Ik kreeg ook een AZ lot van de vriendenloterij in de busquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kreeg net ook een mail. Voor het eerst dat ik serieus overweeg om over te stappen
Ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een AZ lot van de vriendenloterij in de bus
Hij wilt weten of ie nou wel of niet z'n zak moet scherenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast ik ben zo autistisch als de tering ik heb duidelijkheid nodig blablabla
Ik heb geen zin om met mn neus in de rimboe te wroeten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij wilt weten of ie nou wel of niet z'n zak moet scheren
We hebben wel veel gemeen zo, wordt bijna eng.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ookVraag me oprecht af wat het addertje onder het gras is
![]()
![]()
Gewoon alleen het topje doenquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om met mn neus in de rimboe te wroeten.
Meestal is het zo erg dat het topje er net uit komt kijken, zit ik alsnog met mn neus in de bushquote:
Ja en als je kan lezen dan vind je die wel aangezien zoiets er gewoon bij vermeld moet zijn (of op de website als je daar iets moet doen).quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben wel veel gemeen zo, wordt bijna eng.
Hij stopt automatisch. Maar er moet een dikke adder onder het gras zitten.
Naar beterbed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
https://eredivisie.vriendenloterij.nl/az
RETTEKETET!
Op dat wat in de brievenbus zat staat alleen, gratis lot in mei, stopt daarna automatisch. Ofzo.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:51 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en als je kan lezen dan vind je die wel aangezien zoiets er gewoon bij vermeld moet zijn (of op de website als je daar iets moet doen).
Dan was het vast geen FOK!ker?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:51 schreef RadioSlut het volgende:
Meestal is het zo erg dat het topje er net uit komt kijken, zit ik alsnog met mn neus in de bushgewoon kort/kaal
Nou alleen dit denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben wel veel gemeen zo, wordt bijna eng.
Hij stopt automatisch. Maar er moet een dikke adder onder het gras zitten.
Ik wil wel een vriend van je zijn als je wintquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb geeneens vrienden, dus wat moet ik met de vriendenloterij
Er staat 'dit lot'. Je krijgt dus volgende maand gewoon een ander lot.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou alleen dit denk ik
Ja maar er staat in dikke letters dat HET LOT automatisch stopt. Ik denk dat er daar iets achter zit.
Het lot,dit lot. Whateverquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat 'dit lot'. Je krijgt dus volgende maand gewoon een ander lot.
Je laten leiden door je lulquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:53 schreef Makoto het volgende:
Ik was gisteren even snel de stad in, dus er komen 3 lekker wijven naar me toe gehuppeld om me vervolgens te vragen of ik een lot wil kopen voor de lotererij. Ik ben er in getraptMaar nu word ik wel miljonair.
Een echte FOK!ker heeft gewoon een vleeslul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |