SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak![]()
Dan ga ik de Pumpkins beluisteren. Heb ik ook een 1979 nummer voor jou.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:34 schreef D. het volgende:
Zal ik niet doen, dat doen anderen al genoeg denk ik
Ik ken die hele band niet, dus moet ik mezelf eerst een eigen vooroordeel aanmeten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat toch niet de Pumpkins luisteren King? Waar zijn je principes?
Ik gok dat ik de hele show ga missen, maar wil natuurlijk Tragedy aanvragen en nummer 23
Tragedyquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat toch niet de Pumpkins luisteren King? Waar zijn je principes?
Ik gok dat ik de hele show ga missen, maar wil natuurlijk Tragedy aanvragen en nummer 23
You had me at little fingersquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan ga ik de Pumpkins beluisteren. Heb ik ook een 1979 nummer voor jou.
Knokkels vindt dit ook leuk.
quote:
Die kun je aanvragen vanavond. Nummer 97.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hit Me With Your Rhythm Stick - Ian Dury
Dank je...quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:47 schreef Kingstown het volgende:
Ook voor MM dan alvast maar een 1979 opwarmertje.
Als troost tegen de ontberingen die hij bij de tandarts heeft moeten doorstaan.
Ik heb een heel andere lijst denk ik. http://rateyourmusic.com/(...)979_singles_and_45s/quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:53 schreef Kingstown het volgende:
Die kun je aanvragen vanavond. Nummer 97.
DDM is blij met nummer 5.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb een heel andere lijst denk ik. http://rateyourmusic.com/(...)979_singles_and_45s/
Deze lijstquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een heel andere lijst denk ik. http://rateyourmusic.com/(...)979_singles_and_45s/
Deze is niet echt representatief voor hun repertoirequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken die hele band niet, dus moet ik mezelf eerst een eigen vooroordeel aanmeten.
Heb je Muis een DM gestuurd? Heb ik ook gedaan, omdat ik ook niet zeker ben dat ik er in het begin bij ben.
Fijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ik moet dit even kwijt:
Morgen en zondag ga ik met vrienden naar de grootste whisky beurs in Europa.
Andere vrienden zijn er al en die sturen net een berichtje over een whisky die daar nog verkrijgbaar is, terwijl die overal uitverkocht is. Ze hebben er vast één voor me gekocht...
Proost, alvastquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Andere vrienden zijn er al en die sturen net een berichtje over een whisky die daar nog verkrijgbaar is, terwijl die overal uitverkocht is. Ze hebben er vast één voor me gekocht...
Het zal je waarschijnlijk geen reet interesseren, maar jullie zijn toevallig degene aan wie ik dat kwijt kan...quote:
Af en toe een lekkere whisk(e)y, ik ben voorquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal je waarschijnlijk geen reet interesseren, maar jullie zijn toevallig degene aan wie ik dat kwijt kan...
Doe dat gewoon op het 40+ forum joh....quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:02 schreef MadMaster het volgende:
Het zal je waarschijnlijk geen reet interesseren, maar jullie zijn toevallig degene aan wie ik dat kwijt kan...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe dat gewoon op het 40+ forum joh....
goeie vrienden!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Ach nee, een BEETJE slowchat moet hier toch wel kunnen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe dat gewoon op het 40+ forum joh....
Uhm...check de PI. En aangezien het 40+ forum gesloten is was het ook vooral even wat zout in de wonde strooien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:33 schreef ToT het volgende:
Ach nee, een BEETJE slowchat moet hier toch wel kunnen?
Dat houdt het topic bij elkaar; daar zijn heel hechte vriendschappen door ontstaan hier. Zonder die vriendschappen, geen radio.(Althans grote kans dat we het niet zo lang hadden volgehouden.)
10 melige staan er ook zeker tussen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:35 schreef ToT het volgende:
Ik zie al een paar nummers die gedraaid gaan worden als Vout straks in het topic is als Muis gaat draaien!
Ah!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Uhm...check de PI. En aangezien het 40+ forum gesloten is was het ook vooral even wat zout in de wonde strooien.
uhm, het was een vewijzing naaar het feit dat het 40+ forum niet meer bestaat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach nee, een BEETJE slowchat moet hier toch wel kunnen?
Dat houdt het topic bij elkaar; daar zijn heel hechte vriendschappen door ontstaan hier. Zonder die vriendschappen, geen radio.(Althans grote kans dat we het niet zo lang hadden volgehouden.)
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
10 melige staan er ook zeker tussen.
MM was beroemd om zijn whiskey verhalen op 40+. Ik mis die verhalen ook, terwijl ik nooit whiskey drink.quote:
preciesquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Sunstreams en Sandy zijn nog erger.
Die eerste zegt me weinig, die 2e heb ik gewoon wel leuke herinneringen aan!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sandy vind ik nog wel grappig. Iets als The Commodores of The Baby's trek ik dan echt weer niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik die lijst zo terugzie snap ik weer helemaal waarom ik toen een dwarse opstandige punker was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sandy vind ik nog wel grappig. Iets als The Commodores of The Baby's trek ik dan echt weer niet.
ehhhh?quote:
Jij bent er over die fase heen gegroeid? Mij is dat nooit gelukt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik die lijst zo terugzie snap ik weer helemaal waarom ik toen een dwarse opstandige punker was.
Omdat het kanquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nr68 die titel![]()
dit is geen verzoekje ik herhaal geen verzoek
quote:
Ben overgeschakeld naar motorgang en later crimineel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent er over die fase heen gegroeid? Mij is dat nooit gelukt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
nr68 die titel![]()
dit is geen verzoekje ik herhaal geen verzoek
Toepasselijk nummer nu!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:51 schreef ToT het volgende:
Dwarse opstandige punkers...doet me aan maatschappijleer denken van vroeger:
"Ja en dan heb je van die punkers, die overal 'Trix is OOK niks' op spuiten! Daarmee willen ze zeggen dat ZIJZELF helemaal niks zijn, maar om zichzelf te troosten, zeggen ze 'Trix is OOK niks', zodat ze tenminste niet de enigen zijn die niks zijn."______________________________________!
Dat was vast zo'n overjarige hippie leraar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:51 schreef ToT het volgende:
Dwarse opstandige punkers...doet me aan maatschappijleer denken van vroeger:
"Ja en dan heb je van die punkers, die overal 'Trix is OOK niks' op spuiten! Daarmee willen ze zeggen dat ZIJZELF helemaal niks zijn, maar om zichzelf te troosten, zeggen ze 'Trix is OOK niks', zodat ze tenminste niet de enigen zijn die niks zijn."______________________________________!
Nou ik zit me te bedenken; het kan zelfs op de basisschool geweest zijn, en dat was een überconservatieve klootzak.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was vast zo'n overjarige hippie leraar.
Op de basisschool bestond vak maatschappijleer nog niet in mijn tijd en op de Havo werd ik er elke les uitgestuurd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik zit me te bedenken; het kan zelfs op de basisschool geweest zijn, en dat was een überconservatieve klootzak.
De maatschappijleraar op de Havo was idd een overjarige hippie met hiep hiep hoera-baard en sandalen. Hij mocht er gen geitenwollen sokken meer in dragen van zijn dochter!
quote:
quote:
quote:
Nee ik had ook geen maatschappijleer op de basisschool, maar die conservatieve kloothommel van een directeur liet geen moment ongemoeid ons zijn meningen op te dringen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op de basisschool bestond vak maatschappijleer nog niet in mijn tijd en op de Havo werd ik er elke les uitgestuurd.
De naam van deze band dekt de lading erg goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:00 schreef MaryMouse het volgende:
De nr. 100 uit de Top 100 van 1979: Cheap Trick - Surrender
[ afbeelding ]
Geen probleem tochquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik begin rustig met de verzoekjes: 77 en 81.
Oh broertje had 81 al.
ja maar geeft niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:01 schreef ToT het volgende:
Ik begin rustig met de verzoekjes: 77 en 81.
Oh broertje had 81 al.
Ik had een Auf Wiedersehen grapje verwacht....quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
De naam van deze band dekt de lading erg goed.
In dit geval betreft het ook whiskey...quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
MM was beroemd om zijn whiskey verhalen op 40+. Ik mis die verhalen ook, terwijl ik nooit whiskey drink.
Dit is niet de Nederlandse hoes van de single. Aan de SS kan je zien dat het de Duitse versie is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:05 schreef MaryMouse het volgende:
De nr. 1 uit de Top 100 van 1979: KISS - I Was Made for Loving You
[ afbeelding ]
De verzoekjeslijst van 1979
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is niet de Nederlandse hoes van de single.
Dat was deze:
[ afbeelding ]
En ja, die heb ik nog in huis...
Daarom, KISS tijdens disco.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het werd de hele jaren 80 en begin jaren 90 op onze schooldisco's nog gedraaid
Helloquote:
quote:
Toen waren wij ook nog jongquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Nel Veerkamp nog jong was, zo te zien...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen Nel Veerkamp nog jong was, zo te zien...
quote:
Er heerst hier helemaal geen Bowie obsessie...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer een hoog Bowie gehalte hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |