Ik mis even het punt hier. Dame roept dat we nog maar een keer gaan binnenkort.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, volgens mij is de vrouw in heel veel gevallen ook wel de beslisser daar in...
Zou moeten, maar generaliserend is het volgens mij zo dat vrouwen vaker degene zijn die aangeven een tweede date echt niet te willen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik mis even het punt hier. Dame roept dat we nog maar een keer gaan binnenkort.
Er wordt mij echt letterlijk niks gevraagd, dacht het niet. De vrouw bepaalt helemaal niks, gelijkwaardigheid zou de basis moeten zijn.
Dat kan op zich wel zo zijn dat als je mannen en vrouwen na een eerste date dat vraagt... kan zo zijn. Maar dat het je niet eens gevraagd wordt. Er wordt gewoon van uitgegaan dat jij sowieso wel nog een keer wil. Kijk als ze er nou uitziet als Mila Kunis of Megan Fox, dan snap ik het nog.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou moeten, maar generaliserend is het volgens mij zo dat vrouwen vaker degene zijn die aangeven een tweede date echt niet te willen.
Mierenneukerquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:05 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel zo zijn dat als je mannen en vrouwen na een eerste date dat vraagt... kan zo zijn. Maar dat het je niet eens gevraagd wordt. Er wordt gewoon van uitgegaan dat jij sowieso wel nog een keer wil. Kijk als ze er nou uitziet als Mila Kunis of Megan Fox, dan snap ik het nog.
Als je een ding toch bij mij echt even moet laten is mij als vanzelfsprekend gaan zien.![]()
![]()
Het is ook maar net hoe je het opvat.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Er wordt mij echt letterlijk niks gevraagd, dacht het niet. De vrouw bepaalt helemaal niks, gelijkwaardigheid zou de basis moeten zijn.
Dat doe ik niet. Heb een partnerquote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je benen voor elke willekeurige man spreiden is toch geen scoren?
Heb het idee dat Tinder ook aardig dood is momenteel. Ik hoor velen erover dat je nu een beperkte aantal likes kan geven en dat het betaald is etc. maar merk daar niks van?quote:Op zondag 26 april 2015 15:25 schreef Hondenfluitje het volgende:
Zo heb Tinder verwijderd, in het begin vond ik het erg leuk maar ik was er al snel klaar mee. Heb wel een aantal dates gehad maar vond het allemaal maar geforceerd. Doe het toch liever in het echt. Heb nu in het 'echt' een meisje ontmoet die echt superleuk is en die mij ook leuk vindt. Dus daar gaan we mee verder.
In de islam mag je met 4 vrouwen trouwen. Dus zo haram is weiss niet eens.quote:
Best wel apart dit. Die tweede date had je toch afgelopen week al gehad? En toen kon je zowat niet wachten.quote:Op zondag 26 april 2015 17:40 schreef Jaimito het volgende:
gisteren was ik wat wezen drinken met een vriendin van mij in een cafe. En op een gegeven moment zie ik dus dat meisje van de eerste date sex met een andere date. Nee ik baalde niet. Ik was opgelucht want ik wilde haar nog zeggen van dit wordt niks een 2e date zit er gewoon niet in. maar aangezien ze nooit meer iets van zich horen heb ik het erbij gelaten. zij keek me aan, herkende me en kreeg een knalrood hoofd :p haar date ging naar de wc en weg was ze, heeft ze die arme jongen laten zitten. We hebben hem gevraagd bij ons te komen zitten. Ik heb niet verteld dat ik haar kende maar ik ben gewoon naar hem toegelopen, met van, hee wat een kutstreek, kom met ons een biertje drinken. Hij zei van oh beter dan thuis zitten.
Waar kom je je parter nou tegen? Met uitgaan? Al mijn vrienden zijn hun partner tegengekomen met uitgaan Of in vriendenkringen. Alleen ben ik getuige geweest van vriendenkringen die helemaal kapot gingen omdat 2 uit elkaar gingen. Misschien denk ik te moeilijk na, dat kan ook.
Ik geloof sowieso niets van het hele verhaal. Los van wat jij nu aankaart. Of eigenlijk er boven opquote:Op zondag 26 april 2015 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Best wel apart dit. Die tweede date had je toch afgelopen week al gehad? En toen kon je zowat niet wachten.
Moest even terugzoeken, maar ik dacht dat ook inderdaag gelezen te hebben:quote:Op zondag 26 april 2015 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Best wel apart dit. Die tweede date had je toch afgelopen week al gehad? En toen kon je zowat niet wachten.
Of heb je meerdere meisjes zoals haar gehad?quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:57 schreef Jaimito het volgende:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.
"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"
Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.
"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.
Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"
ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$
Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)
Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
Het swipen is ook niet echt meer leuk, ik swipe echt nog maar zelden naar rechts. Ik heb echt het idee dat er niets leuks meer zit, dito met Paiq. Dat beperkt aantal likes gedoe is bij sommige wel en sommige niet. Aantal mensen moeten ook voor premium 12.99 betalen en amdere weer 3.99. Denk dat Tinder aan het testen was wat een gek ervoor geeftquote:Op zondag 26 april 2015 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb het idee dat Tinder ook aardig dood is momenteel. Ik hoor velen erover dat je nu een beperkte aantal likes kan geven en dat het betaald is etc. maar merk daar niks van?
Ach, het swipen blijft wel leuk om te doen
Zoveel tegelijk.quote:Op zondag 26 april 2015 22:56 schreef yats het volgende:
Deze week had ik drie dates. Vorige week zaterdag had ik een erg leuke date die gisteren herhaald werd, en tussendoor heb ik woensdag nog een picknicdate met iemand anders (een volleybalster) gehad.
Twee personen tegelijk is veel?quote:
Dan zeg je dat je niet wil. Is niet moeilijk toch.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje niet gedate. Dit was ook niet gepland ofzo. Ik zie gewoon wel hoe dingen lopen en dat bevalt prima.quote:Op maandag 27 april 2015 07:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, best wel. Vooral omdat je er geen zin in had/hebt.
quote:Op maandag 27 april 2015 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha yats zei dattie niet meer zou daten en nu date ie er twee! Haha wat een sjappie joh, haha!
Ergens is dit best wel hypocrietquote:Op maandag 27 april 2015 07:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, best wel. Vooral omdat je er geen zin in had/hebt.
Ik? Hoezo dat?quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ergens is dit best wel hypocriet
Oh oke. Het was ook niet 'serieus' bedoeld hoor zoals je (nam ik aan) ziet aan dat poppetje daarvoor.quote:Op maandag 27 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje niet gedate. Dit was ook niet gepland ofzo. Ik zie gewoon wel hoe dingen lopen en dat bevalt prima.
quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je bent die jongen die je zo genakt hebt al vergeten?quote:
Whehe.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2015 13:24 schreef Nammie het volgende:
Ik heb een jongen heel erg 'genakt'? Ik weet nergens van. En al zou dat, dat maakt 't nog niet hypocriet om een geintje te maken.
Dat had ik door inderdaadquote:Op maandag 27 april 2015 12:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh oke. Het was ook niet 'serieus' bedoeld hoor zoals je (nam ik aan) ziet aan dat poppetje daarvoor.
Dat is niet hypocriet. Ik heb het een eerlijke kans gegeven door te gaan daten met hem, want ik had tijdens onze eerste ontmoeting in de trein al zoiets van 'erg leuk, maar niet leuk genoeg'. Ik kan er verder ook niets aan doen dat ik geen zin heb om af te spreken op zo'n moment, maar ik ben natuurlijk gegaan en we hebben het gezellig gehad.quote:Op maandag 27 april 2015 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gaat er toch om hoe je naar een date gaat. Die jongen ging er misschien wel heel enthousiast heen, in de veronderstelling dat jij er net zo veel zin in had. Maar je gaf hier al aan 'Heb geen zin, ga liever met vriendinnen wat doen'. Met die instelling geef je het ook geen eerlijke kans.
Dat bedoel ik met hypocriet
nou ja je zou kunnen zeggen dat het dan eerlijker is om gewoon niet af te sprekenquote:Op maandag 27 april 2015 15:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat is niet hypocriet. Ik heb het een eerlijke kans gegeven door te gaan daten met hem, want ik had tijdens onze eerste ontmoeting in de trein al zoiets van 'erg leuk, maar niet leuk genoeg'. Ik kan er verder ook niets aan doen dat ik geen zin heb om af te spreken op zo'n moment, maar ik ben natuurlijk gegaan en we hebben het gezellig gehad.
Waarom zou dat eerlijker zijn? Het was maar een afspraakje, we leerden elkaar een beetje kennen, het was gezellig en hij is een heel leuk persoon. Het is niet dat we een levenslange relatie met elkaar aangaan en ik hem aan het lijntje houd. Nouja, ik denk hier overduidelijk anders over.quote:Op maandag 27 april 2015 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja je zou kunnen zeggen dat het dan eerlijker is om gewoon niet af te spreken
quote:
Je kan het hier nooit goed doen lieverdquote:Op maandag 27 april 2015 16:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom zou dat eerlijker zijn? Het was maar een afspraakje, we leerden elkaar een beetje kennen, het was gezellig en hij is een heel leuk persoon. Het is niet dat we een levenslange relatie met elkaar aangaan en ik hem aan het lijntje houd. Nouja, ik denk hier overduidelijk anders over.
quote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei niet dat dat eerlijker was, ik zei dat je het ook zo zou kunnen bekijken
QUOTECEPTIONquote:Op maandag 27 april 2015 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja je zou kunnen zeggen dat het dan eerlijker is om gewoon niet af te spreken
Ik ben blij voor haar dat ze het leuk vond. Ik niet. Ik ga niet nog een keer.quote:Op zondag 26 april 2015 12:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je het opvat.
Ipv dat jij het ziet als dat zij het bepaald kan het ook uitdagend en plagend bedoelt zijn.
In ieder geval wil ze je graag nog eens zien. Is dat niet leuk?
Zozo, lieverd nog wel.quote:Op maandag 27 april 2015 18:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan het hier nooit goed doen lieverd
Ik ben er op tegen. Je gaat alleen maar argumenten vinden voor wat je hart al weet of er toch meer van maken. En daar weer spijt van en iemand weer teleurstellen. Aan het lijntje houden gaat te ver als omschrijving, idem met hypocriet, maar het is de eerste babystep die kant op ;-)quote:Op maandag 27 april 2015 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
Er staat toch niet dat ik dat vind of dat het per definitie zo is?
Ik ben juist voor mensen een tweede kans geven ook al was je niet meteen hoteldebotel. Lees de afgelopen 923737 topics maar na
ik ben nu met 2 mensen waarmee het even duurde voor de vonk helemaal over sprong. Voor mij werkt het dus prima.quote:Op maandag 27 april 2015 21:47 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben er op tegen. Je gaat alleen maar argumenten vinden voor wat je hart al weet of er toch meer van maken. En daar weer spijt van en iemand weer teleurstellen. Aan het lijntje houden gaat te ver als omschrijving, idem met hypocriet, maar het is de eerste babystep die kant op ;-)
Zonde van de energie, leven is te kort, next
Ik vind het geen zonde van de energie. Het kan prima zijn dat je alsnog een goede vriendschap met zo iemand opbouwt.quote:Op maandag 27 april 2015 21:47 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik ben er op tegen. Je gaat alleen maar argumenten vinden voor wat je hart al weet of er toch meer van maken. En daar weer spijt van en iemand weer teleurstellen. Aan het lijntje houden gaat te ver als omschrijving, idem met hypocriet, maar het is de eerste babystep die kant op ;-)
Zonde van de energie, leven is te kort, next
Alles kan natuurlijk. Wie weet kun je samen ook nog eens een wegrestaurant in zuidmali beginnen. Het kan zomaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het geen zonde van de energie. Het kan prima zijn dat je alsnog een goede vriendschap met zo iemand opbouwt.
Lekker in de friendzone stoppen toch?quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:44 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het geen zonde van de energie. Het kan prima zijn dat je alsnog een goede vriendschap met zo iemand opbouwt.
Er moet direct dan sprake zijn van een vriendschappelijke klik die voor beiden dan geldt. Het kan, ik heb het eens meegemaakt op xxx dates.quote:
Ik vind het iig een beetje sneu om alleen maar de focus op een relatie te leggen, terwijl er genoeg mensen zijn van het andere geslacht waar het vriendschappelijk heel goed mee klikt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 06:40 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Alles kan natuurlijk. Wie weet kun je samen ook nog eens een wegrestaurant in zuidmali beginnen. Het kan zomaar.
maar waarom het dan een date noemen? Dan is de intentie wel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het iig een beetje sneu om alleen maar de focus op een relatie te leggen, terwijl er genoeg mensen zijn van het andere geslacht waar het vriendschappelijk heel goed mee klikt.
Dat ben ik wel weer met je eens. Een leuke avond tot een relatie, daar zit nog veel tussen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:15 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik vind het iig een beetje sneu om alleen maar de focus op een relatie te leggen, terwijl er genoeg mensen zijn van het andere geslacht waar het vriendschappelijk heel goed mee klikt.
Omdat het gewoon een date was. En nu weet ik inmiddels 100% zeker dat hij niet meer dan een vriend kan worden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom het dan een date noemen? Dan is de intentie wel wat anders natuurlijk
Gaan we het zo spelen?quote:
Ik verwacht geen vuurwerk, maar dit was gewoon totaal niet wie ik ben of wat ik zoek. En de eerste keer seks is nooit hotel de botel, je moet elkaar nog helemaal ontdekken. Kan hier natuurlijk ook niet het achterste van mijn tong laten zien. Genoeg gebruikers hier die mij kennen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:09 schreef Silenus het volgende:
Waarom verwacht je de eerste keer gelijk vuurwerk? Het is in het begin toch altijd even aftasten?
Was jij niet pas net weer vrijgezel na een lange relatie? Dat kan ook een en ander verklaren en dan is binnen een paar weken gewoon heel snel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:12 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik verwacht geen vuurwerk, maar dit was gewoon totaal niet wie ik ben of wat ik zoek. En de eerste keer seks is nooit hotel de botel, je moet elkaar nog helemaal ontdekken. Kan hier natuurlijk ook niet het achterste van mijn tong laten zien. Genoeg gebruikers hier die mij kennen.
Probeer de vraag aan jezelf te stellen: wanneer knap ik er op af. Een van die voorbeelden zou je in mijn situatie moeten invullen
Maarja, hoe nu verder is the big question...
Daar noem je er ook gelijk eenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk geen enkele datingsite die me echt goed bevalt. Van de week Badoo weer afgestoft, maar meh.
Badoo ook weer eens aangeslingerd.quote:
gast, hij zegt dat alles lekker loopt en klikt, maar dat da wijf nie ken neuken. Dat heeft nou net niks te maken met kort vrijgezel zijn....quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:31 schreef yats het volgende:
[..]
Was jij niet pas net weer vrijgezel na een lange relatie? Dat kan ook een en ander verklaren en dan is binnen een paar weken gewoon heel snel.
Really? Wellicht spookt zijn ex onbewust nog in zijn hoofd gezien hoe het gegaan is, Er zijn genoeg redenen te bedenken. Ik vind het nogal kort de bocht in ieder geval. Ja, seks is belangrijk in een relatie, maar ik verwacht een eerste keer met iemand echt geen goede seks en zeker als het voor de rest gewoon 'klopt' is het geen dealbreaker voor mij.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, hij zegt dat alles lekker loopt en klikt, maar dat da wijf nie ken neuken. Dat heeft nou net niks te maken met kort vrijgezel zijn....
Dit idd.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, hij zegt dat alles lekker loopt en klikt, maar dat da wijf nie ken neuken. Dat heeft nou net niks te maken met kort vrijgezel zijn....
Voor jou niet misschien. Er is verschil tussen slechte seks en matige seks.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:44 schreef yats het volgende:
[..]
Really? Wellicht spookt zijn ex onbewust nog in zijn hoofd gezien hoe het gegaan is, Er zijn genoeg redenen te bedenken. Ik vind het nogal kort de bocht in ieder geval. Ja, seks is belangrijk in een relatie, maar ik verwacht een eerste keer met iemand echt geen goede seks en zeker als het voor de rest gewoon 'klopt' is het geen dealbreaker voor mij.
Omdat sommige mensen al blij zijn met seks en gewoon niet weten wat goed en slecht is. Dus dan zal het wel iets anders zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor jou niet misschien. Er is verschil tussen slechte seks en matige seks.
Bij slechte seks kan t gewoon zijn dat t echt niet klikt, hoe leuk iemand ook kan zijn.
Hoe je in dit hele verhaal z'n ex erbij kan halen, snap die gedachtegang echt niet.
Dit dus. Het was geen matige, maar slechte seks. Ik kan niet zeggen wat precies.. maar you've got the picture.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen al blij zijn met seks en gewoon niet weten wat goed en slecht is. Dus dan zal het wel iets anders zijn.
Zonder push up bh, zonder korset, met cellulitis, zonder sok in de heer zijn onderbroek, met bierbuik is het soms ff schrikken ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:16 schreef UnicornFarts het volgende:
Als het echt zo slecht is zou ik ermee kappen. Tuurlijk is de eerste keer altijd een beetje aftasten alleen als je er nu al tegenop ziet zou ik er gewoon mee stoppen.
Het komt vaker voor dan je denkt, met kleding aan klikt het enorm en met kleding uit absoluut niet.
Nou dit dus. Als ze voor de rest echt geweldig is, dit dat, dan kan er toch wel aan de seks gewerkt worden?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:39 schreef tja77 het volgende:
Ik weet niet hoe ik zou reageren na zwaar tegenvallende seks.
Als de vrouw voor de rest ALLES is wat ik zoek in een vrouw, en ze staat open voor opbouwende en gefundeeerde kritiek, dan zou ik haar niet meteen afrekenen op die eerste keer samen.
Aan de andere kant, moet de eerste keer seks er wel degelijk sprake zijn van passie (ja kutwoord) of iets van chemie.
Wat nou spelen, ik stel je gewoon een vraagquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Gaan we het zo spelen?![]()
Slecht: Geen enkel initiatief tonen, geen passie, zoent niet met passie en nog veel andere punten. Past totaal niet bij wat ik zoek of nodig heb. Uiteraard heb ik al nagedacht over het stukje verlegenheid, of onervarenheid.. maar ik weet het niet. Wil ik zo seks, dan probeer ik tijdens het stappen wel iemand mee naar huis te krijgen. Ik zoek dat niet. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het wil afkappen, of het eerlijk wil zeggen. Maar wat win ik er mee om het eerlijk te zeggen? Dan kwets ik haar.. en te eerlijk zijn is ook niet altijd even goed.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:09 schreef Silenus het volgende:
Waarom verwacht je de eerste keer gelijk vuurwerk? Het is in het begin toch altijd even aftasten?
Oh gatverdamme. Zonder passie zoenenquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:06 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Slecht: Geen enkel initiatief tonen, geen passie, zoent niet met passie
Topic terug vroeg ik aan jou wat de definitie van verliefdheid was ;-)quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wat nou spelen, ik stel je gewoon een vraag
[..]![]()
De eerste keer is voor mij gewoon seks al meer dan genoeg. Ik ben nog best een beetje 1902 in die dingen en doe het ook niet heel snel, dus dan is rechttoe rechtaan de eerste keer met een nieuwe partner al meer dan genoeg. Sowieso ben ik dan nog veel meer van het vurige zoenen en in elkaar opgaan (herderp) dan van de acrobatische toeren en de ruigere neukerij. Ik ga alleen naar bed mensen met iemand waar ik wat in zie, dus dan is het intieme gedoe voor mij belangrijker.
[..]
Oh gatverdamme. Zonder passie zoenen
Maar dat merk je toch ook al voor de seks? Als het zoenen ruk en ongeïnspireerd is, is het bij mij loskoppelen en
Dat is vervelend zeg. Soms klik je enorm mentaal, maar gewoon niet fysiek. Dan kan gebeuren. Next.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:57 schreef dudewhereismycar het volgende:
Afgelopen weekend de 3e date gehad met een vrouw. Het klikt (gesprekken) enorm, er is dus een klik. Helaas viel de seks dusdanig tegen dat ik sterk begin te twijfelen. Er zijn 3 dingen die goed moeten zijn: Innerlijk, uiterlijk en seks. Als een van die drie ontbreekt dan is dat een no-go. Nu kan je zeggen dat 1x seks niet voldoende is om het als "slecht" te bestempelen. Nu is dat voor een deel ook wel zo, je kent elkaar nog helemaal niet en weet niet wat de ander fijn vindt.
Afijn.. ben er op afgeknapt en ik vind het lullig om nu alles te laten vallen. Ik wil wel eerlijk zijn, maar hoe.. kut situatie...![]()
ONVOLDOENDE!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh. Vergeef me dat ik mijn whosaidwhataboutwhatwhenexceldocument niet accuraat heb bijgehouden.
quote:
Moehaha, zó herkenbaar. Of andere oppervlakkigen (ja, bewust zo geschreven), die meteen na de foto wegklikken. Doeiquote:Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik tref op Paiq alleen maar dikkerdjes die op zoek zijn naar een Brad Pitt met een internationale topfunctie. Geen succes voor mij.
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik tref op Paiq alleen maar dikkerdjes die op zoek zijn naar een Brad Pitt met een internationale topfunctie. Geen succes voor mij.
Het ligt aan jouquote:Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Voor de grap weer eens op Badoo gekeken, wat een trieste zooi is dat toch.
Je kan dit toch opgeven bij "uiterlijke kenmerken"? Ik tref geen dikkertjes hoor..quote:Op woensdag 29 april 2015 17:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel me er ongemakkelijk bij wanneer jij dat zegt.quote:
Dat went welquote:Op woensdag 29 april 2015 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik voel me er ongemakkelijk bij wanneer jij dat zegt.
Gek genoeg niet.quote:
Ik voel een date aankomen!quote:Op woensdag 29 april 2015 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je me eens in het echt ervaren
Misschien niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien moet je me eens in het echt ervaren
Ik heb in 2001 voor het laatst met een fokker gedate en dat was redelijk relrelloos allemaal.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:41 schreef dudewhereismycar het volgende:
DancingPhoebe Had jij niet in 2013 gedate met zo'n fokker? Was een hele rel volgens mij in dit topic, weet zijn nickname even niet meer.. haha
Aaah, dan ben ik in de war...quote:Op woensdag 29 april 2015 17:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb in 2001 voor het laatst met een fokker gedate en dat was redelijk relrelloos allemaal.
I knowquote:
Neuh.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:10 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Aaah, dan ben ik in de war...Mijn excuses! Tijd voor een nieuwe fok date?
quote:Op woensdag 29 april 2015 17:04 schreef Toto69 het volgende:
Voor de grap weer eens op Badoo gekeken, wat een trieste zooi is dat toch.
Herkenbare verhalen, maar soms, heel soms zit er toch iemand tussen die dat allemaal weer goedmaakt.quote:Op woensdag 29 april 2015 17:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Moehaha, zó herkenbaar. Of andere oppervlakkigen (ja, bewust zo geschreven), die meteen na de foto wegklikken. Doei
Er is meer dan Badoo tochquote:Op woensdag 29 april 2015 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know. Maar ik heb geen zin te betalen voor een datingsite.
Ik vraag me af of ik me misschien in moet schrijven bij een datingsite waar alleen doofstomme blinde meisjes op zitten aan wiens eisen mijn profiel kan voldoen.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
Herkenbare verhalen, maar soms, heel soms zit er toch iemand tussen die dat allemaal weer goedmaakt.
Nouja als vrouw kom je bij Paiq al wel ver met een gratis account toch? En dan heb je nog OKCupid enzo.quote:
Als man ook. Alleen jij snapt dat niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als vrouw kom je bij Paiq al wel ver met een gratis account toch? En dan heb je nog OKCupid enzo.
Met die instelling denk ik dat zelfs zulke meisjes niet erg blij met jou zullen zijn.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik me misschien in moet schrijven bij een datingsite waar alleen doofstomme blinde meisjes op zitten aan wiens eisen mijn profiel kan voldoen.
Paiq, okcupid, lexa, relatieplanet. Genoeg opties, zeker voor iemand met jouw uiterlijk.quote:
Ach, denk maar zo, als ze je niet willen om wie je bent is dat hun verlies. Ik ben ook genoeg van die types tegen gekomen en om eerlijk te zijn mis je niets aan zulke vrouwen. Denk maar zo, zij zoeken waarschijnlijk over een jaar en misschien zelfs over vijf jaar nog steeds naar die ene perfecte man.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik me misschien in moet schrijven bij een datingsite waar alleen doofstomme blinde meisjes op zitten aan wiens eisen mijn profiel kan voldoen.
Dat hangt er vanaf, soms wel en soms nietquote:Op woensdag 29 april 2015 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als man ook. Alleen jij snapt dat niet.
Als ik zou zeggen dat ik zeker weet dat ze nooit iemand gaan krijgen er beter uitziet dan ik kom ik ook weer arrogant over.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met die instelling denk ik dat zelfs zulke meisjes niet erg blij met jou zullen zijn.
Beetje minder zelfmedelijden mag wel.
Want dat zijn natuurlijk de enige twee mogelijkheden...quote:Op woensdag 29 april 2015 18:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik zou zeggen dat ik zeker weet dat ze nooit iemand gaan krijgen er beter uitziet dan ik kom ik ook weer arrogant over.
Mannen zijn kansloos op datingsites als ze er niet uitzien als Brad Pittquote:Op woensdag 29 april 2015 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als man ook. Alleen jij snapt dat niet.
Ik lijk op dudewhereismycarquote:Op woensdag 29 april 2015 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen zijn kansloos op datingsites als ze er niet uitzien als Brad Pitt
Oh?Dank je voor het compliment. Mijn laatste date kende ik via een datingsite.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen zijn kansloos op datingsites als ze er niet uitzien als Brad Pitt
oh..quote:Op woensdag 29 april 2015 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoeft niet echt te betalen hoor, voor een fotoreactie... Volgens mij is er sowieso 1 per dag gratis en je kunt ook de credits gebruiken die je krijgt in een gesprek.
Mensen die uiterlijke wensen hebbenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je het nu over 'dikkertjes' hebben en de ander beschuldigen van oppervlakkigheid in 1 zin
Paiq heb ik ook wel eens geprobeerd. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 29 april 2015 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja als vrouw kom je bij Paiq al wel ver met een gratis account toch? En dan heb je nog OKCupid enzo.
Lexa moet je voor betalen, geen zin in. Zal wel eens rondkijkenquote:Op woensdag 29 april 2015 18:37 schreef yats het volgende:
[..]
Paiq, okcupid, lexa, relatieplanet. Genoeg opties, zeker voor iemand met jouw uiterlijk.
Uiterlijke wensen zijn prima, het gaat mij meer om de toonquote:
Bijna alle datingsites moet je (helaas) voor betalen. Al zijn sites als badoo, paiq en okcupid gratis (ook als je iets wil versturen).Maar het ligt er een beetje aan wat je zoekt welke bij jou past.quote:Op woensdag 29 april 2015 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paiq heb ik ook wel eens geprobeerd. Niet mijn ding.
[..]
Lexa moet je voor betalen, geen zin in. Zal wel eens rondkijken.
Misschien toch de betaalsites eens overwegenquote:Op woensdag 29 april 2015 19:36 schreef yats het volgende:
[..]
Bijna alle datingsites moet je (helaas) voor betalen. Al zijn sites als badoo, paiq en okcupid gratis (ook als je iets wil versturen).Maar het ligt er een beetje aan wat je zoekt welke bij jou past.
Gewoon op straat?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:04 schreef Nammie het volgende:
Nou.Ik heb gisteravond/vannacht spontaan iemand leren kennen en ben helemaal verkocht.
Hij vroeg mijn nummer, maar hij heeft (nog) geen contact gezocht. Ik had echt niet verwacht dat hij mij überhaupt zou zien staan, hij is heel wow /vooral erg aantrekkelijk.
Maar nog niks van hem gehoord. En nu ik hem zo leuk vind vraag ik me af hoe lang dat duurt enzo. Ik lijk wel 16
Dat heb ik dus met badoo. Wat ik daar aan vrouwen tegen kwamquote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind Okcupid nou niet echt een aanrader, imo zitten daar echt de grootste freaks..
Geen idee of de mensen daar serieuzer zijn, al zal er vast een verschil zijn. Zelf heb ik ooit lexa een maand geprobeerd, maar dat leverde weinig op. Wat dat betreft ligt paiq qua dates mij beter. Maar hoe dat bij jou zou zijn, geen idee.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien toch de betaalsites eens overwegen. Denk dat de mensen daar wat serieuzer zijn ook.
Ik vind dat juist de fijnste. Die vragen en het profiel geven een goed overzicht en als mensen echt te freaky zijn lees je dat dus snel genoegquote:Op woensdag 29 april 2015 20:00 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vind Okcupid nou niet echt een aanrader, imo zitten daar echt de grootste freaks..
Ik kom op Paiq en Badoo enkel mannen tegen die seks willenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met badoo. Wat ik daar aan vrouwen tegen kwam
[..]
Geen idee of de mensen daar serieuzer zijn, al zal er vast een verschil zijn. Zelf heb ik ooit lexa een maand geprobeerd, maar dat leverde weinig op. Wat dat betreft ligt paiq qua dates mij beter. Maar hoe dat bij jou zou zijn, geen idee.
Nee, dat niet.quote:
Hij heeft toch om je nummer gevraagd...quote:Op woensdag 29 april 2015 20:17 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.![]()
Maargoed, hij is wel heel erg knap en ik denk dat hij wel op andere meiden valt. Toch hoop ik stiekem dat hij contact zoekt.
Klopt. Nee, nuchter. Maar hij heeft nog niks gestuurd de hele dag.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft toch om je nummer gevraagd...
Of was hij dronken?
Misschien wacht hij even om niet wanhopig te lijken.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Klopt. Nee, nuchter. Maar hij heeft nog niks gestuurd de hele dag.
Of ik wil nu teveel, kan ook. Maar omdat ik hem zo leuk vind word ik onzeker van: 'zou hij mij toch niet leuk vinden etc' want hij is echt heel anders dan ik.
Waar dan wel ontmoet?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:17 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, dat niet.![]()
Maargoed, hij is wel heel erg knap en ik denk dat hij wel op andere meiden valt. Toch hoop ik stiekem dat hij contact zoekt.
Wie zou nou geen seks met jou willen?quote:Op woensdag 29 april 2015 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom op Paiq en Badoo enkel mannen tegen die seks willen. Nou, daar bedank ik voor
.
Oh, genoegquote:Op woensdag 29 april 2015 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zou nou geen seks met jou willen?
Je moet juist niet naar een relatie zoeken toch?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, genoeg. Maar het punt is dus dat ik daar niet naar op zoek ben
.
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie zou nou geen seks met jou willen?
Ik ben ook niet op zoek naar een relatiequote:Op woensdag 29 april 2015 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet juist niet naar een relatie zoeken toch?
Moeilijk typje hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek naar een relatie. Maar ik ben ook niet op zoek naar random seks
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n type is het dus niet echt, leek mij dan.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien wacht hij even om niet wanhopig te lijken.
Vandaar dat het niet werkte zou ik eerder zeggenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:58 schreef The_Odd_One het volgende:
Okcupid is wel interessant, ooit door wiskundigen gebouwd. Ik zat er ook een tijdje op, best leuke vrouwen daar, veel expats. Enige waar ze wiskundig blijkbaar geen touw aan vast kunnen knopen is mijn uiterlijke voorkeur. Dames die hoog scoorden in de percentages waren nou niet echt bepaald per se erg aantrekkelijk.
Is het een stoere badboy die zich niet druk maakt om hoe anderen over hem denken?quote:Op woensdag 29 april 2015 21:45 schreef Nammie het volgende:
[..]
Zo'n type is het dus niet echt, leek mij dan.
quote:Op woensdag 29 april 2015 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moeilijk typje hoor
Sja, kieskeurig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ze kwamen tot een wiskundige formule voor het vinden van de grote liefde, maar zij bleken de uitzondering op de regel.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:10 schreef MissGump het volgende:
[..]
Vandaar dat het niet werkte zou ik eerder zeggen
Misschien wil hij wel een pity date met je, maar daarna snel gezellig met vrienden drinken omdat hij je toch niet ziet zitten.quote:Op woensdag 29 april 2015 20:04 schreef Nammie het volgende:
Nou.Ik heb gisteravond/vannacht spontaan iemand leren kennen en ben helemaal verkocht.
Hij vroeg mijn nummer, maar hij heeft (nog) geen contact gezocht. Ik had echt niet verwacht dat hij mij überhaupt zou zien staan, hij is heel wow /vooral erg aantrekkelijk.
Maar nog niks van hem gehoord. En nu ik hem zo leuk vind vraag ik me af hoe lang dat duurt enzo. Ik lijk wel 16
quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel een pity date met je, maar daarna snel gezellig met vrienden drinken omdat hij je toch niet ziet zitten.
Kan ze altijd nog vrienden met hem worden.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel een pity date met je, maar daarna snel gezellig met vrienden drinken omdat hij je toch niet ziet zitten.
KRAKAKAAA!quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eerst minuten, dan uren, dan dagen, dan weken en dan weet ik de naam al niet eens meer haha...quote:Op donderdag 30 april 2015 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Hoelang is ze al stil dan? Paar minuten, uren, dagen?
Ik wil helemaal niks van wat jij omschrijft, ik wil uberhaupt niks. Laat staan dat ik hier ga melden dat ik vrouwen afwijs. Het verschijnsel verbaast me gewoon. Om het nog verder in te kleuren. Eerst de hele dag vragen stellen en berichtjes sturen en dan nu naar niets laten horen. Wordt er nu echt verwacht dat ik als een malle mijn best ga doen? Of liegt zo'n meisje en is ze not so into me? Mij allemaal best, ik ben gewoon benieuwd naar een vrouwelijk perspectief.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:11 schreef BeamofLight het volgende:
Jongen wat wil je dan?? Dat zij zegt: en wanneer spreken we nog es af? En dat jij dan kan zeggen hahaha dat wul ik lekker nie! En dat dan hier snel komt melden...
Eh..misschien hoopt ze dat je een voorstel doet om weer af te spreken? Ik noem maar een dwarsstraat. Ze kan een drukke hebben, jeetje het is net een dagje geleden ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:24 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Eerst minuten, dan uren, dan dagen, dan weken en dan weet ik de naam al niet eens meer haha...![]()
[..]
Ik wil helemaal niks van wat jij omschrijft, ik wil uberhaupt niks. Laat staan dat ik hier ga melden dat ik vrouwen afwijs. Het verschijnsel verbaast me gewoon. Om het nog verder in te kleuren. Eerst de hele dag vragen stellen en berichtjes sturen en dan nu naar niets laten horen. Wordt er nu echt verwacht dat ik als een malle mijn best ga doen? Of liegt zo'n meisje en is ze not so into me? Mij allemaal best, ik ben gewoon benieuwd naar een vrouwelijk perspectief.
Ik heb het niet over die van eergisteren. Ik heb het over de drie ervoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh..misschien hoopt ze dat je een voorstel doet om weer af te spreken? Ik noem maar een dwarsstraat. Ze kan een drukke hebben, jeetje het is net een dagje geleden ofzo.
Je moet niks. Als zij niks meer van zich laat horen, dan weet je genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die van eergisteren. Ik heb het over de drie ervoor.
Hoezo moet de man altijd een voorstel doen als er helemaal geen lopend gesprek is?
Of zij heeft altijd het initiatief genomen, helaas waren zij nooit enthousiast waardoor ze net bij hem/jou de bal eens bij de ander legt.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je moet niks. Als zij niks meer van zich laat horen, dan weet je genoeg.
Dat heb ik in ieder geval geleerd
Dan heb ik het verkeerd gelezen. Je moet inderdaad niks maar dan moet je ook niet miepen, soms zijn mensen wat meer afwachtend. Hoor je verder niks op je berichtje weet je ook genoeg.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die van eergisteren. Ik heb het over de drie ervoor.
Hoezo moet de man altijd een voorstel doen als er helemaal geen lopend gesprek is?
Hmm. Het ging in voorcontact in alle drie gevallen echt van beide kanten regelmatig ( en echt niet iedere dag ) iets laten horen naar een geslaagde date met zoenen. Daarna een appje van haar kant thuisgekomen dat ze echt een hele leuke avond had gehad en me snel weer wilde zien.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zij heeft altijd het initiatief genomen, helaas waren zij nooit enthousiast waardoor ze net bij hem/jou de bal eens bij de ander legt.
Gewoon laten horen als je geïnteresseerd bent.
En idd geen reactie zegt wel iets ja, maar niet als hier net een uurtje overheen is.
Tis allemaal zo simpel in de basis
Ik lees nergens hoe lang The_Odd_One al wacht op een reactie, dus vandaar mijn conclusie. Een uurtje is inderdaad niks.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zij heeft altijd het initiatief genomen, helaas waren zij nooit enthousiast waardoor ze net bij hem/jou de bal eens bij de ander legt.
Gewoon laten horen als je geïnteresseerd bent.
En idd geen reactie zegt wel iets ja, maar niet als hier net een uurtje overheen is.
Tis allemaal zo simpel in de basis
Date 1 was echt maanden geledenquote:Op donderdag 30 april 2015 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik lees nergens hoe lang The_Odd_One al wacht op een reactie, dus vandaar mijn conclusie. Een uurtje is inderdaad niks.
Ik lees hierin geen hussle.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Hmm. Het ging in voorcontact in alle drie gevallen echt van beide kanten regelmatig ( en echt niet iedere dag ) iets laten horen naar een geslaagde date met zoenen. Daarna een appje van haar kant thuisgekomen dat ze echt een hele leuke avond had gehad en me snel weer wilde zien.
De volgende ochtend een berichtje van mij terug met eenzelfde strekking en bevestiging van elkaar snel weer zien en een geïnteresseerde vraag.
Daarna stilte. Vraag blijft gewoon openstaan.
Als je iemand niet zo interessant vind, why the hussle?![]()
afwachtend is ook echt niet waar ik deze types op selecteer, verschrikkelijk vind ik dat passieve types...
Hmmmquote:Op donderdag 30 april 2015 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik lees hierin geen hussle.
Ze kan uit beleefdheid hebben gezegd dat t gezellig was.
Daarna gaan twijfelen, want net als jij blijkbaar geen klik en dus sterft t een langzame dood omdat ze je berichtje later wel zou beantwoorden maar t vergat en daarna t toch geen zin meer had om alsnog te beantwoorden.
Gewoon op het einde van de eerste date terugzeggen: ''Moeten we inderdaad snel weer doen! Ik pak ff mijn telefoon.... dan en dan kan ik. En jij?'' Tegenwoordig heeft iedereen wel een agenda op zijn of haar telefoon, dus als ze tegenstribbelt of een excuus verzint weet je wel hoe laat het is...quote:Op donderdag 30 april 2015 18:57 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Hmmm
'Echt supergeslaagde date. Benieuwd naar de volgende keer!'
'We hebben echt superlang zitten praten, ik had het niet eens door. snel weer wat drinken. xx'
Dat lees ik dus voortaan als beleefdheid. Ok. Als je geen klik hebt, kun je het ook gewoon zeggen toch?Digitale helden.
verschrikkelijk jeukwoord trouwens 'klik'
Ik gebruik dus gewoon een papieren agenda he. Dus daar gaat je redenatie al mis.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:12 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon op het einde van de eerste date terugzeggen: ''Moeten we inderdaad snel weer doen! Ik pak ff mijn telefoon.... dan en dan kan ik. En jij?'' Tegenwoordig heeft iedereen wel een agenda op zijn of haar telefoon, dus als ze tegenstribbelt of een excuus verzint weet je wel hoe laat het is...
Misschien niet zoals het hoort als in eerst dagen in spanning moeten zitten, maar wel lekker direct
Ik vind dat serieus heel lastig om te zeggen. Doe het wel want ik weet hoe rot het is om aan de andere kant te zitten, maar begrijp de drempel ook heel goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:57 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Hmmm
'We hebben echt superlang zitten praten, ik had het niet eens door. snel weer wat drinken. xx'
Dat lees ik dus voortaan als beleefdheid. Ok. Als je geen klik hebt, kun je het ook gewoon zeggen toch?Digitale helden.
Meiden hebben die dingen altijd wel bij in hun handtas, zelfs op datequote:Op donderdag 30 april 2015 19:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik gebruik dus gewoon een papieren agenda he. Dus daar gaat je redenatie al mis.
[..]
Ik vind dat serieus heel lastig om te zeggen. Doe het wel want ik weet hoe rot het is om aan de andere kant te zitten, maar begrijp de drempel ook heel goed.
Nou nee dus. Ik heb op een date meestal alleen telefoon, sleutels en portemonnee bij me. Je moet soms echt wat minder aannames doen hoor Deezer.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meiden hebben die dingen altijd wel bij in hun handtas, zelfs op date
Ik heb ook mijn agenda niet mee op date, idd...quote:Op donderdag 30 april 2015 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou nee dus. Ik heb op een date meestal alleen telefoon, sleutels en portemonnee bij me. Je moet soms echt wat minder aannames doen hoor Deezer.
En dit sowieso.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:17 schreef Awesome_ het volgende:
Idd. Gewoon direct voor het blok zetten. Fuck luchtig- en vrijblijvendheid. Fuck reflectie naderhand. Gewoon volle bak druk erop en concretiseren die volgende date.
Nee voor de zoveelste keer horen: Leuk! Tot snel.. en dan wekenlang niks meer horen is lekker...quote:Op donderdag 30 april 2015 19:17 schreef Awesome_ het volgende:
Idd. Gewoon direct voor het blok zetten. Fuck luchtig- en vrijblijvendheid. Fuck reflectie naderhand. Gewoon volle bak druk erop en concretiseren die volgende date.
Jij en dates? Sind wanneer?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee voor de zoveelste keer horen: Leuk! Tot snel.. en dan wekenlang niks meer horen is lekker...
Op de echt leuke dates heb ik meestal dezelfde avond na afloop al een nieuwe datum geprikt via de app, dus als iemand écht wil is het helemaal geen ramp meteen weer een datum te prikken.
Neem ik mijn pipa ook mee om de spanning wat op te voeren?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:17 schreef Awesome_ het volgende:
Dat zijn die vervolgdates die een dag voor aanvang altijd bij je worden afgezegd, toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee voor de zoveelste keer horen: Leuk! Tot snel.. en dan wekenlang niks meer horen is lekker...
Op de echt leuke dates heb ik meestal dezelfde avond na afloop al een nieuwe datum geprikt via de app, dus als iemand écht wil is het helemaal geen ramp meteen weer een datum te prikken.
Nou en? Serieus. Their loss toch. Je wordt niet aan het lijntje gehouden. Lees social cues ('hey, ik hoor niks meer van haar') en trek je eigen conclusies gewoon en ga verder met je leven. Één - in jouw ogen- succesvolle date betekent nog niet een levenlang samen zijn of zo. Jouw probleem is dat je veel te veel emotioneel investeert in het begin. Hou het gewoon luchtig man. Whatever happens, happens.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp. Ga het alleen niet als methode gebruiken om mensen te testen hoe serieus ze wel niet zijn. Fucking eng.quote:Op de echt leuke dates heb ik meestal dezelfde avond na afloop al een nieuwe datum geprikt via de app, dus als iemand écht wil is het helemaal geen ramp meteen weer een datum te prikken.
Als ze echt serieus in me geïnteresseerd is heeft ze daar geen problemen mee tochquote:Op donderdag 30 april 2015 19:23 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Neem ik mijn pipa ook mee om de spanning wat op te voeren?
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn die vervolgdates die een dag voor aanvang altijd bij je worden afgezegd, toch?
Ik zou wel iets van Deezer willen hebben, iets van emotionele investering.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als ze echt serieus in me geïnteresseerd is heeft ze daar geen problemen mee toch
Ik zie het echt al helemaal gebeuren. Meteen die agenda op tafel.
Hij heeft het over de communicatie in de sportschool natuurlijk. "Ja hey! Morgen ben ik er ook! It's a date ;-) ;-) ;-)"quote:
Dat wil je niet. Als ik ergens een leuke dame zie en even later merk ik dat ze een vriend heeft, denk ik al gelijk: tuuuuuurlijk, kon ook niet anders he. Zonder haar gesproken te hebben, dus er was nooit wat. tussen ons. Dat haar vriend er ineens kwam aanlopen of ik hoor haar bellen..quote:Op donderdag 30 april 2015 19:30 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van Deezer willen hebben, iets van emotionele investering.
Nee. Al lunch gehad, gezellig.quote:Op donderdag 30 april 2015 14:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Past wel in het 'Ik kijk altijd naar haar in de sportschool en ze kijkt soms ook wel achterom naar mij" straatjequote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:30 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik zou wel iets van Deezer willen hebben, iets van emotionele investering.
We weten in ieder geval dat we nog even verzekerd van zijn aanwezigheid en input hier. Dat houdt hij mooi in stand. Top toch? Eenquote:Op donderdag 30 april 2015 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso, Deezertje staat bekend om zijn overanalyseren, waar ik op zich ook nog wel een handje van heb/had. Maar zodra je zaken begint te weerleggen of ff meerijdt op de think-train geeft ie niet meer thuis hehe. Hij gaat alleen in op dingen die in zijn straatje liggen. Jammer wel. Als je dan inhoudelijk wilt gaan, doe het dan goed.
Ik heb er een in de sportschool die echt een geweldig lichaam heeft, maar als ze omkijkt herzie ik mijn mening. Helaas vergeet ik dat elke keer, dus blijf ik ongegeneerd kijken naar een plork.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Past wel in het 'Ik kijk altijd naar haar in de sportschool en ze kijkt soms ook wel achterom naar mij" straatje
Het is nu eenmaal Deezertje. Dus dat betekent de meest fucked up aannames doen en die als absolute waarheid verkondigen, zijn harige aars afvegen met de zes miljoen adviezen die hem door de jaren heen al geboden zijn en vooral oordoppen en smartphones de schuld geven.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sowieso, Deezertje staat bekend om zijn overanalyseren, waar ik op zich ook nog wel een handje van heb/had. Maar zodra je zaken begint te weerleggen of ff meerijdt op de think-train geeft ie niet meer thuis hehe. Hij gaat alleen in op dingen die in zijn straatje liggen. Jammer wel. Als je dan inhoudelijk wilt gaan, doe het dan goed.
quote:Op donderdag 30 april 2015 19:41 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik heb er een in de sportschool die echt een geweldig lichaam heeft, maar als ze omkijkt herzie ik mijn mening. Helaas vergeet ik dat elke keer, dus blijf ik ongegeneerd kijken naar een plork.
Ik ben net zo hardleers als Deezer
Het komt wel goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal Deezertje. Dus dat betekent de meest fucked up aannames doen en die als absolute waarheid verkondigen, zijn harige aars afvegen met de zes miljoen adviezen die hem door de jaren heen al geboden zijn en vooral oordoppen en smartphones de schuld geven.
En dat over vijf jaar nog.
Het jong maakt zich zelf alleen gek.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij heeft het over de communicatie in de sportschool natuurlijk. "Ja hey! Morgen ben ik er ook! It's a date ;-) ;-) ;-)"
Can i get a amen?!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu ja, het is ook niet om na te trappen naar iemand die overduidelijk toch al op de grond ligt, maar godskolere, wat krijg ik hier af en toe jeuk van. Nooit ook maar één advies aanemen, maar wel voortdurend door blijven jammeren.
Oh ja:
Vertel vertel. Wat was je succesformule? Dit is het moment rijk te worden...quote:Op donderdag 30 april 2015 21:16 schreef GlenSpey het volgende:
Zo, eerste date gehad vandaag. Was tofWat mij betreft wel een vervolg waardig
Eerste date ook meteen sinds mijn relatie voorbij is...
Kop op. Er is altijd een volgende keer. Het kan niet altijd feest zijn.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef -0- het volgende:
Gisteravond een date gehad. Drankje gedaan in de stad.
Was geen succes, jammer maar helaas.
Geen miljoenen verdienen met een succesformule dus.
Idd, tot nu toe alleen maar leuke eerste dates en altijd wel minstens 1 vervolgdate gehad.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:11 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Kop op. Er is altijd een volgende keer. Het kan niet altijd feest zijn.
It's a game of numbers.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:14 schreef -0- het volgende:
[..]
Idd, tot nu toe alleen maar leuke eerste dates en altijd wel minstens 1 vervolgdate gehad.
Dat er een keer bij zit waarbij het echt niet klikt is ook wel te verwachten.
Achjoh.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:08 schreef -0- het volgende:
Gisteravond een date gehad. Drankje gedaan in de stad.
Was geen succes, jammer maar helaas.
Geen miljoenen verdienen met een succesformule dus.
Wat was er mis met de eerste 6?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Achjoh.
zoals hier boven beschreven: just a game of numbers.
Ik bedoel, ik heb binnenkort nr 7 date via tinder.
Terwijl ik mezelf nog zo hard had belooft om nooit meer via tinder t gaan daten.
Dit is heel opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik hoor daar meer mensen over, dates via Tinder. Ik heb ook Tinder en steeds dezelfde ervaringen:quote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Achjoh.
zoals hier boven beschreven: just a game of numbers.
Ik bedoel, ik heb binnenkort nr 7 date via tinder.
Terwijl ik mezelf nog zo hard had belooft om nooit meer via tinder t gaan daten.
Dit herken ik ook totaal niet, met uitzondering van die nepprofielen. Die vallen dan ook wel erg op.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:01 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik hoor daar meer mensen over, dates via Tinder. Ik heb ook Tinder en steeds dezelfde ervaringen:
- spamberichten van vrouwen van fuckkclub.weetikveel
- matches die dan voor het laatst online waren
- matches die nergens op reageren ( en ik heb er echt maar 4 ofzo)
- gestoorde vrouwen die je verrotschelden
- vrouwen die niet af willen spreken maar op tinder zitten voor de gezelligheid
- vrouwen met een man of vriend
Gewoon, zijn lekkere wijven.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, apart. Ik herken dat totaal niet.
Die vrouwen van fuckclub.weetikveel zien er toch al meteen nep uit. Allemaal blonde stoten met neptieten en Amerikaanse namen. Waarom zou je die liken?
Hij doet dan ook weinig verkeerd en mensen hier zijn allemaal wel erg 'lullig' tegen hem, dus ik vind het wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
"Ik kom wel weer terug wanneer het hier weer normaal kan. Zo hoeft het van mij niet. Ik sta hier boven"
Daar sla je de plank dan een beetje mis.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:47 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij doet dan ook weinig verkeerd en mensen hier zijn allemaal wel erg 'lullig' tegen hem, dus ik vind het wel begrijpelijk.
Ik vind dat hij moet doen wat hij wil doen. Dus als hij na duizend keer hetzelfde verhaaltje en duizend keer dezelfde tips nog steeds niet is veranderd, is het handiger om er niet meer op in te gaan. Immers zonde van de tijd. En dat is beter dan steeds boos te gaan herhalen wat er 'mis' is met hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:00 schreef Detroit het volgende:
[..]
Daar sla je de plank dan een beetje mis.
Soms is je mond houden gewoon heeeeeel lastigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:04 schreef Nammie het volgende:
Ik vind dat hij moet doen wat hij wil doen. Dus als hij na duizend keer hetzelfde verhaaltje en duizend keer dezelfde tips nog steeds niet is veranderd, is het handiger om er niet meer op in te gaan. Immers zonde van de tijd. En dat is beter dan steeds boos te gaan herhalen wat er 'mis' is met hem.
ik sla alles omtrent Deezertje even over en zeg; als je wat wil moet je iets ondernemen. jij vond het leuk, zij zegt dat ze het leuk vond.. nou, stel een date voor toch? soms valt een gesprek even stil als er andere dingen aandacht vragen en dan blijft het er bij. gewoon doorbreken en vragenquote:Op donderdag 30 april 2015 18:57 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Hmmm
Beetje autist eigen zou je bijna denken. Pluff (mlig) wil ook alleen maar lezen wat hij wil lezen. Ook al vraagt hij naar de bekende weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Soms is je mond houden gewoon heeeeeel lastig
Daarbij weet Deezertje wat hij kan verwachten als hij dergelijke posts maakt.
The dick wants what the dick wantsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:18 schreef Silenus het volgende:
Haha, apart. Ik herken dat totaal niet.
Die vrouwen van fuckclub.weetikveel zien er toch al meteen nep uit. Allemaal blonde stoten met neptieten en Amerikaanse namen. Waarom zou je die liken?
Yep thanks. Ik heb nu date 4 gehad en meisje kwam met exact hetzelfde bericht. Maar zo actief als ze voorheen appte, zo moeizaam krijg ik nu wat terug. Wel een tweede date in het verschiet, maar ik merk dat ik door gebrek aan enthousiasme ook denk van... sja...succes met jezelf.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 12:14 schreef All-out het volgende:
[..]
ik sla alles omtrent Deezertje even over en zeg; als je wat wil moet je iets ondernemen. jij vond het leuk, zij zegt dat ze het leuk vond.. nou, stel een date voor toch? soms valt een gesprek even stil als er andere dingen aandacht vragen en dan blijft het er bij. gewoon doorbreken en vragen
Doe je op voorhand niet beter voor dan je bent. Ik vertel ook altijd over dingen die minder of niet goed zijn aan mezelf. Als ze dan nog steeds willen daten dan weet je dat je een goeie te pakken hebt. Ik heb vier dames gedate via relatieplanet. Tot nog toe zijn het met alle vier prima dates geweest waar ook altijd een vervolg aan heeft gezeten (met die van gisteren weet ik het uiteraard nog niet, maar tot nog toe ziet het er goed uit). Met twee heb ik ook daadwerkelijk een relatie gehad :p Vier jaar met de laatste...quote:Op donderdag 30 april 2015 22:06 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Vertel vertel. Wat was je succesformule? Dit is het moment rijk te worden...
Waarom niet gewoon vragen aan haar en wat plannen als je er zin in hebt?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wel een vraag trouwens, wat vinden jullie een goed moment om een tweede date te organiseren? Ik kreeg laatst 2 weken van iemand als advies, maar voor mijn gevoel is dat iets te lang... of toch niet??
Ter vergelijking ik heb er ong 2 weken over gedaan om vanaf nul tot date 1 te komen...
Dat inderdaad!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon vragen aan haar en wat plannen als je er zin in hebt?
Die rare regeltjes allemaal.
Wat de rest zegt, maar daarnaast vind ik 2 weken best lang als ik een jongen echt leuk vind. Dat zou wat mij betreft dan wel wat sneller mogen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:00 schreef GlenSpey het volgende:
Wel een vraag trouwens, wat vinden jullie een goed moment om een tweede date te organiseren? Ik kreeg laatst 2 weken van iemand als advies, maar voor mijn gevoel is dat iets te lang... of toch niet??
Ter vergelijking ik heb er ong 2 weken over gedaan om vanaf nul tot date 1 te komen...
Ik ken het. Ik lijk op Leonardo DiCaprio met de body van Channing Tatum. Zodra ik zeg dat ik geluidstechnicus ben op de pornoset haken ze af.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij stoppen alle gesprekken nadat ik heb gezegd dat ik in de horeca werk. Tsja ik heb nog niet echt een goedbetaalde baan na mijn studie gevonden. Meteen reageren die Paiq-chicks heel kortaf, niet meer of blocken ze me. Mijn fotos (Brad Pitt-achtig) krijgen ze dus nooit te zien. Ze hebben allemaal dollartekens in hun ogen..
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Bij mij stoppen alle gesprekken nadat ik heb gezegd dat ik in de horeca werk. Tsja ik heb nog niet echt een goedbetaalde baan na mijn studie gevonden. Meteen reageren die Paiq-chicks heel kortaf, niet meer of blocken ze me. Mijn fotos (Brad Pitt-achtig) krijgen ze dus nooit te zien. Ze hebben allemaal dollartekens in hun ogen..
Vond ik zelf ook al, dus de komende dagen maar eens een balletje opgooien en kijken wanneer ze zin en tijd heeft. Zou leuk zijn als het ergens in de komende week kanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat de rest zegt, maar daarnaast vind ik 2 weken best lang als ik een jongen echt leuk vind. Dat zou wat mij betreft dan wel wat sneller mogen.
Ik word daaraan gematcht.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kies je wel heel oppervlakkige mokkels uit zo te horen
Wat maakt 'm zo bijzonder voor je?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:22 schreef Nammie het volgende:
AH.Ik heb weer een afspraakje gehad vanavond. Heel erg gezellig en ik ben best wel van plan om gewoon alles af te kappen voor hem, maar ik snap dat ik te hard van stapel loop want we kennen elkaar maar een paar dagen.
Maar ik vind hem helemaal leuk. Anders leuk, heel erg leuk zeg maar.. En tegelijkertijd wacht ik nu al op een berichtje, maar misschien is het ook wel leuk als ik zelf ff wat stuur. Maar ik wil ook weer niet té overkomen.
Wat is oppervlakkiger, selecteren op uiterlijk of selecteren op carriere?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Kies je wel heel oppervlakkige mokkels uit zo te horen
Ik zou beiden zeggen, strikt noodzakelijk. Een lelijke vrouw die geen carriere wil maken heeft totaal geen enkele kans, hoe leuk innerlijk ze ook heeft. Vriendschap is natuurlijk altijd wel een optiequote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is oppervlakkiger, selecteren op uiterlijk of selecteren op carriere?
Heel veel succes!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 23:34 schreef Nammie het volgende:
Moeilijk te beschrijven. Hij is knap/aantrekkelijk en dat is één, maar heeft ook een goede uitstraling waardoor ik eigenlijk meteen op hem viel. Ik denk dat iedereen dat wel kent, maar dat het niet zo vaak voorkomt dat je iemand ziet en denkt: 'wow'. Maargoed, dat is uiterlijk en zegt uiteindelijk niets. Ik ken hem nog niet, maar tot nu toe is hij leuk in de omgang, hebben we leuke gesprekken en hebben we dezelfde humor. En dus zeker een klik. De kans is best groot dat hij mij niet zo leuk vindt ofzo, ik denk echt dat hij op andere types valt. Maar voor nu vind ik hem heel erg oke en val ik zwaar op hem.
Ik selecteer sowieso niet op carriere, hoewel ik iemand die in haar profieltekst al dom overkomt wel gelijk wegstreep. Qua uiterlijk... ben ik heel flexibel in. Enige eisen zijn eigenlijk dat ze niet dik is en geen kort en pittig kapsel heeft. Oja en anderzijds natuurlijk gewoon niet retarded, maar dat zal bijna iedereen wel hebben. Maar of ze nou blond of bruin zijn, blauwe of groene ogen hebben en grote of kleine tieten, het zal me een zorg zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is oppervlakkiger, selecteren op uiterlijk of selecteren op carriere?
Ik word er inderdaad onzeker van. En ik denk dat ik niet leuk genoeg voor hem ben. Raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:32 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Heel veel succes!
Ah cute, je word er onzeker van.
ik zou toch es willen dat mensen ophouden met dat geneuzel over de klik. Daar word ik persoonlijk nou eens een end moe van. Dat wordt maar te pas en onpas gebruikt als containerbegrip.
Heb je al een berichtje gehad??quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik word er inderdaad onzeker van. En ik denk dat ik niet leuk genoeg voor hem ben. Raar eigenlijk.Er is ook gewoon een klik.
En ik heb vaak genoeg dat ik goed met mensen op kan schieten en dat het heel gezellig is, maar dat er toch geen klik is zeg maar.
Onzekerheid is een goed teken, nu hopen dat hij dat ook heeft ;-)quote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik word er inderdaad onzeker van. En ik denk dat ik niet leuk genoeg voor hem ben. Raar eigenlijk.Er is ook gewoon een klik.
En ik heb vaak genoeg dat ik goed met mensen op kan schieten en dat het heel gezellig is, maar dat er toch geen klik is zeg maar.
3 dagen regelquote:Op zaterdag 2 mei 2015 10:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb je al een berichtje gehad??
Misschien houdt hij zich aan de 3-dagen-regel, dan is er niks aan de hand.
Behoorlijk herkenbaar. Maar ik zie daten ook niet meer als "socializen", drankje doen en elkaar leren kennen. Ik ben zelf ook niet snel hotel de botel wat dat betreft. Ook in mijn vorige relatie was ik niet dit, wel groeide dit met de tijd (houden van etc.. maatje.. blablabla).quote:Op zaterdag 2 mei 2015 12:46 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Onzekerheid is een goed teken, nu hopen dat hij dat ook heeft ;-)
Natuurlijk ben je leuk genoeg![]()
Ik mis niet veel aan daten, misschien heeft dat te maken met dat ik niet zo heel snel onzeker word. Ik ben nogal moeilijk indruk op te maken zal ik maar zeggen, maar als dat eenmaal zo is ben ik ook een compleet wreck. Maar ik kan me eigenlijk niet 1 date in mijn leven herinneren via een datingsite waarin ik dat ook maar enigzins had. Ik heb echt spontane, leuke en gezellige dates. Maar zwakke knieën en spanning. Not so much. Hoogstens wat sexuele spanning. Herkenbaar voor iemand?
Ik zie het dus ook als socializen en ik zie het meer als met een collega een drankje na het werk doen, gezellig en elkaar iets beter leren kennen. Als ik eerlijk ben, dan weet ik ook eigenlijk al dat ik er niet verliefd op ga worden of het moet echt gek lopen. Ik ben ook niet echt van het type dat verliefd wordt op iemand die ik al jaren ken. Het moet eigenlijk meteen wow zijn na een paar woorden, een avond of 2/3 korte ontmoetingen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:16 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Behoorlijk herkenbaar. Maar ik zie daten ook niet meer als "socializen", drankje doen en elkaar leren kennen. Ik ben zelf ook niet snel hotel de botel wat dat betreft. Ook in mijn vorige relatie was ik niet dit, wel groeide dit met de tijd (houden van etc.. maatje.. blablabla).
Dat komt bij mij juist, omdat ik als ik echt iemand leuk vindt, soms ook dicht kan slaan. Zonde eigenlijk, want vrouwen vinden mij juist leuk (heb ik het idee) omdat ik zelfverzekerd ben.. maarja dat is juist het probleem, ik vind hun dan vaak niet leuk "genoeg"...
Vanavond een date met een andere vrouw (tinder). Verwacht er helemaal niets van, maar ach, gezellig drankje doen is nooit verkeerd en meestal zijn de dates waarvan je niets verwacht vaak toch het leukst.
Helemaal niksquote:Op zaterdag 2 mei 2015 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe jij op dit moment om aan dates te raken?
3 Dagen wachten voordat je reageert. Anders wil je te graag, en dan maak je geen kans meer. Dit geldt alleen voor mannen overigens.quote:
Dit is een grap, toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Dagen wachten voordat je reageert. Anders wil je te graag, en dan maak je geen kans meer. Dit geldt alleen voor mannen overigens.
Dan klopt dit misschien toch wel:quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nooit van die regel gehoord?
Ik hou me er overigens niet aan hoor.
quote:
Ja maar niet iedereen is zo'n halfgod als jijquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:54 schreef habitue het volgende:
Regel is natuurlijk ook complete bullshit. Heb nou nog nooit gehoord. "Zo'n Leuke vent! Helaas appte hij me 12 uur te vroeg. Next!"
Wtf 3 dagen wachten met reageren na een geslaagde date? _________________________quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
3 Dagen wachten voordat je reageert. Anders wil je te graag, en dan maak je geen kans meer. Dit geldt alleen voor mannen overigens.
Ik dacht wel dat het altijd een 2-dagen regel was.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:02 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wtf 3 dagen wachten met reageren na een geslaagde date? _________________________
Mijn date appte me na krap een uur al, appen sindsdien eigenlijk onafgebroken door...
Maken we er een 60 uur regeling van.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat het altijd een 2-dagen regel was.
Ook goedquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maken we er een 60 uur regeling van.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh! Ben je nog date-maagd ofzo??
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wel goeie tieten zag ik; echt grote klonten
+1quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee. Klonten klinkt gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je dacht dat ze alleen op Paiq en badoo daar meteen over begonnen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |