SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 26-04-2015 11:36:28 ]
En niemand geloofde me toen ik dat zei.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft er geen zin in vandaag.
Ik was er wel bang voor tbh.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En niemand geloofde me toen ik dat zei.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
Lol Utrecht denkt nog de 8e plek te halen en Europees te spelen.
WACHT DAT GAAT LUKKEN
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
WACHT DAT GAAT LUKKEN
rot opquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
WACHT DAT GAAT LUKKEN
Leg die alcohol maar weer wegquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
WACHT DAT GAAT LUKKEN
Dream on.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
WACHT DAT GAAT LUKKEN
Ook de assist was van een PSV'er.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De goal van Excelsior komt op naam van Luuk de Jong.
RIP 3 punten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De goal van Excelsior komt op naam van Luuk de Jong.
was ook beetje naief om PSV te laten staanquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mijn hele manager krijgt het te verduren dit seizoen
al sinds het missen van ronde 1 gaat het misquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ook beetje naief om PSV te laten staan
Kampioenswedstrijd (prima) en fucking Excelsior. Daar mag je toch wel een beetje van verwachten? Tegen enigzins redelijke teams zie ik ze ook niks meer klaarspelen nee, maar kom op zeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
was ook beetje naief om PSV te laten staan
Morgen wint Groningen thuis van Feyenoord, dus dat is kansloosquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
WACHT DAT GAAT LUKKEN
misschien lukt het hem volgend seizoen wel in de uitwedstrijd van men joenaaitet tegen Watford.quote:
quote:Na de vrije dag van woensdag start Phillip Cocu donderdag met de voorbereiding op het duel van komende zaterdag. Cocu is er veel aan gelegen om het seizoen goed af te maken. Hoewel het kampioenschap behaald is wil hij dat PSV ook in de laatste duels er volledig voor gaat. Hij wil de selectie onder andere motiveren met een mogelijk puntenrecord voor PSV. Dat heeft hij volgens het Eindhovens Dagblad inmiddels in de kleedkamer laten vallen. Indien PSV de laatste drie duels weet te winnen, komt PSV op een eindtotaal van 88 punten. Nooit eerder behaalde PSV zoveel punten. In 1986 en 2005 werd de ploeg kampioen met 87 punten.
PSV Netwerk
Ook hangt er voor PSV nog een clubrecord in de lucht qua aantal zeges in e e n seizoen. Het record staat voor PSV op 27 zeges. PSV heeft in het huidige kampioensseizoen inmiddels 26 zeges behaald.
Laat dat maar aan Loewietje over.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
misschien lukt het hem volgend seizoen wel in de uitwedstrijd van men joenaaitet tegen Watford.
Kunstgrasclub. Hup PSV!quote:
Kan er niks vanquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
#Groteleider Andres laat het afweten vandaag.
3 MILJOEN ERBIJquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Jalalallalaaaaaaaaaaaaa Giniiiiiiiiiiiiii Wijlandummm
Wijnaldum > Guardadoquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldum is de belangrijkste speler van PSV.
2 foute beslissingen in 1 keer.quote:
Ich auch. Verder kan Excelsior mij totaal niet boeien.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben overigens niet voor Excelsior vanwege PSV, alleen omdat Maaskant de nacompetitie in moet.
Ik ben voor PSV omdat Excelsior kunstgras en NAC echt gras. Dus optyfen Excelsior.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben overigens niet voor Excelsior vanwege PSV, alleen omdat Maaskant de nacompetitie in moet.
als je er kaarten voor geeft is het discutabelquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Opzet is toch helemaal niet vereist bij hands?
Het is meer een soort risico-aansprakelijkheid
voorwaardelijk opzetquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef Paxcon het volgende:
quote:
Dijkhuizen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
wie schreeuwde dat memphis gewisseld moest worden???
Ja, dat vind ik ook onnodigquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je er kaarten voor geeft is het discutabel
Je weet nu toch wel hoe het gaat in het voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Kut voetballers die doen alsof ze niks gedaan hebbenincasseer die kaart als een vent
Welkom bij voetbal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Kut voetballers die doen alsof ze niks gedaan hebbenincasseer die kaart als een vent
I'll be your guide.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je weet nu toch wel hoe het gaat in het voetbal
Wil niet zeggen dat je het dan maar moet accepteren.quote:
Wat wil je eraan doen om het te veranderen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Wil niet zeggen dat je het dan maar moet accepteren.
In het middenoosten gaan ook ja 70 jaar mensen dood door elkaar, wil niet zeggen dat het dan normaal is.
Wat een debiele vergelijkingquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Wil niet zeggen dat je het dan maar moet accepteren.
In het middenoosten gaan ook ja 70 jaar mensen dood door elkaar, wil niet zeggen dat het dan normaal is.
Kampioensgelukquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Onterechte pingel, eigen goal, paal en 2 keer lat. Het zit Excelsior niet tegen.
Helaas kan ik er weinig aan doen, ik werk niet in het voetbal circuit/bij de bond.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen om het te veranderen.
SV?quote:
Wie is Erik?quote:
wie gaat luik-bastenaken-luik en weer terug winnen?quote:
Hola.quote:
Over van Persiequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:32 schreef Zorro het volgende:
"Hoe moet je je voelen als je zolang buitenspel hebt gestaan"
Dat moet over Lens gaan toch?
1. Alejandro Valverdequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wie gaat luik-bastenaken-luik en weer terug winnen?
Albasini gaat zeker top 5 rijdenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Alejandro Valverde
2. Michal Kwiatkowski
3. Joaquim Rodriguez
4. Domenico Pozzovivo
5. Giampaolo Caruso
Ik had al GGMM gepostquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens vergeet ik in mijn lachbui dat Locadia gescoord heeft.
Heel klein beetje dan, 4 punten meer halen dan Excelsior zie ik niet gebeuren.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel klein beetje dan, 4 punten meer halen dan Excelsior zie ik niet gebeuren.
Toch apart, volgens Gijp werd hij met PSV altijd al veel eerder kampioen.quote:
Ik denk dat het is gebeurd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
SBV Excelsior - 31 punten - Doelsaldo 42-52
FC Utrecht - SBV Excelsior
SBV Excelsior - AZ Alkmaar
NAC Breda - 28 punten - Doelsaldo 30-60
AZ Alkmaar - NAC Breda
NAC Breda - FC Groningen
Dan ga je je nog meer afvragen waarom hij zich op het veld gedraagt alsof hij het IQ van een sinaasappel heeftquote:Op zondag 26 april 2015 03:20 schreef hafcfan het volgende:
Ook mooi feestje na afloop wel. Bus opwachten met mannetje of 500. Weghorstgod stal de show wat een mooie kerel. Jammer dat hij op het veld zo'n achterlijk debiel is, maar qua persoonlijkheid echt een top kerel.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
WACHT DAT GAAT LUKKEN
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Morgen wint verliest Groningen thuis van Feyenoord, dus dat is kansloos reëel
Ja, want onder deze trainer had Heracles de eerste 7 wedstrijden allemaal gewonnenquote:Op zondag 26 april 2015 03:15 schreef hafcfan het volgende:
Zelden zo genoten. Wat een top sfeer vanaf minuut 1 al. Gelukkig was de trommel er weer niet bij dat werkt echt geweldig zonder dat kut ding. Verbieden ermee. Linssen is echt een god. Mooi ook voor die klootzak van een Maaskant. We hadden 0 uit7, maar daarna zouden we gewoon op plaats 6 staan. Zo zie je maar hoe veel De Jonge heeft verneukt. Volgend jaar gewoon weer voor plaats 8-12 spelen in een nieuw en mooi stadion. Wel jammer dat de hele competitie nu al is beslist. Je kan alles nu wel overslaan.
Een speelschema.quote:Op zondag 26 april 2015 11:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een schema van wat?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
12:30 FC Dordrecht - SC Cambuur
14:30 FC Groningen - Feyenoord
14:30 PEC Zwolle - Ajax
16:45 FC Twente - AZ
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nienhuis;quote:Op zondag 26 april 2015 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen dan maar even naar SCC kijken, dan Groningen icm LBL.
Volgend jaar weer wat degradatiespanning t.o.v dit seizoenquote:Op zondag 26 april 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar gaat SCC het heel, heel zwaar krijgen.
Ik ben benieuwd of hij zich vanmiddag weer gaat verspreken in de zin van ''we'' als Feyenoord.quote:Op zondag 26 april 2015 11:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord vanmiddag speelt.
Alle spelers die volgend seizoen er wel zijn, krijgen een kans. Alleen Mo speelt want Dijkstraquote:
Als dit onze opstelling wordt vorig jaar zie ik het somber in.quote:Op zondag 26 april 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle spelers die volgend seizoen er wel zijn, krijgen een kans. Alleen Mo speelt want Dijkstra
Matige keeper. Centrum achterin is wel goed. Matige vleugelspelers. Middenveld vind ik Van de Streek wel goed, Bakker is het net niet meer en de plek van mo moet worden opgevuld. Creativiteit wel hard nodig. Aanval is wel oké op Rosheuvel naquote:Op zondag 26 april 2015 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dit onze opstelling wordt vorig jaar zie ik het somber in.
Zonder El Messi dan.
quote:
Backs zijn kut, keeper is niks, middenveld is bagger. Rosheuvel vind ik ook niks.quote:Op zondag 26 april 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige keeper. Centrum achterin is wel goed. Matige vleugelspelers. Middenveld vind ik Van de Streek wel goed, Bakker is het net niet meer en de plek van mo moet worden opgevuld. Creativiteit wel hard nodig. Aanval is wel oké op Rosheuvel na
Dordt is ook gewoon een Eerste Divisie clubje, dat weten ze zelf ook.quote:Op zondag 26 april 2015 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig zijn we hier volgend seizoen van af.
Bedankt voor je herhaling van mijn post.quote:Op zondag 26 april 2015 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Backs zijn kut, keeper is niks, middenveld is bagger. Rosheuvel vind ik ook niks.
Cambuur ontsnapt.
Jij was te genuanceerd.quote:Op zondag 26 april 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je herhaling van mijn post.
Dat wist iedereen al, in seizoenshelft 1. Ik werd ook een beetje moe van de heren analytici die telkens op Boogers zaten te ziften om hun naïeve spelopvatting. Tegenwoordig ben jij achter de computer nog meer op de hoogte dan fie zogenaamde deskundigen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dordt is ook gewoon een Eerste Divisie clubje, dat weten ze zelf ook.
Het is goed dat ze worden ingeruild voor NEC.
Everse-effect is uitgebleven. Wel goed van hem dat die blijft.quote:Op zondag 26 april 2015 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wist iedereen al, in seizoenshelft 1. Ik werd ook een beetje moe van de heren analytici die telkens op Boogers zaten te ziften om hun naïeve spelopvatting. Tegenwoordig ben jij achter de computer nog meer op de hoogte dan fie zogenaamde deskundigen.
Dat is denk ik meer omdat De Nooijer nog zijn diploma moet halen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:38 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Everse-effect is uitgebleven. Wel goed van hem dat die blijft.
Die willen Rosheuvel hebben denk ik.quote:Op zondag 26 april 2015 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Tonny Bruins Slot komt even Dordrecht en Cambuur analyseren voor Ajax.
Tering zeg.
Lieder en Biekman inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2015 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dordrecht heeft dit seizoen wel twee enorme faalspitsen gehad.
Biekman vond ik nog wel prima.quote:Op zondag 26 april 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lieder en Biekman inderdaad.
Ten Voorde was ook behoorlijk matig. Pisas vind ik ook niks. Korte gaat nog.
Haten op Liederquote:Op zondag 26 april 2015 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lieder en Biekman inderdaad.
Ten Voorde was ook behoorlijk matig. Pisas vind ik ook niks. Korte gaat nog.
Heb jij die OOIT iets goeds zien doen?quote:
Ik heb hem wel eens een doelpuntje mee zien pikken bij Jong Vitessequote:Op zondag 26 april 2015 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij die OOIT iets goeds zien doen?
FC Eindhoven moet het winnen. Genot.quote:Op zondag 26 april 2015 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu maar hopen dat er niet een vergelijkbare ploeg de play-offs wint.
FC Ossquote:Op zondag 26 april 2015 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
FC Eindhoven moet het winnen. Genot.
Ik kijk te weinig Jupiler League, maar ik geloof je.quote:Op zondag 26 april 2015 12:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jonahtan Opoku is wel een prima speler
Dan zal je ik je ook op een briefje geven dat de Eredivisie volgend jaar ook Limburgvrij is.quote:Op zondag 26 april 2015 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kijk te weinig Jupiler League, maar ik geloof je.
Roda kan het alleen tegen PSVquote:Op zondag 26 april 2015 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je ik je ook op een briefje geven dat de Eredivisie volgend jaar ook Limburgvrij is.
Gelukkig kunnen we straks genieten van Feyenoordquote:Op zondag 26 april 2015 12:55 schreef Caland het volgende:
Fijn zo'n half 1 wedstrijd die werkelijk geen nergens over gaat.
op CC is het Southpark weekendquote:Op zondag 26 april 2015 12:55 schreef Caland het volgende:
Fijn zo'n half 1 wedstrijd die werkelijk geen nergens over gaat.
Wel een spektakel in de Jupiler League. Iedereen kan van iedereen winnen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LollerRoda.
Behalve van NEC valt er niet te winnen.quote:Op zondag 26 april 2015 12:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel een spektakel in de Jupiler League. Iedereen kan van iedereen winnen.
Jong PSV - NEC 1-0quote:Op zondag 26 april 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Behalve van NEC valt er niet te winnen.
Het maakt niet uit wie je erin stopt, het is allemaal kutquote:Op zondag 26 april 2015 12:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jupiler League is een gebroken competitie met al die beloften elftallen
Robin Gosens, meneer.quote:Op zondag 26 april 2015 13:01 schreef Sked het volgende:
Over welke Go(o)s(s)ens heeft die commentator het nou?
Aan het begin van dit seizoen was er interesse van onder andere Cambuur voor Gosens, dus ik vraag me af of Vitesse hem niet liever in de ED heeftquote:Op zondag 26 april 2015 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel. John is immers niet verbonden aan een club
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 26 april 2015 13:12 schreef tompsv18 het volgende:
Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Viergever; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Fischer, Andersen
Wat een aidsopstelling zeg.quote:Op zondag 26 april 2015 13:12 schreef tompsv18 het volgende:
Cillessen; Tete, Veltman, Riedewald, Viergever; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Fischer, Andersen
Sigtuurson.quote:
Andersenquote:Op zondag 26 april 2015 13:12 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |