SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 25-04-2015 20:07:52 ]
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok erop dat Pröpper al gesprekken met PSV heeft, of enigszins over interesse heeft gehoord.
Zoals ik al in het Vitesse-topic zei: laat ze dan ook maar lappenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok erop dat Pröpper al gesprekken met PSV heeft, of enigszins over interesse heeft gehoord.
Waarom heeft GGMM eigenlijk een ban. Niet dat ik hem mis ofzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Voor meer leuke feitjes kun je GGMM aanschieten (ik adviseer op twitter).
Danny is hem zat. Waarschijnlijk heeft hij zuur gedaan over de frontpage en over de FA's. Hij kreeg een maandban. Dus we zien hem pas over twee weekjes terug. Nu zit hij een beetje op WZV iedereen te vervelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom heeft GGMM eigenlijk een ban. Niet dat ik hem mis ofzo natuurlijk.
Kan hij meteen de nieuwe mod wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny is hem zat. Waarschijnlijk heeft hij zuur gedaan over de frontpage en over de FA's. Hij kreeg een maandban. Dus we zien hem pas over twee weekjes terug. Nu zit hij een beetje op WZV iedereen te vervelen.
Het was een heel zwaar seizoen ja! Gewoon teveel punten verspeeld eigenlijk in wedstrijden die gewonnen MOESTEN wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daaraan heb je sinds dag 1 getwijfeld.
Daar zaten ook behoorlijk wat geredde puntjes en late gelijkmakers tussen volgens mij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een heel zwaar seizoen ja! Gewoon teveel punten verspeeld eigenlijk in wedstrijden die gewonnen MOESTEN worden. Dat zie je al aan de 10 gelijke spelen dit seizoen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:27 schreef hafcfan het volgende:
Als Heracles wint mag Haags mijn ui naar keuze bepalen tot de knotsgekke plee ofs beginnen.
Wel meer dan een beetje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent wel een beetje zenuwachtig, geef maar toe
Van mij hadden het ook wel twee maanden mogen zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny is hem zat. Waarschijnlijk heeft hij zuur gedaan over de frontpage en over de FA's. Hij kreeg een maandban. Dus we zien hem pas over twee weekjes terug. Nu zit hij een beetje op WZV iedereen te vervelen.
Ik ken het gevoel. Ik dacht ook veilig te zijn na de overwinning op Fc Utrecht, in mijn ogen een terecht gevoel maar onbewust speelde de wedstrijd Nac-Heracles wel mee in mijn gedachte. Ik zag het al gebeuren dat Nac zou winnen vanavond en dat ze dan alsnog de laatste 2 wedstrijden 6 punten zouden pakken en Ado niks meer ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel meer dan een beetje.Lang geleden dat we zo kort voor het einde nog in de problemen zitten. Meestal waren we al klaar na 30 wedstrijden. Moet wel toegeven dat je nu veel meer mee leeft.
Dat is wel erg pessimistische.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik dacht ook veilig te zijn na de overwinning op Fc Utrecht, in mijn ogen een terecht gevoel maar onbewust speelde de wedstrijd Nac-Heracles wel mee in mijn gedachte. Ik zag het al gebeuren dat Nac zou winnen vanavond en dat ze dan alsnog de laatste 2 wedstrijden 6 punten zouden pakken en Ado niks meer ofzo.
Het zijn van die doemscenario's die je niet wilt meemaken
Kijk je uit naar 19:45?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef Cavaliers het volgende:
Als je Helene zou doen ben je echt niet helemaal 100.
Ieders laatste, mits ze de nacompetitie ontlopen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor het avondje NAC, m'n laatste dit seizoen.
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ieders laatste, mits ze de nacompetitie ontlopen.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Morgen vertrek ik. Wat ik allemaal moet missen.... LBL, de zegetocht van Miguel in de Giro, de promotie- degradatieplayoffs, de Champions League finale, de Copa America...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |