Vanavond?quote:
Gewoon kussens pakken uit een ander huis.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet deze maand beetje zuinig aandoen vandaar.
Minder blowen dusquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet deze maand beetje zuinig aandoen vandaar.
Neen, maandag.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vanavond?
[..]
Gewoon kussens pakken uit een ander huis.
Ik heb gewoon Hertog Jan in de koelkast staan G. En wiet liggen. Ik zal zorgen dat we onze toewijding aan elkaar kunnen doen in kaarslicht.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik zal lief zijn tegen jou.
En je trakteren op een biertje, zoals het hoort.
Is beter, hoeveel blow je nu dan ongeveer?quote:
Verschilt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is beter, hoeveel blow je nu dan ongeveer?
LAAT MIJ NOU EEN GENTLEMAN ZIJNquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Hertog Jan in de koelkast staan G. En wiet liggen. Ik zal zorgen dat we onze toewijding aan elkaar kunnen doen in kaarslicht.
Moet de volgende dag weer naar school helaas. Is de laatste week van de periode, erg belangrijk dusquote:
Gemiddeldquote:
Daarom, kan je gelijk door naar schoolquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:42 schreef RadioSlut het volgende:
Moet de volgende dag weer naar school helaas. Is de laatste week van de periode, erg belangrijk dus
Okay ik geloof in je.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
LAAT MIJ NOU EEN GENTLEMAN ZIJNZoveel hou ik van jou.
Watskeburt in de skuur?quote:
Nah. Tot 5 uur, met een presentatie aan het einde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daarom, kan je gelijk door naar school
Maar het is toh mei vakantie volgende week?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef RadioSlut het volgende:
Nah. Tot 5 uur, met een presentatie aan het einde. ga ik echt niet overleven.
Maandag wil ik best meeten, maar ik loop gewoon een beetje met je een klierenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:
Je maakt toch een geintje he of moet ik serieus rekening houden met een dolle RS maandag?
voor mij niet. Pas de week erna.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maar het is toh mei vakantie volgende week?
Mijn spaarrekening, mijn enige inkomenquote:
Ooohh jammer.quote:
Oeiquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maandag wil ik best meeten, maar ik loop gewoon een beetje met je een klieren
Ze wil het dus best welquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:43 schreef Amoeba het volgende:
Je maakt toch een geintje he of moet ik serieus rekening houden met een dolle RS maandag?
Dan zitten we op hetzelfde spoor.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Maandag wil ik best meeten, maar ik loop gewoon een beetje met je een klieren
Als Dago Duck in de schulden zittenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:46 schreef Fokker89 het volgende:
Sparen
Niet gewoon in de schuldsanering zitten
Ik kreeg net ook een mail. Voor het eerst dat ik serieus overweeg om over te stappenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:45 schreef Dagoduck het volgende:
Toen ik die spaarrekening aanmaakte kreeg ik nog 1,70 rente + 1% als je het er niet afhaalde.
Die geef ik je toch netquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast ik ben zo autistisch als de tering ik heb duidelijkheid nodig blablabla
Ja, ik wil.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast ik ben zo autistisch als de tering ik heb duidelijkheid nodig blablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |