SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 25-04-2015 20:07:52 ]
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok erop dat Pröpper al gesprekken met PSV heeft, of enigszins over interesse heeft gehoord.
Zoals ik al in het Vitesse-topic zei: laat ze dan ook maar lappenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok erop dat Pröpper al gesprekken met PSV heeft, of enigszins over interesse heeft gehoord.
Waarom heeft GGMM eigenlijk een ban. Niet dat ik hem mis ofzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Voor meer leuke feitjes kun je GGMM aanschieten (ik adviseer op twitter).
Danny is hem zat. Waarschijnlijk heeft hij zuur gedaan over de frontpage en over de FA's. Hij kreeg een maandban. Dus we zien hem pas over twee weekjes terug. Nu zit hij een beetje op WZV iedereen te vervelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft GGMM eigenlijk een ban. Niet dat ik hem mis ofzo natuurlijk.
Kan hij meteen de nieuwe mod wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny is hem zat. Waarschijnlijk heeft hij zuur gedaan over de frontpage en over de FA's. Hij kreeg een maandban. Dus we zien hem pas over twee weekjes terug. Nu zit hij een beetje op WZV iedereen te vervelen.
Het was een heel zwaar seizoen ja! Gewoon teveel punten verspeeld eigenlijk in wedstrijden die gewonnen MOESTEN wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daaraan heb je sinds dag 1 getwijfeld.
Daar zaten ook behoorlijk wat geredde puntjes en late gelijkmakers tussen volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een heel zwaar seizoen ja! Gewoon teveel punten verspeeld eigenlijk in wedstrijden die gewonnen MOESTEN worden. Dat zie je al aan de 10 gelijke spelen dit seizoen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:27 schreef hafcfan het volgende:
Als Heracles wint mag Haags mijn ui naar keuze bepalen tot de knotsgekke plee ofs beginnen.
Wel meer dan een beetje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent wel een beetje zenuwachtig, geef maar toe
Van mij hadden het ook wel twee maanden mogen zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny is hem zat. Waarschijnlijk heeft hij zuur gedaan over de frontpage en over de FA's. Hij kreeg een maandban. Dus we zien hem pas over twee weekjes terug. Nu zit hij een beetje op WZV iedereen te vervelen.
Ik ken het gevoel. Ik dacht ook veilig te zijn na de overwinning op Fc Utrecht, in mijn ogen een terecht gevoel maar onbewust speelde de wedstrijd Nac-Heracles wel mee in mijn gedachte. Ik zag het al gebeuren dat Nac zou winnen vanavond en dat ze dan alsnog de laatste 2 wedstrijden 6 punten zouden pakken en Ado niks meer ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel meer dan een beetje.Lang geleden dat we zo kort voor het einde nog in de problemen zitten. Meestal waren we al klaar na 30 wedstrijden. Moet wel toegeven dat je nu veel meer mee leeft.
Dat is wel erg pessimistische.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik dacht ook veilig te zijn na de overwinning op Fc Utrecht, in mijn ogen een terecht gevoel maar onbewust speelde de wedstrijd Nac-Heracles wel mee in mijn gedachte. Ik zag het al gebeuren dat Nac zou winnen vanavond en dat ze dan alsnog de laatste 2 wedstrijden 6 punten zouden pakken en Ado niks meer ofzo.
Het zijn van die doemscenario's die je niet wilt meemaken
Kijk je uit naar 19:45?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef Cavaliers het volgende:
Als je Helene zou doen ben je echt niet helemaal 100.
Ieders laatste, mits ze de nacompetitie ontlopen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor het avondje NAC, m'n laatste dit seizoen.
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieders laatste, mits ze de nacompetitie ontlopen.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...
Bergwijn gisteren gescoord tegen Fortuna.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda dat 2-2 speelt tegen Jong Twente, na een 2-0 voorsprong.
De Champions League-finale is dan dus om een uur of 1 's middags. Hoef je toch niet te missen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
1). tijdverschil, 2). ik denk, op dat moment, niet aan FOK!
Die niet inderdaad, zeker omdat het op zaterdag is. Wat dat betreft heb ik met de Champions League mazzel, maar de Giro bijvoorbeeld, ga ik grotendeels alleen achteraf kunnen zien.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Champions League-finale is dan dus om een uur of 1 's middags. Hoef je toch niet te missen?
Nice. Had wel verwacht dat ze daar zouden winnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bergwijn gisteren gescoord tegen Fortuna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd met de sweep.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik word een beetje moe van de Larsson hype.
Heerenveen en Willem II zijn wel twee leuk voetballende ploegen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
Heerenveen - Willem 2 gaat ook nergens meer om, wachten op de topper NAC - Heracles.
Die kunnen kampioen worden?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik skip deze match en kies voor Bayern Munchen.
Afhankelijk van wat Wolfsburg morgen doet.quote:
Jammer dat ze Evert niet de topwedstrijden geven.quote:
Ik vind Everse altijd een beetje irritant. Wel sympathiek, maar ook nagels-op-een-schoolbordachtig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De tijden dat goden als Foppe en Jan Everse nog in de studio kwamen analyseren![]()
Toen was Humberto nog presentator. Nee, aan die tijd wil ik niet terugdenken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
De tijden dat goden als Foppe en Jan Everse nog in de studio kwamen analyseren![]()
Alleen Gramulanion.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toen was Humberto nog presentator. Nee, aan die tijd wil ik niet terugdenken.
Hij mag van mij de waardeloze griep krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, Leo Oldenburger geeft commentaar bij NAC-Heracles.
Ze snappen er echt niks van bij Foxie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, Leo Oldenburger geeft commentaar bij NAC-Heracles.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze snappen er echt niks van bij Foxie.
Daarmee bewijs je eigenlijk dat je niet van voetbal houdtquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die niet naar Excelsior - PSV gaat kijken is echt een patatje.
Jij gaat vast met veel plezier over twee weken naar PSV - Heraclesquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die niet naar Excelsior - PSV gaat kijken is echt een patatje.
Ja, dat wordt 10-0 heb ik mij laten vertellen door mijn goede vriend hafcfan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat vast met veel plezier over twee weken naar PSV - Heracles.
Die hoopte dat PSV zich in zal houden. Dat was echt grappig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat wordt 10-0 heb ik mij laten vertellen door mijn goede vriend hafcfan.
Vaak spelen ploegen erg slecht als de titel eenmaal binnen is, het gaat voor die spelers dan toch eigenlijk nergens meer om.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die hoopte dat PSV zich in zal houden. Dat was echt grappig.
Jawel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaak spelen ploegen erg slecht als de titel eenmaal binnen is, het gaat voor die spelers dan toch eigenlijk nergens meer om.
Ok?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn lokale bibliotheek van Spotify bestaat uit 21000 nummers.
hoe krijg je die gele kaart ook alweer?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Spelers op scherp.G. Wijnaldum, specificeer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hoe krijg je die gele kaart ook alweer?
: Gquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hoe krijg je die gele kaart ook alweer?
Ban.quote:
Amai! Wanne engerd nč?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een plaaggeest voor je grapje.
[ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 19:06:24PSV gaat op recordjacht, maar doet dit wel zonder 1e doelman #Zoet. Hij zit op de bank, #Pasveer keept. #excpsv reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaak spelen ploegen erg slecht als de titel eenmaal binnen is, het gaat voor die spelers dan toch eigenlijk nergens meer om.
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 17:22:0212 - @PSV are unbeaten in the 12 league games this century after securing that season’s league title. Focus. reageer retweet
Waarom eindigt die man zijn tweets altijd met de meest random woorden? Vlaggenmast.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 17:22:0212 - @PSV are unbeaten in the 12 league games this century after securing that season’s league title. Focus. reageer retweet
Het is BansheeBoy.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom eindigt die man zijn tweets altijd met de meest random woorden? Vlaggenmast.
Een goed gebit is dan ook belangrijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Oral B heeft geweldige tandenborstels.
quote:
huh?twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 19:39:23#PSV dus met Zoet; Tamata, Isimat, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Depay #excpsv reageer retweet
Ik denk dat die minuten worden gegund als Jong PSV klaar is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:39 schreef Cavaliers het volgende:
Bij dit soort wedstrijden horen Paal en Bergwijn bij de selectie te zitten.
Is Rik gek? Of zuipt hij?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
huh?twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 19:39:23#PSV dus met Zoet; Tamata, Isimat, Rekik, Willems; Wijnaldum, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Depay #excpsv reageer retweet
Daarvoor tweet hij nogquote:
Rare jongen.twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 25-04-2015 om 19:38:06#PSV met drie mutaties: Zoet, Brenet, Bruma eruit voor Pasveer, Tamata en Isimat. #excpsv reageer retweet
Een lipmicrofoon.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
Hij denkt dat hij door zo'n rare microfoon net zo goed is als Evert, dat kan hij dus wel vergeten.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
Die gozer is bijna net zo groot als Adje.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat was het woord dat ik zocht.
Tering wat een vetzak met die NAC trui, daar is zijn vrouw een jaar voor aan het breien geweest.
Die slaat af en toe bijna iemand neer als hij aan het interviewen isquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Gertjan Verbeek er niet is.
Ik voorspel rood voor v/d Weg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
De Kamps gaat rood pakken, vandaag. Dan weet u dat alvast.
Genot tochquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:47 schreef Toiletgebruiker het volgende:
NAC heeft wel een paar tokkies in het team.
Weghorst kijkt inderdaad ook niet al te snugger uit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genot toch
Heracles heeft nog figuren als Weghorst, Fludderus en Linssen
Weghorstquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Weghorst kijkt inderdaad ook niet al te snugger uit.
Onder de douche of op het veld?quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weghorst
Die speelt alleen om de tegenstander te naaien
Komt door de salami.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Stegeman heeft ook een aardig buikje trouwens.
quote:
Ik ookquote:
Ik kan het zelden verstaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Saai liedje dat er nu door de NAC-aanhang wordt gezongen.
Het gaat vaak over de scheidsrechter. Meestal is zijn moeder een hoer.quote:
Ken je dat liedje van die vader en moeder die bij die Duitse organisaties zaten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat vaak over de scheidsrechter. Meestal is zijn moeder een hoer.
Overal waar we komen,quote:
Ja, die ken ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ken je dat liedje van die vader en moeder die bij die Duitse organisaties zaten?
Heerenveen ontsnapt.
Dat is ook een veelgebruikt liedje. Vooral in Utrecht schijnt het populair te zijn.quote:
Gelukkig wel.quote:
Gepasteuriseerd?quote:
Heil Haller.quote:
Als de standen blijven zoals ze nu zijn dan is GAE zeker van nacompetitie na vanavond.quote:
Nee,quote:
Die van mij is ook wat traagjes.quote:
Waarom kijken Engelsen wedstrijden van Heerenveenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
Die Engelse commentator zegt net "You wouldn't be surprised if Heerenveen bounced right back with an equalizer"
Excelsior staat toch ook op 31 punten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de standen blijven zoals ze nu zijn dan is GAE zeker van nacompetitie na vanavond.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller is een baasje.
40-45 klassen beter dan Sigthorsson
jezusquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijken Engelsen wedstrijden van Heerenveen
Jou neem ik vanaf nu niet langer serieus.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef KingRoland het volgende:
In het Noorden is er maar 1 club de baas.
FC Groningen!
Waarom heb je een hekel aan kNACworst?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nac snel de nacompetitie in en hopelijk de eredivisie uit![]()
![]()
Laat ze maar even nadenken in de Jupiler League over hoe slecht ze zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior staat toch ook op 31 punten?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef KingRoland het volgende:
FC Groningen!
Is dat die club die altijd thuis speelt op zondag?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef KingRoland het volgende:
FC Groningen!
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er vorige week mensen waren die dachten dat Heerenveen kon stunten?
Ik en meer mensen die er kijk op hebben deden toen zo:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Nouja liever wanbeleid NAC dan Heracles.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die NAC eruit willen zien vliegen, tsja. Dat is genoeg genot ten opzichte van alle Jupiler Ploegen bij elkaar.
Gelijkspelquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
AZ gaat verliezen van NAC over twee weken.
Kut clubquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan kNACworst?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan kNACworst?
gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:10 schreef Paxcon het volgende:
NAC wint dit seizoen geen enkele wedstrijd meer
Prima clubje manquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut club
Kut elftal
Kut trainer
Kut clowns publiek
Heul nie.quote:
Mwah, in de nacompetitie nog wel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:10 schreef Paxcon het volgende:
NAC wint dit seizoen geen enkele wedstrijd meer
Oh, daar had ik even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, in de nacompetitie nog wel.
het beatrixstadionquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
dit was vroeger toch wel een bazenelftal
Als Maaskantquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die NAC eruit willen zien vliegen, tsja. Dat is genoeg genot ten opzichte van alle Jupiler Ploegen bij elkaar.
Jawel want Vitesse heeft verlorenquote:
Nee, die pakken ze wel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
AZ gaat verliezen van NAC over twee weken.
daarom zei ik ook gewaagde uitspraak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, daar had ik even niet aan gedacht
Klein stadion toen nogquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
dit was vroeger toch wel een bazenelftal
quote:
Wij wonnen dat weekend van Carnaflop van Nacquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |