quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nr68 die titel![]()
dit is geen verzoekje ik herhaal geen verzoek
quote:
Ben overgeschakeld naar motorgang en later crimineel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent er over die fase heen gegroeid? Mij is dat nooit gelukt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nr68 die titel![]()
dit is geen verzoekje ik herhaal geen verzoek
Toepasselijk nummer nu!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:51 schreef ToT het volgende:
Dwarse opstandige punkers...doet me aan maatschappijleer denken van vroeger:
"Ja en dan heb je van die punkers, die overal 'Trix is OOK niks' op spuiten! Daarmee willen ze zeggen dat ZIJZELF helemaal niks zijn, maar om zichzelf te troosten, zeggen ze 'Trix is OOK niks', zodat ze tenminste niet de enigen zijn die niks zijn."______________________________________!
Dat was vast zo'n overjarige hippie leraar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:51 schreef ToT het volgende:
Dwarse opstandige punkers...doet me aan maatschappijleer denken van vroeger:
"Ja en dan heb je van die punkers, die overal 'Trix is OOK niks' op spuiten! Daarmee willen ze zeggen dat ZIJZELF helemaal niks zijn, maar om zichzelf te troosten, zeggen ze 'Trix is OOK niks', zodat ze tenminste niet de enigen zijn die niks zijn."______________________________________!
Nou ik zit me te bedenken; het kan zelfs op de basisschool geweest zijn, en dat was een überconservatieve klootzak.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was vast zo'n overjarige hippie leraar.
Op de basisschool bestond vak maatschappijleer nog niet in mijn tijd en op de Havo werd ik er elke les uitgestuurd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zit me te bedenken; het kan zelfs op de basisschool geweest zijn, en dat was een überconservatieve klootzak.
De maatschappijleraar op de Havo was idd een overjarige hippie met hiep hiep hoera-baard en sandalen. Hij mocht er gen geitenwollen sokken meer in dragen van zijn dochter!
quote:
quote:
quote:
Nee ik had ook geen maatschappijleer op de basisschool, maar die conservatieve kloothommel van een directeur liet geen moment ongemoeid ons zijn meningen op te dringen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de basisschool bestond vak maatschappijleer nog niet in mijn tijd en op de Havo werd ik er elke les uitgestuurd.
De naam van deze band dekt de lading erg goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef MaryMouse het volgende:
De nr. 100 uit de Top 100 van 1979: Cheap Trick - Surrender
[ afbeelding ]
Geen probleem tochquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik begin rustig met de verzoekjes: 77 en 81.
Oh broertje had 81 al.
ja maar geeft niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik begin rustig met de verzoekjes: 77 en 81.
Oh broertje had 81 al.
Ik had een Auf Wiedersehen grapje verwacht....quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
De naam van deze band dekt de lading erg goed.
In dit geval betreft het ook whiskey...quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM was beroemd om zijn whiskey verhalen op 40+. Ik mis die verhalen ook, terwijl ik nooit whiskey drink.
Dit is niet de Nederlandse hoes van de single. Aan de SS kan je zien dat het de Duitse versie is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
De nr. 1 uit de Top 100 van 1979: KISS - I Was Made for Loving You
[ afbeelding ]
De verzoekjeslijst van 1979
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is niet de Nederlandse hoes van de single.
Dat was deze:
[ afbeelding ]
En ja, die heb ik nog in huis...
Daarom, KISS tijdens disco.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het werd de hele jaren 80 en begin jaren 90 op onze schooldisco's nog gedraaid
Helloquote:
quote:
Toen waren wij ook nog jongquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Nel Veerkamp nog jong was, zo te zien...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Nel Veerkamp nog jong was, zo te zien...
quote:
Er heerst hier helemaal geen Bowie obsessie...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer een hoog Bowie gehalte hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |