:
Even gezocht...
[..]
Het zou wel gaaf zijn om alleen al te kunnen zeggen dat je je kwalificeerd hebt voor Boston.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe oud ben jij? Over een paar marathons is onder de 3.25 echt wel haalbaar voor jou lijkt me! Het is volgens mij ook gewoon een kwestie van ervaring waardoor mensen sneller worden op de marathon.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:22 schreef Guard het volgende:
Ik mag na mijn pensioen meedoen, als ik dan nog een zelfde tijd kan neerzetten als vorig jaarDuurlopen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niets afdoende aan de prestatie op zic, maar het zou voor mij een van de laatste dingen zijn wat me qua duurlopen zou interesseren
Tis een mooie doeltijd, zei het ietwat onrealistisch voor mij. Als ik me nog blijf verbeteren de komende jaren zou ik misschien in de 45-49 categorie een ultieme poging kunnen doenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niets afdoende aan de prestatie op zic, maar het zou voor mij een van de laatste dingen zijn wat me qua duurlopen zou interesserenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat we wel klote lijkt, loop je de benodigde tijd en doen juist dat jaar heel veel mensen dat en mag je alsnog niet meedoen omdat je maar net aan de tijd gehaald hebt en de marathon al eerder volzat...quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Over een paar marathons is onder de 3.25 echt wel haalbaar voor jou lijkt me! Het is volgens mij ook gewoon een kwestie van ervaring waardoor mensen sneller worden op de marathon.
Pff, onrealistisch, realisme is de snelste weg naar de middenmaat! Nooit jezelf een beperking opleggen die er misschien wel helemaal niet is.. zolang je verbetering blijft boeken, waarom zou het niet mogelijk zijn?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm ja, en dan kan je het volgende jaar niet met diezelfde tijd weer meeloten?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Wat we wel klote lijkt, loop je de benodigde tijd en doen juist dat jaar heel veel mensen dat en mag je alsnog niet meedoen omdat je maar net aan de tijd gehaald hebt en de marathon al eerder volzat...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
volgens mij niet, voor 2016 moet je je tijd op of na 13 sept 2014 gelopen hebben, das iets meer dan anderhalfjaarquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm ja, en dan kan je het volgende jaar niet met diezelfde tijd weer meeloten?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Omdat snelle marathons niet mijn lange termijn doel is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Pff, onrealistisch, realisme is de snelste weg naar de middenmaat! Nooit jezelf een beperking opleggen die er misschien wel helemaal niet is.. zolang je verbetering blijft boeken, waarom zou het niet mogelijk zijn?
Ik wil een ultra lopen
Grote kans dat je dan alsnog sneller wordtquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Omdat snelle marathons niet mijn lange termijn doel is.
Ik wil een ultra lopen
ja maar als je dan al marathons loopt doe je dat als voorbereiding en niet als doel. Dus niet zo heel snel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Grote kans dat je dan alsnog sneller wordt
Eerst maar eens kijken hoe het komende maand gaat, dan verder kijken
Ik wil wel proberen om voor mijn 40e een keer te BQ-en. En dat wil ik vanaf volgend jaar gaan proberen. Dat geeft nog 4 kalenderjaar de tijd, want als ik op mijn 39e BQ dan kan ik Boston nog net voor mijn 40e lopen. Mijn huidige marathontijd is er niet naar, maar soms moet je er ook gewoon voor durven te gaan. Het streven is sowieso alle majors een keer te lopen dus dan moet deze ook gewoon.
![]()
Bedenk wel dat een BQ niet betekent dat je mee mag doen. Kwalificeren betekent slechts dat je de kans krijgt om je in te schrijven. Van de qualifiers krijgen uiteindelijk de snelsten een startbewijs.quote:The registration process ensures that the fastest qualifiers will be accepted first. However, achieving one’s qualifying standard does not guarantee entry, but simply the opportunity to submit for registration. Those who are the fastest among the pool of applicants in their age and gender group will be accepted.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 10:46:07 ]![]()
Ja, je moet echt wel een stuk onder je BQ-tijd lopen. Ik moet onder de 3 uur lopen om kans te maken.
![]()
Van de pagina "History of Qualifying Standards":quote:1970 QUALIFYING TIME - 4:00
“A runner must submit the certification of either the Long Distance Running chairman of the Amateur Athletics Union of his district or his college coach that he has trained sufficiently to finish the course in less than four hours. This is not a jogging race” – 1970 race applicationIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kwam er pas achter dat een vriend van basis/middelbare schooltijd ook wat aan hardlopen doet, dus gevraagd waar hij een keer een wedstrijd loopt, is het een color runNaja, is 3 dagen na mijn eerste 5k wedstrijd dit jaar, dus zal rustig uithobbelen gok ik
Ynske, mag deze in de OP:
1
2[b]23 Mei 2015- [url=http://www.colorrain.nl/index.php/locatie-veenendaal]Color Rain Run (Veenendaal)[/url][/b]
[*] MaleDuck - 4 kmquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wow... Ze zijn een stuk strenger geworden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Van de pagina "History of Qualifying Standards":
[..]
Overigens moet de race waar je de BQ-tijd loopt gecertificeerd zijn volgens AIMS-standaard, en die erkennen maar een paar parcoursopmeters; dus mogelijk zijn niet alle KNAU-certificeringen geldig. Ik vermoed dat Rotterdam en Amsterdam in ieder geval gelden.
En ook als je alsnog niet mee kan doen: alleen al te kunnen zeggen dat je een BQ gelopen hebt is iets om trots op te zijn.![]()
Valt wel mee hoor, is weinig anders dan in NLquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
Hardlopen in de VS. Ik moet er niet aan denken. The horror...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Om 06:00 AM voor 175 euro een stukje hobbelen. Dat heb ik in NL nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, is weinig anders dan in NL![]()
de prijs is "the horror" of het tijdstip?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Om 06:00 AM voor 175 euro een stukje hobbelen. Dat heb ik in NL nog niet meegemaakt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is bij 1 specifiek evenement, de uitspraak van mossel was nogal generiekquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:01 schreef pijll het volgende:
[..]
Om 06:00 AM voor 175 euro een stukje hobbelen. Dat heb ik in NL nog niet meegemaakt.
De keren dat ik in de VS heb hardgelopen verschilden alleen in temperatuur, verder is hardlopen hardlopen toch?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Tja het is ook gewoon dat de dollar nu hoog staat he. In gunstiger tijden was die 175 dollar 110 euro of zo. Dat vind ik niet zo heel gek vergeleken met de 60-70 euro voor Amsterdam en Rotterdam, het is wel echt een groter evenement nog. En je betaalt je dan ook wel blauw voor een vliegticket en hotel, dan maken die paar tientjes meer of minder voor inschrijving ook niet zoveel uit
Het vroege klaarstaan is wel anders dan hier maar heeft ook wel wat speciaals denk ik.. met zijn allen als zwervers in dat startvak. Het is normaliter een stuk minder koud dan NY gelukkig..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb het Duurloopmisverstand nog niet uitDus ik twijfel een beetje over de uitvoering van mijn schema. Gisteren stond 15x200 op het programma en vandaag 10x400. Ipv hardlopen heb ik gisteren 40km gefietst. Zal ik dan vandaag de 15x200 doen, de 10x400 of een mix (10x200 en 4x400?)
Heb het idee dat 200tjes an sich nuttiger zijn voor mij omdat je daarmee je loopstijl het meeste verbetert. Maar 400tjes zijn geloof ik beter voor wedstrijdritme..
Verder heb ik de rest vd week nog een 6x1000, 4x2000 en 5km dribbel staan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb trouwens geen idee wat het idee van dribbelen is, hoe hard dat moetMoet ook als pauze tussen de extensieve intervallen.. Komt nu meestal neer op hetzelfde tempo als D1 of iets langzamer, maar als ik 5km dribbel doe is het weer net iets sneller dan D1 vaak.
Misschien moet ik dat eens aan de trainer vragen ook
Ik vond vroeg starten wel leuk en apart, al lopen terwijl de zon opkomtquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Het vroege klaarstaan is wel anders dan hier maar heeft ook wel wat speciaals denk ik.. met zijn allen als zwervers in dat startvak. Het is normaliter een stuk minder koud dan NY gelukkig..![]()
En niet NY-koud gelukkig
Mossel is een Zeeuw maar had net zo goed een Hollander kunnen zijn, klagen om het klagenquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De keren dat ik in de VS heb hardgelopen verschilden alleen in temperatuur, verder is hardlopen hardlopen toch?
hoe zou je het anders willen noemen??quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Een wedstrijdinspanning! Tja je zou het ook een intensieve duurloop kunnen noemen maar in mijn beleving is dat echt heel anders. De trainingen zijn duurlopen maar de marathon zelf niet!quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe zou je het anders willen noemen??Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:59 schreef MaleDuck het volgende:
Kwam er pas achter dat een vriend van basis/middelbare schooltijd ook wat aan hardlopen doet, dus gevraagd waar hij een keer een wedstrijd loopt, is het een color runNaja, is 3 dagen na mijn eerste 5k wedstrijd dit jaar, dus zal rustig uithobbelen gok ik
Ynske, mag deze in de OP:
[ code verwijderd ]
[..]done
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zou de 1000-tjes of 2000-tjes skippen, dat is relatief hetzelfde qua tempo...quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het Duurloopmisverstand nog niet uitDus ik twijfel een beetje over de uitvoering van mijn schema. Gisteren stond 15x200 op het programma en vandaag 10x400. Ipv hardlopen heb ik gisteren 40km gefietst. Zal ik dan vandaag de 15x200 doen, de 10x400 of een mix (10x200 en 4x400?)
Heb het idee dat 200tjes an sich nuttiger zijn voor mij omdat je daarmee je loopstijl het meeste verbetert. Maar 400tjes zijn geloof ik beter voor wedstrijdritme..
Verder heb ik de rest vd week nog een 6x1000, 4x2000 en 5km dribbel staan.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar die zijn op donderdag en zaterdag dus die kan ik gewoon doen? En er zitten nu elke week 2 'lange interval' trainingen in mijn schema, denk dat de trainer dat wel bewust heeft gedaan omdat ik voor HMs train?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zou de 1000-tjes of 2000-tjes skippen, dat is relatief hetzelfde qua tempo...
Hmm misschien moet ik gewoon de combi doenEn voortaan geen trainingen meer skippen.. maarja.. fietsen is af en toe ook zo lekker!
Je kan toch de training van gisteren en vandaag doorschuiven en de 1000 of 2000 laten vervallen. Ik denk dat MD ook dat bedoelt.![]()
Badwaterquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:58 schreef mosselmossel het volgende:
Hardlopen in de VS. Ik moet er niet aan denken. The horror...![]()
Barkley![]()
![]()
En een nummerbord als het je eerste keer is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Barkley kost je ook maar één dollar.![]()
+ iets wat de beste man nodig heeft. Sokken, overhemd, etc.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En een nummerbord als het je eerste keer is.
Ja doei.![]()
Ik heb gewoon eerst mijn startnummer op mijn shirt gemagneet en daarna het shirt aangetrokken. Gaat prima en volgens mij hing het startnummer behoorlijk recht.quote:Op dinsdag 28 april 2015 07:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Supertijd![]()
En herkenbaar ja, startnummer beetje recht krijgen is altijd een gedoe met bibits.![]()
Me ook ingeschreven voor de literaire hardloopavondquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eerst mijn startnummer op mijn shirt gemagneet en daarna het shirt aangetrokken. Gaat prima en volgens mij hing het startnummer behoorlijk recht.Mooie bieb trouwens. Mooie plek om overdag te werken.
![]()
Als je startnummer wordt opgestuurd kan dat nog, maar minder praktisch als je vlak voor de start pas je startnummer krijgt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:37 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik heb gewoon eerst mijn startnummer op mijn shirt gemagneet en daarna het shirt aangetrokken. Gaat prima en volgens mij hing het startnummer behoorlijk recht.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
zo die lui van Golazo zijn ook enthousiast met het sturen van mailings.
Of ik me niet wil inschrijven voor een triathlon, in Antwerpen...
Nou nee, ik pas...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het gaat niet eens om het lopen, maar om alles eromheen. Amerikanen. Dat zijn de verschrikkelijkste mensen op aarde.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mossel is een Zeeuw maar had net zo goed een Hollander kunnen zijn, klagen om het klagenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om het lopen, maar om alles eromheen. Amerikanen. Dat zijn de verschrikkelijkste mensen op aarde.Wacht maar tot ze hun mond opendoen.
Toch geen reden om er niet te lopen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: