SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 28-04-2015 11:17:43 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Clubgenoot liep z'n eerste vier 5-kilometers in Londen zonet in 19:01, 18:57, 18:57 en 18:59.... wat een tijden en hoe vlak wil je het hebben?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:26 schreef Ynske het volgende:
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.Er zit een gekke piek in je GPS. 1.12 m/km betekent dat je 72 seconden over een kilometer loopt. Dat is wel erg snel. Zit er een tunneltje in je route waardoor GPS van slag is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:26 schreef Ynske het volgende:
Net even lekker langs het water gelopen van het meer hier. Was echt lekker, maar als je dan richting binnenstad gaat merk je toch wel dat de warmte goed blijft hangen.Je max pace is een GPS-glitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand nog een linkje of kan iemand me in simpele jip en janneketaal uitleggen hoe het ook alweer met die Pace zat?
Als voorbeeld, woensdag gelopen en vandaag, beide 3' en 1' rust, vandaag grotere afstand en max pace is 1.12m/km en woe 0.22m/km. De AVG Pace was vandaag lager (dus sneller dacht ik) dan woensdag.Als je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).![]()
Zo vlak zou ik het inderdaad best willen hebben. Dezelfde doorkomsttijden ook trouwensquote:Op zondag 26 april 2015 12:36 schreef Wolve000 het volgende:
Clubgenoot liep z'n eerste vier 5-kilometers in Londen zonet in 19:01, 18:57, 18:57 en 18:59.... wat een tijden en hoe vlak wil je het hebben?![]()
![]()
Wat een gezellig loopje was datIk vloog vanaf het eerste moment en heb (met uitzondering van de laatste km - toen was ik óp) met een big smile 5 km gelopen. Weer sneller! 27:33
![]()
![]()
Vorig jaar liep hij een geweldige negatieve split, als nu weer dan loopt hij 2.39.xx of lager!quote:Op zondag 26 april 2015 12:42 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Zo vlak zou ik het inderdaad best willen hebben. Dezelfde doorkomsttijden ook trouwensJa doei.![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Wat een gezellig loopje was datIk vloog vanaf het eerste moment en heb (met uitzondering van de laatste km - toen was ik óp) met een big smile 5 km gelopen. Weer sneller! 27:33
Ik bedacht me gister tijdens een bier in een Bossche kroeg dat ik bij de Vestingloop over drie weken wel de 5km kan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooie tijd!quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Ik wil ook wel weer eens kijken hoe snel ik de 5 km kan lopen...![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je max pace is een GPS-glitchAls je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).Hey, ben ik ook eens een superheldquote:Op zondag 26 april 2015 12:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je max pace is een GPS-glitchAls je 0.22min/km kan rennen ben je een superheld.
Maar het klopt, een lagere pace (aantal minuten die je nodig hebt om een kilometer af te leggen) betekent een hogere snelheid (aantal kilometer die je in een uur zou leggen op die snelheid).![]()
Thnx voor t uitleggen, gewoon naar het gemiddelde kijken. En idd, ik ben verder gekomen dan de vorige keer.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Lekker snel Q! Jij bent wel lekker wedstrijdjes aan het lopen de afgelopen weken!
Ik moet over 2,5 week weer een 10k lopen. Ik vind het maar retespannend![]()
![]()
Tunneltje iddquote:Op zondag 26 april 2015 12:40 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Er zit een gekke piek in je GPS. 1.12 m/km betekent dat je 72 seconden over een kilometer loopt. Dat is wel erg snel. Zit er een tunneltje in je route waardoor GPS van slag is?![]()
Die zotte zwitsers hier houden van die dingen....Today is life -
Dale Carnegie![]()
Klinkt als een heerlijk loopje.quote:Op zondag 26 april 2015 12:44 schreef Quoi het volgende:
Mooi gedaan!
Mijn snelste 5 km was rond de 41 min, een jaar geleden
Ik zet bij de Marikenloop in op 50 min, dan kan t alleen maar meevallen als t sneller is
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dank! En dat zonder mijn haas. Die is als 3e man geëindigd overigens, terwijl hij zich inhield.
De omstandigheden voor een loopje waren trouwens ideaal. Iedereen liep boven verwachting. Veel bekenden! Mijn vroegere haas na 1 km al achter me gehouden en sindsdien alleen maar mensen ingehaald.
Hoe moet dat met die 10 km? Ik loop alleen maar 5 km'tjesDit tempo moet het dan gaan worden...
http://app.endomondo.com/workouts/510622659/6339459
Ik stuiter trouwens door het huis. Man, wat een kick krijg ik hiervan!![]()
![]()
![]()
Welke loop was dit, Quoi?
27:33 is wel heel dicht richting je PR en belangrijker nog: dat van je zus!!!![]()
Tering, kunnen ze in Londen geen fatsoenlijke videoverbinding maken?
Kipsang en Kipchoge lopen Kimetto erafNog 10 minuten te gaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wanneer staat er voor jou een 5 km gepland?quote:Bertusloop.quote:Op zondag 26 april 2015 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Welke loop was dit, Quoi?
27:33 is wel heel dicht richting je PR en belangrijker nog: dat van je zus!!!
Mijn zus liep ook weer eens mee. Na tijden niet te hebben getraind. Liep gewoon 28:50Misschien liep ik daarom ook sneller. Lijkt me erg leuk om binnenkort mijn 5 km PR te vermorzelen. Zit zelfs te twijfelen of ik niet allemaal 5'jes wil gaan lopen. Maarja, ik blijf doelen bijstellen.
![]()
Een negatieve split op de marathon vind ik sowieso al iets om jaloers op te zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vorig jaar liep hij een geweldige negatieve split, als nu weer dan loopt hij 2.39.xx of lager!
Goede tijd weer Quoi!![]()
Zijn jullie goedkoper geworden? Of is de Bertusloop 1,50 en de Kerkpolder- en Kwartaalloop 2 euro?quote:Op zondag 26 april 2015 13:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bertusloop.
Mijn zus liep ook weer eens mee. Na tijden niet te hebben getraind. Liep gewoon 28:50Misschien liep ik daarom ook sneller. Lijkt me erg leuk om binnenkort mijn 5 km PR te vermorzelen. Zit zelfs te twijfelen of ik niet allemaal 5'jes wil gaan lopen. Maarja, ik blijf doelen bijstellen.
Wat een akelige zus heb jij. Die heeft gewoon stiekem getraind.![]()
Leden krijgen korting. Goed meegelezenquote:Op zondag 26 april 2015 13:09 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zijn jullie goedkoper geworden? Of is de Bertusloop 1,50 en de Kerkpolder- en Kwartaalloop 2 euro?
Wat een akelige zus heb jij. Die heeft gewoon stiekem getraind.
Ze is verschrikkelijk, dat klopt. Ze doet trouwens krachttraining de laatste tijd, misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Ik heb de afgelopen weken veel moeite gedaan om haar weer aan het lopen te krijgen. En zie hier![]()
![]()
Hoppa Kipchoge slaat ff een gatJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
2.04.41Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
5 keer de 4 mijl van Groningen gewonnen en dan nu LondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 13:18:55 ]![]()
Waar bijna nog een minuutje of 20 zal zijn.
Maar zo relaxed genieten en zwaaien, en dan nog zo hard gaan...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat je daar loopt en er dan zo'n klasbak naast je loopt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh kwartiertje dacht ik. Ze loopt in ieder geval ontspannen genoeg om haar hoofd niet zoals in haar hoogtijdagen alle kanten op te laten knikken.
/edit: schema 2:35 als ik het goed begrijp?
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 13:28:07 ]![]()
Kipchoge. Een van de twee uit de kopgroep die goed dronk. Toeval?
Wat heeft Raymaekers gedaan? Boven de 2:14 vrees ik?![]()
15e in 2:14:25quote:Op zondag 26 april 2015 13:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Kipchoge. Een van de twee uit de kopgroep die goed dronk. Toeval?
Wat heeft Raymaekers gedaan? Boven de 2:14 vrees ik?![]()
Aaahw die kids
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jenson Button kennelijk ook binnen las ik in het F1 topic, dik onder de 3 uur
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Crosstraining met mijn zere kuit. Binnen want ik kan nu even niet de deur uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn voorbereidingen voor de koningsnachtrun zijn gestart. Ik ben vanavond naast het oranje shirt en oranje sokken aan mijn oranje teennagels te herkennen.![]()
![]()
Heb Londen net ook even gekeken. Het is toch niet per se de meest spannende sport om op tv te zien...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
ik vind het soms ook saai om te doenquote:Op zondag 26 april 2015 14:52 schreef Cynic het volgende:
Heb Londen net ook even gekeken. Het is toch niet per se de meest spannende sport om op tv te zien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo, zojuist ook weer een heerlijk rondje afgeraffeld. De marathonpijntjes zijn inmiddels allemaal verdwenen en een beetje tempo lopen ging me ook prima af. Ik hoefde er niet diep voor te gaan![]()
Die HM over 6 weken in Amersfoort wordt een makkie(al zal ik daar niet direct voor een PR gaan...)
http://app.endomondo.com/workouts/510713920/2436456quote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef luckass het volgende:
[..]
ik vind het soms ook saai om te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die SEMTEX he, zeker een legend!quote:![]()
* Jero_nimo wacht in spanning af op haar verslag![]()
GH, lekker dat het alweer zo goed voelt!![]()
![]()
Bata
Wat een geweldig weekendje zo zeg.
Goede sfeer, leuke mensen, en super goed gelopen met ons team. We zijn top 60 geëindigd (van de 350), wat voor een 'bierteam' toch wel een zeer goede prestatie is
Zelf heb ik die team-eer niet zo hoog gehouden, was 293ste op m'n etappe, maar wel erg tevreden.
Heb 5,3 km gelopen in 34.15. PR op de 5 stond op 33.34, dus die is er ook wel aan gegaan. Vraag me alleen wel af of het wel echt 5,3 km was, maar kan in ieder geval de pret niet drukken.
Loopje zelf ging best wel ruk in het opzicht dat ik na een km al door een flinke plas moest lopen waardoor ik de rest van het stuk met doorweekte schoenen moest, en nog 2 km verderop ging m'n veter los.. Dat had ik echt nog nooit meegemaakt, maar zal wel zijn gekomen doordat ze nat waren.
Ik verwachtte rond de 7.30/km gelopen, hoopte op 7.00 en heb zelfs daar nog ruim boven gezeten uiteindelijk. Als het 5,3 km was heb ik rond de 6.40 gelopen, maar daar corresponderen m'n km tijden echt niet mee, dus t zal 100/200m korter zijn geweest denk ik.
Jammer dat ik endomondo te laat heb aangezet, en ook vrij laat weer uit waardoor zowel de tijd als de afstand niet klopt, maargoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar sowieso weer
En nu doortrainen voor de Ekiden. Daar in 30 min. lopen zou leuk zijn, maar ik vrees ietwat onrealistisch. Maar de tijd van vorig jaar verbeteren moet lukken, daar heb ik nu wel vertrouwen in
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 16:00 schreef SiIk het volgende:
Bata
Goede sfeer, leuke mensen, en super goed gelopen met ons team. We zijn top 60 geëindigd (van de 350), wat voor een 'bierteam' toch wel een zeer goede prestatie is
Zelf heb ik die team-eer niet zo hoog gehouden, was 293ste op m'n etappe, maar wel erg tevreden.
Heb 5,3 km gelopen in 34.15. PR op de 5 stond op 33.34, dus die is er ook wel aan gegaan. Vraag me alleen wel af of het wel echt 5,3 km was, maar kan in ieder geval de pret niet drukken.
Loopje zelf ging best wel ruk in het opzicht dat ik na een km al door een flinke plas moest lopen waardoor ik de rest van het stuk met doorweekte schoenen moest, en nog 2 km verderop ging m'n veter los.. Dat had ik echt nog nooit meegemaakt, maar zal wel zijn gekomen doordat ze nat waren.
Ik verwachtte rond de 7.30/km gelopen, hoopte op 7.00 en heb zelfs daar nog ruim boven gezeten uiteindelijk. Als het 5,3 km was heb ik rond de 6.40 gelopen, maar daar corresponderen m'n km tijden echt niet mee, dus t zal 100/200m korter zijn geweest denk ik.
Jammer dat ik endomondo te laat heb aangezet, en ook vrij laat weer uit waardoor zowel de tijd als de afstand niet klopt, maargoed.Mooie uitslag! Lijkt me echt wel een heel tof evenement die Bata! Heb wel eens mee gedaan met de veluweloop, ook een estafette, maar een heel stuk kleiner. Was ook erg gezellig! Jammer dat het een beetje ruk ging, maar toch mooi doorgezet als je zo'n tijd hebt gelopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar sowieso weer
En nu doortrainen voor de Ekiden. Daar in 30 min. lopen zou leuk zijn, maar ik vrees ietwat onrealistisch. Maar de tijd van vorig jaar verbeteren moet lukken, daar heb ik nu wel vertrouwen inMooie eindsprint ook!
![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 16:00 schreef SiIk het volgende:
Bata
Jammer dat ik endomondo te laat heb aangezet, en ook vrij laat weer uit waardoor zowel de tijd als de afstand niet klopt, maargoed.Leuk verslag, en goed gedaan zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend jaar sowieso weer
En nu doortrainen voor de Ekiden. Daar in 30 min. lopen zou leuk zijn, maar ik vrees ietwat onrealistisch. Maar de tijd van vorig jaar verbeteren moet lukken, daar heb ik nu wel vertrouwen inFear is the path to the Dark Side.![]()
Ynske,
Kan je in de OP bij de Ekiden Rotterdam (4 juli) de volgende mensen toevoegen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9[*] McTwente
[*] ..-_---_-.-
[*] thelaudprince
[*] wyccie
[*] siIk
[*] Serinde
[*] Guppyfriend
[*] TheWhiteCowboy
[*] TMan
Fijn dat Corniel mee doet, en dat ik nu dus een derde team in kan schrijven!
Opgeven voor de Ekiden kan nog altijd, dan gaan we proberen om nog een 4e team in te schrijven. Ook als je nog niet zeker weet of je mee wil doen. De ervaring leert dat we op de dag zelf nog wel wat uitvallers hebben, dus hoe meer mensen op de reservelijst die misschien ook willen lopen, hoe beter.![]()
Bijna goed, toch?quote:Op zondag 26 april 2015 17:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]![]()
Silk
Ik heb goede herinneringen aan de Bata.![]()
als t goed is, staat t erinquote:Op zondag 26 april 2015 16:56 schreef pijll het volgende:
Ynske,
Kan je in de OP bij de Ekiden Rotterdam (4 juli) de volgende mensen toevoegen?
[ code verwijderd ]
Fijn dat Corniel mee doet, en dat ik nu dus een derde team in kan schrijven!
Opgeven voor de Ekiden kan nog altijd, dan gaan we proberen om nog een 4e team in te schrijven. Ook als je nog niet zeker weet of je mee wil doen. De ervaring leert dat we op de dag zelf nog wel wat uitvallers hebben, dus hoe meer mensen op de reservelijst die misschien ook willen lopen, hoe beter.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ja, op die dingetjes na ging het verder eigenlijk heerlijk. Laatste kilometer besloot ik aan te zetten, lange sprint naar de finish. Toen het nog zo'n 300m was begon m'n fietser (best leuk trouwens, zo'n fietser mee) me aan te moedigen om nog een eindsprintje te doen. Toen ging er echt door m'n hoofd 'ja hallo, ik sprint al keihard.', ging op dat moment ook echt niet harder. Maar iets later stond een teamgenoot en die schreeuwde me nog even over de finish heen, en toen vond ik blijkbaar toch nog een voorraadje extra krachten. Bijzonder hoe dat werkt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooie uitslag! Lijkt me echt wel een heel tof evenement die Bata! Heb wel eens mee gedaan met de veluweloop, ook een estafette, maar een heel stuk kleiner. Was ook erg gezellig! Jammer dat het een beetje ruk ging, maar toch mooi doorgezet als je zo'n tijd hebt gelopen!Mooie eindsprint ook!
Veluweloop lijkt me ook tof ja, en volgens mij start die hier. Dus misschien ook eens aan mee doen.
Jij ook nog gefeliciteerd trouwens met je nog strakkere PR! Mooi gelopen
De rest ook bedankt. Opdat er nog veel leuke herinneringen mogen volgen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik ga vanavond een wedstrijdje lopen. Gezellig met de mutsen van bootcamp. Geen snelle tijd ofzo, gewoon voor de gezellig. Denk ik. Hoop ik.
mijn streberpersoonlijkheid begint plannetjes te maken dus die moet ik effe killenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat was vorig jaar ook met Corniel. Het ene moment staat ie naast je, het andere moment is ie in geen velden of wegen meer te bekennen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik mis corniel nog...
Of kijk ik scheel?![]()
Hehehehe!quote:Op zondag 26 april 2015 18:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook met Corniel. Het ene moment staat ie naast je, het andere moment is ie in geen velden of wegen meer te bekennen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
.quote:Op zondag 26 april 2015 18:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik mis corniel nog...
Of kijk ik scheel?
Corniel was al eerder toegevoegd, dus die staat ergens in het midden.
Ik heb tijd gehad om de statistieken van mijn loopje van gisteren te bekijken, en die vallen niet tegen. Het was de laatste lange duurloop voor de M. Vergeleken met de laatste lange duurloop voor mijn vorige M was deze vrijwel even lang (35,5 om 35 km), vrijwel even snel (7:11 om 7:06 min/km), maar wel veel constanter. Vorige keer zakte ik echt in, van een tempo van 6:30 in de eerste kilometers naar richting de 8:00 aan het eind. Dat gebeurde nu niet.
Dit geeft wel vertrouwen![]()
![]()
Heel netjes! En geen gek hoge hartslag, behalve een raar stuk in het eerste stuk. Meetfout of heuvels?quote:Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef pijll het volgende:
[..]
.
Corniel was al eerder toegevoegd, dus die staat ergens in het midden.
Ik heb tijd gehad om de statistieken van mijn loopje van gisteren te bekijken, en die vallen niet tegen. Het was de laatste lange duurloop voor de M. Vergeleken met de laatste lange duurloop voor mijn vorige M was deze vrijwel even lang (35,5 om 35 km), vrijwel even snel (7:11 om 7:06 min/km), maar wel veel constanter. Vorige keer zakte ik echt in, van een tempo van 6:30 in de eerste kilometers naar richting de 8:00 aan het eind. Dat gebeurde nu niet.
Dit geeft wel vertrouwen
Hoe is je knie nu?
Ik hoop echt dat die t houdt, dan kan je volgens mij een mooie M lopen in Leiden.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb geen idee waar die hartslag vandaan komt... Later, na 25 km loopt de hartslag wel op, en toen ging het ook zwaarder. Maar dus lang niet zo erg als anderhalf jaar geleden.quote:Op zondag 26 april 2015 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heel netjes! En geen gek hoge hartslag, behalve een raar stuk in het eerste stuk. Meetfout of heuvels?
Hoe is je knie nu?
Ik hoop echt dat die t houdt, dan kan je volgens mij een mooie M lopen in Leiden.
Knie doet weer normaal. Vooral de bloedblaar op mijn teen is nog pijnlijk, maar dat gaat wel over.
Ik ga het nog voorzichtig aan doen. Als ik twijfel, dan gaat mijn volgende wedstrijd (17km de week voor de M) gewoon niet door.![]()
Als je op blote voeten loopt, moet dat te herkennen zijn. En anders probeer ik je ook te herkennen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:51 schreef Oceanonix het volgende:
Mijn voorbereidingen voor de koningsnachtrun zijn gestart. Ik ben vanavond naast het oranje shirt en oranje sokken aan mijn oranje teennagels te herkennen.![]()
Anderhalf uur op een hometrainer is trouwens bah. Morgen voorzichtig een stukje heel rustig hobbelen.![]()
Kak, "fanmail" van het CJIB, die zijn ook best duur per kilometer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb mijn abonnement opgezegd.quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Guard het volgende:
Kak, "fanmail" van het CJIB, die zijn ook best duur per kilometer![]()
Probeer ik ook, maar ze sturen nog wel eens acceptgiro... Volgens mij maakt die administratie er een potje vanquote:Op zondag 26 april 2015 19:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb mijn abonnement opgezegd.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: