quote:
Dat weet je nooitquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet single en voorlopig sowieso ook niet
Alles kan kapot, ennnnquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet single en voorlopig sowieso ook niet
Je vriend kan toch plotseling wat krijgenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet wel dat ik voorlopig niet single ben hoor
Gaat ie dood dan is zij vrijgezel. Je hoeft jezelf niet in te dekken tegenover zulke algemene stellingen als 'ik ben voorlopig niet single'.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je vriend kan toch plotseling wat krijgenNiet dat dat te hopen is. Maar je hebt het niet in de hand
Eenschquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:27 schreef MsMessy het volgende:
"Ariana singel, nu JB nog de laan uit." was een betere TT geweest.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:34 schreef jodelahity het volgende:
Mensen die Ariana trouwens een lelijke dwerg noemenSerieus zeg, wat is dit
Tussen lelijke dwerg en Godin van schoonheid zit nogal een verschil vind je zelf ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:35 schreef Makoto het volgende:
Net of Ariana de godin van schoonheid is
Flikkert op.
Jazeker, maar sommigen beamen haar wel als een Godin van schoonheid. Dan krijg je de twee uitersten héquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Tussen lelijke dwerg en Godin van schoonheid zit nogal een verschil vind je zelf ook niet
Ja maar je kan dan toch niet iemand aanvallen met een uiterste die juist stelt dat een ander uiterste niet klopt? Ik was juist diegene die gematigdheid bracht ook al zie jij dat andersquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jazeker, maar sommigen beamen haar wel als een Godin van schoonheid. Dan krijg je de twee uitersten hé
Er staat sommigen, niet jij. Klein verschilletje daarquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:32 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja maar je kan dan toch niet iemand aanvallen met een uiterste die juist stelt dat een ander uiterste niet klopt? Ik was juist diegene die gematigdheid bracht ook al zie jij dat anders
Hehe je weet best wel dat je reactie niet klopt tegen mijquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Er staat sommigen, niet jij. Klein verschilletje daar
Er bestaat helemaal geen niet-kloppende reactie want volgens mij mag iedereen alles zegden wat ie wilt tegen iedereen toch? Bovendien probeerde ik je alleen te verklaren waarom sommige mensen haar een lelijke trol vinden meer niet, ik zie het probleem niet zo compadre.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe je weet best wel dat je reactie niet klopt tegen mijEn ook dat sommigen in deze situatie het juist helemaal niet veranderd aangezien mijn reactie niet op sommigen gericht was maar op 1 persoon (en ik niet deed alsof ze wel extreem knap was). Ook al is ze dat wel trouwens
Als ik zeg dat de aarde plat is klopt dat ook omdat ik het mag zeggen tegen iedereen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Er bestaat helemaal geen niet-kloppende reactie want volgens mij mag iedereen alles zegen wat ie wel tegen iedereen toch? Bovendien probeerde ik je alleen te verklaren waarom sommige mensen haar een lelijke trol vinden meer niet, ik zie het probleem niet zo compadre.
Punt 1, ik zeg niet dat wat ik zeg waar is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:40 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de aarde plat is klopt dat ook omdat ik het mag zeggen tegen iedereen?
Als je wou verklaren waarom mensen haar een lelijke troll vinden gaf je toch redenen aan waarom ze niet knap is. Dan ging je niet stellen dat ze niet superknap is. Er is ook geen probleem. Je koos alleen iemand uit die wel posts kan begrijpen en het is geen hogere wiskunde wat ik stel.
Als iemand stelt dat een ander een iq heeft van 70. Jij stelt dat dit niet zo hoeft te zijn en vast wel wat hoger kan zijn. Iemand anders zegt tegen jou 'ja maar hij of zij is ook weer geen Einstein'. Dan ga je toch ook niet stellen van 'nou ik wou alleen maar aangeven dat ze niet superintelligent was'. Snap je?
Wat begrijp ik niet danquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:43 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij ben jij hier diegene die iets niet begrijpt en zich meteen op z'n pikkie getrapt voelt..
Dat het geen persoonlijke aanval was, en dat ik nergens heb gezegd dat Ariana per definitie niet knap is. Of een lelijke troll of wat dan ook.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat begrijp ik niet danEn ze is gewoon knap, daar moet je niet zo over praten nee.
Dat begrijp ik ook wel xd Nou ja goed, we zijn het er beide over eens dat ze knap is, dat is een goed compromis.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat het geen persoonlijke aanval was, en dat ik nergens heb gezegd dat Ariana per definitie niet knap is. Of een lelijke troll of wat dan ook.
Ik heb ook niet gezegd dat ze knap is compadrequote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel xd Nou ja goed, we zijn het er beide over eens dat ze knap is, dat is een goed compromis.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ze knap is compadreZou er wel raken, dat wel.
Rijke meisjes die niet knap zijn, zijn voor mij zelfs interessanter.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:25 schreef jodelahity het volgende:
Ariane vind ik ook erg knap. Maar per 20 meiden in het echt zijn er 2 net zo knap of knapper dan haar. Dat is nog wel te overzien voor ons gelukkig. Aangezien de kans vrij klein is dat we een rijke hele knappe vrouw die wereldwijd bekend is aan de haak slaan. Maar dat is ook niet nodig, knappe meisjes die niet wereldberoemd zijn zijn voor mij vrijwel even interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |