SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
haah, kan seto veel liedjes zingen, die snapt geen kk van al die cijfertjes xDDquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Kunnen wel bingo-avonden gaan organiseren met al die bejaarden hier.
Ze kan jou ook snoeihard makenquote:
wat een hoax is datquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
haah, kan seto veel liedjes zingen, die snapt geen kk van al die cijfertjes xDD
die gaat meteen aan de karaoke. Cultureel bepaalt snap jequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey clumsy let je op?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
die gaat meteen aan de karakter. Cultureel bepaalt snap je
Yup. Technische wiskunde gestudeerd aan de TU. Ik was er zelf ook niet ingetrapt vriend.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat een hoax is datseto is gewoon een ekte asian nerdje met bril en standaard met grafische casio in zijn eastpak
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
27 dus het moet wel een beste MacBook zijn, wil ik aan die rimpelpiemel gaan zitten.
ik heb wel gitaar gespeeldquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
2hipster4mequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Seto speelde je ook krontjong?
Ik ben zelfs bang dat je langs komt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Je stelt wel eisen, c_c...
Ben je bang dat ik echt langs kom?
Waar gaat dit over???quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:03 schreef Questular het volgende:
Barca - Bayern
Real - Juve
Hoop dat Bayern Barca helemaal kapot speelt
Zoals we de vorige cursusdag hebben besproken Cor, heb je zo'n mooie site waar je informatie kan opzoeken. Deze site heet Google. Gebruik hem eensquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Voetbal, en hou je vast: tegenwoordig mogen ook donkergekleurde spelers gewoon mee doen.
Lekker aan 't werk jochie?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
Och komt die Duitser weer zijn plasje doen.
Lolz 1997. Toen hosselde ik Stefanie in het fietsenhok.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:42 schreef VMSDKR het volgende:
Henk is nog geen 30. Maar hij heeft al veel wijsheid. Daarom lijkt dat zo. Maar Henk is 28 ofzo.
Hehe faalhaasquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef Awesome_ het volgende:
In welk universum is henk een twintiger srs. Dan ben je echt een gym-noob.
Niks mis met die OPquote:
Henk mag ik jou vragen als je deze track al kent?quote:
Dit is zo een fijn plaatje. Damn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Henk mag ik jou vragen als je deze track al kent?
Echt SNOEIHARDE BANGER vind ik, weet dat jij van de harde beats bent
Ken ik nog uit de coolcat ja. Zieke track man. Zonnebril op hemdje aan lekker losgaan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Henk mag ik jou vragen als je deze track al kent?
Begrijp best dat Ossum het leuk vindt met z'n 18 jaar. Dan ben je nog een beetje zoekende en is zo'n vuurwerkshow met handjes in de lucht-meezingmuziek nog coolquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:49 schreef Questular het volgende:
Dit doe je gewoon om een reactie los te krijgen aangezien Hardstyle voor homo's is
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Henk mag ik jou vragen alsof je deze track al kent?
Alsof jij de eindshow bij Mystery Land niet mooi vindt!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Begrijp best dat Ossum het leuk vindt met z'n 18 jaar. Dan ben je nog een beetje zoekende en is zo'n vuurwerkshow met handjes in de lucht-meezingmuziek nog cool
GENIETEN DITquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Begrijp best dat Ossum het leuk vindt met z'n 18 jaar. Dan ben je nog een beetje zoekende en is zo'n vuurwerkshow met handjes in de lucht-meezingmuziek nog cool
Ja altijd met die taart wat een baasje. Vriendin van me kreeg die in haar gezicht echt dag van mn leven dat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alsof jij de eindshow bij Mystery Land niet mooi vindt!!
Ooohooh year of summerrrrrrrrrr. Steve Aoki vind ik ook altijd steengoed!
plusminus 1000 vinyls in de kast-masterracequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:03 schreef Questular het volgende:
"Draaien" ze tegenwoordig met een pre-setje vanaf een macbook of staat het nog lekker ouderwerts op een usb stickje?
Nice.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
plusminus 1000 vinyls in de kast-masterrace
hey henk ben je ook hipster? kunnen we samen keer fotoshoot houden met mijn analoge cameraquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:04 schreef fathank het volgende:
[..]
plusminus 1000 vinyls in de kast-masterrace
Wel eens van InKey mixen gehoord, bro?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Doe gewoon met USB altijd lekker handig alles beatmatchen in traktor kind kan de was doen.
lekker de polaroid meequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:07 schreef seto het volgende:
[..]
hey henk ben je ook hipster? kunnen we samen keer fotoshoot houden met mijn analoge camera
Neem dan meteen de Fripsels bush mee.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:07 schreef seto het volgende:
[..]
hey henk ben je ook hipster? kunnen we samen keer fotoshoot houden met mijn analoge camera
Wel eens onbewust toegepast maar kende de theorie er achter niet. Goede link thanks.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:07 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wel eens van InKey mixen gehoord, bro?
Goed ding, maar de tijd heeft niet stil gestaan.quote:
Klinkt veel warmer ook niet zo kil als die digitale enen en nullen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:09 schreef Awesome_ het volgende:
'vinyl is pas echte muziekbeleving, echte de ziekste immersie die je digitaal gewoon nooit kan halen'
Alleen i.c.m. een klasse-A buizenversterker en electostaten, uiteraard.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:09 schreef Awesome_ het volgende:
'vinyl is pas echte muziekbeleving, echte de ziekste immersie die je digitaal gewoon nooit kan halen'
2x reloop rp4000. Met Ortofon Concorde Pro S elementen en een cheap ass mixer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice.
Wat voor platenspeler heb jij (of hadden we die discussie al eens gehad?).
Helaas. Bovendien knap lastig om nog een setje fatsoenlijke te vinden die niet compleet afgeragd zijn. Bovendien zijn ze qua torque flink voorbij gestreefd door de zogenaamde Super-Oems.quote:
Mwah, valt best mee. Maar je moet er nog daadwerkelijk wat voor kunnen itt tot je Mp3-setje compleet voorbereidt in rekordbox met voorgedefineerde cue-points, loops en samples.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:09 schreef Awesome_ het volgende:
CDJ2000 euro ja. Per stuk. Dan nog een DJM2000 ernaast heb je voor 7k aan gear staan ofzoquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed ding, maar de tijd heeft niet stil gestaan.
Pioneer CD-J2000 ftw.
en draai je dan wel eens afrojackquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:11 schreef fathank het volgende:
[..]
2x reloop rp4000. Met Ortofon Concorde Pro S elementen en een cheap ass mixer.
Geen high end spul, maar prima om met huisfeestje een lekker setje te kunnen draaien.
Mwa, dat valt met HiRes bestanden nog wel mee.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt veel warmer ook niet zo kil als die digitale enen en nullen.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en draai je dan wel eens afrojackklinkt vast wel lekker van vinyl
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat ik can't stop me wel lekker vind #guiltypleasures
ik ga je niet dmen maar heb wel een meetverzoekquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze luister ik nog minstens 1x per week. Degene die daar problemen mee heeft mag een meetverzoek indienen via dm![]()
Alsof mensen nu nog met je willen meeten....quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze luister ik nog minstens 1x per week. Degene die daar problemen mee heeft mag een meetverzoek indienen via dm![]()
quote:
oh die kale met die tattoos?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:26 schreef seto het volgende:
is dat niet die gast die the voice of holland ahd gewonne
oh is hij ben liebrandquote:
ey ik zal geen lieve katjes meer postenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb jij toevallig NSMBL op je facebook tijdlijn ofzo?!
Ik heb het niet zo op jongere mannen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:49 schreef Eleiko het volgende:
Hey c_c: zoek je nog een jonge knul?
STA / Hulp gezocht: Wonen in Rotterdam
fixed.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op jongere mannen.
Ook niet op veertigplussers overigens.
Dat weten we nou wel, hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tenzij er een Macbook tegenover staat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe noemen ze zo een soort vrouwen ook alweer?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tenzij er een Macbook tegenover staat.
Suspiciousquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ey ik zal geen lieve katjes meer posten
sukkel
maar jij bent dan ook een lekker vies hoertje of nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
maar ff wat nuance in de tent brengen want luister effe
ik zou cors dwarsfluit ook wel ff verticaal bespelen als daar een product van 1800 euro tegenover staat en ik ben niet eens homo
Kom 's meeten dan, weet zeker dat ik je op andere gedachten kan brengen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bro: je hulp is gewenst: WGR / Advies geld terughalenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heb jij toevallig NSMBL op je facebook tijdlijn ofzo?!
Lol, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang. VAN KOZIJNEN KOMT HUILEN!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bro: je hulp is gewenst: WGR / Advies geld terughalen
hoiquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Grapje hoor Cor. Ik weet dat jij dat kan hebben. Door de jaren heen heb je een brede rug gecreëerd.quote:
DM even pics.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Shit jongens m'n kapster is zo dom als een eend maar allejezus knap. En ze scheldt als een dokwerker. Zou dr bijna hosselen voor een van jullie.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Klinkt goed, meld me ook aan voor de foto's.
Ik voel ieder uur even voor de zekerheid.quote:Net als vrouwen regelmatig hun borsten moeten controleren op afwijkingen, zouden mannen volgens deskundigen maandelijks hun testikels moeten checken.
Niet iemand hebben die dat voor je doetquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik voel ieder uur even voor de zekerheid.
JB controleert iets anders voor mequote:Op vrijdag 24 april 2015 15:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet iemand hebben die dat voor je doet
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Niet iemand hebben die dat voor je doet
Vind het wel fijn om te weten dat jij regelmatig daarvoor naar de dokter gaat, op jouw leeftijd, Cor.quote:
Gaat vervelen zo'n knipmuts die alleen maar over de nieuwe haarkleur en extensions van priscilla kan lullen. Hquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Shit jongens m'n kapster is zo dom als een eend maar allejezus knap. En ze scheldt als een dokwerker. Zou dr bijna hosselen voor een van jullie.
haha die chick op de 2de fotoquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol zelfs mijn vrienden zijn niet zulke tokkiesquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:33 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kun jij de coke in hun neus zien zitten ofso?? of vind je alcohol drug??quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
foto's maken of laten maken als je aan de drugs zit
Hoe kk dom kan je zijn
Tering dat plakplaatje voor zunne moederquote:
Hehe lekker abs flexenquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
mijn eerste keer xtc was echt zo van KOM SCHAT WE GAAN OP DE FOTO
[ afbeelding ]
dit is een van de leukste dingen die ik tijden heb gezienquote:Op vrijdag 24 april 2015 16:50 schreef VMSDKR het volgende:
Terry Crews
https://www.facebook.com/(...)eos/994416977245532/
ik heb gelukkig wel een kapster die beetje interessant isquote:Op vrijdag 24 april 2015 17:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Gaat vervelen zo'n knipmuts die alleen maar over de nieuwe haarkleur en extensions van priscilla kan lullen. H
Mensen die nog op facebook zittenquote:
Nice.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Probeer het over een paar promille nog eens. Dan word ik nog sletteriger.
gewn jezelf bezatten in de trein met blikken kk cheape sjultenbrauquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit in de trein
Kappertje gepakt, nieuw jurkje waar de meisjes goed in uitkomen
Zit een jongen tegenover me
Keek naar m'n tieten
Keek naar mij
Glimlachte
Ik zeg zomertrouwerij
#dimafeels
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:43 schreef Awesome_ het volgende:
tis gelukt
'what a tortilla sounds like on a record player'
https://www.facebook.com/Konbini/videos/495531343931757/
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:55 schreef kaasplankje het volgende:
hey bois alles goe met j
[ afbeelding ]
quote:
JB is wel lichter dan ik dacht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
mijn eerste keer xtc was echt zo van KOM SCHAT WE GAAN OP DE FOTO
[ afbeelding ]
Hoe zou hij heten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
Haha geen idee die Turkse video kwam ik tegen toen ik nasheeds zocht.
Die bounce by the ounce was een soort van meme tijd terug http://www.dailymail.co.u(...)ernet-sensation.html
[ afbeelding ]
quote:Star of the film: This man, called 'Crazy Guy' online, has been revealed as Shaun Jackson from Leyland, who says that he is being cheered on shopping trips
02:21 krijg ik wel Henk feels bij. Gewoon iemand die lekker zn eigen gang gaat, niks aantrekken van de rest.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:11 schreef Deuce92 het volgende:
Vind hem echt een beetje een Henk. Niks tegen onze Henk of zo, krijg gewoon Henkfeels bij hem.
lkkr strak staat hij toch zou die pillen ook wel willenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Deze past trouwens wel bij die partyflock foto's op de vorige pagina
dadht je dat ze echt dik was dan?quote:
Jezus.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
Ik was een keer lord of the rings risk aan het spelen en toen liepen er hipsters langs, zei er een "is that lord of the rings risk? Wow thats so ironic!"
Had echt real life facepalm moment toen.
/dagboek
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Dus jij speelt LoTR Risk in het openbaar en dan zijn zij de hipster?
Vind dit wel ironisch eigenlijk.
Hey Henkquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
Net zoals Fat-'ik haat op de hipstercultuur, maar let wel ff op dat je niet over de dozen vinyl struikelt als je binnenkomt'-Hank.
Wow thats so ironic denk ik dan.
Nee mijn vinyl staat netjes op label en releasedatum gesorteerd in de kast.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:23 schreef Awesome_ het volgende:
Net zoals Fat-'ik haat op de hipstercultuur, maar let wel ff op dat je niet over de dozen vinyl struikelt als je binnenkomt'-Hank.
Wow thats so ironic denk ik dan.
hoi Raymond.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee mijn vinyl staat netjes op label en releasedatum gesorteerd in de kast.
Staat voor een godsvermogen, dat laat ik niet in dozen slingeren.
En weinig hipstermuziek in mijn kast
quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wacht even wacht even wacht even.
Hooooooooold up.
Er bestaat LoTR-Risk?
I MUST HAVE THIS
Goeie film? Wil er ook heen binnenkrtquote:
Fucking veel actie vanaf de eerste secondequote:Op zaterdag 25 april 2015 00:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Goeie film? Wil er ook heen binnenkrt
quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh shit Chris Evans' ook.
Ik pak de thrusting black fist 3000 er vast bij.
ik zal het doorgeven aan mijn vader en grootvader. Jij had wel iets met oud geloof ik hequote:
Jurassic World trailer gezien in de biosquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:38 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS STRAKS CHRIS PRATT BIJ FALLON OP BNN
Nicequote:Op zaterdag 25 april 2015 00:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jurassic Park trailer gezien in de biosPratt is zo hnnnnggg daar, niet normaal. De film gaat trouwens awesome worden
quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
http://www.vubblepop.com/(...)ts-god-when-he-dies/
Deze man.
DEZE MAN.
Woensdag geweest en vandaag nog een keerquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Fucking veel actie vanaf de eerste seconde![]()
Ik ga 'm sws nog 1x kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet Star Wars en Terminator niet!quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jurassic World trailer gezien in de biosPratt is zo hnnnnggg daar, niet normaal. De film gaat trouwens awesome worden
quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga verse groente en fruit halen op de markt vandaagEn dan soep maken, en smoothies.
oh wat leuk! vertel me alsjeblieft mquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:44 schreef Champy het volgende:
Vandaag vrijgezellenfeest. Heel de dag bier drinken
quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:46 schreef Fripsel het volgende:
Die katjes op laptops zijn telkens zo cute dat ik er expres saaie dingen van zou gaan posten.
Tuinieren in gym style?quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:49 schreef kaasplankje het volgende:
moge bois
ga zo houthakken en zagen met de benzinekettingzaag
Timbersportsquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:49 schreef kaasplankje het volgende:
moge bois
ga zo houthakken en zagen met de benzinekettingzaag
Probeer eens expres leuke dingen te posten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:46 schreef Fripsel het volgende:
Die katjes op laptops zijn telkens zo cute dat ik er expres saaie dingen van zou gaan posten.
quote:
XDquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:47 schreef Fripsel het volgende:
Ik ga de volgende keer ook een foto van mijn kat maken als hij z'n dikke kont weer op m'n laptop heeft gepland XD
als die hondje het graag wil is het niet strafbaarquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:57 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahha wtf en dat gewoon zo openbaar op internetis ook nog strafbaar seks met dieren.
Niet meer, volgens mij is het alleen nog in Denemarken niet strafbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
als die hondje het graag wil is het niet strafbaar
Sinds afgelopen week ook daar strafbaar. Voor verbod gestemd met een erg kleine meerderheid wel.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet meer, volgens mij is het alleen nog in Denemarken niet strafbaar.
Bodil Joensen zou zich omdraaien in d'r graf.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week ook daar strafbaar. Voor verbod gestemd met een erg kleine meerderheid wel.
no ban masterracequote:Op zaterdag 25 april 2015 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
wel jammer dat etha nu een bannetje heeft
wat stond er...quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:56 schreef fathank het volgende:
Tjah, dat je je vriendin door zo'n kutkeffertje laat likken, nouja wie ben ik om daar iets van te vinden maar waarom zou je die shit online knallen
Hij heeft een kop als Jason Genova met een kleurtje, nuff said lijkt mequote:Op zaterdag 25 april 2015 13:56 schreef fathank het volgende:
Tjah, dat je je vriendin door zo'n kutkeffertje laat likken, nouja wie ben ik om daar iets van te vinden maar waarom zou je die shit online knallen
Google vkmag kyle walkerquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Google vkmag kyle walker
Iets met een hondje en z'n wijf
Ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
Zo'n sletje die door een of andere poedel oid aan de kut werd gelikt.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:35 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Woensdag geweest en vandaag nog een keer![]()
Heb je (in de marvel films) de referentie(s) naar Star Wars gezien?Ik ben helaas geen Star Wars en Terminator fan. Referentie was me niet opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vergeet Star Wars en Terminator niet!![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is wel een lekkere sma
zou haar kutj ook wle lkkr sabbele
laat altijd een 20kg op de stang zitten crewquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die scijven op de stang laten.
quote:
Nee mattie, die rij links loopt nog helemaal door tot achter mij.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alleen de dubbele pully is nog een probleem omdat er maar eentje is.
Is de zwaarste schijf daar bij jou serieus maar 15kg?
Nice gym. Goed spul ook die oude Technogym meuk.quote:
Oude Pekelaquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice gym. Goed spul ook die oude Technogym meuk.
Alleen jammer van die 30 mm schijven.
Waar is dit?
Als ik dat aanhoud zijn alle schijven voor homo's.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:29 schreef Awesome_ het volgende:
Als ik me pik niet in de schijven kan duwen is het voor homos is me ezelsbruggetje
Nee, die schijven op die barbells zijn 20kg schijven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Alleen de dubbele pully is nog een probleem omdat er maar eentje is.
Is de zwaarste schijf daar bij jou serieus maar 15kg?
Nicequote:Op zaterdag 25 april 2015 16:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee mattie, die rij links loopt nog helemaal door tot achter mij.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik dat aanhoud zijn alle schijven voor homo's.
Naam+Plaats a.u.b.. Altijd handig om te weten waar ik heen kan als ik voor mijn werk onderweg ben.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:42 schreef V1z0R het volgende:
Lijken vrij klein, maar geen handvatten erin dus dat scheelt natuurlijk.
[..]
Nice
Heb zelf wel goede gym maar heeft geen foto beleid en voor de rest wat gare promotiefilmpjes.
Dat terwijl echt wel gym voor lifters is.
Ja maar maandag is die dicht dus hoe kom ik met mijn basic fit pas aan een tijdelijke gym in amsterdam met K'Day?quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:49 schreef Sapstengel het volgende:
Neem gewoon abonnement bij Basic Fit kun je door het hele land trainen met 1 pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |