Batman V Superman hoort makkelijk de 1 miljard dollar te kunnen halen alleen al vanwege de titel. Je kunt onmogelijk beweren dat de film voldoende heeft opgebracht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:11 schreef Unites het volgende:
[..]
Niet waar. Ondanks alle kritiek leveren de films nog gewoon voldoende op. Schijnbaar is er dus wel een publiek voor en ik geloof dat het niet allemaal DC-fans zijn die in de zaal zitten. Immers, negatieve publiciteit is ook publiciteit: sommige mensen zullen dan alsnog gaan om zelf te beoordelen of de film dan écht zo slecht is.
De omzet is niet megasterk, maar wel meer dan prima om verder te kunnen gaan met de uitbreiding van de DC-filmwereld. Er is nou eenmaal genoeg publiek! Als mensen het écht niks vinden en écht niet willen, dan moeten ze niet gaan. Dan valt Snyder's DC-kaartenhuis zo in elkaar...
Overigens: Suicide Squad heeft op donderdag (gisteren dus) al $20.5 miljoen opgebracht, bijna het dubbele van Guardians of the Galaxy.
Bron: http://www.boxofficemojo.com/news/?id=4213&p=.htm
Ja, maar het is niet alleen bioscoopopbrengst. Wat denk je van de verkoop van merchandise, streams en blu-ray schijfjes? De film heeft het redelijk gedaan en zijn productiebudget terugverdiend. Dus de film heeft voldoende opgebracht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:35 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Batman V Superman hoort makkelijk de 1 miljard dollar te kunnen halen alleen al vanwege de titel. Je kunt onmogelijk beweren dat de film voldoende heeft opgebracht.
SS had de beste trailers van de afgelopen tijd. Het is interessant om te kijken hoe de film het volgende week doet als de mond tot mond reclame opgang komt.
Nee, films moeten geloof ik 3-4x hun productiebudget opbrengen in bioscoopomzet wil een filmmaatschappij ze als geslaagd beschouwen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen bioscoopopbrengst. Wat denk je van de verkoop van merchandise, streams en blu-ray schijfjes? De film heeft het redelijk gedaan en zijn productiebudget terugverdiend. Dus de film heeft voldoende opgebracht.
Uhm, okay.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
En dat is juist wat ik bedoel. Ontwikkeling is prima, maar Harley haar karakter is dus niet meer zoals hij was terwijl haar origin eigenlijk juist niet past bij de ontwikkeling. of andersom.
Een film met de titel Batman V Superman had 10 jaar terug het hele blockbusterseizoen ontregeld. Een film met deze titel had in deze periode makkelijk 1,5 - 1,8 miljard moeten ombrengen maar is blijven steken op een schamele 800-900 miljoen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:14 schreef Unites het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen bioscoopopbrengst. Wat denk je van de verkoop van merchandise, streams en blu-ray schijfjes? De film heeft het redelijk gedaan en zijn productiebudget terugverdiend. Dus de film heeft voldoende opgebracht.
Ik ben nog nooit 2x naar dezelfde film geweest in de bioscoopquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
David Ayer is gewoon niet de meest briljante regisseur voor dit soort dingen, maar zet toch een prima film neer als je het mij vraagt.
Het probleem van dit soort films is de laatste jaren vooral dat er een zak geld tegenaan gesmeten wordt en dat het dan magisch een goede film moet zijn.
Daarnaast is het risico met bestaande franchises nogal groot dat de uitvoering subjectief is. Ik vind de DCEU werken maar das vooral omdat ik het niet zie als voortzetting van de TDK trilogie maar als een verse bende aan tekenaars en schrijvers. Dan kan meezitten en enorm tegenvallen. Maar ik denk wel dat het overkoepelende geheel straks beter te beschouwen is dan nu aan het begin.
Edit: gisteren overigens tweede keer geweest, beviel prima...
De voordelen van een pathe-kaart en meerdere mensen die heb willen zien. Doe het wel vaker...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit 2x naar dezelfde film geweest in de bioscoop
Wat eigenlijk slecht nieuws is dus want het geeft aan dat een film nog zo slecht kan zijn, als je marketing maar snor zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:55 schreef Unites het volgende:
Vrijdag heeft ie $65 miljoen opgebracht. Men gokt nu op een weekendrecette van $145 - $150 miljoen. Nog hoger dan de allereerste verwachtingen dus!
Of mensen nemen ineens graag risico, en laten we wel wezen: die marketing liegt nergens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Wat eigenlijk slecht nieuws is dus want het geeft aan dat een film nog zo slecht kan zijn, als je marketing maar snor zit
Marketing is alleen relevant voor het openingsweekend. Daarna gaat de film verder op eigen merite.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Wat eigenlijk slecht nieuws is dus want het geeft aan dat een film nog zo slecht kan zijn, als je marketing maar snor zit
Ben het wel eens met je en keek ook uit naar je review, ik was bang dat je hier ook laaiend enthousiast over wasquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
lf vond ik goed werken, die hadden goede chemistry. Vooral Harley Quinn, Deadshot, El Diablo en Captain Boomerang vond ik erg geslaagd. Van het moment dat het team samen komt, werkt de film veel beter dan daarvoor. Amanda Waller kon me ook wel bekoren.
Dat heb ik soms ook, maar daarom vond ik die vechtscene met General Zod wel tof. Dat was nog een leuke battle die iets langer duurde. Ook vond ik hoe Apocalypse verslagen werd satisfying. Maar de vraag is ook.. hoe doe je het wel goed?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:24 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wat men nou graag wil zien bij een villain?
Want eigenlijk is mijn grootste kritiekpunt op superheldenfilms het gebrek aan grote, gevoelige en waarneembare consequenties.
Dat mis ik dan ook aan een gemiddelde villain. Hoeveel schade ze ook aanrichten en hoeveel slachtoffers er vallen als er weer eens een stad naar beneden komt donderen, ... allemaal heel leuk en aardig, maar nergens zijn de gevolgen voelbaar. De slechterikken zijn allemaal zo gemakkelijk te verslaan, allemaal zo slap.
Leto deed me aan iemand denken, maar ik wist niet wie. Toen las ik ergens dat iemand vond dat hij Johnny Depp nadeed en toen ik de film vandaag opnieuw zag (een vriend wilde hem absoluut zien), vond ik dat daar wel iets voor te zeggen viel. Bij herziening moet ik wel toegeven dat ik Joker hier en daar toch wel vrij scary vond, maar deze keer stoorde me het dan weer dat hij eigenlijk gewoon relatief humorloos is. Zelfs Killer Croc is grappiger. Ik weet het niet goed, soms krijg ik het gevoel dat Leto all over the place is omdat hij niet goed geregisseerd werd, want slecht acteerwerk is het niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je en keek ook uit naar je review, ik was bang dat je hier ook laaiend enthousiast over was![]()
Will Smith verbaasde mij enorm, ik dacht die gaat niet passen in de film maar ik vond hem prima.
Maar Leto.. ik weet niet, misschien ook een slachtoffer van de hype? Hij probeerde volgens mij een beetje een mix van Nickelson+Ledger te doen.. dat rare gehijg soms, wat Ledger deed pastte niet bij hem. Pluspunt was wel dat ik Leto er niet in zag, dus dat is goed, maar het was een heel raar karakter.. en hij pastte inderdaad niet in de warboel wat deze film was.
HQ vond ik leuk.. en sexy![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Leto deed me aan iemand denken, maar ik wist niet wie. Toen las ik ergens dat iemand vond dat hij Johnny Depp nadeed en toen ik de film vandaag opnieuw zag (een vriend wilde hem absoluut zien), vond ik dat daar wel iets voor te zeggen viel. Bij herziening moet ik wel toegeven dat ik Joker hier en daar toch wel vrij scary vond, maar deze keer stoorde me het dan weer dat hij eigenlijk gewoon relatief humorloos is. Zelfs Killer Croc is grappiger. Ik weet het niet goed, soms krijg ik het gevoel dat Leto all over the place is omdat hij niet goed geregisseerd werd, want slecht acteerwerk is het niet.
Half gerelateerd vond ik de volgende scene wel belachelijk:Ja! Ik zei tegen mijn vriendin! Ik had het idee dat het Johnny Depp was. Hij had dat zelfde vage fluisterende en beetje warrige stukje wat Depp heeft. Beetje binnenmonds brabbelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook moeite met zijn karakter, zelfde als jij niet omdat hij persee slecht acteerde maar omdat het leek dat ze geen idee hadden wat ze met hem moesten.. Of een slachtoffer is geworden door vele cuts? Ook denk ik wat geleden onder de hype..
Maar ook zijn co-acteurs waren super lovend over hem, maar dat was niet echt te voelen in de films.
Ik stoorde mij ook enorm aan zijn tanden.. en hij was niet gek genoeg, als een maniac met lachen en grappen inderdaad..
En wat betreft die spoiler, in eerste instantie dacht ik oke.. begrijpelijk.. maar toen dacht ik.. nee, dit past helemaal niet bij het karakter van beide..![]()
WB is niet zo goed met 'droom' scenes.![]()
http://me.ign.com/en/m/mo(...)ney-in-suicide-squadquote:We also asked Leto if he was upset about any of his scenes getting cut – as previously reported – to which he responded.
“Were there any that didn’t get cut? I’m asking you, were there any that didn’t get cut? There were so many scenes that got cut from the movie, I couldn’t even start. I think that the Joker… we did a lot of experimentation on the set, we explored a lot. There’s so much that we shot that’s not in the film.
“If I die anytime soon, it’s probably likely that it’ll surface somewhere. That’s the good news about the death of an actor is all that stuff seems to come out.”
Beetje rare opmerking van hem dat laatste.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://me.ign.com/en/m/mo(...)ney-in-suicide-squad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart om te zien dat ze dan wel weer Marvel nadoen in de credits, waar ze eerst werden verweten te ver af te staan van wat Marvel doet. Want op deze manier werd juist dat ook weer een opzichtige kopie. Dus hoe DC het wel aan moet pakken weet ik niet, maar tot nu toe lukt het ze nog niet om iets vernieuwends te doen.
Iets anders doen pakt niet goed uit, dus gaan ze nu langzaam meer de Marvel-kant op in het kader van 'beter goed gejat dan slecht verzonnen.'quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:33 schreef Operc het volgende:
Apart om te zien dat ze dan wel weer Marvel nadoen in de credits, waar ze eerst werden verweten te ver af te staan van wat Marvel doet. Want op deze manier werd juist dat ook weer een opzichtige kopie. Dus hoe DC het wel aan moet pakken weet ik niet, maar tot nu toe lukt het ze nog niet om iets vernieuwends te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |