Of klittenband.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef MikeyMo het volgende:
Weer hetzelfde verhaal. Best kans dat er weer een directors cut komt met 30 minuten extra die het veter maakt
wat ik heb gelezen is de vorige cut beter als deze versie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:57 schreef MikeyMo het volgende:
Weer hetzelfde verhaal. Best kans dat er weer een directors cut komt met 30 minuten extra die het veter maakt
Same ja..maar ga hem sowieso zien en dan hoop ik maar dat ik het een keer niet met hem eens ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oei..dat klinkt niet best. En ik ben het negen van de tien keer eens met stuckmann.
Dat houdt de boel wel beter bij elkaarquote:
Ik vond BvS wel gaaf, maar ik had 0,0 verwachtingen van die film en het verhaal, had geen trailers gezien en geen reviews gelezen. Later thuis las ik de slechte recensies en dacht ik 'oh ja dat klopt wel'. Maar in de bios was ik wel aan het genieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:04 schreef KingRadler het volgende:
heb al veel reviews gelezen.
Hou je van actie en gekke personages dan moet je deze film zien.
Vind je verhaal en dialogen belangrijk dan moet je deze overslaan.
BvS had hier ook last van.
Humoquote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben het meestal wel eens met Humo.
Nee. Maar die vertrouw ik sneller heb ik gemerkt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Heeft Humo al een recensie dan?
Aparte woordkeus "vertrouw". Alsof die andere critici niet te vertrouwen zijn terwijl ze enkel een mening gevenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee. Maar die vertrouw ik sneller heb ik gemerkt.
Ik hoop/verwacht dat Wonder Woman misschien een koerscorrectie kan uitvoeren. Dat lijkt me een project waarbij men vooral een leuke film wilde maken en waarbij de tie-in met het DCCU minder prioritair is. Het is vooral het zwaar geforceerde world-building waarbij het momenteel misloopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:00 schreef Michie_ het volgende:
Zou het niet tijd worden om de stekker uit het huidige DCU te trekken?
Als DC op deze manier doorgaat dan houden ze nog maar een handjevol fans over.
Eerst kijken wat gewerkt heeft en vervolgens weer van het begin beginnen.
Andere critici, tja... Je moet de NRC niet naar dit soort films sturen bijvoorbeeld. Maar ik kan me de laatste jaren goed vinden in hun recensies.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:30 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Aparte woordkeus "vertrouw". Alsof die andere critici niet te vertrouwen zijn terwijl ze enkel een mening geven
Is degene die aan het roer van WW staat niet ruzie aan het maken met iedereen die kritiek uit op SS? Dan is er ook nog het verhaal dat er meerdere scripts van WW zijn geschreven en dat het eind resultaat een soort van compromis is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik hoop/verwacht dat Wonder Woman misschien een koerscorrectie kan uitvoeren. Dat lijkt me een project waarbij men vooral een leuke film wilde maken en waarbij de tie-in met het DCCU minder prioritair is. Het is vooral het zwaar geforceerde world-building waarbij het momenteel misloopt.
ik kreeg het niet warm of koud van WW trailer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Is degene die aan het roer van WW staat niet ruzie aan het maken met iedereen die kritiek uit op SS? Dan is er ook nog het verhaal dat er meerdere scripts van WW zijn geschreven en dat het eind resultaat een soort van compromis is.
Vooraf had vrijwel niemand verwacht dat SS zou gaan tegenvallen, ik begin voor WW te vrezen.
Zo zo voor jouw doen behoorlijk ingetogen. Na een paar maanden je als voorvechter van BvS bezig gezien te hebben, had ik je lyrischer verwachtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Net geweest, eerste indrukken:
Beetje houtje-touwtje, maar dat is het hele idee dan ook. Het samenrapen gaat op vaardigheid, niet op samenwerking. Sommige recensenten reppen over geweldsverheerlijking, maar ik vraag me af of die dezelfde film hebben gekeken omdat het vooral de zinloosheid ervan onderstreepte.
Smith doet tegen verwachtingen in een goede Deadshot, Courtney zet een zeer aimabele Boomeran neer en Robbie loopt met Quinn weg natuurlijk.
Ik zal geen spoilers geven, maar ze bouwen met deze film wel verder aan het DCEU, wijkt ook niet ver af van wat BvS heeft neergezet doch is minder melodramatisch van toon.
Al met al een prima tussendoor film maar geen grote knaller. Mogelijk dat dit nog veranderd met een directors cut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |