Ik mis even het punt hier. Dame roept dat we nog maar een keer gaan binnenkort.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja, volgens mij is de vrouw in heel veel gevallen ook wel de beslisser daar in...
Zou moeten, maar generaliserend is het volgens mij zo dat vrouwen vaker degene zijn die aangeven een tweede date echt niet te willen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik mis even het punt hier. Dame roept dat we nog maar een keer gaan binnenkort.
Er wordt mij echt letterlijk niks gevraagd, dacht het niet. De vrouw bepaalt helemaal niks, gelijkwaardigheid zou de basis moeten zijn.
Dat kan op zich wel zo zijn dat als je mannen en vrouwen na een eerste date dat vraagt... kan zo zijn. Maar dat het je niet eens gevraagd wordt. Er wordt gewoon van uitgegaan dat jij sowieso wel nog een keer wil. Kijk als ze er nou uitziet als Mila Kunis of Megan Fox, dan snap ik het nog.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zou moeten, maar generaliserend is het volgens mij zo dat vrouwen vaker degene zijn die aangeven een tweede date echt niet te willen.
Mierenneukerquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:05 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel zo zijn dat als je mannen en vrouwen na een eerste date dat vraagt... kan zo zijn. Maar dat het je niet eens gevraagd wordt. Er wordt gewoon van uitgegaan dat jij sowieso wel nog een keer wil. Kijk als ze er nou uitziet als Mila Kunis of Megan Fox, dan snap ik het nog.
Als je een ding toch bij mij echt even moet laten is mij als vanzelfsprekend gaan zien.![]()
![]()
Het is ook maar net hoe je het opvat.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Er wordt mij echt letterlijk niks gevraagd, dacht het niet. De vrouw bepaalt helemaal niks, gelijkwaardigheid zou de basis moeten zijn.
Dat doe ik niet. Heb een partnerquote:Op zondag 26 april 2015 15:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je benen voor elke willekeurige man spreiden is toch geen scoren?
Heb het idee dat Tinder ook aardig dood is momenteel. Ik hoor velen erover dat je nu een beperkte aantal likes kan geven en dat het betaald is etc. maar merk daar niks van?quote:Op zondag 26 april 2015 15:25 schreef Hondenfluitje het volgende:
Zo heb Tinder verwijderd, in het begin vond ik het erg leuk maar ik was er al snel klaar mee. Heb wel een aantal dates gehad maar vond het allemaal maar geforceerd. Doe het toch liever in het echt. Heb nu in het 'echt' een meisje ontmoet die echt superleuk is en die mij ook leuk vindt. Dus daar gaan we mee verder.
In de islam mag je met 4 vrouwen trouwen. Dus zo haram is weiss niet eens.quote:
Best wel apart dit. Die tweede date had je toch afgelopen week al gehad? En toen kon je zowat niet wachten.quote:Op zondag 26 april 2015 17:40 schreef Jaimito het volgende:
gisteren was ik wat wezen drinken met een vriendin van mij in een cafe. En op een gegeven moment zie ik dus dat meisje van de eerste date sex met een andere date. Nee ik baalde niet. Ik was opgelucht want ik wilde haar nog zeggen van dit wordt niks een 2e date zit er gewoon niet in. maar aangezien ze nooit meer iets van zich horen heb ik het erbij gelaten. zij keek me aan, herkende me en kreeg een knalrood hoofd :p haar date ging naar de wc en weg was ze, heeft ze die arme jongen laten zitten. We hebben hem gevraagd bij ons te komen zitten. Ik heb niet verteld dat ik haar kende maar ik ben gewoon naar hem toegelopen, met van, hee wat een kutstreek, kom met ons een biertje drinken. Hij zei van oh beter dan thuis zitten.
Waar kom je je parter nou tegen? Met uitgaan? Al mijn vrienden zijn hun partner tegengekomen met uitgaan Of in vriendenkringen. Alleen ben ik getuige geweest van vriendenkringen die helemaal kapot gingen omdat 2 uit elkaar gingen. Misschien denk ik te moeilijk na, dat kan ook.
Ik geloof sowieso niets van het hele verhaal. Los van wat jij nu aankaart. Of eigenlijk er boven opquote:Op zondag 26 april 2015 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Best wel apart dit. Die tweede date had je toch afgelopen week al gehad? En toen kon je zowat niet wachten.
Moest even terugzoeken, maar ik dacht dat ook inderdaag gelezen te hebben:quote:Op zondag 26 april 2015 19:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Best wel apart dit. Die tweede date had je toch afgelopen week al gehad? En toen kon je zowat niet wachten.
Of heb je meerdere meisjes zoals haar gehad?quote:Op dinsdag 21 april 2015 02:57 schreef Jaimito het volgende:
Het meisje van de eerste date sex had mij vanavond een app gestuurd.
"Hey sorry van toen, ik voelde mij belazerd en ik had het anders aan moeten pakken. Kunnen we weer afspreken?"
Ik snapte er niks van en heb dit terug gestuurd.
"Hee s, hoe gaat het met je? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom jij je excuses aanbied want ik ben een behoorlijke botte lul geweest. Kan je toevallig vanavond.
Waarop zei zegt "ja het was niet mijn bedoeling want je hebt een foute indruk van mij gekregen dat ik een tinderfuck wilde"
ze kon toevallig vanavond en we hebben een leuke 2e date gehad, uiteraard niet van bil gegaan want ik ga haar niet laten lopen of weer verpesten :$
Ik vroeg dr wat een tinderfuck is. Want dat heb ik nog nooit gehoord. ze vertelde dat vrienden en vriendinnen van haar dat doen en dat is dus gewoon een one night stand en daarna hoor je niks meer van elkaar. ( zal wel nieuw zijn, vindt het een kutwoord)
Toch heb ik zoiets. Er klopt iets niet, tinderfuck nog nooit van gehoord en na een eerste date iemand zoiets vergeven en zichzelf de schuld geven.
Het swipen is ook niet echt meer leuk, ik swipe echt nog maar zelden naar rechts. Ik heb echt het idee dat er niets leuks meer zit, dito met Paiq. Dat beperkt aantal likes gedoe is bij sommige wel en sommige niet. Aantal mensen moeten ook voor premium 12.99 betalen en amdere weer 3.99. Denk dat Tinder aan het testen was wat een gek ervoor geeftquote:Op zondag 26 april 2015 16:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb het idee dat Tinder ook aardig dood is momenteel. Ik hoor velen erover dat je nu een beperkte aantal likes kan geven en dat het betaald is etc. maar merk daar niks van?
Ach, het swipen blijft wel leuk om te doen
Zoveel tegelijk.quote:Op zondag 26 april 2015 22:56 schreef yats het volgende:
Deze week had ik drie dates. Vorige week zaterdag had ik een erg leuke date die gisteren herhaald werd, en tussendoor heb ik woensdag nog een picknicdate met iemand anders (een volleybalster) gehad.
Twee personen tegelijk is veel?quote:
Dan zeg je dat je niet wil. Is niet moeilijk toch.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef The_Odd_One het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje niet gedate. Dit was ook niet gepland ofzo. Ik zie gewoon wel hoe dingen lopen en dat bevalt prima.quote:Op maandag 27 april 2015 07:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, best wel. Vooral omdat je er geen zin in had/hebt.
quote:Op maandag 27 april 2015 08:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hahaha yats zei dattie niet meer zou daten en nu date ie er twee! Haha wat een sjappie joh, haha!
Ergens is dit best wel hypocrietquote:Op maandag 27 april 2015 07:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, best wel. Vooral omdat je er geen zin in had/hebt.
Ik? Hoezo dat?quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ergens is dit best wel hypocriet
Oh oke. Het was ook niet 'serieus' bedoeld hoor zoals je (nam ik aan) ziet aan dat poppetje daarvoor.quote:Op maandag 27 april 2015 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje niet gedate. Dit was ook niet gepland ofzo. Ik zie gewoon wel hoe dingen lopen en dat bevalt prima.
quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je bent die jongen die je zo genakt hebt al vergeten?quote:
Whehe.quote:Op maandag 27 april 2015 11:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |