SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'Wie dit leest is hek.
Ik heb hetzelfde, dit kan heel tof zijn of een B-gamequote:Op donderdag 23 april 2015 16:10 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er behoorlijk standaard, maar wel erg mooi uit
Was een grapjequote:Op donderdag 23 april 2015 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, via me werkmoest even wat na werktijd doen.
Hoewel, als er iemand SSD's aanbied van schimmige achtergrond voor een goede prijs... zeg ik prima!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoewel, als er iemand SSD's aanbied van schimmige achtergrond voor een goede prijs... zeg ik prima!
laat ze maar komen met KH3 & DQ XIquote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef DKUp het volgende:
Persconferentie Square-Enix op de E3, the shit is on
[ afbeelding ]
Dat ziet er verrassend leuk uitquote:
Hoe was KH 2.5 remix?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
laat ze maar komen met KH3 & DQ XI
Een echte conferentie ja? Na Bethesda de volgende grote developer/publisher met een eigen persco dit jaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:35 schreef DKUp het volgende:
Persconferentie Square-Enix op de E3, the shit is on
[ afbeelding ]
Dus je gaat straight naar III zonder 1.5 hd remix gevolgd door 2.5 hd remix? allright.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet gespeeld, alleen 2 op de PS2.
Ja ik hoop op een 1,5 + 2,5 HD remix remastered director's cut limited edition box voor de PS4. Ik ga geen PS3 kopen voor 2 games.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:26 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus je gaat straight naar III zonder 1.5 hd remix gevolgd door 2.5 hd remix? allright.
Ja hoop ook dat die PS4 versies er komen. Dacht alleen al dat je een ps3 had vandaarquote:Op donderdag 23 april 2015 19:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja ik hoop op een 1,5 + 2,5 HD remix remastered director's cut limited edition box voor de PS4. Ik ga geen PS3 kopen voor 2 games.
Gezien deze generatie tot nu toe zal die wel komen, zie: FF X/X-2.
Ja wel gehad maar geen succes, best snel na aankoop weer verkocht.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja hoop ook dat die PS4 versies er komen. Dacht alleen al dat je een ps3 had vandaar
CoD?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ondanks de kiddies in multiplayer: ik blijf de games vermakelijke popcorn vinden.
quote:
Black ops 1 was wel tof.. 2 vond ik al wat minder maar dat kwam ook omdat het niet soepel liep op mijn pcquote:
Ziet er best vet uit, maar ik heb gezworen nooit meer een cod te kopen.quote:
Teaser is echt tof gedaan idd maar ik heb zelf nul interesse in Black Ops.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ziet er best vet uit, maar ik heb gezworen nooit meer een cod te kopen.
twitter:DeusEx twitterde op donderdag 23-04-2015 om 21:50:41.@CallofDuty http://t.co/B6tSF92xCv reageer retweet
Ik vind AW ook wel een goed spel, maar ik wil niet in elk deel een EXO-Suitquote:Op donderdag 23 april 2015 20:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zal wel vloeken in de kerk, maar ondanks de kiddies in multiplayer: ik blijf de games vermakelijke popcorn vinden.
Hahahaha heerlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Pheno het volgende:
De makers van Deus Ex zien ook meteen de gelijkenis[ afbeelding ]twitter:DeusEx twitterde op donderdag 23-04-2015 om 21:50:41.@CallofDuty http://t.co/B6tSF92xCv reageer retweet
Project Cars komt ook naar WiiU. Dat is dus awesome in een tijd van 0 third party games. Van Driveclub is het weer gaaf dat we die ooit gratis gaan krijgen bij PS Plussssquote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Wat is voor jullie racefans nou waarom jullie Project Cars nou zo geweldig lijkt? En wat Driveclub nou beter maakt dan The Crew?
Ik dacht precies hetzelfquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Pheno het volgende:
De makers van Deus Ex zien ook meteen de gelijkenis[ afbeelding ]twitter:DeusEx twitterde op donderdag 23-04-2015 om 21:50:41.@CallofDuty http://t.co/B6tSF92xCv reageer retweet
Ik heb de The Crew en NFS Rivals gespeeld, beiden vind ik ze tof.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Wat is voor jullie racefans nou waarom jullie Project Cars nou zo geweldig lijkt? En wat Driveclub nou beter maakt dan The Crew?
Ben wel blij dat alles meteen beschikbaar is (auto's, circuits, kampioenschappen), meerdere soorten wagens en racen op bestaande circuits.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Driveclub is gewoon LEUK om te spelen. Met GT en Forza heb je races die eigenlijk gewoon een beetje saai zijn, helemaal wanneer je je auto een beetje geupgrade hebt en je dus na de eerste bocht eigenlijk al weggereden bent bij de rest, en vervolgens moet je nog 3-4 laps rondrijden, met de wetenschap dat je toch wel eerste wordt. Soms zit er wel een race bij die spannend is omdat de AI net zo'n auto/afstelling heeft als jij, maar vaak ook is het gewoon een beetje een saaie bedoening, en haal je het plezier meer uit het unlocken van een nieuwe auto ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
het is dat de game in de originele taal is en geen betaalde dlc, anders had ie er geen spaan van heel gelatenquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 03:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Driveclub is gewoon LEUK om te spelen. Met GT en Forza heb je races die eigenlijk gewoon een beetje saai zijn, helemaal wanneer je je auto een beetje geupgrade hebt en je dus na de eerste bocht eigenlijk al weggereden bent bij de rest, en vervolgens moet je nog 3-4 laps rondrijden, met de wetenschap dat je toch wel eerste wordt. Soms zit er wel een race bij die spannend is omdat de AI net zo'n auto/afstelling heeft als jij, maar vaak ook is het gewoon een beetje een saaie bedoening, en haal je het plezier meer uit het unlocken van een nieuwe auto ofzo.
Bij Driveclub heb je dat niet. De track-design is GE-WEL-DIG. Ik heb niet het idee dat er ook maar 1 slechte track in zit. Bij Forza vond ik de fictieve tracks altijd het leukst, want die zijn dan toch ontworpen om zo mooi en leuk mogelijk te zijn, en bij Driveclub zijn ze eigenlijk dus allemaal leuk, en door dat wisselende weer, met steeds nieuwe wolken, wind, licht, etc etc, voelt en ziet het er ook steeds anders uit.
De auto's zijn schitterend en leuk om in te racen. De AI is geweldig. De opdrachten zijn uitdagend. De races zijn spannend. En de gameplay is gewoon goed, dus zelf wanneer je soms na een paar laps al weet dat je eigenlijk geen kans meer maakt, dan rij je toch gewoon die race uit en begint daarna pas weer overnieuw.
Gewoon een geweldige race-game.
Waar ben je het niet mee eens dan?quote:
En niet even een paar weken amper tot niet spelen, als je daarna weer gaat racen is het net alsof je voor het eerst rijdt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:41 schreef Jungle_Jim het volgende:
Drive club is superduper gaaf, maar je moet wel eerst ff inkomen.
En dat voor een ''simcade'' racer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:01 schreef Godtje het volgende:
Driveclub leuk voor in een arcade speelhal.
verschilt ie veel van deel 4? Want 3 en 4 waren bijna identiekquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Yes, Tropico is binnen. Eindelijk dictatortje spelen met die heerlijke hula hula muziek op de achtergrond
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:08 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
verschilt ie veel van deel 4? Want 3 en 4 waren bijna identiek
Graphics zijn ook verbeterd.quote:Responding to criticism that Tropico 4 was too similar to its predecessor, Haemimont Games and Kalypso Media have broadened the Tropico formula through the introduction of a long-overdue multiplayer mode and by tying certain milestones and challenges to advancement through four distinct eras. But while a number of the associated additions enhance the feeling of progression, others require a degree of trial and error that, combined with some of the series' inherent limitations, may frustrate even the most laidback of crackpot despots.
Weinig sim veel cade.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat voor een ''simcade'' racer.
Maar geen arcade a la Outrun/Daytona USA of wat je ook kunt vinden in de arcadehal.quote:
Lijkt me ook leuk... is het een beetje te doen met een controller?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen idee, nooit Tropico gespeeld, maar leek me erg vermakelijk met een lekker sfeertje
Had wel zin in stadje bouwen/rustig aanklooien op de bank, enige dat ik eigenlijk een beetje miste nu ik al een paar jaar niet meer op de PC speel, strategie en stuff bouwen.
Nee, die zijn uit 1993. En driveclub is daar de 2014 versie vanquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar geen arcade a la Outrun/Daytona USA of wat je ook kunt vinden in de arcadehal.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, die zijn uit 1993. En driveclub is daar de 2014 versie van
Het is niet erg dat je dat leuk vindt. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.quote:
vallen pinksteren en pasen dit jaar op één dag ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:39 schreef DeeBee het volgende:
Zou de Driveclub PS+-versie al bijna komen?
Dat denk ik wel, server upgrades de afgelopen dagen en er is een beginner tour bij gekomen in de laatste update.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:39 schreef DeeBee het volgende:
Zou de Driveclub PS+-versie al bijna komen?
Nog niet gespeeld uiteraard, maar het volgende is het voor mi,j als ik er vooraf een oordeel over moet geven erg tof:quote:Op donderdag 23 april 2015 22:45 schreef Tortugal het volgende:
Wat is voor jullie racefans nou waarom jullie Project Cars nou zo geweldig lijkt?
Bij Driveclub scheur je ook net zo snel weg bij je tegenstanders...quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waar ben je het niet mee eens dan?
[..]
En niet even een paar weken amper tot niet spelen, als je daarna weer gaat racen is het net alsof je voor het eerst rijdt.
Had alleen kort tijd voor het eerste stukje tutorial gister, maar leek prima te doen. Zal mijn bevinden later nog eens brullen hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk... is het een beetje te doen met een controller?
Dat idee kreeg ik niet bij zijn post, maar goed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij Driveclub scheur je ook net zo snel weg bij je tegenstanders...
Het wordt hier gedaan alsof driveclub hier de sim is en Forza en GT de arcade games.
Ok sorry, dat is misschien wel wat over de top. Maar ik heb veel racers gespeeld en ik vond driveclub echt te makkelijk en juist amper uitdagend.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik niet bij zijn post, maar goed.
Qua races heb je helemaal gelijk, zo moeilijk is het allemaal niet. De AI is ook echt heel dom en beukt nogal als je toevallig op de ideale lijn rijdt waarop de AI is geprogrammeerd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ok sorry, dat is misschien wel wat over de top. Maar ik heb veel racers gespeeld en ik vond driveclub echt te makkelijk en juist amper uitdagend.
Ik kan dus aannemen dat je alle tour events t/m de hyper class hebt uitgespeeld aangezien het zo makkelijk is?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Qua races heb je helemaal gelijk, zo moeilijk is het allemaal niet. De AI is ook echt heel dom en beukt nogal als je toevallig op de ideale lijn rijdt waarop de AI is geprogrammeerd.
De game is absoluut prachtig! Maar qua racegevoel is het echt superarcade. Knal in een bocht vol in de vangrail en je bent soms nog sneller de bocht om dan wanneer je gewoon remt.
Lekker casual en meer een soort Need for Speed-achtige racer.
Nope de laatste klasse niet want ik zuig echt in driftevents. Alle races met gemak drie sterren maar driften is gewoon kutquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan dus aannemen dat je alle tour events t/m de hyper class hebt uitgespeeld aangezien het zo makkelijk is?
En het dikgedrukte is er allang uitgepatched.
Je laatste comment slaat imo echt nergens op...
Bij NFS kan ik de gasknop ingedrukt blijven houden en ik ga lachend de bocht door, hoef je in DC niet te proberen...
Je kunt zonder ook maar 1 enkel drift-event te halen bij de laatste race komen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope de laatste klasse niet want ik zuig echt in driftevents. Alle races met gemak drie sterren maar driften is gewoon kutOok supergaar dat je daarom op den duur niet verder komt.
op de 360 speelde t prima met een controller, alleen wegen aanleggen was soms lastig maar dat lag denk ik meer aan het spel zelf. Op een gegeven moment werd het wel saai omdat je geen progressie zag maar dat is nu blijkbaar min of meer opgelost. Toch lijkt ie nog wel erg op de voorgaande delen als ik filmpjes bekijk.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk... is het een beetje te doen met een controller?
je moet het ff doorhebben en dan gaat t prima, je hoeft bochten ook niet perfect te nemen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope de laatste klasse niet want ik zuig echt in driftevents. Alle races met gemak drie sterren maar driften is gewoon kutOok supergaar dat je daarom op den duur niet verder komt.
Ja speelde wel aardig, alleen deed je per level soms 4 uur over een objective merkte ik. Had je eindelijk helemaal een dikke stad gebouwd... next level. Ja beetje jammerquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
op de 360 speelde t prima met een controller, alleen wegen aanleggen was soms lastig maar dat lag denk ik meer aan het spel zelf. Op een gegeven moment werd het wel saai omdat je geen progressie zag maar dat is nu blijkbaar min of meer opgelost. Toch lijkt ie nog wel erg op de voorgaande delen als ik filmpjes bekijk.
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik had in één week alle races unlocked en ik gok 94% van de events op 3 sterren. En dat vond ik toch vrij snel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan dus aannemen dat je alle tour events t/m de hyper class hebt uitgespeeld aangezien het zo makkelijk is?
En het dikgedrukte is er allang uitgepatched.
Je laatste comment slaat imo echt nergens op...
Bij NFS kan ik de gasknop ingedrukt blijven houden en ik ga lachend de bocht door, hoef je in DC niet te proberen...
Dat kan natuurlijk maar volgens mij ben je dan gewoon een goede racer, de algemene opinie lijkt te zijn dat DC vrij uitdagend is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik had in één week alle races unlocked en ik gok 94% van de events op 3 sterren. En dat vond ik toch vrij snel.
Kun je beter op de PC spelen manquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:16 schreef Keltie het volgende:
Tropico
Heb de eerste hier nog ergens voor de PC liggen.. Eens wat reviews voor de PS4 lezen
PC gaming is eigenlijk geen optie meer hierquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:02 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Kun je beter op de PC spelen man50% korting ook nog bij Gamersgate
Nadat ik hier een filmpje heb gezien dacht ik dat ik ook The Witcher wilde spelen maar ik twijfel nag teveel of het niet te fanta voor mij is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:18 schreef poker4lifee het volgende:
nog weinig reviews, lijkt me best leuk op ps4. denk niet dat ik er 50-60eu voor over heb tho, The Witcher 3 krijgt voorrang
Ja dan kun je hem beter op de PS4 spelen. De game is wel heel erg tof, en ook weer heel grappigquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:21 schreef Keltie het volgende:
[..]
PC gaming is eigenlijk geen optie meer hier
Heb m'n PC definitief omgeturnd naar htpc en beneden aan m'n tv gekoppeld
Daarbij is dat maar een ASRock CoreHT 233B dus ook niet echt high end
neejoh, sowieso vetquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nadat ik hier een filmpje heb gezien dacht ik dat ik ook The Witcher wilde spelen maar ik twijfel nag teveel of het niet te fanta voor mij is.
Jij laat je keuze afhangen van de bestandsgrootte?quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
Tropico 5 lijkt me vet maar een spel van 2gb voor 60 euro vind ik te ver gaan
... net als een vrouw de keuze voor de partner af laat hangen van het salaris-strookje gekoppeld aan de penis-lengte...quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij laat je keuze afhangen van de bestandsgrootte?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:47 schreef MMaRsu het volgende:
Je kan er wel het e.e.a. van af leiden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij laat je keuze afhangen van de bestandsgrootte?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zodra je met vuurballen kan strooien moet het extra's hebben voordat ik het aanraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |