Uiteindelijk is dat wel haar lot. Ze zal altijd het slaafje van Joker zijn, omdat ze dat gewoon is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik heb een tijdje haar solo serie gelezen en later die met de Suicside squad het personage maakte nieuwe vrienden en de lijn tussen goed en kwaad werd steeds dunner. Tot er een schrijver was die haar daar wegplukte en haar weer Harley het slaafje maakte (Was in die verhaalijn waar de joker zijn gezicht afsnijdt en draagt als een masker)
Het is het lot van elk comic personage Magneto slingert met Mystiek ook tussen goed en kwaad om de X-men weer te verraden als de huidige schrijver erom vraagt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat wel haar lot. Ze zal altijd het slaafje van Joker zijn, omdat ze dat gewoon is.
Het is alleen wel jammer dat haar psyche niet op die manier wordt uitgediept.
Zo veel schrijvers, zo veel inzichten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is het lot van elk comic personage Magneto slingert met Mystiek ook tussen goed en kwaad om de X-men weer te verraden als de huidige schrijver erom vraagt.
Hetzelfde voor bijvoorbeeld Hulk en Spider-man , Bruce Banner kan al drie jaar de hulk in controle hebben maar als ze de grote boze hulk nodig hebben gooien ze dat zo weer overboord.
Sinds de New 52 dus juist wel. Ze is slachtoffer van misbruik en is op eigen houtje ontsnapt en een eigen leven begonnen met een partner die wel echt van haar houdt. Voor iemand met persoonlijkheidsissues van hier tot Tokyo is dat een behoorlijke beproeving.quote:Op maandag 1 augustus 2016 16:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo veel schrijvers, zo veel inzichten.
Karakters gaan nooit definitief dood, maar de hoeveelheid manieren om ze te laten ontwikkelen zijn ook beperkt, dus je krijgt overeenkomsten.
Gaat me alleen niet om het feit dat ze ontwikkelt, alleen om het feit dat ze zich ontwikkelt wat niet bij haar personage (psyche) past. Dat meisjes er verkleed als Harley er bij lopen op Comiccon heeft niets met het karakter te maken.
De opmerking krijgen "ja want Harley is zo'n sterke persoonlijkheid". Nee dat is ze juist niet!
En dat is juist wat ik bedoel. Ontwikkeling is prima, maar Harley haar karakter is dus niet meer zoals hij was terwijl haar origin eigenlijk juist niet past bij de ontwikkeling. of andersom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:29 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Sinds de New 52 dus juist wel. Ze is slachtoffer van misbruik en is op eigen houtje ontsnapt en een eigen leven begonnen met een partner die wel echt van haar houdt. Voor iemand met persoonlijkheidsissues van hier tot Tokyo is dat een behoorlijke beproeving.
Ik vond BvS ook tof, dus ik trek me er geen reet van aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:32 schreef Unites het volgende:
Wordt verrot geschreven door de critics, lijkt het.
29% op RT op het moment van schrijven
Zonde, had hele hoge verwachtingen!![]()
ga je wel hier een recensie plaatsen vrijdag?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vertrouw ze iig niet blind. Donderdagavond
Zieligquote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:56 schreef KingRadler het volgende:
DC fans zijn al een petitie gestart om Rotten Tomatoes op zwart te krijgen. Heb ik slecht nieuws voor ze Warner is voor 30% eigenaar van die site.
Korte reactie op zijn minst.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:54 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ga je wel hier een recensie plaatsen vrijdag?
SS staat compleet los van de rest, ik vind het concept ook iets waar ik aan moest wennen. Maar om nou te zeggen dat ze het superheldengenre om zeep helpen, neuh. Ze bieden alleen een andere smaak en die slaat nog niet echt aan...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:39 schreef KingRadler het volgende:
Marvel Studios, Sony & Fox zijn ook totaal niet blij waar Warner mee bezig is.
DC is de hele superhelden films om zeep het helpen.
Had verwacht dat SQ ook goede kritieken ging krijgen, maar ze maken daarin
dezelfde fout als in MoS en BvS.
DC is te snel een extended Universe op het bouwen.
Had liever eerst een losse Batman film gehad na MoS en daarna Wonder Woman.
SQ past er eigenlijk niet tussen.
Het zal aan mij liggen, ik vind dat DC niet slechter bezig is dan Marvelquote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:39 schreef KingRadler het volgende:
Marvel Studios, Sony & Fox zijn ook totaal niet blij waar Warner mee bezig is.
DC is de hele superhelden films om zeep het helpen.
Had verwacht dat SQ ook goede kritieken ging krijgen, maar ze maken daarin
dezelfde fout als in MoS en BvS.
DC is te snel een extended Universe op het bouwen.
Had liever eerst een losse Batman film gehad na MoS en daarna Wonder Woman.
SQ past er eigenlijk niet tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |