quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er heerst hier helemaal geen Bowie obsessie...
Je kunt toch tennis kijken met geluid uit...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, ik ben er toch bij. Had geen zin om als enige toeschouwer bij de tennis te gaan zitten, vorige keer zat ik me daar ook maar te vervelen
op de tennisbaan hier vlakbijquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch tennis kijken met geluid uit...
Ik ken ze echt alle 100.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was 6, maar of ik me die nummers ook echt nog van toen herinner, ja misschien Willem en Bloemkolen, de rest heb ik ws pas later echt gehoord en zo op het oog zitten er nummers tussen die me niks zeggen
Bino met Mama Leone was het enige nummer wat op voorhand geen enkel belletje deed rinkelen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was 6, maar of ik me die nummers ook echt nog van toen herinner, ja misschien Willem en Bloemkolen, de rest heb ik ws pas later echt gehoord en zo op het oog zitten er nummers tussen die me niks zeggen
Er kunnen nog verzoekjes gedaan wordenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bino met Mama Leone was het enige nummer wat op voorhand geen enkel belletje deed rinkelen.
Had ik dat maar zo gelaten....
die ken ik dan wel, dit nummer nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bino met Mama Leone was het enige nummer wat op voorhand geen enkel belletje deed rinkelen.
Had ik dat maar zo gelaten....
Deze van Herman Brood niet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die ken ik dan wel, dit nummer niet
Dat heb ik met Sail On. Dat is het enige nummer waarbij ik ga muten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Als I Will Survive maar niet gedraaid wordt...
Graag 20, 31 en 86quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er kunnen nog verzoekjes gedaan worden
Die valt nog mee vergeleken bij wat anderen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Als I Will Survive maar niet gedraaid wordt...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:17 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 D. die M, Blondie en Tubeway Army aanvraagt.
quote:
nicequote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Goeie clip was dit.
Kroeg nagebouwd in een studio en Hells Angels van chapter Amsterdam die daar binnen kwamen rijden...
We hebben ooit in York een bruiloft op een boot gehad en we hebben de band beloofd dat als ze dat nummer van Gloria zouden spelen, ze zwemmend terug mochten naar de kade...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heb ik met Sail On. Dat is het enige nummer waarbij ik ga muten.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben ooit in York een bruiloft op een boot gehad en we hebben de band beloofd dat als ze dat nummer zouden spelen, ze zwemmend terug mochten naar de kade...
We hebben ooit in York een bruiloft op een boot gehad en we hebben de band beloofd dat als ze dat nummer zouden spelen, ze zwemmend terug mochten naar de kade...
[..]
We hebben ooit in York een bruiloft op een boot gehad en we hebben de band beloofd dat als ze dat nummer van Gloria zouden spelen, ze zwemmend terug mochten naar de kade...
quote:
quote:
Get Up & Boogie is ook niks voor jou...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:22 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik een naar gevoel krijg als ik de naam Freddie James zie?
Kettingzaag idee?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:22 schreef Kingstown het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom ik een naar gevoel krijg als ik de naam Freddie James zie?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wl je even wachten met quoten tot ik klaar ben met mijn edit
Ken je dezelfde?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wl je even wachten met quoten tot ik klaar ben met mijn edit
Ja, ja...rub it in....quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
jullie hebben dat jaar een stuk bewuster meegemaakt
De eerste krakersrellen begonnen toen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja verschil moet er zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste krakersrellen begonnen toen.
KT zou zeggen: Topshow!
Ik moet maar eens wat bingokaarten gaan updaten geloof ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:26 schreef MadMaster het volgende:
De eerste krakersrellen begonnen toen.
KT zou zeggen: Topshow!
Iets met "dikke tieten"?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Volgens mij maakten wij zelf een andere tekst op het refrein
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb een foto uit '79 bij de hand. Krullenbol en een kleine John McEnroe in de dop.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is dat ik hier de foto-albums niet weet te liggen, anders kregen jullie wel een foto uit 79 te zien
laat zien hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een foto uit '79 bij de hand. Krullenbol en een kleine John McEnroe in de dop. [ afbeelding ]
niet bij onsquote:
dat is het belangrijkste..quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet bij ons
Beetje rare school, wel erg toffe tijd gehad
Vooral dat wandmeubel (of in ieder geval de stijl)quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die meubelen, komen zo bekend voor ook
wij hadden ook geen musical, ook geen kamp, niks van dat allesquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet bij ons
Beetje rare school, wel erg toffe tijd gehad
ik vroeg me al af wie ze opgekocht hadquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die meubelen, komen zo bekend voor ook
en dat behang ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral dat wandmeubel (of in ieder geval de stijl)
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gelukkig iemande die het doet. Hou de sexy pic paraat aub!
dat is helemaal karigquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hadden ook geen musical, ook geen kamp, niks van dat alles
neeeeeeeeequote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom wachten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zat al op die foto te wachten, so cute
Tegenwoordig gaan ze op schoolreisje naar een kamp las ik. Dat is ook niet alles....quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hadden alles van dat allesquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zeg, ik heb net mijn eten opquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom wachten?
[ afbeelding ]
[..]
1e keer kamp pas in 4 Havoquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
same time dus dat lijkt me sterkquote:
o.a. naar aanleiding van die foto ben ik het topic over onze nostalgische interieurs gestartquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat behang ook
zoiets hadden wij ook wel ergens op de muur zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |