Ik ben al bijna een jaar niet meer daar de kapper geweestquote:
Ik vind het echt een eng topic, kijk al die photoshops van mijn fotoquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha grappig!
Dat van mij komt nu tot over m'n kin
Oke, succesquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eerst downloaden, dan taggen en dan weer uploaden
Dat is inderdaad een tijdjequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een jaar niet meer daar de kapper geweest
Anders moeten wij het taggen, uploaden, moet jij het downloaden en weer uploadenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik eerst downloaden, dan taggen en dan weer uploaden
Je bent er.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ga niks van m'n base sets verkopen
Maar toch bedankt bby.
quote:
Hoezo nostalgie?quote:
Hahah ja dat is een tijdjequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef RadioSlut het volgende:
Dat is inderdaad een tijdje Ik moet ook naar de kapper, dooie punten komen nu ineens op als kakken Echt teveeel
Ik dacht parenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD DOE WAT AAN JE AUTISME YO
trouwen, it is
Dit is niet grappig. Autisme is niet te verhelpenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
GVD DOE WAT AAN JE AUTISME YO
trouwen, it is
Autist gespot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Autisme is niet te verhelpen
nee, als iemand goed getagde muziek heeft, kan die het rechtstreeks op de server uploadenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders moeten wij het taggen, uploaden, moet jij het downloaden en weer uploaden
Ik ben er altijdquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:00 schreef Flippiee het volgende:
Je bent er.Het was te proberen. Graag gedaan
Ik ben zelf ook een rasautist, dan mag het.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Autisme is niet te verhelpen
Goffetomme.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas na het huwelijk.
Sorry.
Ok, ok.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee, als iemand goed getagde muziek heeft, kan die het rechtstreeks op de server uploaden
Deze zin klinkt heel vies.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:04 schreef Flippiee het volgende:
Pokémon kaarten is echt iets van vroeger.
Wat was die vorige UI die je had, waarvan was dat? Ik mis die, nu alquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Sorry
Het ging om de eerste woorden in hoofdletters,quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:04 schreef Flippiee het volgende:
je bedoeld pre-drugs-miley?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:05 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat was die vorige UI die je had, waarvan was dat? Ik mis die, nu al
Nou ja heb je toch een mooi cocktailapparaat gekocht voor 300 euro in je dronken bui of niet danquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Ik moest geld overmaken naar iets, maar ik heb echt geen idee voor wat ook alweer.
Ohja ik weet het inmiddels weer.
Damn.
Letquote:
Ow wow, ik vind miley in haar clips namelijk niet echt leuk, maar in die UI dan welquote:
Op malle mensen die ze nog sparen na dan.quote:
Miley. Ik veranderde mijn UI ivm Real Madrid tegen atletico wedstrijd en sindsdien niet meer op mijn laptop op fok geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:05 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat was die vorige UI die je had, waarvan was dat? Ik mis die, nu al
zo ken ik wel iemand die in dronken toestand 3x een instant fisherman gekocht heeftquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja heb je toch een mooi cocktailapparaat gekocht voor 300 euro in je dronken bui of niet dan
ej ik ben niet malquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Op malle mensen die ze nog sparen na dan.
En om welke shit zou dit in de praktijk gaan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Let, V open
Furthermore, let
Proof that f itself is constant.
Ik heb 'm nog niet helemaal rond maar ben al een flink stuk.
Dit is wat ik zo leuk vind aan wiskunde, begrijpen en bewijzen waar shit om gaat.
Toepassingen in de fysica. LBquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En om welke shit zou dit in de praktijk gaan?
pre-drugs-miley was leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow wow, ik vind miley in haar clips namelijk niet echt leuk, maar in die UI dan wel
Ja, helaas ben ik nog niet zo ver met wiskunde.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Let, V open
Furthermore, letand let f be holomorphic.
Proof that f itself is constant.
Ik heb 'm nog niet helemaal rond maar ben al een flink stuk.
Dit is wat ik zo leuk vind aan wiskunde, begrijpen en bewijzen waar shit om gaat.
Liever een mooie keukenmachine.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja heb je toch een mooi cocktailapparaat gekocht voor 300 euro in je dronken bui of niet dan
Nee gewoon niet, het is namelijk een videobestand en geen MP3quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:11 schreef jodelahity het volgende:
op youtube taggen ze maar heel weinig bij nummers of niet. Zit wat te kijken bij mijn favorieten maar zie tot nu toe geen enkele die getagd is
Ow maar als ik op sites nummers vind van mp3 dan kan dat dus wel? Wil namelijk best wel helpen ook al ben ik vanavond en morgenavond er zelf niet bijquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee gewoon niet, het is namelijk een videobestand en geen MP3
Sorry bbquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej ik ben niet mal
wat een gemeen volk hier
Ja het is best lastig, soms staat er een album in de tagsquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:13 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow maar als ik op sites nummers vind van mp3 dan kan dat dus wel? Wil namelijk best wel helpen ook al ben ik vanavond en morgenavond er zelf niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |