Ik ben al bijna een jaar niet meer daar de kapper geweestquote:
Ik vind het echt een eng topic, kijk al die photoshops van mijn fotoquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha grappig!
Dat van mij komt nu tot over m'n kin
Oke, succesquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eerst downloaden, dan taggen en dan weer uploaden
Dat is inderdaad een tijdjequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een jaar niet meer daar de kapper geweest
Anders moeten wij het taggen, uploaden, moet jij het downloaden en weer uploadenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eerst downloaden, dan taggen en dan weer uploaden
Je bent er.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga niks van m'n base sets verkopen
Maar toch bedankt bby.
quote:
Hoezo nostalgie?quote:
Hahah ja dat is een tijdjequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef RadioSlut het volgende:
Dat is inderdaad een tijdje Ik moet ook naar de kapper, dooie punten komen nu ineens op als kakken Echt teveeel
Ik dacht parenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD DOE WAT AAN JE AUTISME YO
trouwen, it is
Dit is niet grappig. Autisme is niet te verhelpenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD DOE WAT AAN JE AUTISME YO
trouwen, it is
Autist gespot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Autisme is niet te verhelpen
nee, als iemand goed getagde muziek heeft, kan die het rechtstreeks op de server uploadenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders moeten wij het taggen, uploaden, moet jij het downloaden en weer uploaden
Ik ben er altijdquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Flippiee het volgende:
Je bent er.Het was te proberen. Graag gedaan
Ik ben zelf ook een rasautist, dan mag het.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Autisme is niet te verhelpen
Goffetomme.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas na het huwelijk.
Sorry.
Ok, ok.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee, als iemand goed getagde muziek heeft, kan die het rechtstreeks op de server uploaden
Deze zin klinkt heel vies.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:04 schreef Flippiee het volgende:
Pokémon kaarten is echt iets van vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |