Nah. Tot 5 uur, met een presentatie aan het einde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom, kan je gelijk door naar school
Maar het is toh mei vakantie volgende week?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef RadioSlut het volgende:
Nah. Tot 5 uur, met een presentatie aan het einde. ga ik echt niet overleven.
Maandag wil ik best meeten, maar ik loop gewoon een beetje met je een klierenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:
Je maakt toch een geintje he of moet ik serieus rekening houden met een dolle RS maandag?
voor mij niet. Pas de week erna.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maar het is toh mei vakantie volgende week?
Mijn spaarrekening, mijn enige inkomenquote:
Ooohh jammer.quote:
Oeiquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maandag wil ik best meeten, maar ik loop gewoon een beetje met je een klieren
Ze wil het dus best welquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:
Je maakt toch een geintje he of moet ik serieus rekening houden met een dolle RS maandag?
Dan zitten we op hetzelfde spoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maandag wil ik best meeten, maar ik loop gewoon een beetje met je een klieren
Als Dago Duck in de schulden zittenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:46 schreef Fokker89 het volgende:
Sparen
Niet gewoon in de schuldsanering zitten
Ik kreeg net ook een mail. Voor het eerst dat ik serieus overweeg om over te stappenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik die spaarrekening aanmaakte kreeg ik nog 1,70 rente + 1% als je het er niet afhaalde.
Die geef ik je toch netquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast ik ben zo autistisch als de tering ik heb duidelijkheid nodig blablabla
Ja, ik wil.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast ik ben zo autistisch als de tering ik heb duidelijkheid nodig blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |