abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:12:41 #1
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151790359
Na de openbaring dat Zyzz aan de roids zat wat verdere research gedaan en ik kwam meerdere threads tegen over dat Zyzz' fysiek überhaupt niet haalbaar is zonder roids.

Kan iemand dit bevestigen dan wel ontkrachten met feiten?
pi_151790482
Voor jou is het fysiek van zyzz niet haalbaar inderdaad.
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:22:38 #3
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151790668
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:16 schreef Jahr00n het volgende:
Voor jou is het fysiek van zyzz niet haalbaar inderdaad.
Hier heeft niemand wat aan, leg dan uit waarom.
  Forum Admin vrijdag 17 april 2015 @ 23:24:33 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_151790739
De man was een ecto..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 17 april 2015 @ 23:28:52 #5
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_151790901
Er zo uit willen zien. :')
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_151791045
waarom wil je dit weten? zyzz ken ik niet, maar van de plaatjes afgaande, zeg ik dit: wanneer iemand geroemd wordt dan wel geld verdient met zijn lichaam, dan kan je ervan uitgaan dat degene er alles aandoet om zijn lichaam naar een perfecte staat te brengen, voor zover dat mogelijk is.
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:02:10 #7
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151791905
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:32 schreef wiskundenoob het volgende:
waarom wil je dit weten? zyzz ken ik niet, maar van de plaatjes afgaande, zeg ik dit: wanneer iemand geroemd wordt dan wel geld verdient met zijn lichaam, dan kan je ervan uitgaan dat degene er alles aandoet om zijn lichaam naar een perfecte staat te brengen, voor zover dat mogelijk is.
Om realistische doelen te stellen wat liften betreft. Zyzz was inderdaad befaamd maar dat komt vooral doordat hij in twee jaar tijd een enorme progress maakte maar het dat komt blijkbaar dus voor een groot deel door de roids en ik wil weten in hoeverre dat haalbaar is zonder roids.
pi_151792504
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:02 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Om realistische doelen te stellen wat liften betreft. Zyzz was inderdaad befaamd maar dat komt vooral doordat hij in twee jaar tijd een enorme progress maakte maar het dat komt blijkbaar dus voor een groot deel door de roids en ik wil weten in hoeverre dat haalbaar is zonder roids.
Anders begin je er maar niet aan wil je zeggen? Lekkere instelling.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 18 april 2015 @ 00:26:42 #9
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151792654
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:22 schreef NotYou het volgende:

[..]

Anders begin je er maar niet aan wil je zeggen? Lekkere instelling.
Nee absoluut niet, zoals ik hierboven al typte helpt het wel met het stellen van realistische doelen.
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:11:29 #10
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151793621
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 april 2015 23:24 schreef Straatcommando. het volgende:
De man was een ecto..
Nouja dat was hij voordat hij begon met liften.
pi_151793686
Zoek even op Facebook naar naturel bodybuilding. Is een Nederlandse gozer die echt fysiek aan de Max zit wat je natuurlijk kan halen, denk er wel even bij als je het ziet dat hij al 6 jaar streng bezig is. Maar waarom niet gewoon lekker sporten en goed eten en vanzelf zien wat er uit komt? Overigens kunnen sommige gasten en freaky uit zien als ze fit zijn, en kunnen ze beter een buikje hebben. Er zit hier ook 1 gast op fok die hartstikke fit is, maar die heeft een buik alsof die een handgranaat heeft opgevangen.
pi_151793716
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 00:02 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Nou als je weet hoeveel progressie hij heeft geboekt, dan kan je toch zijn progressie vergelijken met andere bodybuilders oid? Je kan vast wel ergens op google vinden hoeveel spieren je kan aanmaken onder optimale omstandigheden in x tijd. Als ie daar ver boven zit dan weet je wel genoeg.
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:23:44 #13
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151793751
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:17 schreef PeterGliffin het volgende:
Zoek even op Facebook naar naturel bodybuilding. Is een Nederlandse gozer die echt fysiek aan de Max zit wat je natuurlijk kan halen, denk er wel even bij als je het ziet dat hij al 6 jaar streng bezig is. Maar waarom niet gewoon lekker sporten en goed eten en vanzelf zien wat er uit komt? Overigens kunnen sommige gasten en freaky uit zien als ze fit zijn, en kunnen ze beter een buikje hebben. Er zit hier ook 1 gast op fok die hartstikke fit is, maar die heeft een buik alsof die een handgranaat heeft opgevangen.
Heb je een foto? Ik zie namelijk alleen maar gasten uit de VS als ik zoek op natural bodybuilding.
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:24:59 #14
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151793764
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:20 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Nou als je weet hoeveel progressie hij heeft geboekt, dan kan je toch zijn progressie vergelijken met andere bodybuilders oid? Je kan vast wel ergens op google vinden hoeveel spieren je kan aanmaken onder optimale omstandigheden in x tijd. Als ie daar ver boven zit dan weet je wel genoeg.
Ik weet dat Zyzz roids gebruikte maar ik wil weten of je een dergelijk fysiek überhaupt wel kunt bereiken zonder roids.
pi_151793789
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:23 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Heb je een foto? Ik zie namelijk alleen maar gasten uit de VS als ik zoek op natural bodybuilding.
Op Facebook Rico van Huizen.
Maar het ligt ook wel aan genen, en die gast heeft zwarte genen.. niet racistisch bedoelt, maar negroïde mensen hebben veel meer aanleg voor muscles.
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:30:36 #16
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151793812
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:28 schreef PeterGliffin het volgende:

[..]

Op Facebook Rico van Huizen.
Maar het ligt ook wel aan genen, en die gast heeft zwarte genen.. niet racistisch bedoelt, maar negroïde mensen hebben veel meer aanleg voor muscles.
Die gast is dus ongeveer even zwaar als Zyzz, dus Zyzz' kon z'n fysiek ook wel halen zonder roids, alleen zou die er dan langer over doen als ik het goed begrijp?

Hoe weet je eigenlijk zeker dat die Rico niet aan de roids zit?
pi_151793878
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:30 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Die gast is dus ongeveer even zwaar als Zyzz, dus Zyzz' kon z'n fysiek ook wel halen zonder roids, alleen zou die er dan langer over doen als ik het goed begrijp?

Hij is echt al heel lang bezig (6+ jaar), en zeker weten doet niemand. Maar hij doet vaak mee natty toernooien. Daar word echt strak gecontroleerd op roids enzo. Hij is soort van ambassadeur voor het natuurijk liften. Hij is nu bezig met voorbereiding van een toernooi, daarom ziet er ook nu zo uit. Dit houd die nooit lang vol omdat het ook niet gezond in om zo droog te zijn. Maar er zijn wel aardig wat mooie body's die natural zijn. Maar nogmaals, je genen gaan een grote rol spelen in waar je Max spier ligt.
  zaterdag 18 april 2015 @ 01:49:40 #18
433555 CaryAgos
graag verwijderen
pi_151793899
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:42 schreef PeterGliffin het volgende:

[..]

Hij is echt al heel lang bezig (6+ jaar), en zeker weten doet niemand. Maar hij doet vaak mee natty toernooien. Daar word echt strak gecontroleerd op roids enzo. Hij is soort van ambassadeur voor het natuurijk liften. Hij is nu bezig met voorbereiding van een toernooi, daarom ziet er ook nu zo uit. Dit houd die nooit lang vol omdat het ook niet gezond in om zo droog te zijn. Maar er zijn wel aardig wat mooie body's die natural zijn. Maar nogmaals, je genen gaan een grote rol spelen in waar je Max spier ligt.
Hoeveel procent van de lifters gebruikt roids denk je? Meer dan de helft? En dan doel ik niet op professionals. En wat is eigenlijk de reden dat roids zijn verboden aangezien Arnold in zijn tijd ook gewoon roids gebruikte omdat ze toen nog niet verboden waren.
pi_151793965
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:49 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Hoeveel procent van de lifters gebruikt roids denk je? Meer dan de helft? En dan doel ik niet op professionals. En wat is eigenlijk de reden dat roids zijn verboden aangezien Arnold in zijn tijd ook gewoon roids gebruikte omdat ze toen nog niet verboden waren.
De helft van iedereen die een beetje fanatiek (4/5x de week) aan krachttraining doet zit aan de roids? :') wat denk je nou zelf man
pi_151795006
Hangt ook allemaal van je genen af. Ene persoon kan super veel spier aanmaken en de andere niet.
pi_151795416
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:30 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Alleen als je hele goede genen hebt, wat vaak inhoudt dat je al gespierd bent zonder dat je ooit een dumb bell hebt aangeraakt in de gym, kun je bij die fysiek zonder steroïden in de buurt komen.
pi_151795827
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 01:49 schreef CaryAgos het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel redelijk laag ligt voor "normale" lifters. Het getal zal hoger liggen bij de tribal/festival/proff lifters. Maar serieus als je net begint met liften, ga 2/3 jaar goed er tegen aan. goed inlezen, studeren en zorg dat je kennis over spieren en voeding gewoon up to date is. Dan kan je na 3 jaar echt ver komen zonder roids. Vooral het eerste jaar ga je onwijs hard als je nieuw bent.
  zaterdag 18 april 2015 @ 10:49:07 #23
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_151796315
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 02:06 schreef bombmannl het volgende:

[..]

De helft van iedereen die een beetje fanatiek (4/5x de week) aan krachttraining doet zit aan de roids? :') wat denk je nou zelf man
Dat is nog een voorzichtige schatting, ik denk boven de 70% zelfs.

En voor ts: zeer lastig om zo droog te staan zonder roids, maar met echte dedication zou je dat vetpercentage wel kunnen halen.
Bepaalde lichaamsdelen krijg je niet zo gespierd zonder AAS, maar je kan zeker een goed fysiek bereiken na 6 jaar non-stop liften.
pi_151797334
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2015 10:49 schreef Anus_Cocainus het volgende:

[..]

Dat is nog een voorzichtige schatting, ik denk boven de 70% zelfs.

En voor ts: zeer lastig om zo droog te staan zonder roids, maar met echte dedication zou je dat vetpercentage wel kunnen halen.
Bepaalde lichaamsdelen krijg je niet zo gespierd zonder AAS, maar je kan zeker een goed fysiek bereiken na 6 jaar non-stop liften.
Ik zie echt bijna iedereen in de kleedkamer wel aan de shakes dus maak van die 70% maar 99%.
pi_151797475
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2015 11:56 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Ik zie echt bijna iedereen in de kleedkamer wel aan de shakes dus maak van die 70% maar 99%.
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')