Jij niet alleen..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:36 schreef Mula het volgende:
10 weken na een maagverkleining en mevrouw zit aan de dropjes, kinderpannekoeken en citroencake?
Ik ben sprakeloos.
en die heet skinnyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:44 schreef roos85 het volgende:
En vergeet de skinny chai latte niet![]()
Volgens deze site zitten er 170 calorieën in en 31 gram suiker in.
http://www.myfitnesspal.c(...)chai-latte-187235637
Gelukkig hadden we dit allemaal niet totaal verwacht hè?quote:maar ik zal niet snel meer zo roekeloos en zonder na te denken iets naar binnen schuiven. Leermomentje!
Wat een weirde foto met die extra arm.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt tien jaar geleden, hoe dan? Toen was ze zohttp://edwinjanssen.photoshelter.com/image/I0000RW4EcKcftHU
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we dit allemaal niet totaal verwacht hè?
Nee. Het maakt het artikel wel iets aangenamer om te lezen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Anosmie het volgende:
Eerlijk zeggen, ben ik de enige die dacht dat ze met dumping poepen bedoelde?
De chai bij de starbucks is zoooo facking zoet! Ze stoppen daar 3(!) pompjes chai siroop in wtf. Terwijl als er 1 pompje in zit het smaakt zoals normale chaiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:44 schreef roos85 het volgende:
En vergeet de skinny chai latte niet![]()
Volgens deze site zitten er 170 calorieën in en 31 gram suiker in.
http://www.myfitnesspal.c(...)chai-latte-187235637
pfff... een beetje ziekenhuis zorgt ervoor dat je op zijn minst een programma hebt gevolgd waarbij je goed leert eten voor ze je een operatie geven. Zeker met haar overgewicht! Was nou niet echt dringendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:54 schreef Mariposas het volgende:
Dus of ze neemt als ontbijt citroencake, of ze slaat ontbijt over (vandaar 'op een nuchtere maag'?)? Dat en al die andere dingen die al genoemd zijn... Goh, die afspraak met een diëtist lijkt me geen overbodige luxe. Maar wel 10 weken 10 jaar te laat.
Oh dat twijfel ik ook niet aan hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:37 schreef Ole het volgende:
[..]
pfff... een beetje ziekenhuis zorgt ervoor dat je op zijn minst een programma hebt gevolgd waarbij je goed leert eten voor ze je een operatie geven. Zeker met haar overgewicht! Was nou niet echt dringend
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu ja, misschien wat zakken of zo.
Ja maar er zit overal suiker in! Wisten jullie dat? Ongelovelijk toch?! *slurpt nog eens aan de chai latte*quote:Op zaterdag 27 juni 2015 07:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh dat twijfel ik ook niet aan hoor.
Iets zegt mij dat een diëtist sowieso geen enkele zin heeft. Ze is gewoon niet bereid om haar levensstijl aan te passen. Ze wilt eten en drinken waar ze maar zin in heeft. Door die maagverkleining kan dat alleen niet helemaal meer, daarom heeft ze ook daarvoor gekozen. Mentaal is die knop bij haar echt niet om.
Ik bestel altijd een steamed soymilk met één pompje chai. Is de helft goedkoper, minder waterig én minder sterk! (Het personeel kijkt je wel aan van: WUT?!) Ik heb geen maagverkleining of whatever gehad, maar zelfs ik krijg "dumping" klachten van een hele chai.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
De chai bij de starbucks is zoooo facking zoet! Ze stoppen daar 3(!) pompjes chai siroop in wtf. Terwijl als er 1 pompje in zit het smaakt zoals normale chaien dan ook zo een stuk taart er bij, nog meer suiker en zoetigheid.
Daar zou een normaal iemand al van omvallen
Dat is in een notendop hoe het werkt met al die "light" producten.... 0% vet in suiker, 0% suiker in roomboterquote:
En dan haar moedertje half belachelijk maken dat zij geen idee heeft hoeveel kristalsuiker er in voedsel zit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:13 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja maar er zit overal suiker in! Wisten jullie dat? Ongelovelijk toch?! *slurpt nog eens aan de chai latte*
*hapje schranst nog eens wat van de citroencake*
Leermomentje!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Oooh dus dat is dumpingVolgens mij heb ik dat eens gehad toen ik een hele rol Fruitella had weggewerkt
Ja echt hequote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:13 schreef Mariposas het volgende:
[..]
En dan haar moedertje half belachelijk maken dat zij geen idee heeft hoeveel kristalsuiker er in voedsel zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |